Gå til innhold

Belle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:bolledeig: Høres ut som om du har en super kveld i vente :Nikke:

Høres ut som om du har en herlig dag :strix: Kos deg masse med mannen og lille pokeguri i kveld :klem:

Kos deg i kveld :strix:

Takk for det jenter. :klem: Nå skal jeg snart hive meg i bilen og hente mannen. Forresten, jeg kjente kreket utenpå magen også. :rødme:

Skrevet

:hoppe: for eplemost, god mat, kreket utenpå magen og at mannen snart er i hus!

Kos deg masse i kveld!

Skrevet
:jepp: Nå gleeeeder jeg meg til at mannen forhåpentligvis kjenner pokingen. :rødme:
Skrevet

:strix: Kos deg masse i kveld! :strix:

(Håper ikke kreket er som Mazzilusken - hun var kjempesjenert overfor han godeste i begynnelsen. Hver gang han kom med hånda slutta hun å sparke.. :ler: )

Skrevet

:strix: Kos deg masse i kveld! :strix:

(Håper ikke kreket er som Mazzilusken - hun var kjempesjenert overfor han godeste i begynnelsen. Hver gang han kom med hånda slutta hun å sparke.. :ler: )

Han kjente ett poke. :rødme:

Donky Kong Wii? :rødme:

:jepp:

Hellliuiiii! :vinke:

:vinke:

Skrevet

Korsen går det med rogalendingen i dau? ;)

Skrevet

Så herlig å endelig kjenne kreket på utsiden også da :hjerte: Tenker mannen gleder seg til å kjenne :)

Skrevet
Jeg tror også jeg har kjent litt bevegelse i kveld. Men jeg lurer på hvor det blir av ''boblene som sprekker'' eller ''fiskehalen som slår''. Jeg kjenner bare poking, jeg. Kanskje det bare er ønsketenking? :vetikke:

Kjente aldri sommerfugler eller fisk jeg heller, kun poking. ;) Så herlig at dere har kjent det utenpå også! :rødme:

Jeg ba om pris på MB Terrain på Barnas Hus i august, og de har fortsatt ikke ringt meg. Handlet hos babyjungle.nl i stedet jeg, like greit det, og ikke minst myye billigere (selv om jeg aldri fikk pris hehe)...

Skrevet
:hoppe: for at mannen kjente pokejenta!
Skrevet

Da var mannen hjemme igjen. Deilig. :hjerte: Det så skummelt ut ang. å kjenne kreket utenpå magen, for hun bevegde seg så lite i går kveld. Men plutselig kjente jeg et spark, fikk han til å holde på magen og plutselig sparket hun det sterkeste sparket jeg har kjent hittil. :rødme:

Mannen kom også med tidenes kommentar da han så den nye BHen min: skal du ut og hoppe i fallskjerm? :hoho:

Har hatt det supertravelt på jobb i dag, og merker det skikkelig godt i rygg og bekken. :dåne: Godt jeg ikke har sånne dager hver dag.

Mannen ringte til Barnas Hus også i dag. De hadde fått svar for en hel uke siden de, om at nabobyens Barnas Hus hadde vognen vår. Hva med å ringe til oss da kanskje? :kjefte: Dersom vi ikke hører noe på et par dager nå, stikker vi og henter den selv. Snart gidder jeg ikke å forholde meg til den butikken lengre. :snurt:

Skrevet

Korsen går det med rogalendingen i dau? ;)

:hoho: Er det sånn dialekt jeg liksom skal ha? :fnise: Her går det bare fint. :jepp:

Kjente aldri sommerfugler eller fisk jeg heller, kun poking. ;) Så herlig at dere har kjent det utenpå også! :rødme:

Jeg ba om pris på MB Terrain på Barnas Hus i august, og de har fortsatt ikke ringt meg. Handlet hos babyjungle.nl i stedet jeg, like greit det, og ikke minst myye billigere (selv om jeg aldri fikk pris hehe)...

Kjempedeilig. :rødme:

Så utrolig irriterende. Man skulle jo tro at sånne ting nesten var første prioritet, siden barnevogn nesten er det dyreste de selger. :riste: Godt du fant den et annet sted. :Nikke:

:hoppe: for at mannen kjente pokejenta!

:strix:

Skrevet

Huff, jeg ser jeg virker litt sytete i forrige innlegget. :sjenert: Jeg er jo selvsagt kjempeglad for at vognen vår snart er i boks. Gleeeeder meg til å få den hjem og prøvetrille i stuen. :happy:

Skrevet

Det er ikke syting. Det er helt utrolig når butikker ikke gidder lee på ræva for å yte litt service. Når det gjelder et salg, så burde de jo i alle fall være interessert i det!

:kose:

Skrevet

Selvfølgelig er det lov å bli sinna når man ikke får den servicen man skal ha! Men det er ihvertfall bra dere får den vogna dere ville ha :)

Skrevet

Hurra for lille krek som poker pappaen sin! :strix:

Skrevet

Det er ikke syting. Det er helt utrolig når butikker ikke gidder lee på ræva for å yte litt service. Når det gjelder et salg, så burde de jo i alle fall være interessert i det!

:kose:

Æsj, godt å høre. Blir bare så oppgitt når de ikke engang kan ta opp telefonen og ringe, fordi ''de har hatt det så travelt''. :roll:

Selvfølgelig er det lov å bli sinna når man ikke får den servicen man skal ha! Men det er ihvertfall bra dere får den vogna dere ville ha :)

Åh, den er så fiiiiiin. :rødme:

Hurra for lille krek som poker pappaen sin! :strix:

Jaaaa!!! :strix: Jeg ble litt lettere rørt da, ja. :sjenert: Han gliste fra øre til øre, og det bare lyste av øynene hans. :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...