Diddles Skrevet 20. januar 2013 #6221 Skrevet 20. januar 2013 Ja De kan le De, meen tippa sjøl - det har hu IKKE
Nuttapia Skrevet 20. januar 2013 #6222 Skrevet 20. januar 2013 Ja De kan le De, meen tippa sjøl - det har hu IKKE Haha Ja Belle, venter du på meg du a? Samkjører gjerne, asså
^^Belle^^ Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #6223 Skrevet 20. januar 2013 Nei, det stemmer det. Jeg har jo hele tiden sagt at jeg har trodd jeg kom til å gå over tiden, men gjerne ikke så mye som det ser ut til at det blir. Synes jeg fortjener å gå mindre over tiden enn jeg gjorde med A altså.
^^Belle^^ Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #6225 Skrevet 21. januar 2013 Torsdag er en fin dag. Jeg håper bare jeg slipper å bli satt i gang jeg, har så gjerne lyst til å føde uten ledningskaos og kanskje til og med få prøve lystgassen. Deilig natt i natt, A er virkelig konsekvent på annenhver natt altså.
pusilus Skrevet 21. januar 2013 #6226 Skrevet 21. januar 2013 Lystgass var oppskrytt synes jeg, ble så forbaska kvalm av det Jeg holdt på å kverke jordmor nr to som ville presse masken på meg, hadde jeg fått den i hendene hadde jeg kastet den på henne Håper du slipper igangsetting og at bolla er ute før jeg kommer hjem på fredag.
Teriyaki Skrevet 21. januar 2013 #6227 Skrevet 21. januar 2013 Funket bra med lystgass her. :-) Og du får et onsdagsbarn :-) denne uken.!
Mazilla Skrevet 21. januar 2013 #6228 Skrevet 21. januar 2013 Må si meg enig med pusilus ang lystgassen altså... Men krysser fingrene for at du slipper igangsettelse altså!!
Gjest pysepusen Skrevet 21. januar 2013 #6230 Skrevet 21. januar 2013 Jeg også elsket lystgassen min!
honning Skrevet 21. januar 2013 #6231 Skrevet 21. januar 2013 Jeg likte lystgassen min, men jeg elsket epiduralen!!
Miss I.W. Skrevet 21. januar 2013 #6232 Skrevet 21. januar 2013 Håper du slipper igangsetting jeg også! Unner ikke det noen! Elsket lystgassen, men epiduralen (som jeg bare måtte få pga masserier) var en nedtur og satte seg i høyrefoten. Der hadde jeg mye bruk for den ja!
^^Belle^^ Skrevet 21. januar 2013 Forfatter #6233 Skrevet 21. januar 2013 Erfaringer rundt lystgass er delte ser jeg, men det visste jeg også da. Men jeg har i det minste lyst til å prøve. Synes det er rart at jeg ikke ble tilbudt det forrige gang, epiduralen funket jo bare på ene siden og jeg hadde dritvondt en stund der. Men, men... Jeg hadde jo en veldig fin (etter forholdene) igangsatt fødsel med A, og jeg må innrømme at en liten del av meg ønsker det igjen fordi jeg er så redd for at det kan ta laaaang tid om det skjer av seg selv, men så...nei. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke nå. Så lenge det skjer om ikke så altfor lenge er jeg fornøyd. Utrolig lat dag i dag. Urinprøven var fin-isj og da jeg kom hjem sov jeg i noen timer, leste bok og har nå heklet litt og sett på pc. Nå dro nettopp mannen for å hente A i barnehagen så jeg får vel somle meg til å lage litt middag. Er ikke helt i slaget - tung i hodet, tett i nesa, vondt i ørene - så i dag ble det halvferdig pytt i panne på menyen.
Mazilla Skrevet 21. januar 2013 #6234 Skrevet 21. januar 2013 Det skjer garantert noe om ikke altfor lenge!
Lilywhite Skrevet 21. januar 2013 #6235 Skrevet 21. januar 2013 God bedring! Jeg har jo egentlig tippet fra før, men siden det slo feil så tipper jeg igjen på fredag
Mazilla Skrevet 22. januar 2013 #6236 Skrevet 22. januar 2013 God formiddag! Hva bedriver du denne vakre januardagen? Føder du?
^^Belle^^ Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #6237 Skrevet 22. januar 2013 Det skjer garantert noe om ikke altfor lenge! Det har du rett i. Max en uke igjen nå. God formiddag! Hva bedriver du denne vakre januardagen? Føder du? Hadde det bare vært så vel... Nå har jeg nettopp sovet...og det er vel det. Er så innmari tung i hodet og tett i nesen så jeg sover helt forferdelig dårlig om nettene. Da er det godt å kunne ta seg et par timer på puta etter at A er levert i barnehagen. Hun sov forøvrig i hele natt, med bare 2 gi-meg-tutten-oppvåkninger, helt til ti på 8! Nå skal jeg sette meg til rette i sofaen med en deilig før jeg bare MÅ komme meg ut at huset. Brakkesyken kom og tok meg da finværet kom og nå orker jeg ikke mer. Skal en tur på kjøpesenteret for å kjøpe knapper til en jakke jeg har heklet til A og så drar jeg opp på Sparkjøp for å kjøpe garn. Trenger et stort prosjekt nå, så nå skal det hekles to tepper. Ett til meg (venter på garn i posten) og ett til A. Det kommer nok ikke til å bli ferdig med det første altså, men trenger noe langvarig som jeg kan dille med etter at Bolla er ute også, så da skal A få seg et klassisk og fargerikt teppe i oldemorsruter. Fikk bror til å bli med på kino i kveld også - igjen, jeg MÅ ut herfra - Gangster Squad. Det blir koselig.
Teriyaki Skrevet 22. januar 2013 #6238 Skrevet 22. januar 2013 Det filmn er sååå bra! Gled deg! Ble litt forelsket i han ene jeg..
Spatula Skrevet 22. januar 2013 #6239 Skrevet 22. januar 2013 Lystgassen var min beste venn i noen timer, jordmor måtte forsikre meg om at de ikke gikk tom
Nuttapia Skrevet 22. januar 2013 #6240 Skrevet 22. januar 2013 2 for 1 på kino idag! Tenkte også på det, men mannen har fått redebygging-syndromet over seg.. Men heller det, enn å vasse i flis og verktøy frem til fødsel Heier på Bolla! Vi blir mødre til helgen, begge to, bare så du veit det. Det er jeg overbevist om
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå