Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så flott fødselshistorie! ;) Herlig at du fikk oppleve en slik god og naturlig fødsel, og egentlig veldig kjekt at det gikk så raskt igrunn. Begynner du å komme deg igjen? (selv om du sa du var i topp form etter fødselen, så er jo alt relativt..).

Dagene med M høres nydelige ut... høres jo ut som den drømmebabyen! ;) Ikke rart du gjør alle her babysyke.. meg inkludert. Gleder meg masse til å (forhåpentligvis) gå gravid igjen, føde og få en ny liten elskling å dele hverdagen med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sequax: enn så lenge holder det med to. :fnise: Og om det skulle bli flere blir det ikke før om lengelenge. ;)

Pasjonsblomst: formen er veldig fin! Jeg blir fortere sliten nå, men det kommer seg. Jeg kjenner såvidt til stingene (bare om jeg har gått langt), og bekkenløsningen er helt borte. :nigo:

Skrevet

Så fin fødselshistorie, takk for at du delte! :rodmer:

M høres så skjønn ut med de store øynene og det våkne blikket. Blir helt myk i hjertet av å høre om de to jentene dine. :Nikke: Håper det dukker opp et lite bilde av minstejenta på FB etterhvert :sjenert:

Må flire litt av A, selv om det selvfølgelig ikke er moro at hun er sjalu. Hun høres så søt og bestemt ut likevel :fnise:

Skrevet

Hun er helt fantastisk herlig. :hjerte: Bilde kommer. Må bare få summet meg til å gjøre det. :sjenert:

:fnise: Bestemt er hun, ja. Vi merker veeeldig godt at hun er på god vei inn i trassen altså. :daane: Men hun er bare helt herlig. Som oftest. :fnise:

Skrevet

Fine fødselshistorien og fine lille M :hjerte:

Så flott at du fikk det til naturlig denne gangen og slapp å bli satt igang :klem:

Skrevet

I dag ruslet jeg og M tur i to timer! :hoppe: Dødsdeilig ute i solskinnet. :briller2: Det var vel mer en trasketur kombinert med shoppingtur, men jeg gikn hele tiden og M sov hele tiden. Skikkelig rart å ha en unge som sover mer enn en halvtime på dagen. :fnise:

Ellers har vi vært på foreldrekaffe i bhg - skikkelig koselig. :) Nå skal jeg snart våge meg en tur på butikken uten M. Håper det går greit, hun har spist ofte nå i kveld. Puppene mine føles skikkelig tomme så det er nok øking på gang. Men butikken, ja...vi må jo ha noe godt å kose oss med til Idol. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Så fin fødselshistorie! :rodmer: Blir om mulig enda mer babysyk jeg også :sjenert:

Skrevet

Kjempefin fødselshistorie, altså! Det må jeg virkleig si! :)

Så godt at M sover så bra, da. Det er vel deilig med tanke på hvordan A var. :)

Skrevet

Teriyaki: det er skikkelig luksus. :fnise: Rart å ha en baby som sover så mye! Men samtidig vet jeg at det kan forandre seg helt plutselig, så jeg nyter hvert sekund. :)

-----

Jeg forsømmer dagboken min litt merker jeg. selv om M er sovebaby, vil hun ikke sove alene på dagen så det blir ikke mye mer enn innom her for å lese.

Mannen og A er på fjellet i helgen, så jeg og M har kost oss alene hjemme. I går fikk vi handlet inn pynt til dåpen (knall rosa og brunt - det blir så fiiint!) og i dag har vi vært på en over to timers trilletur med en venninne. Superkoselig. :rodmer:

I skrivende stund ligger M på dyna si på fanget mitt og sover søtt. Snart skal jeg prøøøve å lirke henne ned på sofaen - om det funker blir det i tilfelle første gang hun sover alene i dag, sånn bortsett fra i vogna når den er i bevegelse...da sover hun gjennom hva det skulle være. Ønsk meg lykke til! :ler:

PS! -10,5 kg siden fødsel. Bare 2,5 kg igjen til startvekt. :hoppendeglad:

Skrevet

Så flink du har vært med vekten! :hoppe:

Høres ut som en herlig helg og en fin morsdag (etter hva jeg kunne se på FB). Kos deg, og gratulerer med morsdagen! :klemmer:

Skrevet

Så fin fødehistorie! Kjekt at du fikk føde naturlig! Jeg synes også du virker som en superfødekvinne og supermamma!

Skrevet

:klem: Dere er gode.

Resten av helgen var helt super. Ny trilletur på søndag (ny lydbok på ipoden :nigo: ), før jeg og M dro inn til bror på middag. Deilig å bare komme til ferdig servert middag altså. :fnise: Etterpå ble det boller med krem, før mannen og A kom innom på vei hjem fra fjellet.

I går ble det nok en trilletur (det er så DEILIG å være i god form altså :hjerte: ) inn til byen, før middagslaging og første trilletur med søskenvognen opp til vennepar som hadde en toåring i hus. Puh, barneselskap er ingen spøk altså. :hoho: Men koselig var det, og så fikk jeg jo vise frem M, det er alltid gøy. :ler:

I dag har vi ikke så mye planer. Har veldig lyst ut og trille, men jeg er redd de to turene i går ble litt for mye for bekkenet. Når jeg først har begynt har jeg ikke vett til å stoppe. :fnise: Men jeg må...tror jeg. Bekkenet har definitivt godt av å få en dags pause, men så er det dette fine været da. Hvor lenge varer det liksom? Jeg får heller gjøre noe fornuftig her hjemme i stedet for - selv om det er en million ganger kjedeligere. :lol:

Nå: :kaffekopp:

Skrevet

Det ble en times trilling i går også... :sjenert: Men det var bare rusling da, så bekkenet fikk ikke gjennomgå så mye. I dag ble pausedagen min da, med bare obs-trasking. :lol: Vi har vært hos presten i dag også, og nå er vi hos svigermor og venter på middag. :)

Nå kan jeg med glede si at all sjalusien til A er borte. :hoppe: Den var vel forsåvidt det nesten samme dagen som hun begynte i bhg - akkurat som om noen trykket på en knapp. :nigo: Nå er det baaare kos å få, for "Maja" som A kaller henne for. Hun heter ikke det altså... :fnise: Det første hun sier når hun kommer inn på rommet vårt om morgenen er Maja! Det samme gjør hun om jeg og M er med for å hente henne i bhg. :hjerte: M blir overstrødd med klapp og kos og kyss og det er ikke måte på hvor glad A er i henne. Det er helt fantastisk å se! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

åhhh søskenkjærlighet!! Høres ut som en lykkelig familiesituasjon du befinner deg i ;)

Herlig med trasketurer i finværet ;)

Skrevet

Ååå så herlig med A og M :strix: *Smelt* Helt utrolig så raskt de små tilpasser seg, det er jo en kjempeforandring for henne! Jeg blir stadig fasinert over disse små altså :daane:

Takk for at du delte fødselshistorien! Høres fantastisk flott ut, håper jeg får noe sånt med nestemann.. Ellers imponert over vekttap, aktivitetsnivå og snart forestående barnedåp! Tror jeg var 2mnd i koma etter at jeg fikk snuppa :ler:

Skrevet

Hei Belle!

Må innom dagboka di og hilse på. Leste om deg i tråden om to tette...

Så deilig at størstefrøkna ikke er sjalu lengre da, høres ut som om det er noen deilige dager dere har!

Skrevet

Lilly: :fnise: Jeg er litt overrasket over meg selv jeg også. Med A ville jeg bare bure meg inn til hun var en måned, minst. :lol: Men det er vel noe med det at man ofte er sprekere med andremann? Kroppen har tross alt vært gjennom alt dette før. :)

Susa: velkommen inn hit! Så koselig med nytt besøk. :nigo: Det er veldig fint å se søskenkjærligheten blomstre altså, særlig etter den kjipe starten vi fikk.

---------

Kaffe + Freia sjokoklem = hverdagslykke. :hjerte:

M sover i vippestolen (vet det ikle er så bra, men det er så deilig å ha noen øyeblikks alenetid for en gangs skyld... :sjenert: ) og jeg skal gjøre meg klar for en liten shoppingtur. :nigo:

Skrevet

Gratulerer med nr 2!!!!!! :duskedame:

Høres ut som en veldig fin fødsel :)

:klem:

Skrevet

Hvis det er sånn babybjørn vippestol som legges nærmest helt ned, så gjør det vel ikke så mye? :) I alle fall ikke en liten stund.

Så herlig å se at søskenkjærligheten blomstrer! :) Det er så deilig at det går så bra sånt der. Men de blir jo ofte fort glade i søsknene sine. Det ligger vel "i" dem at det er naturlig å ha søsken. :)

Kos deg på shopping! :jepp:

Skrevet

Line: Tusen takk. :nigo:

Teriyaki: neida, det er vel ikke så ille. Det er BB vi har, ja, så hun ligger jo nesten flatt og i "hengekøye" som former seg etter hennes rygg.

-------

Shoppingen i går var faktisk veldig suksessfull. :fnise: Fant en ammevennlig kjole som jeg følte meg både tynn og fin i. :strix: Ammevennlig er ikke akkurat synonymt med fin alltid, særlig på kjolefronten. :lol: Bestemte meg for å ikke ha bunad denne gangen siden M er såpass liten og ikke har rutine på ammingen enda. :)

I dag skal vi pynte lokalet til søndag. Deilig å få gjort det i dag, så har vi hele dagen til å slappe av i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...