pusilus Skrevet 8. januar 2013 #6121 Skrevet 8. januar 2013 Flotte vogna! Herlig at A har sovet godt to netter på rad
honning Skrevet 8. januar 2013 #6122 Skrevet 8. januar 2013 Så fin vogn, nydelig teppe! Så deilig med 2 bra netter, og hele dagen og natta for degselv Nyyyyt det!!! Jeg tar gjerne også imot pm
Diddles Skrevet 8. januar 2013 #6123 Skrevet 8. januar 2013 Åhåjåhåjåj...39 uker og snart er Bolla her Heldige Bolla som skal få sove i den fine vogna med det nyyydelige vognteppet Så bra A sover om nettene igjen, håper det holder seg sånn!!
Gjest pysepusen Skrevet 8. januar 2013 #6124 Skrevet 8. januar 2013 Så fin vogn, nydelig vognteppe og søt pynt Bolla kommer på lørdag, da for dere som er litt usikre
Lilywhite Skrevet 8. januar 2013 #6125 Skrevet 8. januar 2013 Superfin vogn! Tenk at terminen snart er her! Synes du nettopp ble gravid jeg!
Marikke Skrevet 9. januar 2013 #6126 Skrevet 9. januar 2013 Fiin vogn! Tenk at det snart skal ligge en liten baby oppi der!
Tina_O Skrevet 9. januar 2013 #6128 Skrevet 9. januar 2013 Nydelig teppe i vogna! Er så fint med sånn "lappeteppe". Hvem har laget det? Du?! Mamman min lager også lignende til litjtausa vår kommer:-) Håper det er modning på gang da, blir spennende dette de nærmeste dagene!
^^Belle^^ Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #6129 Skrevet 10. januar 2013 Takk for vognskryt, dere. Er så glad i vogna vår. PM kommer til de som har bedt om det. Må bare somle meg til å gjøre det. Tina: det er hjemmelaget lappeteppe, ja. Har heklet det heeelt selv. ---- Denne uken har vært omtrent en million ganger bedre enn forrige uke. To gode netter, så en natt helt alene i leiligheten - det trengtes, før enda en god natt i natt. Og ikke nok med at hun sov hele natten, hun våknet 6 i dag, spurte etter tutten og sov til 7. Jeg lå bare helt lamslått i sengen og fikk ikke sove igjen. Er ikke vant til sånn luksus her i huset. Ellers er alt klappet og klart til babyankomst nå. Sengen er oppredd, fødebagen er påbegynt og alle klær er sortert og lagt på plass. Nå som jeg begynner å ane en bedring i sovingen til A også, begynner jeg å bli mentalt klar for at Bolla skal komme. Var hos legen i går, alt fint. Skal tilbake onsdag neste uke, samt at jeg har fått time på fødepol neste fredag (termindagen) for ekstra sjekk. Vi fikk også plass på den veldig etterspurte søskengruppen på babysvømming. Oppstart er 28,januar så Bolla blir nok ikke med på den gangen tror jeg. Men ifølge instruktøren holder det at babyen er over 4 kg så lenge forelderen er erfaren selv, og det er jeg jo. Gleeeeder meg. :fisk:
Kokos Skrevet 10. januar 2013 #6130 Skrevet 10. januar 2013 (endret) Åh, spennende tid fremover! Jeg kom plutselig på at det var lenge siden jeg hadde vært her inne, ble redd jeg hadde gått glipp av noe. Så deilig at du har hatt en fin uke så langt. Litt etterlengtet god søvn må være fantastisk når du ikke er bortskjemt med det til vanlig. Stor Edit: Og SÅ fin vogn som står klar til vesla Endret 10. januar 2013 av Kokos
Småkjekset Skrevet 11. januar 2013 #6131 Skrevet 11. januar 2013 Vognen deres er så fun! For ikke å snakke om det flotte vognteppet! Har hatt lyst til å hekle et slikt selv, men innbiller meg at slike ruter er myyyye vanskeligere enn vanlige oldemorsruter, så da blir det bare med tanken Ser at jeg ikke har tippet, så da tror jeg på 17.
MonThe Skrevet 11. januar 2013 #6132 Skrevet 11. januar 2013 Vil også gjerne ha PM med det nye navnet Og tipper 16 Svangerskapet ditt har virkelig flydd avgårde, tenk at nå er Bolla snart her, du 2barnsmamma, og A storesøster
Kokos Skrevet 11. januar 2013 #6133 Skrevet 11. januar 2013 (endret) Hmm, ser at jeg har tippet i morgen, så da burde det jo egentlig begynne å skje ting snart.. Men andre gangen så kan det vel hende at ting går ganske kjapt og at hun *schvupp* er ute, så det er fortsatt god tid. Edit: Dumme smileys som ikke eksisterer lenger.. Endret 11. januar 2013 av Kokos
Kakaoen Skrevet 11. januar 2013 #6135 Skrevet 11. januar 2013 Lykke til med innspurten Belle Måtte bare innom for å si det. Og for en fin vogn Digger Bugabooen min jeg også. Men åssen får jeg av trekke oppå bag´n?? Syns det henger så godt fast så tør ikke bruke makt
^^Belle^^ Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #6136 Skrevet 11. januar 2013 Åh, spennende tid fremover! Jeg kom plutselig på at det var lenge siden jeg hadde vært her inne, ble redd jeg hadde gått glipp av noe. Så deilig at du har hatt en fin uke så langt. Litt etterlengtet god søvn må være fantastisk når du ikke er bortskjemt med det til vanlig. Stor Edit: Og SÅ fin vogn som står klar til vesla Jeg mener fremdeles dere er veeeeldig optimistiske jeg da. Tror ikke det skjer noe her før på lenge. Men alltid koselig med besøk. Vognen deres er så fun! For ikke å snakke om det flotte vognteppet! Har hatt lyst til å hekle et slikt selv, men innbiller meg at slike ruter er myyyye vanskeligere enn vanlige oldemorsruter, så da blir det bare med tanken Ser at jeg ikke har tippet, så da tror jeg på 17. Taaaakk. Synes jo selvsagt det selv da. Så lenge du kan basic heklemasker så er det ikke så veldig mye vanskeligere altså. Det er bare litt mer variasjon i maskene, men etter en del heklede ruter husker du mønsteret i hodet. Jeg gjør det ihvertfall. Vil også gjerne ha PM med det nye navnet Og tipper 16 Svangerskapet ditt har virkelig flydd avgårde, tenk at nå er Bolla snart her, du 2barnsmamma, og A storesøster PM er sendt og tipping er notert. Ja, ikke sant? Synes det har gått utrolig fort denne gangen. Litt for fort egentlig, kjenner jeg ikke er 100% klar enda altså. Men det blir man vel aldri, siden man ikke har peiling på hva man går til. Prøver ihvertfall å tenke midt i den verste søvnløsheten at dette kan være siste dagen alene med A og at vi må gjøre det beste ut av det. Hmm, ser at jeg har tippet i morgen, så da burde det jo egentlig begynne å skje ting snart.. Men andre gangen så kan det vel hende at ting går ganske kjapt og at hun *schvupp* er ute, så det er fortsatt god tid. Edit: Dumme smileys som ikke eksisterer lenger.. En ''schvupp'' hadde ikke vært feil, nei. Klar for litt føding i morgen? Neeei, faktisk ikke. Vi er blitt invitert opp på middag til superkoselig vennepar som vi ser altfor lite, så jeg håper det drøyer noen dager til. Lykke til med innspurten Belle Måtte bare innom for å si det. Og for en fin vogn Digger Bugabooen min jeg også. Men åssen får jeg av trekke oppå bag´n?? Syns det henger så godt fast så tør ikke bruke makt Tusen takk for det, og koselig med besøk! Ja, vi har vel samme farge, var det ikke det vi kom frem til i en annen dagbok? Godt at du liker den du også, nå som du har fått prøvd den ut litt. Mener du det ''stormtrekket''? Det er vel bare glidelås? Vi har såvidt brukt det til A så jeg kan ikke huske om det var vanskelig å få det av eller ei.
^^Belle^^ Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #6137 Skrevet 11. januar 2013 6. januar: Marikke 10. januar: Diddles 11. januar: LightBulb 12. januar: Kokos pysepusen 13. januar: Lilywhite honning 14.januar: Pasjonsblomst 15.januar: Daenerys pusilus 16. januar: *Lollipop* MonThe 17. januar: MellonCollie CathrineMic Småkjekset 18. januar (TERMIN): Mazilla 19. januar: Teriyaki cypress 21. januar: Nuttapia Det var tippelisten, ja. Jeg tror mer på Nuttapia sin tipping enn alle dere andres jeg da, men innen da MÅ hun være ute altså. Mannen må reise ut den 22. om hun ikke er kommet og det vil vi ikke ha noe av. Nok en natt tilbake til det som har vært normalen, men heldigvis bare med en halvtimes våkentid i stedet for to timer. Lite som har skjedd her i huset i dag, gitt. Mannen leverte A i barnehagen, jeg fikk lest ut boken min (anbefaler Mistborn-serien på det aller, aller sterkeste - en av mine favorittserier) og har nå sovet i et par timer. Føler meg litt usjen i kroppen i dag, vondt i hodet, Bolla romsterer så mye at jeg blir kvalm osv. I morgen skal vi spise middag hos vennepar. Tror de har hatt lit dårlig samvittighet for at de har vært så travle i det siste, og ikke har kunnet finne på noe de gangene vi har spurt. Men herregud, de har to barn, vi forstår jo sånt. Men koselig er det jo allikevel, særlig siden de gjerne ville finne på noe før Bolla er ute. Blir ikke så mye ekstra tid til overs den første tiden da, nei. Gleder meg kjempemye, det skal bli så koselig! Mamma skal passe A, noe som også skal bli deilig. På søndags morgen.
Kakaoen Skrevet 11. januar 2013 #6138 Skrevet 11. januar 2013 Jeg tipper 20 jan. siden ingen andre har den datoen Jeg har blå buggabo kjempefin og grei vogn. spes adapterene til maxicosi´n ypperli å slippe å bære på det setet nå som jeg sliter med rygg og bekken Har prøvd å få av trekket, men det henger godt den glidelåsen!! redd for å ødelegge
*Lollipop* Skrevet 11. januar 2013 #6139 Skrevet 11. januar 2013 Du har fortsatt fem dager igjen altså
Lilywhite Skrevet 11. januar 2013 #6140 Skrevet 11. januar 2013 Koselige helgeplaner Får håpe hun kommer før mannen må reise på jobb ja! Jeg har en følelse på at hun ikke kommer mye over tiden i allefall, så får håpe det går bra Jeg var litt sløv og glemte å svare på det med navn sist forresten Jeg har ikke fått noen PM med et navn som begynner på M og slutter på n nei, fikk en PM med navn, men det var allerede i slutten av august Så tar gjerne imot ny PM God helg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå