Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke: Høres ut som dere har hatt en fin jul, og kan tenke meg at det er godt å ha fått mannen hjem igjen.

Tenk at Bolla er klar til å se verden og at dere snart er tobarnsforeldre :daane: Tiden flyr.. Gleder meg til å høre hva navnet blir, det er alltid spennende :jepp:

Kos dere videre disse siste dagene av 2012! :klem:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kokos: :klem: Så koselig å se deg her inne! :nigo:

---

:daane: Episk dårlig natt i natt, tror det må være den verste på mange måneder. A er syk-isj, med feber som går opp og ned som den vil. Tror nok vi tar henne med på legevakten i morgen, bare for å sjekke, for i dag har ikke allmenntilstanden vært så god heller. Hun kviknet til i kveld da, og sovnet ikke før for et kvarter siden. :overrasket: Håper bare hun får en god natt nå, det trenger vi alle tre. Tålmodigheten min er omtrent like lang som...en millimeter for tiden. :sjenert:

Brygger på noe jeg også, så dagen i dag har vært skikkelig slaffedag. A er blitt skikkelig pappadalt (tror nok hun er redd for at han skal reise igjen stakkar), så jeg har fått litt pusterom. :fnise: Deilig å kunne sitte i sofaen og lese bok for eksempel, uten en kravlende krabat som hele tiden skal se på youtube på fanget. :ler:

Isj, hadde planer om å skrive sååå mye i dag, men siden leggingen bokstavelig talt tok over 2 timer mistet jeg litt skrivepiffen.

Skrevet

Jeg tipper hun kommer 18. januar :Nikke: Diddles er vel selvskreven som sladris, er hun ikke..? :fnise:

Håper dere får en bedre natt i natt!

Skrevet

Jeg tipper 6. januar. Ikke mange dagene igjen nå ;)

:popcorn:

Skrevet (endret)

Ooooo, ingen sladris enda?! :sjenert:

Velg meg velg meg velg meeeeeeeeg :hoppendeglad::strix::rope::hoppendeglad:

:fnise:

Og jeg tipper hun kommer snart :lur: Ingen overtid denne gangen ihvertfall, det har jeg ingen tro på! Eh, skal vi se *teller på fingrene* Jeg tror hun kommer...10. januar :jepp:

....og nevnte jeg at jeg gjerne er sladris?! :hoho:

Endret av Diddles
Skrevet

Jeg tipper hun kommer 18. januar Diddles er vel selvskreven som sladris, er hun ikke..?

Håper dere får en bedre natt i natt!

Hun hadde nok fått en liten melding uansett hvem som hadde blitt sladris. :fnise: Men nå ser jeg hun så ydmykt :hoho: utnevner seg selv til sladris, så da blir det sånn. :nigo:

Natten ble tusen ganger bedre heldigvis.

Tipping er notert!

Jeg tipper 6. januar. Ikke mange dagene igjen nå

Tipping er notert!

Ooooo, ingen sladris enda?!

Velg meg velg meg velg meeeeeeeeg :hoppendeglad::strix::rope::hoppendeglad:

:fnise:

Og jeg tipper hun kommer snart :lur: Ingen overtid denne gangen ihvertfall, det har jeg ingen tro på! Eh, skal vi se *teller på fingrene* Jeg tror hun kommer...10. januar :jepp:

....og nevnte jeg at jeg gjerne er sladris?! :hoho:

No pressure altså................ :ler:

:fnise: Du er så god! :klem: Selvsagt skal du få være sladris. :jepp: Du hadde nok fått en melding uansett altså, men greit å slå to fluer i en smekk. :nigo:

Skrevet (endret)

Tippeliste til fødsel

6. januar:

Marikke

10. januar:

Diddles

11. januar:

LightBulb

12. januar:

Kokos

pysepusen

13. januar:

Lilywhite

honning

14.januar:

Pasjonsblomst

15.januar:

Daenerys

pusilus

16. januar:

*Lollipop*

MonThe

17. januar:

MellonCollie

CathrineMic

Småkjekset

18. januar (TERMIN):

Mazilla

19. januar:

Teriyaki

cypress

21. januar:

Nuttapia

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Natten i natt ble heldigvis mye, mye bedre. A hadde bare en liten oppvåkning og sov ellers helt feberfri hele natten. Det er en stund siden sist altså. :daane: Vi ringte allikevel til legevakten da hun våknet selv om hun såvidt hadde over 38 i feber. Dette er jo 5. dagen hennes med feber nå, og stygg hoste (som tydeligvis gjør vondt) i tillegg gjorde at vi ville sjekke det ut. CRP på 5 og en liten virusinfeksjon i luftveiene var det de kom fram til, så nå håper vi bare at hun snart er bedre igjen. Det er veldig slitsomt både for henne og for oss å ha så veldig svingende feber altså. *puh* Jeg måtte ligge på sofaen i natt da. Sover så sinnsykt lett for tiden, og bruker i tillegg evigheter på å sovne igjen når jeg først er våken. Da gjør ikke snorkingen til mannen underverker for å si det sånn. :dry: Heldigvis ikke så lenge igjen nå. Gleeeder meg til å sove godt igjen altså!

Glemte forresten å nevne det i forrige post, men jeg fikk proteiner i urinen da jeg var hos legen på fredag. :grine: Det er første gang, og med alt vannet som er kommet i løpet av julen kjenner jeg at jeg begynner å bekymre meg. Fikk streng beskjed av legen om å følge nøye med på alskens symptomer og ringe føden om jeg var i tvil. Skal tilbake til legen på torsdag og håper at det ikke er noe protein da. Fikk forresten en gledelig overraskelse da jeg gikk på vekta i dag morges. Det er det ikke ofte jeg får. :ler: Har bare lagt på meg 1 kg i julen, noe som må være rekord både som gravid og u-gravid. :hoho: Med tanke på vannet som har kommet også må jeg bare konstatere at sjokolade, julekaker og mandler hver dag gjør underverker for vekten. :fnise:

Nå har jeg fått sovet en god lur mens mannen og A er hos svigermor på besøk. Prøver å ignorere alt rotet og skal bare kooose meg på dataen til de kommer hjem igjen. Senere i dag skal vi til mamma for å spise ribbe. :sikle:

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg tipper... 15. januar!

Og kjipt med syk A, håper hun blir kvitt feberen snart :)

Skrevet

tipper 14. januar ;)

Satser på at protein osv holder seg unna ditt urin fremover... men du er jo oppmerksom, så det er bra!

Skrevet

Da tipper jeg 12. januar, siden jeg har bursdag tolvte, bare i en annen måned :fnise:

Er innom her stadig vekk, men det er ikke alltid jeg kommer så langt som å legge igjen spor etter meg. Har slettet begge dagbøkene og venter nok med å starte en ny til jeg har noe litt mer spennende å formidle ;)

Håper dere får en fin nyttårsfeiring i morgen!

Skrevet

Jeg tipper 15. :Nikke:

Jeg sliter med et sagbruk av en mann jeg også.. Hjelper ikke på det med å sovne godt igjen etter nattamming.

Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg tipper 12. :)

Og jeg kan foresten skrive under på at Diddles er en god sladris!!

Skrevet

Jeg tipper 13. januar :) Godt nyttår! :klemmer:

Skrevet

Jeg tipper 17. januar!

Godt nytt år til dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...