Lilywhite Skrevet 28. november 2012 #5881 Skrevet 28. november 2012 Søteste A! Kjekt å høre at du er noenlunde pigg igjen! Godt å få unna de siste julepresangene nå ja tenker jeg! Blir spennende å se om du får klokken av mannen! Kjempekul tuttesnor forresten!
^^Belle^^ Skrevet 29. november 2012 Forfatter #5882 Skrevet 29. november 2012 Søteste A! Kjekt å høre at du er noenlunde pigg igjen! Godt å få unna de siste julepresangene nå ja tenker jeg! Blir spennende å se om du får klokken av mannen! Kjempekul tuttesnor forresten! Hun er bare supersøt. Ja, det er deilig å være i noenlunde okei form igjen altså. Bekkenløsning blir så trivielt når man er kvalm synes jeg. Høres ut som om sykmeldingen kom i passe tid! Godt du slipper å stresse og kave mer enn nødvendig de siste ukene før jul og fødelsen! Kjempemorsom smukkesnor! Ja, den kom nok i grevens tid! Det er akkurat som om bekkenet mitt plutselig ble skikkelig dårlig omtrent den dagen jeg ble fullt sykemeldt. Men åååh...nå så jeg tickeren din!
Marikke Skrevet 29. november 2012 #5883 Skrevet 29. november 2012 Bare en snartur innom for å si hei. Tror jammen det går omgangssyke over hele landet, jeg. Den herjer i barnehagen vår også. Heldigvis har vi klart å styre unna. Godt at du har fått sykemelding! Og den smokkelenken var nyyydelig! Du er så flink!
Teriyaki Skrevet 30. november 2012 #5884 Skrevet 30. november 2012 Huff håper ikke den kommer til nord her er det ikke noe som går enda i alle fall. Kjempekul tuttesnor! Får håpe bolla tar tutt slik at dere får brukt de masse
pusilus Skrevet 1. desember 2012 #5885 Skrevet 1. desember 2012 Da har jeg lest meg gjennom baking, hekling, søte A, full sykemelding og alt Håper dagen i dag har vært fin
Kokos Skrevet 2. desember 2012 #5886 Skrevet 2. desember 2012 Så akkurat bilde av A på FB så da ble jeg minnet på at jeg måtte inn og oppdatere meg litt. A er sååå søt Godt at du har fått full sykemelding, synes du har holdt ut lenge jeg. Tenk at det er så kort tid til bolla er her Håper dere har en fin helg!
^^Belle^^ Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #5887 Skrevet 2. desember 2012 Bare en snartur innom for å si hei. Tror jammen det går omgangssyke over hele landet, jeg. Den herjer i barnehagen vår også. Heldigvis har vi klart å styre unna. Godt at du har fått sykemelding! Og den smokkelenken var nyyydelig! Du er så flink! Så koselig at du tar deg tid innimellom all baby'ingen. Så bra! Omgangssyken er noe herk! Huff håper ikke den kommer til nord her er det ikke noe som går enda i alle fall. Kjempekul tuttesnor! Får håpe bolla tar tutt slik at dere får brukt de masse Forstår deg godt. Omgangssyke er ikke noe gøy. Ja, håper virkelig det altså! Både for å bruke alle snorene vi har liggende nå , men også fordi det stort sett er enklere når de gjør det. Da har jeg lest meg gjennom baking, hekling, søte A, full sykemelding og alt Håper dagen i dag har vært fin Så koselig! Så akkurat bilde av A på FB så da ble jeg minnet på at jeg måtte inn og oppdatere meg litt. A er sååå søt Godt at du har fått full sykemelding, synes du har holdt ut lenge jeg. Tenk at det er så kort tid til bolla er her Håper dere har en fin helg! Hun er verdens søteste. Ja, hadde trodd jeg måtte ut lenge før nå altså, mtp. at bekkenløsning kom så innmari tidlig denne gangen. Men jeg er kjempefornøyd med at jeg har holdt ut så lenge som jeg har. Nå skal den siste tiden bare nyyytes!
^^Belle^^ Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #5888 Skrevet 2. desember 2012 Fin, fin helg. På fredag fikk vi liggebesøk av svigerfar og kona hans fra Stavanger. Jeg lagde middag til dem, og vi hadde en skikkelig kosekveld foran tv, med snop og chips og brus. I går var vi på kjøpesenteret, og jeg fant endelig noen billige lakksko i A sin størrelse. De skal toppen brukes et par ganger, så jeg gadd ikke kjøpe noen skikkelige. Men hun var visst mer enn fornøyd hun altså, hun ville så vidt ta dem av seg da hun skulle legge seg i går. I går kveld hadde vi en forsinket bursdagsfeiring av bestefar hjemme hos mamma. Han har vært i Sør-Afrika i noen uker nå (verdens sprekeste oldefar ) og kom hjem på fredag. Onkel var der også, og vi spiste god middag og spilte kort etterpå. Superkoselig! I dag har vi vært skikkelig late. De største sprellene vi har gjort i dag er å lage pepperkaker og å ta bilde av A til julekort. Det er skikkelig snø her nå, og den ligger så fint! Det er ikke ofte den kommer så tidlig og at det er så kaldt (-2 grader) at den ikke smelter bort. Perfekt julekortbilde! Nå har jeg fått skiftet på sengene og skal synke ned i sengen med en god serie og bare slappe av resten av kvelden.
^^Belle^^ Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #5889 Skrevet 3. desember 2012 Puh, nå er jeg sliiiten. Selv om A sov til 8 (!!!) i dag er jeg trøtt helt inn til margen. Har nemlig ryddet og stelt i stand til visning i hele dag, og mcdonaldsturen etter barnehagen tok helt knekken på meg. Bar for lenge på A og nå har jeg sinnsykt vondt i magen. Tror jeg skal ned i bilen og sove litt mens det er visning.
Nuttapia Skrevet 3. desember 2012 #5890 Skrevet 3. desember 2012 Usjamei, passe på magen din Masse lykke til med visning idag, håper virkelig at dere får solgt nå! Krysser fingrene MAX!!!
CathrineMic Skrevet 3. desember 2012 #5891 Skrevet 3. desember 2012 Visning idag ja, det hadde jeg helt glemt. Jeg håper virkelig at den kan bli solgt nå! Synd du er så sliten i kroppen Du får sove litt i bilen mens visningen er
Miss I.W. Skrevet 3. desember 2012 #5892 Skrevet 3. desember 2012 Lykke til med visningen! Og sov godt!
^^Belle^^ Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #5894 Skrevet 4. desember 2012 Takk, dere. Men det hjalp ikke så mye, det var ingen som kom. Så nå blir neste visning i januar en gang, og vi skal prøve å ha det i en helgedag. Nå skal jeg nyyyte å pynte til jul (måtte utsette det, fordi jeg pynter som om nissen skulle ha spydd over hele stua og det er ikke særlig fint på en visning ). Men jeg må vente til mannen kommer hjem på torsdag da, siden omtrent hele boden må ommøbleres for å få tak i julepynten. Men jeg fikk ihvertfall kjøpt meg en svibel og en julestjerne i går da. Her har vi hatt nok en fæl natt. Tror A satte rekord denne gangen, holdt på fra 1 til ihvertfall 4. Men vi hadde en veldig fin morgen da, og rekord i hvor fort jeg fikk på henne alle klærne. Hun ville ikke spise frokost her hjemme, så da var det bare shmokk, shmokk, og vips! var vi i barnehagen. Veldig greit å slippe å lokke på henne klærne til en forandring. Men altså...-9 grader her i dag! Det er IKKE hverdagskost på denne kanten av landet altså. Men litt deilig også da, for det betyr at det ikke blåser noe særlig. Skikkelig ''Osloluft'' som jeg pleier å kalle det for. Helt stille og rolig. I dag har jeg absolutt ingen planer og det er så deilig! Nå skal jeg legge meg tilbake under dyna med Supernatural på pc (jeg tør ikke se det på kveldene ), sove litt og ellers bare pusle rundt her hjemme til jeg skal hente A i barnehagen. Mulig jeg baker litt, mulig jeg starter på babyklessortering...hvem vet?
*Lollipop* Skrevet 4. desember 2012 #5895 Skrevet 4. desember 2012 Så leit at ingen kom boligmarkedet har vært tregt en stund nå.... Men kanskje det er litt pga førjulstiden og, at folk tenker på så mye annet akkurat nå? Ikke vet jeg. Lurer litt på hvilken kant av landet du hører til på -9, snø og vind her, og ifjor gikk vi nesten fra høst til vår så er litt skuffet over at det ble vinter og såååå kaldt akkurat i år når jeg er gravid. Jaja, ikke noe å gjøre med.
Marikke Skrevet 4. desember 2012 #5896 Skrevet 4. desember 2012 -9 grader er vel ingenting. Her er det -17. Men så er det innlandsklima også, da, så det kan vel ikke sammenlignes. Så dumt at ingen kom på visningen! Synes dere har holdt på en hel evighet med å prøve å selge. Koselig å pynte til jul! Ønsker deg en fin dag!
^^Belle^^ Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #5897 Skrevet 4. desember 2012 Så leit at ingen kom boligmarkedet har vært tregt en stund nå.... Men kanskje det er litt pga førjulstiden og, at folk tenker på så mye annet akkurat nå? Ikke vet jeg. Lurer litt på hvilken kant av landet du hører til på -9, snø og vind her, og ifjor gikk vi nesten fra høst til vår så er litt skuffet over at det ble vinter og såååå kaldt akkurat i år når jeg er gravid. Jaja, ikke noe å gjøre med. Ja, det var visstnok en skikkelig treig dag i går, ifølge megleren. Huskjøp er vel kanskje ikke noe så mange tenker på midt i førjulsstriden. Bor på sør-vestlandet. Snøen ligger sjelden veldig lenge her, og det er ikke så ofte tempen går så langt ned som den gjør akkurat nå. Men nå kjenner jeg jeg begynner å bli nervøs, fordi jeg ''bare'' har kjøpt fleecepose til Bolla. Men ja, det er ofte det går fra høst til høst til høst her også. :gjeiper: -9 grader er vel ingenting. Her er det -17. Men så er det innlandsklima også, da, så det kan vel ikke sammenlignes. Så dumt at ingen kom på visningen! Synes dere har holdt på en hel evighet med å prøve å selge. Koselig å pynte til jul! Ønsker deg en fin dag! Innenlandsklima er noe helt annet, ja. Husker jeg trivdes veldig godt den vinteren jeg jobbet på østlandet. Deilig luft uten vind.
CathrineMic Skrevet 4. desember 2012 #5898 Skrevet 4. desember 2012 -9 her også, å snøen ligger fortsatt, det er ett under Jeg kan ikke huske sist snøen har låge i flerne dager Superkjipt at det ikke kom noen igår da Jeg forstår ikke hvorfor det må være så vanskelig å få solgt leiligheten Men vi får håpe at det er pga julen, og at det er mangen intresserte etter jul Jeg satser på det hvertfall Kjedeligt at dere må ut av huset hver gang det er visning også. Åsså så styr å måtte rydde så masse hver gang.. Men men, det er jo verdt det når dere får solgt
^^Belle^^ Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #5899 Skrevet 4. desember 2012 -9 her også, å snøen ligger fortsatt, det er ett under Jeg kan ikke huske sist snøen har låge i flerne dager Superkjipt at det ikke kom noen igår da Jeg forstår ikke hvorfor det må være så vanskelig å få solgt leiligheten Men vi får håpe at det er pga julen, og at det er mangen intresserte etter jul Jeg satser på det hvertfall Kjedeligt at dere må ut av huset hver gang det er visning også. Åsså så styr å måtte rydde så masse hver gang.. Men men, det er jo verdt det når dere får solgt Det er liksom det det går i om dagen: ''det er så deilig at snøen faktisk ligger, og at det ikke blir slaps og is og faenskap.'' Vi begynner å bli VELDIG rutinerte på å gjøre i stand leiligheten nå. Når både mannen og jeg er hjemme trenger vi ikke snakke sammen engang, for vi har faste ting vi gjør hver gang.
^^Belle^^ Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #5900 Skrevet 4. desember 2012 Magebilde i dag, 34+0. Skikkelig dårlig bilde, men jeg fikk det rett og slett ikke til å bli bedre. Jeg får heller snike meg til å ta noen på jobbdoen når jeg skal på julelunsj om noen uker. Lettere å ta der. Og til sammenligning, bilde tatt 30+0: Synes magen har vokst lite de siste 4 ukene altså. Er det vanlig at veksten flater så mye ut? Jeg skal definitivt spør legen min om det i morgen, for SF-målet mitt er jo helt på trynet også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå