Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har utrolig mye godt ja! :sikle: Jeg elsker gulrot whoopie pie-ene hennes og ostekremen er helt himmelsk!

-----

Da var vi på hytta. A har hatt TO normale bleier ( :hoppe: ), er i storform og jeg og mannen har lagt beina på bordet. Der skal de være til vi reiser på søndag. :fnise:

Skrevet

Håper det er i orden på bleiefronten nå da :) Kjedeligt når det er sånn, å en ikke vet hvorfor!

Kos dere masse på hytta, med beina på borde ;) Jeg liker holdningen :fnise:

Skrevet

BRA med to normale bleier!! :hoppe:

Kos dere med beina på bordet :nigo:

Skrevet

Bleiene blir bare bedre og bedre. :nigo: Men i bhg i går stakk hun fingeren i halsen i stedet for. :roll: Nå lurer vi litt på om det er stressmage i forbindelse med at M ble født, at hun vet at både jeg og mannen er hjemme med henne. Men samtidig synes heg det er rart fordi hun virkelig elsker å gå i bhg. Når vi sier til henne at hun skal i bhg roper hun høyt "jaaaa!". Nei, de er ikke enkle å forstå seg på disse søte små altså. Mens vi venter på legetime har vi kuttet drastisk ned på melkedrikkingen, så får vi se om det har noen effekt.

I dag kommer det en som er interessert i å se på leiligheten. :hoppe: Vi har absolutt null forhåpninger og tar det heller som en liten vårrengjøring. :fnise: Mannen sover, M sover og jeg har lydbok i ørene, kaffe i koppen og rydder litt her og der. :nigo:

Skrevet

Så kjedelig at A sliter med magen, uansett hva som måtte være årsaken...

Lykke til med intrerresent på leiligheten - så spennende :jepp:

Skrevet

Bare innom en liten tur før barseltreff, men jeg måtte bare dele det med dere: leiligheten er solgt! :bolledeig: Vi skal være ute til tirsdag da. Galskap. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Wooohoo! Gratulerer!! Endelig! :blomst:

Oi, det var kort frist, ja! Lykke til!

Skrevet

Gratulerer såååå mye med leilighetssalg!! :hoppendeglad: ....og ja, det var jaggu kort frist, blir mektig imponert over alt dere rekker over!! :jepp:

:klemmer:

Skrevet

Gratulerer med leilighetssalget! Men for en frist å være ute på, håper dere har pakket ned det meste allerede :jepp:

Skrevet

Endelig fikk dere solgt :hoppe:

Men guri så kjapt dere må være ute :sjokkert: Det er jo unner ei uke til!!

Skrevet

Så BRA!! Gratulerer så masse :nigo:

Lykke til med hui-og-hast- flytting :fnise:

Skrevet

Hvor flytter dere til i hui og hast da?? :klo:

Når det er sagt: ENDELIG!!! :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: Gratulerer!! :hoppendeglad:

Skrevet

Gratulerer så mye!! :hoppe::strix::hoppe: Jeg er også litt nysgjerrig på hvor dere flytter hen ;)

Skrevet

Gratulerer så mye med solgt leilighet! :strix:

Skrevet
:bolledeig: Endelig!!!!!!!! Men hurramegrundt for en frist for å flytte da :daane::hoho:
Skrevet

Takk, dere! Er så glad nå! :skya: Vi flytter til svigermormor. De er i syden en måneds tid. Og frem til dess må vi bare finne en leilighet å leie, for vi har ikke tenkt å kjøpe det første og beste vi finner nå når vi endelig skal finne Huset. :fnise:

Heftig frist, men jammen har vi ikke fått pakket ned det meste i esker bare nå i kveld! Takket være supermamma og hennes utrolige venninner. *rørt* Det eneste som gjenstår nå er badet og klesskap, og det tar vi jo med oss til svigermormor - resten skal lagres i container frem til vi finner Huset. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

...håper Huset er i nærheten av oss :sjenert:

Jeg savner dere sånn :grine:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...