honning Skrevet 22. mars 2013 #6521 Skrevet 22. mars 2013 Grattis med barnehageplass! Du må nok bli flinkere til å spørre om hjelp når mannen din er borte ja, ellers kommer du til å slite degselv ut. Man vil jo være verdens beste mor for begge to, og en av de må alltid vente litt. Merker det er veldig utfordrende her også, men jeg har jo aldri vært aleine med de så lenge som deg. Enig med de andre her, jeg blir sliten av et par timer Så ALL ÆRE til deg Så deilig med ei helt fantastisk natt!!! Ha en fin dag
^^Belle^^ Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #6522 Skrevet 22. mars 2013 honning: ja, du har nok rett i det. Men jeg er blitt flinkere altså, og takker fint ja takk til all hjelpen jeg får. Svigermor henter blant annet A i barnehagen hver onsdag. De timene på ettermiddagen der er virkelig gull verdt altså. Og A elsker jo å være der oppe, og spør etter ''Jann'' ( = samboeren til svigermor) hver eneste dag. ---------------------- I dag har M seriøst sovet i hele dag! Det er så merkelig og uvant for oss at vi har bekymret oss litt. Hun har - og da overdriver jeg ikke - vært våken i max 3 timer til sammen det siste døgnet. Hun hadde en god lur i vognen rett rundt leggetiden til A (hun har timet den luren sin skikkelig godt altså ), og sov til rundt 20:30. Da trodde jeg hun ihvertfall kom til å være våken en times tid, men neida, hun ville bare ha mat og så sovnet hun igjen. Nå har jeg lagt henne for natten, så får vi se hvordan den blir. Vi har ikke vært bortskjemte på søvn når ''søvn avler søvn'' er et fremmedord her i gården altså. Jeg kjenner jeg blir smånervøs når hun sover så mye, i frykt for at hun skal være våken hele natten. *bank i bordet*
Mazilla Skrevet 22. mars 2013 #6523 Skrevet 22. mars 2013 Jøss, er det i det hele tatt mulig å sove så mye?? Vi har også hatt ei frøken som alltid har klart seg med lite søvn, så det er godt å lese at det er håp om å få "en annen slag" hvis vi får en til en gang!
^^Belle^^ Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #6524 Skrevet 22. mars 2013 Jøss, er det i det hele tatt mulig å sove så mye?? Vi har også hatt ei frøken som alltid har klart seg med lite søvn, så det er godt å lese at det er håp om å få "en annen slag" hvis vi får en til en gang! Haha, helt enig. Er helt sjokka her jeg sitter når jeg tenker over hvor mye hun faktisk har sovet. Jeg og mannen snakker faktisk om det hver eneste dag, med litt stjerner i øynene: ''Jeg trooor hun her blir lettere å ha med å gjøre altså...''.
^^Belle^^ Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #6528 Skrevet 25. mars 2013 Sovedyret M fortsetter sin tokt. I går tok hun visst kvelden klokken 7. Jeg fikk ikke byttet bleie engang, for jeg trodde bare det var den vanlige duppen hun pleier å ha før leggetid. Men neida, hun knirket litt i 2-tiden, og da byttet jeg, men etter det sov hun videre til halv 4 før hun ville ha mat! Anti-sovedyret ville opp klokken 5 i dag, men vi klarte å drøye det til halv 7 med døsing og kos i sengen vår. Jeg leverte henne i bhg med ergoen i dag, det likte hun kjempegodt! Er veldig lenge siden vi har prøvd den nå (hun hatet den forrige gang vi prøvde), så det var gøy. Hun burde strengt tatt kunne gå den lille strekningen, men etter at M kom til verden vil hun bli båret over alt.
^^Belle^^ Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #6529 Skrevet 25. mars 2013 Den idiotiske bæreselen gav meg visst brystbetennelse. Det gikk litt fort i svingene, med skyhøy feber, sjelvinger i kroppen og vanskeligheter med å puste, så jeg ble visst plutselig lagt inn på akutten. Alt er bra nå, og vi venter for å se hva som skjer videre.
Mazilla Skrevet 25. mars 2013 #6530 Skrevet 25. mars 2013 Hjelpe meg! Er du på sykehuset nå da? Med M med deg?
honning Skrevet 25. mars 2013 #6532 Skrevet 25. mars 2013 Oj Jeg unner ikke min verste fiende brystbetennelse altså, det var bare grusomt. Håper du blir frisk igjen snart! Og så akutten da God bedring
Diddles Skrevet 25. mars 2013 #6533 Skrevet 25. mars 2013 Himmel Fått det skikkelig også da!! Vennen min
^^Belle^^ Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #6534 Skrevet 25. mars 2013 Takk for gode tanker, dere. Det kom så utrolog fort dette her, er vel derfor de ville legge meg inn. Det er visst veldig uvanlig at det går så kort tid fra første symptom til så ekstreme febervirkninger - 4 timer i mitt tilfelle. Føler meg sååå nye bedre nå, men det kunne visst ha noe med alle smertestillende jeg får iv å gjøre. Det blir ihvertfall en natt her. Vi fikk heldigvis enmannsrom (de ville først plassere oss på gangen!!!), M og jeg. Nå er mannen hjemme for å hente litt saker og ting, men han sover hjemme i natt. Her blir det bt-måling hver time hele natten, så så veldig mye søvn blir det ikke på meg. Håper bare M sovner snart. Hun er jo helt nå.
CathrineMic Skrevet 25. mars 2013 #6536 Skrevet 25. mars 2013 Å herlighet så raskt det skjedde Også av bæresele, det visste jeg ikke kunne skje Håper det går bra med deg, og at det går raskt over. Det hørtes ikke mye godt ut.. God bedring
Gjest pysepusen Skrevet 25. mars 2013 #6537 Skrevet 25. mars 2013 OI! Håper du blir frisk like fort som du ble syk!
Mazilla Skrevet 26. mars 2013 #6538 Skrevet 26. mars 2013 På gangen??! Hårreisende at de i det hele tatt kunne få seg til å vurdere det! God bedring! Håper du/dere fikk litt søvn i natt...
Småkjekset Skrevet 26. mars 2013 #6539 Skrevet 26. mars 2013 God bedring Håper natten ble bedre enn fryktet.
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2013 Forfatter #6540 Skrevet 26. mars 2013 Jepp, på gangen. Men da slo mannen i bordet altså. Man kan da ikke ligge midt i en gang med en 2 mnd gammel baby! Denne natten har vært helt fæl. Lite søvn og vond seng. Håper jeg får komme hjem i dag. Tror det da...jeg er jo helt fin i formen nå liksom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå