Mazilla Skrevet 17. januar 2011 #581 Del Skrevet 17. januar 2011 Var det tre bæreposer bare fra bilen?? Fikk ikke med meg det jeg! Må nemlig innrømme at jeg bare har lest veldig overfladisk her de siste dagene, for å unngå alt snakket om revning og det som verre er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #582 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er ikke tilfeldigvis eplemostflasker vel? Som hegejenta sier; lite gunstig med glassflasker skranglende rundt. Ikke så gunstig å drikke fra dem i bil heller, når man ikke kan lukke dem igjen. Epplemosten kommer vel i glassflasker - noe som ikke er så gunstig å ha liggende rundt om i bilen... Men tre bæreposer med tomflasker fra en bil er imponerende likevel! Jepp, glassflasker. Men til mitt forsvar, så skulle én av de posene pantes for lengelenge siden (altså, samlet opp hjemmefra, ikke fra bilen). Var det tre bæreposer bare fra bilen?? Fikk ikke med meg det jeg! Må nemlig innrømme at jeg bare har lest veldig overfladisk her de siste dagene, for å unngå alt snakket om revning og det som verre er.. Ja... men hvor alle flaskene kommer fra, har jeg ingen anelse på. Det forstår jeg godt. Du er tilgitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #583 Del Skrevet 17. januar 2011 Fikk en skikkelig fin start på dagen i dag, med tid til og KG før jobb. I tillegg har jeg bare vært på do én gang i natt, noe som må være rekord. Planen for dagen er først europris for å handle baketing, lefdal for å forhøre meg om Donkey Kong for ørtende gang og til slutt hjem for å hjelpe bror med fysikk. Vet ikke helt hva jeg kan hjelpe ham med, for han har en litt mer praktisk fysikk enn det jeg noen gang har hatt, men vi får ihvertfall prøve så godt vi kan. Mannen kommer hjem i morgen også! Gleder meg til å se ham igjen, har savnet ham så utrolig mye denne gangen. Er jo vant til å være borte fra ham, men det er litt spesielt nå som jeg er gravid. Det er liksom bare han som gidder å høre på gravidmaset mitt dagen lang, og som faktisk er like interessert som det jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 17. januar 2011 #584 Del Skrevet 17. januar 2011 Så koselig at mannen kommer hjem i morgen! Det er ikke rart at du savner han ekstra nå som du er gravid og det blir sikkert ekstra godt å se han! Er det 4 uker han er hjemme før han drar ut igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #585 Del Skrevet 17. januar 2011 Så koselig at mannen kommer hjem i morgen! Det er ikke rart at du savner han ekstra nå som du er gravid og det blir sikkert ekstra godt å se han! Er det 4 uker han er hjemme før han drar ut igjen? Han er borte i 2 uker og hjemme i 4, så sånn sett har vi det veldig bra. Men merker jeg synes det er litt trist å meddele over telefon at jeg tror jeg har kjent det første sparket. Han kommer jo uansett til å gå glipp av en hel del gjennom krekets oppvekst når han jobber sånn, men han kommer også til å få mange goder av å være hjemme hele dagene - husker det var det gøyeste vi visste når pappa var hjemme hele dagen og vi hadde fri fra skole eller barnehage. Vi tok absolutt ingen skade av at han jobbet på båt, da 1 måned borte og 1 hjemme, så jeg bekymrer meg ikke i det hele tatt. Den tiden han er borte kommer til å bli tatt igjen dobbelt opp når han er hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #586 Del Skrevet 17. januar 2011 Tilbake fra en skikkelig snartur på både Europris, Lefdal, Rema og McDonald's. Jeg fikk kjøpt meg enda en brødform og noen frysebokser på Europris, Donkey Kong var ENDELIG kommet og jeg kjøpte med mat til meg og bror. Han er vel rett rundt hjørnet kan jeg tenke meg. Da er det bare å brette opp ermene og begynne å tenke på fysikk. Ellers: håndballkamp i dag. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. januar 2011 #587 Del Skrevet 17. januar 2011 Urk, jeg er ikke akkurat kjempeoptimistisk med tanke på håndballkampen.. Men jeg vil gjerne bli positivt overraska altså! Så bra at Donkey Kong endelig var kommet. Tipper du var smålei av å gå innom butikken og mase nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. januar 2011 #588 Del Skrevet 17. januar 2011 Så deilig å få mannen hjem igjen i morgen Blir nok mye han går glipp av hjemme fremover ja, men desto mer han får oppleve når han er hjemme Kos deg med bror og fysikk i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #589 Del Skrevet 17. januar 2011 Urk, jeg er ikke akkurat kjempeoptimistisk med tanke på håndballkampen.. Men jeg vil gjerne bli positivt overraska altså! Så bra at Donkey Kong endelig var kommet. Tipper du var smålei av å gå innom butikken og mase nå! Men vi klarte det jo. Syntes de spilte veldig bra i dag, og klarte å holde roen for én gangs skyld. Eller kanskje at de var småleie av meg? Så deilig å få mannen hjem igjen i morgen Blir nok mye han går glipp av hjemme fremover ja, men desto mer han får oppleve når han er hjemme Kos deg med bror og fysikk i kveld Åh, det skal bli kjempedeilig. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #590 Del Skrevet 17. januar 2011 I kveld er magen min svæææær. Eller, det føles ihvertfall sånn. Akkurat som om jeg ikke har nok hud til å romme hele kreket. Kanskje det er strekkmerkene som snart kommer på besøk? Jeg tror også jeg har kjent litt bevegelse i kveld. Men jeg lurer på hvor det blir av ''boblene som sprekker'' eller ''fiskehalen som slår''. Jeg kjenner bare poking, jeg. Kanskje det bare er ønsketenking? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #591 Del Skrevet 17. januar 2011 Er det forresten normalt å kjenne noe på kun ett sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. januar 2011 #592 Del Skrevet 17. januar 2011 Så bra at du endelig har fått deg Donkey Kong. Vi har ikke kjøpt det enda, men får noen venner på besøk i morgen som tar det med seg. Gleder meg til å prøve det. Spennende å kjenne lille kreket da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 17. januar 2011 #593 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg har aldri kjent noe til de såkalte fiskehalene og boblene - her var det rett på sak når det først var noe bevegelse Og i alle fall så langt i dette svangerskapet har sparkingen vært rimelig sentrert. Vet ikke om det fortsatt er fordi det er tidlig, eller om hun bare er roligere enn hva guttungen var. Med han var det sparking og kravling i hele magen samtidig, hele tiden. Kan tenke meg det blir koselig å få mannen hjem, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 17. januar 2011 #594 Del Skrevet 17. januar 2011 Så koselig med bevegelse Jeg kjente det akkurat som om det var en fiskehale som bumpa mot livmorveggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #595 Del Skrevet 18. januar 2011 Så bra at du endelig har fått deg Donkey Kong. Vi har ikke kjøpt det enda, men får noen venner på besøk i morgen som tar det med seg. Gleder meg til å prøve det. Spennende å kjenne lille kreket da. Kjempegøy! Men jeg fikk ikke prøvd det i går da. Satser på at jeg får tid til det i dag. Elsker plattformspill. :happy: Jaaa, kjempespennende. Jeg har aldri kjent noe til de såkalte fiskehalene og boblene - her var det rett på sak når det først var noe bevegelse Og i alle fall så langt i dette svangerskapet har sparkingen vært rimelig sentrert. Vet ikke om det fortsatt er fordi det er tidlig, eller om hun bare er roligere enn hva guttungen var. Med han var det sparking og kravling i hele magen samtidig, hele tiden. Kan tenke meg det blir koselig å få mannen hjem, ja Da er det ikke bare jeg som ikke kjenner de ''vanlige'' tingene. Det er jo ikke særlig sterk sparking, da, men det er sparking tror jeg. Så koselig med bevegelse Jeg kjente det akkurat som om det var en fiskehale som bumpa mot livmorveggen Ja, kjempekos. :happy: Fiskehalen kjenner ikke jeg. Jeg innbiller meg at hun sitter med sin lille pekefinger (eller tærne) og rett og slett poker meg innenfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. januar 2011 #596 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Poking? Facebook baby style! Endret 18. januar 2011 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #597 Del Skrevet 18. januar 2011 Huhei, nå tror jeg all tvil om det er liv eller ei jeg kjenner har forduftet. Altså, jeg kjenner pokingen nesten hele tiden nå. :rødme: Men det er kun på én plass, helt nederst på midten av magen. Jeg regner med at jeg kanskje kjenner det litt flere steder når hun blir litt større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 18. januar 2011 #598 Del Skrevet 18. januar 2011 Det er helt vanlig å kjenne bevegelse på bare et sted i begynnelsen ja. De er jo ikke så store ennå de små krekene rundt uke 20, og de har fortsatt god plass til å snu seg rundt på. Om et par uker vil du kjenne at hun snur seg rundt og sparker i alle retninger! :rødme: Det er herlig å kjenne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. januar 2011 #599 Del Skrevet 18. januar 2011 Så koselig at du ikke er i tvil! :rødme: Jeg kjente det også bare på ett sted i begynnelsen. Nå derimot, virker det som hun prøver å utforske hele området sitt. Nå kjenner jeg det helt fra lysken til ribbeina i blant.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 18. januar 2011 #600 Del Skrevet 18. januar 2011 Søte lille pokekrek :rødme: I følge mine høygravide venner på facebook, så er det nok også fordeler med den tiden det ikke er så mye leven i magen. Har noen som kommer med nattlige statusoppdateringer om at de ikke får sove på grunn av romstering, turning, hikking og sparking i magen. Men de er nok ikke så langt unna termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå