Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er herlig, jenta vår. :rodmer:

pusilus: det kan du godt si! :daane:

-----

Fin dag i dag også, selv om jeg merker at vi begge to blir skikkelig gretne av å være hjemme bare vi to en hel dag. Vi klarte oss fint til rundt klokken 1, da kapitulerte jeg og ringte til mamma for å spør om de ville ha besøk. Vi kunne til og med få middag sa hun. Det er godt å vite at vi er velkomne. :ler: Vi bakte sjokoladecookies før vi dro, og fikk skinkestek til middag. :sikle: Etterpå ble jeg nærmest tvunget til å ta meg en lur. :hoho: ''Du trenger det'', sa mamma. :rodmer:

Nå har A sovnet og jeg sitter og knasker på cookies-rester og drikker brus. Det er jo helg fremdeles. :plystre:

Skrevet

Så bra at du blei tvunget til å ta en lur :nigo: Så snill mamma du har :)

Kos deg med cookies og brus - fordi du fortjener det! ;)

Skrevet

haha bra at mammaen din passer på deg;) jeg er ganske så misunnelig på disse sjokoladecookiesene dine. jeg har skikkelig sukkerkick men har ingenting som er godt nok i huset:P men sjokoladecookies er akkurat det jeg vil ha!! kanskje jeg og skal bake noe.

Skrevet

Så bra at du blei tvunget til å ta en lur :nigo: Så snill mamma du har :)

Kos deg med cookies og brus - fordi du fortjener det! ;)

Ja, hun er supersnill. Får litt dårlig samvittighet av og til, vil jo ikke utnytte henne heller, men hun synes jo egentlig bare det er koselig. :)

haha bra at mammaen din passer på deg;) jeg er ganske så misunnelig på disse sjokoladecookiesene dine. jeg har skikkelig sukkerkick men har ingenting som er godt nok i huset:P men sjokoladecookies er akkurat det jeg vil ha!! kanskje jeg og skal bake noe.

Sjokoladecookies er dødsgodt! :sikle: Og superenkelt. :jepp: Liker det at jeg slipper å dra frem kjøkkenmaskinen når A trør rundt beina på meg. :)

Skrevet

Veldig, veldig fin dag i dag. A hadde planleggingsdag i barnehagen, og jeg tok en halv feriedag + litt opptjente sykemeldingstimer slik at jeg får sykemeldingsdagen min på onsdag også. :nigo:

Etter luren (vår :fnise: A sov ute i vognen, jeg sov i sengen) dro vi på kjøpesenteret for å møte en venninne som har en liten jente på 3,5 måned. Dagens nye A-ord er ''baba'' (=baby). :rodmer: Kjøpte ingenting annet enn verdens styggeste/kuleste tights til A. :ler: Men jeg fant to julegaver som skal handles inn da, det er jo ikke lite det heller. Og så fikk jeg endelig hentet Me&I-pakken på posten. Søvn har vært hovedprioritet den siste tiden, og da har jeg ikke villet ''bruke opp'' de dyrebare soveminuttene jeg har til overs før A må hentes i barnehagen. :sjenert: Kanskje jeg burde ta det som et tegn på at det er på tide å trappe enda mer ned? Uansett, klærne var dødsfine! :strix:

Etter at vi kom hjem fra butikken/posten fikk jeg faktisk A til å sove i en halvtime i vognen. :overrasket: Hun har tullet i natt da, tror hun har hatt vondt i magen, så det er sikkert derfor hun har vært så trøtt i hele dag. Nå har hun nettopp sovnet (det tok sin tid - men jeg har jo bare meg selv å takke for det da :gjeiper: ), jeg har kastet i meg brødskive med jarlsberg og eplegele mellom takene, og nå skal jeg se en episode eller to av Project Runway før jeg sovner. Er megatrøtt selv, har sovet veldig dårlig i natt. Det er virkelig helt fantastisk hvor stor plass en så liten kropp som A sin kan ta i sengen altså. :fnise:

Mannen kommer hjem i morgen forresten! :hoppendeglad: Da skal han forhåpentligvis være hjemme i 4 uker. :nigo:

Skrevet

Innom og leser meg litt opp. Hjelpes er du 30 uker på vei med nr 2 allerede?! :daane: Svangerskapene dine går jo fortere og fortere synes jeg :jepp:

Virker som om du er sliten, husk å ta vare på deg selv om dagene slik at du har energi til å være mamma og kone nå som mannen kommer hjem :jepp:

Ha en fin kveld :klem:

Skrevet

Den tightsen var kul! :fnise: Hvordan reagerer A på babyer da? Blir spennende å se hvordan det blir med lillesøster :)

Det er så herlig å lese om dagene deres her inne, håååper sånn at det blir min tur nå også, selv om det er litt vondter og dritt som følger med graviditet :sjenert:

Ha en fin kveld! :klemmer:

Skrevet

Jeg liker også å lese om hverdagen deres :blomst: Syntes det er så koseligt å lese hva dere gjør, selvom dere ikke trenger å gjøre noe :fnise:

Snille og gode mamman din da :hjerte: Godt hun passer på deg når du er alene :nigo:

Men husk og slapp av og ta vare på deg selv også!!!! :opplyser::)

Skrevet

Innom og leser meg litt opp. Hjelpes er du 30 uker på vei med nr 2 allerede?! Svangerskapene dine går jo fortere og fortere synes jeg

Virker som om du er sliten, husk å ta vare på deg selv om dagene slik at du har energi til å være mamma og kone nå som mannen kommer hjem

Ha en fin kveld

:fnise: Begynnelsen gikk ikke så fort, men de siste 5-6 ukene har flydd avgårde! :daane:

Ja, jeg vet. :sjenert: Har tenkt litt på å trappe enda mer ned i det siste. Men jeg håper det blir bedre når mannen kommer hjem nå. :hjerte:

Den tightsen var kul! Hvordan reagerer A på babyer da? Blir spennende å se hvordan det blir med lillesøster

Det er så herlig å lese om dagene deres her inne, håååper sånn at det blir min tur nå også, selv om det er litt vondter og dritt som følger med graviditet

Ha en fin kveld!

Ja, det syntes jeg også. Litt sånn, så stygg at den ble kul. :ler: Men hun ble så fin i dag, med rosa ullbody til og brun ullkjole over. :rodmer:

Hun reagerer ikke med noe annet enn selve ordet. Det var ikke sånn at babyen var noe særlig interessant egentlig, annet enn at hun klarte å si det. Men jeg regner med at det blir veldig mye mer interessant når det kommer en sånn inn i huset vårt. :fnise:

Alskens mulige drittplager er sååå verdt det! :hjerte:

Jeg liker også å lese om hverdagen deres Syntes det er så koseligt å lese hva dere gjør, selvom dere ikke trenger å gjøre noe

Snille og gode mamman din da Godt hun passer på deg når du er alene

Men husk og slapp av og ta vare på deg selv også!!!!

Så koselig å høre. :sjenert: Det blir vel ofte langt og kjedelig, men jeg skriver like mye for min egen del, så... :jepp:

Hun er verdens beste! :strix:

Skrevet

Ingen store planer for dagen, annet enn at jeg gleder meg til jeg skal sove etter jobb (ingen bra natt i natt - tror hun hadde vonde drømmer stakkar :troest: ) og at vi skal på babysvømming. :fisk:

Skrevet

Så herlig med en dag uten noe særlig planer. Håper du kan få igjen litt søvn :klem:

Skrevet

Så herlig med en dag uten noe særlig planer. Håper du kan få igjen litt søvn :klem:

Det var deilig! :nigo:

Sove godt, Belle! :veslejenta:

Takketakk. :hoppe:

Skrevet

Da var det plutselig torsdag, ja. :daane:

Mannen kom hjem på tirsdags kvelden, deilig! :hjerte: Natt til i går var helt fæl, med en A som ikke fikk sove. Hun sparket meg i hodet og Bolla sparket meg i magen (og ribbeina). :fnise: Men det var utrolig fint å se hvor glad (og sjokka) A ble da hun plutselig så pappa ligge i sengen der midt på natten. :rodmer:

Gårsdagen var ikke så mye å skryte av den heller. Jeg leverte A i barnehagen, sov i 3 timer, og mannen dro meg med på Obsen og kjøpesenteret. Var helt ødelagt etterpå (3 kjøpesenterturer siden lørdag :riste: ), men det ble heldigvis bedre av å få hvile en halvtimes tid etter at vi hadde hentet A i barnehagen. :)

I går kveld ble jeg ferdig å hekle sammen alle rutene på teppet til stesøster, og jeg fikk også tatt nesten en hel runde rundt teppet. Nå er det ikke mye som gjenstår altså! :hoppe: Skal prøve meg på å strikke teppe til A når jeg er ferdig med det. Må ha noe som går fort og som er enkelt, og dette er ekstremt enkelt ifølge termingruppa mi. Det er sikkert 5 stk som har det teppet nå. :ler:

Skrevet

Forresten 1: Vi diskuterte navn igjen i går, og vi er så langt fra hverandre som det er mulig å bli. M-navnet som jeg tidligere trodde vi var enige om er nå så og si helt utelukket. Litt trist siden jeg har forelsket meg sånn i det, men det er viktig for meg at vi begge to liker navnet like godt. :)

Forresten 2: Jeg har kjøpt meg den nye Deftones CD'en. Bare sånn om det skulle være noen som var interessert i det. :ler:

Skrevet

Det så ut som et deilig teppe! :) Og ser ut til å gå fortere enn det jeg holder på med... tar jo evigheter :ler:

Skrevet

Usj, navn er så vanskelig.

E snakket om et jentenavn som jeg synes er utrolig bak mål.. Kan ikke forstå at han synes det navnet er sååå fint! USJ! (Unnskyld.. og nei, jeg sier ikke hvilket navn det er :fnise: )

Men så skal vi ha gutt da, og der er vi litt mer enig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...