Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal si dere er optimistiske. :hoho: Neida, det er bare jeg som mentalt har forberedt meg på å gå over tiden denne gangen også, sånn at jeg ikke går og venter så mye disse siste ukene. Eller, jeg kan jo prøve å ikke vente da, kjenne etter fødesymptomer og sånn, men mest sannsynligvis kommer jeg til å være veldig lei når termindatoen kommer. Jeg er lei allerede. :sjenert:

Vel hjemme igjen etter det som må være en av de beste middagene jeg har spist i julen. :sikle: Kalkun med tre forskjellige sauser, skikkelig stuffing og en helt super waldorffsalat. Mmmm. Det var altså svigermor og samboeren som disket opp til oss. Jeg er ikke i form, hverken gravid-messig eller normal-messig (har litt feber og er generelt bare pjusk i dag), og da var det helt perfekt å kunne ha et sted å gjøre av oss og få lov til å dra hjem til A sin leggetid. :nigo: Mannen ble værende der oppe, etter mye overtalelse fra meg. Jeg kommer til å sovne før 12 uansett, så noe godt selskap er jeg ikke i dag. :fnise: Og så glad som han er i nyttårsaften - han blir bokstavelig talt som et lite barn når det er snakk om raketter :ler: - skal han få slippe å sitte alene her hjemme og tvinne tommeltotter når klokken blir 12.

A sovnet som en stein for en halvtime siden, håper bare hun sover gjennom rakettene, selv om jeg tviler sterkt. Hun har jo tullet så mye på nettene nå som hun har vært syk, det er snakk om å våkne flere ganger i timen hele natten gjennom, så jeg håper bare det går seg til nå som hun ser ut til å være frisk-isj igjen. Hun har ikke hatt feber i dag, noe som er første gang på nesten en uke, så jeg håper bare hun er på bedringens vei. :jepp:

Ellers har jeg det helt fint. Bolla beveger på seg som bare det etter noen dager hvor det var litt rolig, og jeg kjenner at redebyggerinstinktet begynner å våkne skikkelig til live. :fnise: Er så innmari stressa over alt som ikke er blitt gjort, så i morgen skal ermene brettes opp og leiligheten skal bli babyklar igjen. Først skal julen bort, og så henter vi opp alle babytingene som står i boden.

Har en del vondter som bare må klassifiseres som modning tror jeg. Kynnere i hytt og pine, og stikninger både her og der. Med fare for waaaay tmi; tror kroppen prøver å kvitte seg med overflødig innhold også for tiden. :hoho:

Nei, nå skal jeg sette meg godt til rette i sengen med brus, druer og sjokolade og bare nikose meg resten av kvelden. Jeg har faktisk drømt om å ikke feire nyttår siden jeg ble sammen med mannen for over 10 år siden og nå er den drømmen endelig virkelighet. Hihihi. :hoppe:

Skrevet

Hihi, er du ikke glad i nyttårsaften? :fnise:

Godt at du koser deg, da! Jeg sitter også alene på nyttårsaften, men ikke fordi jeg ikke vil. :fnise:

Er det ikke litt sånn da, at siden dette muligens er siste gangen du er gravid, så vil du bare nyte de siste par ukene? :)

Skrevet

Kanskje hun vil ut?! :lur:

Godt nyttår søte du :klemmer: Her sover Liten seg gjennom smell etter smell - måtte det vare!!!

Skrevet

Kroppen din gjør seg klar!! :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Superspennende her fremover! :hoppe:

Skrevet

Ønsker deg et riktig godt nyttår!! Så mye spennende som ligger foran! A blir storesøster og du blir 2barnsmamma!! ;)

Skrevet

Godt nyttår Belle :hjerte: Spennende tid fremover nå!

Skrevet

Går det fint med deg, Belle? :klem:

Skrevet

Her har jeg ikke vært på lenge. Skjer det ting? Æ? :bond:

Skrevet

Belle har ikke vært her siden i fjor jo! :sjokkert:

Skrevet
:opplyser: ingenting å melde herfra ihvertfall, så hun ligger nok og ruger enda ;)
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er heller ikke så glad i nyttårsaften, så da er vi to ;) Men vi hadde det faktisk ganske gøy på fest i år :) Bra du fikk den kvelden du ville ha! :Nikke:

Håper det går bra med deg selv om det har vært stille de siste dagene... Fortsatt god helg! :klemmer:

Skrevet

Hei dere! :klem: Jeg er her enda. Tenker alltid at jeg vil sette meg ned og svare dere ordentlig (fra pc), men jeg har bare vært innom fra mobilen siden nyttårsaften og da blir det som oftest bare til at jeg leser...

Men vi har det bare bra alle 4. Har egentlig ikke gjort så mye spesielt den siste uken. Redebyggerinstinktet har kicket skikkelig inn og jeg har fått handlet inn mesteparten av det som manglet. Jeg har også fått vasket mesteparten av utstyret vi hadde liggende og mangler nå "kun" klærne. Det kommer til å ta meg flere dager. :gjeiper:

Sånn ellers: Bolla har det fint, jeg bestemte meg for å ta vaksinen, A sover fremdeles like lite på natten, men vi storkoser oss alle 3 denne siste tiden.

I dag har vi vært på "sightseeing" med typen til søster. Først besøkte vi olavskirken og etterpå dro vi på stranden for å spise bolle og drikke brus. En helt fantastisk lørdags ettermiddag. :hjerte:

Skrevet

Så bra at du koser deg :) Så bilder fra i går på FB, så veldig kjekt ut! Fortsett å nyte dagene som 3, blir spennende å se når Bolla bestemmer seg for å komme! :hoppe: Er dere fortsatt usikre på navn forresten?

Skrevet

Olavskirken? Dere er 6 mnd for sent ute, nå har jo alle de kule arkeologene dratt derfra! :snurt:

*liksomsnurt*

:ler:

Skrevet

Lilywhite: det var en super ettermiddag altså. Kommer meg så lite ut nå som jeg har bekkenløsning så det var deilig!

Vi er fremdeles liiitt usikre, men har sånn ca bestemt oss, og det er ikke noen av de alternativene vi tidligere har hatt. :ler: Eller, M-navnet med en n på slutten om du har fått pm tidligere? :nigo:

Pingting: jeg tenkte på deg da vi var der. :fnise:

Skrevet

Åååå, kan jeg og få PM? :nigo:

Vi har begynt å se Battlestar Galactica, da tenkte jeg på deg. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...