^^Belle^^ Skrevet 20. november 2012 Forfatter #5841 Skrevet 20. november 2012 32 uker! Det nærmer seg med stormskritt! Når er egentlig termin? Må være i januar en gang eller...? Det er mindre enn 2 måneder til. Har termin 18.januar.
^^Belle^^ Skrevet 20. november 2012 Forfatter #5842 Skrevet 20. november 2012 Ny telefon er bestilt. En Galaxy SIII Har ønsket meg en sånnen siden bror hadde den aller første versjonen for noen år tilbake, og nå er den snart miiiiin. Det beste av alt: jeg får den helt gratis av jobben.
CathrineMic Skrevet 20. november 2012 #5843 Skrevet 20. november 2012 Gratulerer med overstått dag til mannen :blåse: Greit at familien ikke blir fornærmet eller noe da, når du er sliten, å ikke er helt med Det høres ut som du har en veldig god familie, å svigerfamilie, å jeg er så missunt på at du bur så nerme de Gratulerer med ny mobil Jeg har SII, å liker de mobilene kjempegodt!
*Lollipop* Skrevet 20. november 2012 #5844 Skrevet 20. november 2012 Gratulerer med ny mobil! Galaxy er helt topp!
honning Skrevet 20. november 2012 #5845 Skrevet 20. november 2012 Utrolig så fort tida går, under to måneder igjen Gleder meg til å se de whoopie pie'ene i bloggen din, jeg ble veldig nyskjerrig på hva det egentlig er Hvor har du funnet/fått oppskrifta?
honning Skrevet 20. november 2012 #5846 Skrevet 20. november 2012 Googla whoopy pie nå, og det er SÅNNE ja. Har aldri smakt, men det ser kjempegodt ut!!
MellonCollie Skrevet 20. november 2012 #5847 Skrevet 20. november 2012 Det eneste som passet A da vi skulle hjem fra sykehuset var sokkene, og det helt sikkert fordi hun har svææære bein. Vinterskoene hun får til jul er størrelse 24! Hoho, da er det forskjell på de to snuppene våre ja! N bruker 21 i sko, og de er nesten litt store Ellers høres det fornuftig ut med en sykemelding når formen ikke er på topp - greit å få samlet opp litt energi før minstejenta kommer. Klarer ikke forestille meg at jeg skulle vært gravid og fått en ny baby nå altså, N er jo fortsatt babyen min
Diddles Skrevet 20. november 2012 #5848 Skrevet 20. november 2012 Det eneste vi ''mangler'' er faktisk et hentesett i passende størrelse.Man må jo omtrent strikke i prematurstørrelse for at det skal passe til helt nyfødt. Vi har en bitteliten hvit/ kremfarga hjemmestrikka kjole i størrelse ultraliten som Liten hadde på seg når hun skulle hjem, og den var for stor Men så hadde jo vi ei bittelita jente også Det passer nok en "vanlig" nyfødt ...det hører forresten jakke, sokker og lue til, hyl ut hvis du vil låne det
^^Belle^^ Skrevet 21. november 2012 Forfatter #5849 Skrevet 21. november 2012 Svarer dere i morgen, jenter. Er bare innom for å meddele at vi har hatt omgangssyken på besøk i natt. Både A og mannen har kastet opp, mens jeg har klart meg med å være "bare" kvalm i hele natt. Er fremdeles kvalm og uggen så mannen tok A med seg ut på lekeplassen slik at jeg skulle få hvile. Kom meg til legen i dag da, og alt bortsett fra urin var bra. 2+ og de skulle sende den på dyrkning, men satser på at alt er som det skal. Det beste av alt: jeg er fullt sykemeldt fra mandag av! Legen så at jeg ikke hadde det helt godt og sykemeldte meg like greit frem til permisjonsstart - som bare er 5 uker til! Nå skal jeg legge meg godt til rette i sengen med en god bok og prøve å ignorere kvalmen. Min dypeste medfølelse til dere som har hatt/har det sånn i mange, mange måneder. 1
Lilywhite Skrevet 21. november 2012 #5852 Skrevet 21. november 2012 Kjedelig med omgangssyken! God bedring!
^^Belle^^ Skrevet 22. november 2012 Forfatter #5853 Skrevet 22. november 2012 Gratulerer med overstått dag til mannen Greit at familien ikke blir fornærmet eller noe da, når du er sliten, å ikke er helt med Det høres ut som du har en veldig god familie, å svigerfamilie, å jeg er så missunt på at du bur så nerme de Gratulerer med ny mobil Jeg har SII, å liker de mobilene kjempegodt! Ja, familien vår er helt fantastisk. Fikk faktisk melding på fb fra svigermormor som bare ville si at jeg var så flink til å stelle i stand. Gratulerer med ny mobil! Galaxy er helt topp! Takk. Gleeeder meg til å få den! Utrolig så fort tida går, under to måneder igjen Gleder meg til å se de whoopie pie'ene i bloggen din, jeg ble veldig nyskjerrig på hva det egentlig er Hvor har du funnet/fått oppskrifta? Ja, det er helt sykt! Oppskriften ligger ute på bloggen nå. Jeg bruker forresten tastespotting.com til å finne ting jeg skal lage til middag og bake. Elsker den siden! Googla whoopy pie nå, og det er SÅNNE ja. Har aldri smakt, men det ser kjempegodt ut!! Det er vel en litt mer fancy måte å lage en helt vanlig kake på. Man bruker jo vanlig kakedeig, liksom. Men de er veldig gode! Hoho, da er det forskjell på de to snuppene våre ja! N bruker 21 i sko, og de er nesten litt store Ellers høres det fornuftig ut med en sykemelding når formen ikke er på topp - greit å få samlet opp litt energi før minstejenta kommer. Klarer ikke forestille meg at jeg skulle vært gravid og fått en ny baby nå altså, N er jo fortsatt babyen min Oi, 21, ja. Nei, A har nok arvet føttene etter onkelen sin, som alt annet. Hun er prikk lik ham da han var på den alderen. Jeg håper bare hun stopper å vokse litt før han gjorde. Han er nemlig nærmere 2 meter og bruker 47 i sko. Vi har en bitteliten hvit/ kremfarga hjemmestrikka kjole i størrelse ultraliten som Liten hadde på seg når hun skulle hjem, og den var for stor Men så hadde jo vi ei bittelita jente også Det passer nok en "vanlig" nyfødt ...det hører forresten jakke, sokker og lue til, hyl ut hvis du vil låne det Åh, takk for det, du er så snill! Det skal jeg gjøre, men jeg tror ikke det vil bli noen mangel på hentesett altså. Tenkte jeg skulle spør mamma om hun har lyst å lage. God bedring,Belle!!! Tusen takk. God bedring til deg! Takketakk. Kjedelig med omgangssyken! God bedring! Det er megakjipt.
^^Belle^^ Skrevet 22. november 2012 Forfatter #5854 Skrevet 22. november 2012 :spy: Jeg er så KVALM! Kastet opp rett etter at jeg hadde skrevet her i går, men det har heldigvis holdt med den ene gangen. Men jeg lå som et slakt på sofaen i hele går, dødskvalm. I natt har jeg hatt sykt vondt i magen og nå sitter jeg på jobb og synes veldig synd på meg selv. Har bare disse to dagene på meg til å avslutte saker og ting, så jeg kjenner jeg stresser litt. Mye. Vi får se hvor lenge jeg orker å holde ut i dag. A har også fått vondt igjen. Hun var jo i storform i går, men i 3-tiden i natt kom hun inn til oss, ynket seg, sa ''aoa'' (= au) og gråt i søvne. Stakkar jenta vår. I dag morges sov hun fremdeles da klokken var blitt halv 8. Jeg pirket litt i henne, men hun var helt slapp og orket så vidt å åpne øynene. Så ekkelt å se henne sånn, hun som til og med pleier å være veldig pigg når hun har høy feber. Men ingen feber altså, heller ''for lav'' temperatur med sine 36,9 grader. Håper bare hun kvikner til i løpet av dagen, det var virkelig fælt å se henne sånn. Det var visstnok noe som gikk dette her da, sa barnehagen ihvertfall. Det var ikke uvanlig at hele familien ble slått ut slik vi ble. Heldigvis er mannen fin igjen nå da, så han kan ta seg av oss.
Honesty Skrevet 22. november 2012 #5855 Skrevet 22. november 2012 Uff, god bedring. Vi hadde omgangssyken innom på snarvisitt på lørdag, men det ble heldigvis med den ene episoden. Men I ble veldig syk da N var to dager gammel, og kastet opp borti 20 ganger den første natta. Etter en uke hang og slang klærne rundt henne, så vi har litt angst for omgangssyke.
Miss I.W. Skrevet 22. november 2012 #5856 Skrevet 22. november 2012 God bedring til alle mann! Håper du får rundet av på jobb uten for mye stress! Klikket meg inn på tastespotting.com. OMG, hvor skal jeg starte??
^^Belle^^ Skrevet 22. november 2012 Forfatter #5857 Skrevet 22. november 2012 Uff, god bedring. Vi hadde omgangssyken innom på snarvisitt på lørdag, men det ble heldigvis med den ene episoden. Men I ble veldig syk da N var to dager gammel, og kastet opp borti 20 ganger den første natta. Etter en uke hang og slang klærne rundt henne, så vi har litt angst for omgangssyke. Takk for det. Jeg hadde jo trodd det bare var med den ene gangen, men da det aldri gikk over for meg måtte jeg jo innse at slaget var tapt. Kjipt at A fikk det igjen da. Huff, det er skummelt når det skjer med disse små altså. A har ikke spist skikkelig på et par dager hun heller, men hun har ihvertfall ikke kastet opp mer enn én gang. Forstår veldig godt at du har litt angst for omganssyken da, ja. God bedring til alle mann! Håper du får rundet av på jobb uten for mye stress! Klikket meg inn på tastespotting.com. OMG, hvor skal jeg starte?? Takk skal du ha! Den siden er helt fantastisk!
*Lollipop* Skrevet 22. november 2012 #5858 Skrevet 22. november 2012 Nei uff så fælt med omgangssyken Føler virkelig med dere!! Og det må jo være ekstra ille å ha ei lita jente i tillegg til å være gravid. Jeg har tenkt det flere ganger at jeg kommer til å bli mye mer pinglete på ting nå. Før var det greit om jeg risikerte å få noe småsykdom i utlandet eller noe, men med små barn? Bare tanken får meg helt på tuppa Grusomt når disse små ikke har det noe greit! Og jeg er foreløpig bare tante..... og syns det er fælt når de blir syke...
Lilywhite Skrevet 22. november 2012 #5859 Skrevet 22. november 2012 Usj! Kjedelig med omgangssyken Håper du er bedre nå!
^^Belle^^ Skrevet 23. november 2012 Forfatter #5860 Skrevet 23. november 2012 Er hjemme fra både jobb og barnehage i dag. Det var visst noe som gikk, barnehagen ringte meg og så at både barn og voksne falt som fluer. Derfor innførte de 48 timers karantene. A er ikke syk i dag, men gjett om hun var syk i går! Hun sov bokstavelig talt hele dagen, var helt slapp og koste i fanget hele tiden. Må innrømme at vi nøt det veldig godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå