^^Belle^^ Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #6401 Skrevet 15. februar 2013 Dagens ord: pissa. Og for dere som ikke snakker A, det betyr selvsagt "spisa".
honning Skrevet 15. februar 2013 #6402 Skrevet 15. februar 2013 Her trodde kjære at storebror sa "pikken" i går, men det var Hinkel Pinkel i Drømmehagen han mente
^^Belle^^ Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #6403 Skrevet 15. februar 2013 Fantastisk. De er så herlige disse små. Her har forresten farmor lenge vært faen, men nå er det heldigvis blitt til fanne.
Kokos Skrevet 16. februar 2013 #6405 Skrevet 16. februar 2013 (endret) Morsomme A Broren min og jeg har hver vår bok hvor mange av de rare ordene vi sa står og det er alltid morsomt å lese Jeg reiser bort i dag og blir borte i overkant av et par uker, så: Gratulerer med dåpsbarnet på forhånd, håper dere får en kjempefin dag i morgen og en fin helg ellers. Hørtes veldig deilig ut å få gjort pyntingen et par dager i forveien, er så godt å slippe stress og mas helt fram til det braker løs med gjester etc. Endret 16. februar 2013 av Kokos
pusilus Skrevet 16. februar 2013 #6406 Skrevet 16. februar 2013 Herlige A og god hun er frisk og har kommet over sjalusien M høres herlig ut og jeg er gravide/nyfødt syk Vi har jo planene klar om søskenforsøk- så får vi se hvordan det går mtp ny jobb.. Håper å kunne kjøre i gang før det er aktuelt. Lykke til med dagen i morgen, håper den bli fantastisk!
cypress Skrevet 16. februar 2013 #6407 Skrevet 16. februar 2013 Her er det Fisk som blir uttalt Pikk...
pusilus Skrevet 16. februar 2013 #6411 Skrevet 16. februar 2013 Jeg gleder meg til Lita begynner å snakke.
Diddles Skrevet 17. februar 2013 #6412 Skrevet 17. februar 2013 Gratulerer med dåpsdagen til verdens søteste M Jeg er sikker på det blir en kjempefin dag Kose dere massemasse
Alvina Skrevet 17. februar 2013 #6415 Skrevet 17. februar 2013 Vaskeriet er stengt på søndager, så jeg tror langkosten blir boende her til i morn, har glemt det helt til du minnet meg på det nå, men er jo nesten aldri hjemme. Og det ble litt søl (øl) i går kveld så må låne den til det blir helt perfekt. :O)
^^Belle^^ Skrevet 17. februar 2013 Forfatter #6418 Skrevet 17. februar 2013 Tusen takk, dere! Dagen startet litt humpete, med to faddere som måtte melde avbud pga sykdom og en A med diare. Hurra. Hun bæsjet ut de to eneste hvite bomullsstrømpebuksene som var rene allerede før vi dro i kirken, så det ble hvit nylonstrømpebukse i stedet. Skikkelig forelder-skills i dette kalde været. Jaja, må man så må man. Det var heldigvis bare de to bleiene som har kommet i dag, så vi klarer akkurat 24 timersregelen før vi leverer i bhg i morgen. Den ene fadderen var blitt bedre så han kom allikevel. M sov gjennom hele dåpen og forsåvidt hele festen etterpå også. Seriøst, hun er et skikkelig sovedyr og vi nyyyyter det. Er ikke vant med sånne dyr vi. Nå er vi hjemme igjen, A sover (tror jeg), M sover i vippestolen og vi skal knaske på toppen av det enorme fjellet som er igjen av maten. Maten var utrolig god da, og nå som jeg ikke er gravid kan jeg svømme i roast beef, spekemat og alskens ulovligheter. 1
CathrineMic Skrevet 17. februar 2013 #6419 Skrevet 17. februar 2013 Gratulerer så mye med dåpsbarnet Litt av en start dere fikk på dagen. Men godt det ikke endte så aller verst likevell da Ååh.. Lucky bastard så kan spise hva du vil nå Jeg har enda lenge igjen til det skjer
Marikke Skrevet 17. februar 2013 #6420 Skrevet 17. februar 2013 Gratulerer med dagen! Mmmm ... spekemat ... brie ... blåmuggost ... Kos deg! Her går det fortsatt mye i brødskive med brie og strandaskinke. Fantastisk godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå