Diddles Skrevet 20. desember 2012 #5961 Skrevet 20. desember 2012 Prøv å nyt 1/2 timen Det er en litt herlig stund også!! Her ligger julekort og julegave klar til A, men Liten har blitt syk, så jeg har ikke kommet meg avgårde...men ikveld skal jeg på nattåpent på Oasen, så da gir jeg et pip når jeg kjører herfra, så kan jeg stikke innom og levere det
pusilus Skrevet 20. desember 2012 #5962 Skrevet 20. desember 2012 Gleder meg til vi kommer ned i en halvtime Men vi har da akkurat begynt med å sovne uten pupp i egen seng (som vi forøvrig burde begynt med for lenge siden men jeg har ikke hatt kapasitet til det) og jeg er super fornøyd med at tiden kryper nedover for hver dag som går
^^Belle^^ Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #5963 Skrevet 20. desember 2012 Jeg tar gjerne en halvtimes legging Føler med deg. For et halvt år siden hadde jeg skutt meg selv for å klage på en halvtimes legging. Halvtime er hundre prosent godtatt her men er jo hva man er vandt til, så klart. Har ikke lest så mye i det siste, har vært så og si konstant syk i halvannen uke nå..så sånn kan det gå! God jul Ja, man blir veldig fort vant til det som er positivt altså. Men heller en halvtime på kvelden enn to timer midt på natta, men det har hun visst ikke forstått. God jul til deg også. Håper du føler deg bedre nå! Prøv å nyt 1/2 timen Det er en litt herlig stund også!! Her ligger julekort og julegave klar til A, men Liten har blitt syk, så jeg har ikke kommet meg avgårde...men ikveld skal jeg på nattåpent på Oasen, så da gir jeg et pip når jeg kjører herfra, så kan jeg stikke innom og levere det Javisst er det herlig...når hun ikke skriker selvsagt. Når det bare er kos kan jeg fint sitte i en halvtime altså, men når hun bare lager kvalm er det ikke alltid like gøy. Det var kjempekoselig å se deg! Gleder meg til vi kommer ned i en halvtime Men vi har da akkurat begynt med å sovne uten pupp i egen seng (som vi forøvrig burde begynt med for lenge siden men jeg har ikke hatt kapasitet til det) og jeg er super fornøyd med at tiden kryper nedover for hver dag som går Så bra at dere ser fremgang da! Vi begynte jo ikke med det før A var rundt året vi da, litt treige og bjørnetjenestete...te.
^^Belle^^ Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #5964 Skrevet 20. desember 2012 45 minutters legging i dag, men nå er jeg ihvertfall hundre prosent sikker på at det er hjørnetennene hun styrer med. Er nok derfor hun har hatt litt rar feber i det siste også. Da hun til slutt fikk sutte litt på en klut med ibux på sovnet hun på et nanosekund. Hun var i skikkelig dårlig humør i dag morges, og innimellom all skrikingen og klagingen fikk jeg tatt en veldig god titt inni munnen hennes. Morgen 4:30 her i dag , noe som førte til en over 3 timer lang lur på meg etter barnehagelevering. Fikk ikke tid til å gjøre halvparten av det jeg hadde planer om, men fytti så deilig det var! I morgen kommer vaskedama, det trengs. Har jo ikke mulighet til å vaske golvet selv, tar bare en kjapp runde hver dag med feiekosten og -brettet, og det vises for å si det sånn. Skal bli kjempedeilig å få helt rent hus til jul. Mens hun er her skal jeg på julelunsj på jobben. Koselig.
pusilus Skrevet 20. desember 2012 #5965 Skrevet 20. desember 2012 Så bra at dere ser fremgang da! Vi begynte jo ikke med det før A var rundt året vi da, litt treige og bjørnetjenestete...te. Jeg hørte heldigvis på ei venninne som akkurat har fått nr to som gjorde seg den bjønetjenesten med nr en og sluttet ikke med det før hun var året heller. Lita sluknet raskt i dag, men litt for tett på puppen slik at hun våknet etter 50 min men hun var ikke helt hysterisk og jeg klarte å få henne til å sove igjen etter 15 min med kyssing, stryking, syngign og ett minutt med byssing inni der På tirsdag når hun våknet slik var hun hysterisk og jeg klarte ikke å roe henne uten pupp og da tok det to time før hun sovnet igjen. Godt A sovnet med litt ibux på kluten
Gjest pysepusen Skrevet 20. desember 2012 #5966 Skrevet 20. desember 2012 Hm... vi kommer til å la nestemann sovne med puppen så lenge han/hun vil, vi... Og som i dag når lillegutt var lei seg da han skulle sove så la pappaen seg sammen med han
pusilus Skrevet 20. desember 2012 #5967 Skrevet 20. desember 2012 Pys, vi hadde nok fortsatt om ikke lita hadde våknet hysterisk hver kveld 30-40 min etter hun sovnet fordi puppen ikke var der lenger.Det har pågått i over en måned og både hun og jeg ble sliten av det og jeg merker søvnkvaliteten hennes er mye bedre alt. På natten er det pupp i storsengen.
^^Belle^^ Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #5968 Skrevet 21. desember 2012 Hm... vi kommer til å la nestemann sovne med puppen så lenge han/hun vil, vi... Og som i dag når lillegutt var lei seg da han skulle sove så la pappaen seg sammen med han Pys, vi hadde nok fortsatt om ikke lita hadde våknet hysterisk hver kveld 30-40 min etter hun sovnet fordi puppen ikke var der lenger.Det har pågått i over en måned og både hun og jeg ble sliten av det og jeg merker søvnkvaliteten hennes er mye bedre alt. På natten er det pupp i storsengen. Vi kommer nok til å gjøre som Pysepusen vi også. Det er en grunn til at vi ikke gjorde noe med det før hun var ett år, det var liksom helt greit for oss. Men jeg forstår jo selvsagt deg også pusilus når det er som det var hos dere. Sånn går jo ikke an å ha det. Men det var ikke maten som var problemet her (heldigvis?), det var kosen. Senest i går koste jeg henne i søvn igjen. Det gjelder å finne det som funker best for både baby og seg selv.
^^Belle^^ Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #5969 Skrevet 21. desember 2012 Puh, travel dag i dag, gitt. Skulle vel egentlig ha pyntet juletreet før vaskedama kommer, men jeg klarer ikke å finne tiltakslysten. Da får hun heller vaske rundt de tre kassene med julepynt som fremdeles står i stua. Men jeg må vel rydde litt rundt omkring. Så skal jeg gjøre meg klar til julelunsj på jobben, før jeg skal møte bestis og typen som er hjemme til jul. Regner med jeg drar rett fra kjøpesenteret og henter A, så gårsdagens plan om å lage pai til middag i dag utgår tror jeg. Hun er sulten som en ulv etter barnehagen og blir det mer venting enn nødvendig blir hun og hele middagen blir bare ukoselig. Jeg får se hva jeg finner på, pai kan vi ha i morgen også. A sov i egen seng i hele natt, fra 19:30 til 6:30. Måtte bare smiiile for meg selv da hun våknet og jeg så hva klokken var. Jeg har ikke sovet så godt da. Bekkenet mitt knekker når jeg snur meg og det er så sinnsykt ekkelt! Gruer meg til hver gang jeg skal snu meg pga. den knekkingen. *grøss* Men jeg tvang meg selv til legge meg klokken 22 i går, så jeg føler meg i grei form allikevel. Har jo ikke mulighet til å sove i dag, så...
pusilus Skrevet 21. desember 2012 #5970 Skrevet 21. desember 2012 (endret) Jeg aner ikke om det er maten eller kosen her, det er ikke store grøtmengden hun får i seg enda så det er ikke godt å vite. Koser henne i søvn jeg også Jeg var også tidlig i seng, før elleve og fikk meg en drøy time før Lita våknet igjen. Endret 21. desember 2012 av pusilus
^^Belle^^ Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #5972 Skrevet 21. desember 2012 Dagens magebilde, 36+3, akkurat 4 uker til termin. Og til sammenligning, for to uker siden, 34+0. Her har det skjedd en del.
Diddles Skrevet 21. desember 2012 #5975 Skrevet 21. desember 2012 ...og den dagen kom Liten til verden Godt Bolla har tenkt å bli inne litt til :happy: Fine fine magen på vakre vakre Belle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå