Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Teriyaki: filmen var knallgod! :jepp:

Spatula: :ler:

Nuttapia: manneredebyggerinstinkt her også i går. :fnise:

---------

Nå er det definitivt ett eller annet som skjer, jeg er bare ikke sikker på hva det er. :P Har ligget våken siden halv 5 med noe som har kjentes ut som luftsmerter/omgangssyke. Den siste timen har jeg hatt et par hvadetnåennerfornoe hvor smerten har bredt seg fra mellomgulvet og nedover ryggen. Men nå ser det ut til å ha dabbet av, så det har nok bare vært falsk alarm. Får prøve å sove litt, har bare sovet 4 timer til sammen i natt. :daane:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende! :hoppe: Kan vel høres ut som om kroppen gjør seg klar? Jeg håper det! :duskedame:

Skrevet

Så bra at det skjer noe, Belle!!! :hoppendeglad:

Skrevet

Oii, så spennende! :hoppe: Håper du føder i dag, for da klarte jeg å tippe riktig på andregjettingen min! :fnise:

Forresten, all ære til deg som sitter på kino 41 uker på vei altså! Det hadde ikke jeg klart, og jeg slet ikke med bekkenløsning en gang!

Skrevet

Æsj altså, har ikke kjent noe som helst siden de to siste rielignende sakene jeg hadde i 8-tiden i dag. :sukk:

Skrevet

Kjedelig at det ser ut til å ha vært falsk alarm! :kose: Jeg holder fortsatt en knapp på fredag jeg altså ;)

Skrevet

Litt småkvalm og rar jeg også, Belle. Trykk i magen på en måte..

Hva med å bygge opp med dyne og puter i natt, så kanskje du får sovet bedre? :klemmer:

Skrevet

Diddles, du får pent holde deg unna herfra nå!! :kjefte:

• Liker 1
Skrevet

...med mindre du har noen nyheter å komme med, såklart! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

:hoho:

Men det er ingenting som skjer her altså. :snurt:

Skrevet

Lykke til om ting tar seg opp igjen i natt! Heia Belle og bolla!

Skrevet

Jeg er her fremdeles, og absolutt ingen tegn til at noe som helst skal skje. Er det rart å ønske på seg maserier? :fnise: Da hadde jeg i det minste visst at kroppen forbereder seg på noe... :P

Våkennatt i natt, men bare en time. A sovnet helt selv, i sin egen seng, og det må man være fornøyd med. :tommelsmil: Men jeg er trøttere enn trøttest og skal legge meg straks. :natti:

Skrevet

Æsj, magen din er visst altfor koselig å bo i.. :sukk: Apropos det, kanskje vi kan få se et siste magebilde? :nigo::sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...