Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dagens ord: pissa. :hoho:

Og for dere som ikke snakker A, det betyr selvsagt "spisa". :roll:

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Her trodde kjære at storebror sa "pikken" i går, men det var Hinkel Pinkel i Drømmehagen han mente :fnise:

Skrevet

Fantastisk. :ler: De er så herlige disse små. :rodmer:

Her har forresten farmor lenge vært faen, men nå er det heldigvis blitt til fanne. :fnise:

Skrevet (endret)

Morsomme A :ler: Broren min og jeg har hver vår bok hvor mange av de rare ordene vi sa står og det er alltid morsomt å lese :Nikke:

Jeg reiser bort i dag og blir borte i overkant av et par uker, så: Gratulerer med dåpsbarnet på forhånd, håper dere får en kjempefin dag i morgen og en fin helg ellers. :) Hørtes veldig deilig ut å få gjort pyntingen et par dager i forveien, er så godt å slippe stress og mas helt fram til det braker løs med gjester etc.

:klem:

Endret av Kokos
Skrevet

Herlige A og god hun er frisk og har kommet over sjalusien :)

M høres herlig ut og jeg er gravide/nyfødt syk :sjenert: Vi har jo planene klar om søskenforsøk- så får vi se hvordan det går mtp ny jobb.. Håper å kunne kjøre i gang før det er aktuelt.

Lykke til med dagen i morgen, håper den bli fantastisk!

Skrevet

Her er det Fisk som blir uttalt Pikk... :ler:

Skrevet

Jeg gleder meg til Lita begynner å snakke.

Skrevet

Gratulerer med dåpsdagen til verdens søteste M :hjerte: Jeg er sikker på det blir en kjempefin dag :strix: Kose dere massemasse :klemmer:

Skrevet

Gratulerer med dåpsbarnet! :hjerte:

Skrevet

Vaskeriet er stengt på søndager, så jeg tror langkosten blir boende her til i morn, har glemt det helt til du minnet meg på det nå, men er jo nesten aldri hjemme. Og det ble litt søl (øl) i går kveld så må låne den til det blir helt perfekt. :O)

Skrevet

Tusen takk, dere! :klem:

Dagen startet litt humpete, med to faddere som måtte melde avbud pga sykdom og en A med diare. Hurra. :roll: Hun bæsjet ut de to eneste hvite bomullsstrømpebuksene som var rene allerede før vi dro i kirken, så det ble hvit nylonstrømpebukse i stedet. Skikkelig forelder-skills i dette kalde været. Jaja, må man så må man. :fnise: Det var heldigvis bare de to bleiene som har kommet i dag, så vi klarer akkurat 24 timersregelen før vi leverer i bhg i morgen. :)

Den ene fadderen var blitt bedre så han kom allikevel. M sov gjennom hele dåpen og forsåvidt hele festen etterpå også. Seriøst, hun er et skikkelig sovedyr og vi nyyyyter det. Er ikke vant med sånne dyr vi. :ler:

Nå er vi hjemme igjen, A sover (tror jeg), M sover i vippestolen og vi skal knaske på toppen av det enorme fjellet som er igjen av maten. :daane: Maten var utrolig god da, og nå som jeg ikke er gravid kan jeg svømme i roast beef, spekemat og alskens ulovligheter. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer så mye med dåpsbarnet :nigo:

Litt av en start dere fikk på dagen. Men godt det ikke endte så aller verst likevell da :jepp:

Ååh.. Lucky bastard så kan spise hva du vil nå :fnise: Jeg har enda lenge igjen til det skjer :ler:

Skrevet

Gratulerer med dagen! :klemmer:

Mmmm ... spekemat ... brie ... blåmuggost ... Kos deg! ;) Her går det fortsatt mye i brødskive med brie og strandaskinke. Fantastisk godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...