Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Halleluja, kryss i taket og alt det der. :strix: A har sovet en hel natt i natt, den første på mange, mange måneder! Lurer på om hun merket det på meg at jeg virkelig trengte en god natt nå. :fnise: Var helt frynsete i går, vimset rundt og hadde flere gråteperioder fordi jeg var så sliten. Selv om det er mannens ''skift'' innimellom våkner jo jeg også fordi jeg sover så lett. Og så klarer jeg ikke å sovne igjen før hun sovner, så det har blitt minst 1,5 time våkentid midt på natten i tillegg til utallige oppvåkninger flere uker i strekk nå. Nesten siden mannen begynte å galmannsjobbingen sin i oktober har det vært sånn. Er det rart jeg er frynsete? :bond: I morgen reiser mannen og A til Stavanger for å besøke svigerfar og jeg måtte bare be ham fint om de ikke kunne sove der også. Jeg trenger sårt en natt uten disse oppvåkningene og våkenperiodene. Nå fikk jeg jo det i natt da, men så manko som jeg er på søvn for tiden er det bare godt å få enda en fin natt. :nigo:

Og så er vi tilbake til det evinnelige spørsmålet: hvorfor sov hun rundt i natt? Jeg blir gaaaal. I går gjorde vi altså alt ''galt'': hun sov en powernap i bilen på kanskje en halvtime, fra halv 2 til 2, hun fikk julekaker til kvelds (altså, vi prøvde med skive også altså, litt senere, men da var hun mett :lol: ) i tillegg til to svære kopper med saft. Jauda. :sjenert: Jo, så la hun seg i teorien klokken 17:30. Hun sovnet på vei hjem i bilen og da vi kom hjem klokken 18 skiftet vi bare bleie i mørket, koste litt på rommet hennes og la henne igjen. 13 timers uavbrutt søvn...ikke rart hun var i godt humør i dag morges. :ler:

Nå skal jeg ta meg noen skiver til frokost før jeg skal svinse rundt og gjøre i stand litt ting og tang. Har blant annet tenkt å montere bagen på vognen i dag, nå er alt vasket og klart. :nigo: Jeg må få sortert alle ytterklærne vi har også, mistenker at vi kommer til å få enda en søppelsekk som kan gis til Ukraina i tillegg til de 3 (!!!) vi allerede har. Når jeg ser hvor mye klær vi har (og dette er bare klær i størrelse fra 50 til 86 liksom) er jeg sjeleglad for at vi ''bare'' har kjøpt kanskje 10% av det selv, resten er arvet. Ellers hadde jeg skammet meg veldig. :fnise: Men nå får ihvertfall andre barn bruk for alle disse klærne. :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Gjest pysepusen
Skrevet

Kanskje hun rett og slett sover mye på dagen? At hun ikke trenger mer enn en powernap?

Og de i Ukraina trenger masse klær! Det er bare til å putte i poser :nigo: Om vi venter ei jente denne gangen kan vi vel kle opp ti babygutter der nede :shy: Sa noen at vi har litt mye? ;)

Skrevet

Den tanken er tenkt, ja. Vi har allerede kuttet ned til max en time i barnehagen, men går det seg ikke til nå snart kommer vi til å kutte enda mer ned. :jepp:

Skrevet

Så deilig med en hel natts søvn! :strix:

Huff.. Vi har også mye klær, men jeg tror jeg tar vare på alt som ikke er ødelagt til jeg er ferdig å få barn, og det er jo noen (les mange) år til :fnise:

Gjest pysepusen
Skrevet

Den tanken er tenkt, ja. Vi har allerede kuttet ned til max en time i barnehagen, men går det seg ikke til nå snart kommer vi til å kutte enda mer ned. :jepp:

Ja, det er bare til å kutte ;) Vi hadde også max én time. Det funka ikke med leggingen. Så en halvtime - funker dårlig, men de vil ikke kutte helt i barnehagen enda så vi venter til ped-leder er klar for å kutte sovingen helt slik at vi får kveld klokka sju og ikke klokka ni :sjenert:

Skrevet

Jeg sniker inn en tipp; må nesten gå for samme dato som min datter er født; 19. Januar! Bra dato!!

Skrevet (endret)

Huff, det er så slimtsomt når det er sånn! O pleier også å være våken om natten. De siste dagene har han sovet hele natten bortsett fra en til to oppvåkninger som har tatt max 15 min, men før det har det nesten hver natt vært en oppvåkning på mellom en time og alvannen. Det er kjempetungt. I tillegg sliter vi skikkelig med leggingen for tiden. Tar lang tid.

Måtte lage en tråd om det, hehe: http://forum.kvinneg...section=myposts Skrev om anonym da, men det er bare fordi jeg ikke er så glad i å få tråder knyttet opp til brukeren min..Litt mild paronoia, kan man vel si. :fnise:

Er vanskelig å skjønne seg på dette her, altså!

Edit: Du får unnskylde de seriøse skrivefeilene mine..Fingrene går i krøll etter å ha skrevet x antall ord om diverse sykdommer og sykepleierfaglige utfordringer :fnise:

Endret av Teriyaki
Skrevet

Så deilig med en hel natts søvn!

Huff.. Vi har også mye klær, men jeg tror jeg tar vare på alt som ikke er ødelagt til jeg er ferdig å få barn, og det er jo noen (les mange) år til

Ja, det var dødsdeilig! :nigo:

Det var det vi gjorde, ta vare på alt altså. Men jeg måtte bare innse galskapen og gi bort ting jeg vet vi aldri kommer til å bruke. Nå har jeg én 50 liters boks med hver størrelse, 74, 80 og 86. :)

Ja, det er bare til å kutte Vi hadde også max én time. Det funka ikke med leggingen. Så en halvtime - funker dårlig, men de vil ikke kutte helt i barnehagen enda så vi venter til ped-leder er klar for å kutte sovingen helt slik at vi får kveld klokka sju og ikke klokka ni

Det rare er at hun sovner kjempelett. Det er derfor vi ikke har kuttet ned enda... Men de har sagt i barnehagen at vi bare må gi beskjed når vi vil kutte enda mer så fikser de det. :jepp:

Jeg sniker inn en tipp; må nesten gå for samme dato som min datter er født; 19. Januar! Bra dato!!

Fin dato. :rodmer: Skal sette deg på listen.

PM? Nysgjerrig jeg

PM kommer. :nigo:

Huff, det er så slimtsomt når det er sånn! O pleier også å være våken om natten. De siste dagene har han sovet hele natten bortsett fra en til to oppvåkninger som har tatt max 15 min, men før det har det nesten hver natt vært en oppvåkning på mellom en time og alvannen. Det er kjempetungt. I tillegg sliter vi skikkelig med leggingen for tiden. Tar lang tid.

Måtte lage en tråd om det, hehe: http://forum.kvinneg...section=myposts Skrev om anonym da, men det er bare fordi jeg ikke er så glad i å få tråder knyttet opp til brukeren min..Litt mild paronoia, kan man vel si. :fnise:

Er vanskelig å skjønne seg på dette her, altså!

Edit: Du får unnskylde de seriøse skrivefeilene mine..Fingrene går i krøll etter å ha skrevet x antall ord om diverse sykdommer og sykepleierfaglige utfordringer :fnise:

Æsj, føler skikkelig med deg. :klem: Vi har sluppet unna vanskelig legging heldigvis, ellers hadde jeg virkelig gått koko. :gjeiper:

Skrevet

Jeg vil også gjerne ha pm :jepp: Åsså vil jeg tippe at det skjer den 17 :danse:

Håper du har hatt en fin dag for deg selv, og får en god natt søvn :nigo: Sikkert greit å slippe å tenke at du ikke trenger å stå opp inatt pga ei våken A :)

Skrevet

Oj, 39 uker alt :hoppe:

Jeg vil være med på tippinga: 13.januar. Ikke lenge til uansett nå :nigo:

Skrevet (endret)

*dobbelpost*

Endret av honning
Skrevet

Kan jeg også få PM? Lurer jo litt på om du hermer etter navnet på min lille M ... ;)

Og forresten, skulle ikke du vært på føden nå? Jeg kan vel ikke ha tippet feil??

Skrevet

Belle skal ikke føde før i om en uke hun ;)

Skrevet

Jeg vil også gjerne ha pm Åsså vil jeg tippe at det skjer den 17

Håper du har hatt en fin dag for deg selv, og får en god natt søvn Sikkert greit å slippe å tenke at du ikke trenger å stå opp inatt pga ei våken A

PM er i farta. :jepp:

Det er i dag jeg har hele dagen for meg selv. Og natt. Herregud, det skal bli dødsdeilig! :nigo:

39 uker! Tiden er jo snart inne jo!

Ja!!! :hakeslepp: Synes det har gått så utrolig fort denne gangen. :bond:

Oj, 39 uker alt

Jeg vil være med på tippinga: 13.januar. Ikke lenge til uansett nå

Hurra! :nigo:

Tipping er notert.

Kan jeg også få PM? Lurer jo litt på om du hermer etter navnet på min lille M ...

Og forresten, skulle ikke du vært på føden nå? Jeg kan vel ikke ha tippet feil??

:fnise: Det er nok herming på gang, ja. ;) Skal sende PM jeg.

:ler: Tror nok du har tippet veldig feil, ja.

Belle skal ikke føde før i om en uke hun

:fnise:

Skrevet

Gratulerer med 39 uker, Belle :klemmer: Tiden har gått fort!!

Skrevet

To (T-O, 2!!!) gode netter på rad nå. :strix: Hadde jeg ikke visst bedre skulle jeg tro at jeg snart begynner å føle meg uthvilt. :fnise: Den gjeldende teorien vi har nå er at hun har våknet fordi hun har vært kald. Hun sover i ull fra topp til tå fordi hun sparker av seg dyna, men mest sannsynligvis har ikke det vært nok. Natt til i går sov hun så tungt at hun ikke sparket den av seg, og i natt prøvde vi på ny med soveposen. Håper det er det som er svaret altså. :nigo:

Mannen og A reiste i 10-tiden i dag og siden dess har jeg sovet, spist lunsj, og...bare det. :fnise: Deilig å vite at jeg har hele dagen og hele kvelden og hele natten mutters alene. :nigo: I dag skal jeg bli ferdig med kleskaoset har jeg bestemt meg for. Må pakke ned ytterklær i bokser, brette rene klær og pakke fødebagen. Det er vel det som gjenstår nå, siden vi fikk opp den nye sengen til A i går og vi fikk hevet bunnen på den gamle hennes som Bolla skal ha. Den står i skrivende stund helt klart oppredd på kjøkkengulvet. :ler: Må få bort alle disse klærne på rommet vårt, så flytter den inn her. :hjerte:

Myyye romstering i magen i dag. :daane: Mye kynnere også, og noen vondter jeg ikke helt klarer å klassifisere som bekkenvondter eller andre, spennende vondter, siden bekkenvondtene mine også setter seg som menssmerter i ryggen og magen. Men jeg kan jo håpe at det er modning på gang ihvertfall. Begynner å bli mentalt klar på at hun skal komme nå, men merkelig nok er jeg ikke lei i det hele tatt. Ikke utålmodig heller. Tror jeg må være den eneste som er 39 uker på vei og som ikke er utålmodig. :fnise:

Skrevet

Forresten...måtte bare ta bilde av den klargjorte vogna. :rodmer:

20130108_131502.jpg

• Liker 2
Skrevet

Nydelige vogna! :rodmer: Klappet og klart for Bolla :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...