Pasjonsblomst Skrevet 6. februar 2013 #6381 Skrevet 6. februar 2013 Så flott fødselshistorie! Herlig at du fikk oppleve en slik god og naturlig fødsel, og egentlig veldig kjekt at det gikk så raskt igrunn. Begynner du å komme deg igjen? (selv om du sa du var i topp form etter fødselen, så er jo alt relativt..). Dagene med M høres nydelige ut... høres jo ut som den drømmebabyen! Ikke rart du gjør alle her babysyke.. meg inkludert. Gleder meg masse til å (forhåpentligvis) gå gravid igjen, føde og få en ny liten elskling å dele hverdagen med..
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #6382 Skrevet 6. februar 2013 Sequax: enn så lenge holder det med to. Og om det skulle bli flere blir det ikke før om lengelenge. Pasjonsblomst: formen er veldig fin! Jeg blir fortere sliten nå, men det kommer seg. Jeg kjenner såvidt til stingene (bare om jeg har gått langt), og bekkenløsningen er helt borte.
Kokos Skrevet 6. februar 2013 #6383 Skrevet 6. februar 2013 Så fin fødselshistorie, takk for at du delte! M høres så skjønn ut med de store øynene og det våkne blikket. Blir helt myk i hjertet av å høre om de to jentene dine. Håper det dukker opp et lite bilde av minstejenta på FB etterhvert Må flire litt av A, selv om det selvfølgelig ikke er moro at hun er sjalu. Hun høres så søt og bestemt ut likevel
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #6384 Skrevet 6. februar 2013 Hun er helt fantastisk herlig. Bilde kommer. Må bare få summet meg til å gjøre det. Bestemt er hun, ja. Vi merker veeeldig godt at hun er på god vei inn i trassen altså. Men hun er bare helt herlig. Som oftest.
Disco Biscuit Skrevet 6. februar 2013 #6385 Skrevet 6. februar 2013 Fine fødselshistorien og fine lille M Så flott at du fikk det til naturlig denne gangen og slapp å bli satt igang
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #6386 Skrevet 6. februar 2013 I dag ruslet jeg og M tur i to timer! Dødsdeilig ute i solskinnet. Det var vel mer en trasketur kombinert med shoppingtur, men jeg gikn hele tiden og M sov hele tiden. Skikkelig rart å ha en unge som sover mer enn en halvtime på dagen. Ellers har vi vært på foreldrekaffe i bhg - skikkelig koselig. Nå skal jeg snart våge meg en tur på butikken uten M. Håper det går greit, hun har spist ofte nå i kveld. Puppene mine føles skikkelig tomme så det er nok øking på gang. Men butikken, ja...vi må jo ha noe godt å kose oss med til Idol. 1
Lilywhite Skrevet 7. februar 2013 #6387 Skrevet 7. februar 2013 Så fin fødselshistorie! Blir om mulig enda mer babysyk jeg også
Teriyaki Skrevet 7. februar 2013 #6388 Skrevet 7. februar 2013 Kjempefin fødselshistorie, altså! Det må jeg virkleig si! Så godt at M sover så bra, da. Det er vel deilig med tanke på hvordan A var.
^^Belle^^ Skrevet 9. februar 2013 Forfatter #6389 Skrevet 9. februar 2013 Teriyaki: det er skikkelig luksus. Rart å ha en baby som sover så mye! Men samtidig vet jeg at det kan forandre seg helt plutselig, så jeg nyter hvert sekund. ----- Jeg forsømmer dagboken min litt merker jeg. selv om M er sovebaby, vil hun ikke sove alene på dagen så det blir ikke mye mer enn innom her for å lese. Mannen og A er på fjellet i helgen, så jeg og M har kost oss alene hjemme. I går fikk vi handlet inn pynt til dåpen (knall rosa og brunt - det blir så fiiint!) og i dag har vi vært på en over to timers trilletur med en venninne. Superkoselig. I skrivende stund ligger M på dyna si på fanget mitt og sover søtt. Snart skal jeg prøøøve å lirke henne ned på sofaen - om det funker blir det i tilfelle første gang hun sover alene i dag, sånn bortsett fra i vogna når den er i bevegelse...da sover hun gjennom hva det skulle være. Ønsk meg lykke til! PS! -10,5 kg siden fødsel. Bare 2,5 kg igjen til startvekt.
Lilywhite Skrevet 10. februar 2013 #6390 Skrevet 10. februar 2013 Så flink du har vært med vekten! Høres ut som en herlig helg og en fin morsdag (etter hva jeg kunne se på FB). Kos deg, og gratulerer med morsdagen!
Marikke Skrevet 12. februar 2013 #6391 Skrevet 12. februar 2013 Så fin fødehistorie! Kjekt at du fikk føde naturlig! Jeg synes også du virker som en superfødekvinne og supermamma!
^^Belle^^ Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #6392 Skrevet 12. februar 2013 Dere er gode. Resten av helgen var helt super. Ny trilletur på søndag (ny lydbok på ipoden ), før jeg og M dro inn til bror på middag. Deilig å bare komme til ferdig servert middag altså. Etterpå ble det boller med krem, før mannen og A kom innom på vei hjem fra fjellet. I går ble det nok en trilletur (det er så DEILIG å være i god form altså ) inn til byen, før middagslaging og første trilletur med søskenvognen opp til vennepar som hadde en toåring i hus. Puh, barneselskap er ingen spøk altså. Men koselig var det, og så fikk jeg jo vise frem M, det er alltid gøy. I dag har vi ikke så mye planer. Har veldig lyst ut og trille, men jeg er redd de to turene i går ble litt for mye for bekkenet. Når jeg først har begynt har jeg ikke vett til å stoppe. Men jeg må...tror jeg. Bekkenet har definitivt godt av å få en dags pause, men så er det dette fine været da. Hvor lenge varer det liksom? Jeg får heller gjøre noe fornuftig her hjemme i stedet for - selv om det er en million ganger kjedeligere. Nå:
^^Belle^^ Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #6393 Skrevet 13. februar 2013 Det ble en times trilling i går også... Men det var bare rusling da, så bekkenet fikk ikke gjennomgå så mye. I dag ble pausedagen min da, med bare obs-trasking. Vi har vært hos presten i dag også, og nå er vi hos svigermor og venter på middag. Nå kan jeg med glede si at all sjalusien til A er borte. Den var vel forsåvidt det nesten samme dagen som hun begynte i bhg - akkurat som om noen trykket på en knapp. Nå er det baaare kos å få, for "Maja" som A kaller henne for. Hun heter ikke det altså... Det første hun sier når hun kommer inn på rommet vårt om morgenen er Maja! Det samme gjør hun om jeg og M er med for å hente henne i bhg. M blir overstrødd med klapp og kos og kyss og det er ikke måte på hvor glad A er i henne. Det er helt fantastisk å se! 1
Pasjonsblomst Skrevet 14. februar 2013 #6394 Skrevet 14. februar 2013 åhhh søskenkjærlighet!! Høres ut som en lykkelig familiesituasjon du befinner deg i Herlig med trasketurer i finværet
*lilly* Skrevet 14. februar 2013 #6395 Skrevet 14. februar 2013 Ååå så herlig med A og M *Smelt* Helt utrolig så raskt de små tilpasser seg, det er jo en kjempeforandring for henne! Jeg blir stadig fasinert over disse små altså Takk for at du delte fødselshistorien! Høres fantastisk flott ut, håper jeg får noe sånt med nestemann.. Ellers imponert over vekttap, aktivitetsnivå og snart forestående barnedåp! Tror jeg var 2mnd i koma etter at jeg fikk snuppa
Susa Skrevet 14. februar 2013 #6396 Skrevet 14. februar 2013 Hei Belle! Må innom dagboka di og hilse på. Leste om deg i tråden om to tette... Så deilig at størstefrøkna ikke er sjalu lengre da, høres ut som om det er noen deilige dager dere har!
^^Belle^^ Skrevet 14. februar 2013 Forfatter #6397 Skrevet 14. februar 2013 Lilly: Jeg er litt overrasket over meg selv jeg også. Med A ville jeg bare bure meg inn til hun var en måned, minst. Men det er vel noe med det at man ofte er sprekere med andremann? Kroppen har tross alt vært gjennom alt dette før. Susa: velkommen inn hit! Så koselig med nytt besøk. Det er veldig fint å se søskenkjærligheten blomstre altså, særlig etter den kjipe starten vi fikk. --------- Kaffe + Freia sjokoklem = hverdagslykke. M sover i vippestolen (vet det ikle er så bra, men det er så deilig å ha noen øyeblikks alenetid for en gangs skyld... ) og jeg skal gjøre meg klar for en liten shoppingtur.
LineGourmet Skrevet 14. februar 2013 #6398 Skrevet 14. februar 2013 Gratulerer med nr 2!!!!!! Høres ut som en veldig fin fødsel
Teriyaki Skrevet 14. februar 2013 #6399 Skrevet 14. februar 2013 Hvis det er sånn babybjørn vippestol som legges nærmest helt ned, så gjør det vel ikke så mye? I alle fall ikke en liten stund. Så herlig å se at søskenkjærligheten blomstrer! Det er så deilig at det går så bra sånt der. Men de blir jo ofte fort glade i søsknene sine. Det ligger vel "i" dem at det er naturlig å ha søsken. Kos deg på shopping!
^^Belle^^ Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #6400 Skrevet 15. februar 2013 Line: Tusen takk. Teriyaki: neida, det er vel ikke så ille. Det er BB vi har, ja, så hun ligger jo nesten flatt og i "hengekøye" som former seg etter hennes rygg. ------- Shoppingen i går var faktisk veldig suksessfull. Fant en ammevennlig kjole som jeg følte meg både tynn og fin i. Ammevennlig er ikke akkurat synonymt med fin alltid, særlig på kjolefronten. Bestemte meg for å ikke ha bunad denne gangen siden M er såpass liten og ikke har rutine på ammingen enda. I dag skal vi pynte lokalet til søndag. Deilig å få gjort det i dag, så har vi hele dagen til å slappe av i morgen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå