^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #6461 Skrevet 28. februar 2013 ...håper Huset er i nærheten av oss Jeg savner dere sånn Jeg også! Kunne veldig godt tenkt meg å bo i nærheten av dere, det er så fint område. Bare så synd at husene er så dyre der. Åh, savner dere også! Tenker på deg hver dag nesten. De to snuppene våre må ha vært nok syke for flere år fremover nå altså. Men om du vil ha besøk neste uke er vi ledige.
Diddles Skrevet 28. februar 2013 #6462 Skrevet 28. februar 2013 Husene her i vår gate er ikke så dyre, men de fleste trenger oppgradering..de som flytter er somregel godt voksne og har bodd her lenge! Det står et tomt hus i gata vedsiden av her, men det er ikke lagt ut for salg enda Tror eigeren døde og ikke har noen arvinger, så da er det vel banken som selger det?? Jeg skal følge litt med rundt her ihvertfall, det hadde vært SÅ gøy! Nå ser det ut for at vi er friske omsider, så jatakk - vi vil gjerne treffes i neste uke Det holder med sykdom nå, både her og der Hun sover nå, trøtt som en dupp er hun, så da får hun 2 hviler så lenge det går greit å legge henne på kveldstid!
MellonCollie Skrevet 28. februar 2013 #6463 Skrevet 28. februar 2013 Gratulerer så mye med solgt leilighet - kan tenke meg det er godt å ha unna, ja! Så får vi håpe drømmehuset plutselig dukker opp
Kokos Skrevet 28. februar 2013 #6464 Skrevet 28. februar 2013 Innom fra Kuala Lumpur for å si GRATULERER SÅ MASSE! Fyttikatta så godt det må være å ha solgt leiligheten selv om dere har kort frist for å flytte ut. Det blir veldig spennende å følge med på jakten på Huset. Jeg får sikkert ikke vært innom her noe særlig før jeg er hjemme igjen på tirsdag og da har dere flyttet allerede Litt gøy at det gikk så fort når det først gikk da! Lykke til med pakkingen/flyttingen og god helg!
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #6465 Skrevet 28. februar 2013 Diddles: vi (les: jeg) har ikke lyst å kjøpe et oppussingsobjekt ihvertfall, men vær gjerne på utkikk etter noe til oss. Hurra! Da får vi til en date. Vi skal på helsestasjonen klokken 10, og kan gjerne komme etter det. Men det er vel gjerne midt i hvilen til Liten kanskje? M sover jo hele tiden, så vi er fleksible sånn sett. MellonCollie og Kokos: takk skal dere ha! ----------- OMG for en dag! Den begynte med en stk bekymra mamma fordi M sov i over 10 (!!!) timer i natt. I strekk altså. Er det normalt så tidlig? Men som en på terminklubben min sa; det er neppe noe som varer. Men hun gulper så itrolig mye. Her er det snakk om sprutbrekninger altså, og i dag har det vært etter hvert måltid. Blir jo selvsagt bekymra for om hun får i seg nok mat, så jeg er glad for at vi snart skal på 6-ukerskontroll. Men dagen i dag, ja...i korte trekk: skrive under kontrakt med to unger på slep (planleggingsdag i bhg i dag selvsagt ), en stk sur A, en stk bæsjelekkasje over hele M, en stk svett mamma på golvet på personaldoen i banken. Etter det var det hjem, hente ansattkort, skrive under på leie av oppbevaringscontainer, hjem og pakkepakkepakke, løpe etter en vill A og stappe tutten i en lys våken M, pakkepakkepakke, mannfolka bar (takk dere fine tyrkere på jobben til mamma ), pakkepakke og løpe enda mer etter A. Og nå er klokken omtrent 14. Joda. :dåne: Men, dere! Leiligheten er nesten tom! Det er bare dilldall igjen nå, mest sånne ting vi ikke skal pakke ned, det som stod i oppvaskmaskinen osv. I morgen kommer vaskedama og det er mulig at vi faktisk får slappet litt av i helgen. Nå sover A søtt på rommet "sitt" her hos svigermormor, M sover endelig (hun har seriøst bare sovet et par timer til sammen i hele dag!) i bilstolen og der skal hun få bli littegranne til. Jeg har lagt beina på bordet og har egentlig mest lyst til å legge meg jeg også.
pusilus Skrevet 2. mars 2013 #6466 Skrevet 2. mars 2013 Gratulerer med salget! Og for en frist ja, men med god hjelp klarer man det meste
Diddles Skrevet 2. mars 2013 #6467 Skrevet 2. mars 2013 Naboene skal selge huset sitt ...og det er fint, ikke et oppussingsprosjekt! De holder på å bygge nytt nå, så de regnet med det var innflyttingsklart rundt august!! Du vet kansje, det røde huset på venstre hånd, nestsiste huset før du svinger inn vår gate! Veldig velstelt! Åh, vil vil ha dere som nye naboer
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2013 Forfatter #6468 Skrevet 2. mars 2013 Næææh, tuller du? Klarer ikke helt å se hvilket hus det er, men regner med det kommer på finn ganske snart? Det hadde vært helt perfekt!
Diddles Skrevet 2. mars 2013 #6469 Skrevet 2. mars 2013 Kan vise deg hvis du tar turen i neste uke Hvis jeg ser de ute imorgen kan jeg spør ifht salg hvis du vil
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2013 Forfatter #6470 Skrevet 2. mars 2013 Vi tar definitivt turen neste uke På torsdag, ser jeg har glemt å skrive det. Ja, gjør gjerne det. Har veldig lyst å bo i deres område altså.
^^Belle^^ Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #6472 Skrevet 5. mars 2013 Da har vi plutselig ordnet oss leilighet å leie også. Ting går fort når det først skjer. Den er ikke så stor (65 kvadrat), men den er fin og den ligger bare 5 minutters gange fra barnehagen. Gleder meg til å trille til- og fra barnehagen. I går fikk vi flyttet barnesengene (A sov i vår seng i natt, M sov i vognen) og i dag skal vi flytte resten av det viktigste vi trenger; stelleting, hver sin truse kanskje? Neida, men vi har bare klær som trengs å bli flyttet på, og det tar vi gradvis. Svigermormor kommer ikke hjem før om en måneds tid, så vi lar rotet være her. Deilig med en fullt møblert leilighet altså, helt ned til håndklær og sengklær! Nå sover M (hun har blitt så flink til å sove i vognen på dagtid!) og jeg skal i gang med å pakke det viktigste. Mannen skulle egentlig ha reist på jobb i dag, men han ble sykemeldt en uke i stedet for. Han skulle ta en føflekk i går - easy peasy trodde han, men neida, de tok jo omtrent halve huden på ryggen hans. Neida, men han ble sydd både innvendig og utvendig og fikk beskjed om å ta det med ro i en uke. Siden han har en fysisk utfordrende jobb fikk han ikke lov til å jobbe før om en uke. Helt greit for meg. Men ja, nå sover han også (på magen ) siden føflekkvondt og en sparkende A i sengen ikke akkurat er ideelt for god nattesøvn.
Lilywhite Skrevet 5. mars 2013 #6473 Skrevet 5. mars 2013 Så bra at dere har fått dere ny leilighet! God bedring til mannen
Marikke Skrevet 6. mars 2013 #6474 Skrevet 6. mars 2013 Gratulerer med leilighet! Deilig å bo så nær barnehagen! Nå er jeg veldig spent på om dere kjøper nabohuset til Diddles, altså! God bedring til bellemannen!
Disco Biscuit Skrevet 6. mars 2013 #6475 Skrevet 6. mars 2013 Gratulerer med leid leilighet - deilig å ha det på plass allerede God bedring til mannen.
^^Belle^^ Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #6476 Skrevet 6. mars 2013 Gratulerer med leilighet! Deilig å bo så nær barnehagen! Nå er jeg veldig spent på om dere kjøper nabohuset til Diddles, altså! God bedring til bellemannen! Det er jeg også. --------------- I dag gikk jeg til- og fra sentrum. Det er et liiiite (langt) stykke lengre enn ex-leiligheten vår, så bekkenet mitt er helt knust. Men dere...13500 skritt på halvannen time er da noe å skryte av, hæ? Det er så deilig å føle seg i så god form altså. Da får bare bekken være bekken av og til. I tillegg til byturen (og koselig barseltreff) gikk jeg og A til barnehagen i dag. Fytti så deilig det var! Skikkelig vårstemning, med fuglekvitter og en sol som faktisk varmer. Nei, nå var det noe jeg skulle skrive, men så glemte jeg det ut. Lenge leve ammetåka altså. Nå har jeg lagt M i senga før vi legger oss, for første gang. Prøver ut litt forskjellig, for det har virket som om hun har vært skikkelig trøtt om kveldene i det siste. I går tror jeg det bikket over, og jeg måtte synge og bysse henne i søvn klokken halv 12. Men nå sover hun altså. Er spent på hvor lenge!
^^Belle^^ Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #6477 Skrevet 6. mars 2013 Et lite tips; smakraker.no er en nyoppstartet nettbutikk hvor de har 25% rabatt på hele butikken. De har blant annet Tiljamid, et merke jeg sjelden ser på tilbud. I den anledning har M fått seg denne: A fikk denne fra AlbaBaby:
Disco Biscuit Skrevet 8. mars 2013 #6479 Skrevet 8. mars 2013 Du vet at det er farlig å linke til sånne nettbutikker.... Klarer ikke holde meg unna jeg vet du...
^^Belle^^ Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #6480 Skrevet 8. mars 2013 Ingen årsak. Fine dager for tiden! Ikke så mye som skjer, men jammen går ikke dagene racerfort allikevel. I går var vi i banken for å høre hvor mye vi kunne få i lån. Puh, den 15% regelen er brutal altså! Betjeningsevnen vår er veldig bra - vi tjener jo tross alt ganske bra begge to - men på egenkapitalsiden går det akkurat. Og vi har spart 10000 i mnd i noen år nå, hvordan i huleste skal unge, nyetablerte klare å komme seg på boligmarkedet? Vi var forresten på 6-ukerskontroll i går. Store, fine jenta mi veier 5300 g og er 57,5 cm lang, ikke rart klær i 56 begynner å bli litt knappe. I dag har jeg trillet en liten tur på et par km, og vi har handlet inn for uken. I skrivende stund sover M i vognen og A og mannen er ute og leker. Jeg koser meg i sofaen med en rykende .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå