Miss I.W. Skrevet 23. november 2012 #5861 Skrevet 23. november 2012 Jeg nyter også når snuppa er febersyk og kosete! Bra det kommer noe godt ut av sykdommen!
Lilywhite Skrevet 23. november 2012 #5862 Skrevet 23. november 2012 Ønsker dere god helg, og håper dere snart er pigge igjen hele gjengen!
Nuttapia Skrevet 23. november 2012 #5863 Skrevet 23. november 2012 Full karantene ja, da er det ille!! Ha en fin fredagskveld, Belle, så godt dere kan!!
Teriyaki Skrevet 23. november 2012 #5864 Skrevet 23. november 2012 Så koselig å lese hos deg! Var i litt dårlig humør, men nå føler jeg meg bedre. Kjipt med omgangsyken, det er så fæælt! Ha en god helg
Mazilla Skrevet 23. november 2012 #5865 Skrevet 23. november 2012 Boka di hadde nettopp toårsjubileum. Jeg kom inn på førstesida her ved en feiltakelse, og det var så koselig!
Diddles Skrevet 23. november 2012 #5866 Skrevet 23. november 2012 Ugh, god bedring til dere hele gjengen - dere har min fulle sympati!!!! Også du i gravid, snart høygravid () tilstand 48 timers regelen gjelder hele tida i bhg jeg jobber, du får ikke komme i bhg før 48 timer etter siste runde med oppkast/ diare..det er jo fordi sånt smitter noe så inn i granskauen, så om man er for tidlig tilbake smitter man enda! Trodde det var vanlig policy jeg Måtte inn og lese på førstesida di jeg også når jeg såg Mazzi hadde nevnt 2 års jubileum Så kos Håper dere føler dere bedre snart og får en god helg tross alt
^^Belle^^ Skrevet 24. november 2012 Forfatter #5867 Skrevet 24. november 2012 Bare innom for å si at jeg lever. Har ikke data her hjemme, men jeg lover jeg skal svare dere skikkelig på mandag på jobb. Min siste dag på omtrent et år. Jeg er endelig frisk igjen,denne omgangssyken satt virkelig godt i altså. :gjeiper: I kveld har jeg laget meg pommes frites, jeg har laget min aller første tuttesnor (får ikke til å lime inn link fra mobilen ) og nå ser jeg på Supernatural mens mannen .
Pasjonsblomst Skrevet 25. november 2012 #5868 Skrevet 25. november 2012 Så bra du har fått sykemelding, og er blitt bedre av omgangssyka!! Æssssj kvalme er det verste! Gratla med ny telefon da, mamma har den, og den virker jo helt super! Blir kjekt det! Kan du ta masse fine bilder og videoer av minstelille som kommer om ikke sååå lenge. Må få se bilde av smokkesnoren din engang da
^^Belle^^ Skrevet 26. november 2012 Forfatter #5869 Skrevet 26. november 2012 Jeg nyter også når snuppa er febersyk og kosete! Bra det kommer noe godt ut av sykdommen! Vi nøt det begge to. Sånn har hun ikke vært siden hun var liten baby, liksom. Ønsker dere god helg, og håper dere snart er pigge igjen hele gjengen! Full karantene ja, da er det ille!! Ha en fin fredagskveld, Belle, så godt dere kan!! Ja, det var visst noe med skikkelig futt i som gikk. Så koselig å lese hos deg! Var i litt dårlig humør, men nå føler jeg meg bedre. Kjipt med omgangsyken, det er så fæælt! Ha en god helg Så godt at du ble i bedre humør av å lese her inne. Selv om ikke akkurat omgangssyken er et veldig spennende eller delikat tema da. Boka di hadde nettopp toårsjubileum. Jeg kom inn på førstesida her ved en feiltakelse, og det var så koselig! Åh! Tenk at det allerede er to år siden jeg turte å opprette denne (gravid)dagboken! Ugh, god bedring til dere hele gjengen - dere har min fulle sympati!!!! Også du i gravid, snart høygravid () tilstand 48 timers regelen gjelder hele tida i bhg jeg jobber, du får ikke komme i bhg før 48 timer etter siste runde med oppkast/ diare..det er jo fordi sånt smitter noe så inn i granskauen, så om man er for tidlig tilbake smitter man enda! Trodde det var vanlig policy jeg Måtte inn og lese på førstesida di jeg også når jeg såg Mazzi hadde nevnt 2 års jubileum Så kos Håper dere føler dere bedre snart og får en god helg tross alt I vår barnehage er det 24 timer tror jeg. De ringte ihvertfall rundt til alle for å si at de skulle ha 48 timer siden så mange hadde blitt syke. Men isj, omgangssyken og graviditet hører virkelig ikke sammen. Så bra du har fått sykemelding, og er blitt bedre av omgangssyka!! Æssssj kvalme er det verste! Gratla med ny telefon da, mamma har den, og den virker jo helt super! Blir kjekt det! Kan du ta masse fine bilder og videoer av minstelille som kommer om ikke sååå lenge. Må få se bilde av smokkesnoren din engang da Ja, det skal bli herlig å slippe å føle seg som en vridd klut hele tiden. Gleder meg til å få litt overskudd, og ikke minst storkose meg med A den siste tiden. Ja, den er virkelig knall altså! Jeg er ikke fan av touch, men jeg blir vel vant med det også. Og så tar den kjempefine bilder, ja. Skal poste bilde i neste post.
^^Belle^^ Skrevet 26. november 2012 Forfatter #5870 Skrevet 26. november 2012 ENDELIG frisk igjen! Det har gått så innmari opp og ned med meg, det er nok fordi jeg er gravid og har et immunforsvar som ikke er helt tipp topp. Men i natt fikk jeg kvittet meg med resten av syken og måtte bare sitte og smile litt i sengen klokken 3 på natten. Følte meg som et nytt menneske. Men seriøst, jeg gikk ned 1 kg fra lørdag til søndag, og enda en halvkilo til i dag morges. Jeg begynte å bli litt bekymret for Bolla en stund, men siden det ''bare'' var en halvkilo i natt tenker jeg at det er greit. Jeg er jo fremdeles på +8 kg, så. Men, ja, hvor skal jeg begynne...det startet jo med A som spydde (med blåbærbiola innabords ), så fulgte mannen, mens jeg klarte å holde meg til torsdag før det kom noe. Fredag var jeg hjemme fra jobb (byttet sm-dag med i dag for å hente meg helt inn) og selv om jeg har i elendig form klarte jeg å komme meg ut for å feire mannens 30-årsdag. Jeg var ikke kvalm da, men var innmari dårlig i magen og skikkelig ''svak'', som at jeg måtte ta meg pustepauser i dusjen og mens jeg sminket meg. Siden jeg ikke hadde spist noe særlig på mange dager fikk jeg ikke nyte mer enn bokstavelig talt to scampi og 4 pommes frites på restauranten vi var på før jeg var stappmett. Men koselig var det, og mannen hadde en super kveld sammen med kompisene sine. Da jeg våknet opp på lørdag var jeg i knallform. A var hos svigermor helt til etter middag, og vi bare slaffet på sofaen hele dagen. Følte meg som DEN supermammaen på kvelden da jeg endelig hadde litt energi til overs. I går var jeg dårlig igjen, og natten i natt har vært helt fæl. Var på do minst en gang i timen og...ja... Men da det endelig var over følte jeg meg 20 kg lettere. Midt i all uvelheten i magen snudde Bolla seg i helgen også. Nå er jeg litt usikker på hvordan hun ligger, men i helgen lå hun definitivt i tverrleie. I går kveld kjente jeg endelig krafsing langt nede i bekkenet igjen, men nå kjenner jeg det ikke lenger, så jeg vet ikke om hun har ''svuppet'' opp igjen eller hva. Legen min er så innmari usikker når hun kjenner på også, og sier ting som ''hun har ihvertfall ikke hodet opp da''. Hva betyr det, liksom? Så jeg har bestemt meg for å ringe til tanten min som er jordmor etter uke 36 om jeg fremdeles er usikker. Jeg stresser nok litt for mye med dette - de kan jo snu seg hele tiden, men jeg har angst for keisersnitt og enda mer angst for seteleie. Sånn ellers blir A finere og finere for hver dag som går - om det i det hele tatt er mulig. Forrige helg kom plutselig mange nye ord, og hun prøver å herme etter alle ord vi sier. Hun har ikke så veldig mange lyder hun kan, så ''brus'' ble til ''bann'', som også er ''ball'' og ''bang''. Hun sier blant annet eple (''abba''), hoppe (''appa'' som også er det samme som pappa) og så har hun begynt å si mamma igjen. Sånn på skikkelig. Hun fniser (med vilje - for å gjøre seg til), gliser og ler. Og sutrer litt. Og så løper hun inn i armene på alle som kommer på besøk. Ja, og så har jeg endelig fått laget noen tuttesnorer. Den aller første, og jeg er superfornøyd:
*Lollipop* Skrevet 26. november 2012 #5871 Skrevet 26. november 2012 Så nydelig lille a er og kjempefin tuttesnor!
Disco Biscuit Skrevet 26. november 2012 #5872 Skrevet 26. november 2012 Godt og høre at dere alle er i fin form igjen Omgangsyke er verste sort spør du meg.. sist vi hadde det i hus gikk jeg rundt med klorin i beltet til enhver tid for å stoppe ytterligere spredning Så fin smokkesnor, du er flink med håndarbeid Godt og lese at du har fått deg sykemelding også, det hjelper nok godt på den siste tiden
Tina_O Skrevet 27. november 2012 #5873 Skrevet 27. november 2012 Så fin tuttesnor! Nå ble jeg jammen meg inspirert. Er ikke akkurat ekspert på håndarbeid selv akkurat, men jeg kan å hekle, og tror faltisk at slike burde jeg få til:-D hvilket garn har du brukt? Bomull?
^^Belle^^ Skrevet 27. november 2012 Forfatter #5874 Skrevet 27. november 2012 Så nydelig lille a er og kjempefin tuttesnor! Hun er helt fantastisk! Denne alderen er bare helt...fantastisk altså. Godt og høre at dere alle er i fin form igjen Omgangsyke er verste sort spør du meg.. sist vi hadde det i hus gikk jeg rundt med klorin i beltet til enhver tid for å stoppe ytterligere spredning Så fin smokkesnor, du er flink med håndarbeid Godt og lese at du har fått deg sykemelding også, det hjelper nok godt på den siste tiden Æsj, ja. Jeg har ikke hatt omgangssyken siden jeg var liten, men nå som vi har barn selv er det vel på'an igjen både titt og ofte med sånne ting. Det var en skikkelig aggressiv bassilusk, halve byen ligger visstnok med den. Takketakk. Sykemelding er deilig. Ihvertfall enn så lenge som jeg faktisk er god i bekkenet fordi jeg har ligget så lenge med omgangssyken. Så fin tuttesnor! Nå ble jeg jammen meg inspirert. Er ikke akkurat ekspert på håndarbeid selv akkurat, men jeg kan å hekle, og tror faltisk at slike burde jeg få til:-D hvilket garn har du brukt? Bomull? Takk skal du ha. Det er kun heklet fastmasker på langs. Jeg har brukt ull til disse tre faktisk. Alt restegarnet mitt ligger begravd i boden et sted, så jeg har brukt ull-restegarnet jeg har liggende i leiligheten. Funker fint det også, og så tenker jeg at det slites bedre enn bomull.
^^Belle^^ Skrevet 27. november 2012 Forfatter #5875 Skrevet 27. november 2012 Første fulle sykemeldingsdag i dag, og det føles helt fantastisk ut! Dessuten er jeg 33 uker i dag! Nå er A levert i barnehagen, jeg har fått i meg frokost og skal snart legge meg igjen. Aaah, deilig.
*Lollipop* Skrevet 27. november 2012 #5876 Skrevet 27. november 2012 33 uker! Kos deg og nyt å kunne ta vare på deg selv. Det er så velfortjent!
Nuttapia Skrevet 27. november 2012 #5878 Skrevet 27. november 2012 Kos deg med velfortjent fri, søta Og grattis med 33 uker idag!! Hohoooo!!!!!
^^Belle^^ Skrevet 28. november 2012 Forfatter #5879 Skrevet 28. november 2012 Første sykemeldingsdag var kjempefin! Jeg sov til omtrent 12 , og da vi stod opp dro jeg og mannen på kjøpesenteret for å gjøre unna de aller siste presangene. Godt var det, for mindre enn en time på kjøpesenteret gav meg både supervondt bekken og kynnerdagen fra helvete. Men vi ble da ferdige, og jeg fikk pekt meg ut hva jeg ønsker meg av mannen. Falt pladask for en klokke fra DKNY, men den var ''litt'' dyr, så jeg lot det være opp til mannen om han vil kjøpe så mye til meg. Nå er det altså bare litt bror igjen, samt søsters nye kjæreste som mangler på julegavefronten. Dødsdigg! Vi kjøpte med oss take away italiensk før vi hentet A i barnehagen. Der hadde de vært på langtur til Plantasjen for å kjøpe julepynt. Koselig at de gjør sånne ting når de først har mulighet (det er så utrolig mange som fremdeles er syke av barna), utifra bildene ser det ut som om de tre jentene som var med på jenteturen storkoste seg, særlig av de svære, life size nissene de har der inne. I går gravde vi frem vinterdressen til A også. Tempen har krøpet ned til omtrent null nå, så da sa de i barnehagen at høstdressen hennes begynner å bli litt kald. Utpå kveldingen var det tid for siste babysvømming før jul. Siden jeg hadde så mye kynnere var det mamma som tok seg av badingen med A, og de storkoste seg. Nå håååper jeg bare at vi får plass på søskenbading etter jul, men det var visstnok vanskelig å få plass. Bolla får være med så sant hun er over 4 kg, helst 5, og selvsagt normalt frisk og at navlen er helt grodd. Det hadde vært sååå praktisk å kunne slå to fluer i én smekk altså. Ingen planer for i dag. Mannen reiser ut i morgen tidlig, så vi skal nok bare nyte ettermiddagen her hjemme. Jeg skal prøve å rydde litt, men det ser ikke ut som om kynnerne vil gi seg. Det må uansett ryddes, for vaskedamen kommer på fredag og vi skal ha ny visning på mandag.
Miss I.W. Skrevet 28. november 2012 #5880 Skrevet 28. november 2012 Høres ut som om sykmeldingen kom i passe tid! Godt du slipper å stresse og kave mer enn nødvendig de siste ukene før jul og fødelsen! Kjempemorsom smukkesnor!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå