Sushi Skrevet 16. januar 2011 #561 Del Skrevet 16. januar 2011 Au! Har ikke lyst å høre mer om revning... Godt det er en stund igjen til vi skal gjennom det der, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #562 Del Skrevet 16. januar 2011 Høres bedre ut enn vidoer med fødsel og/eller revning! God natt! En liten smule kanskje? Au! Har ikke lyst å høre mer om revning... Godt det er en stund igjen til vi skal gjennom det der, ja. Huff, ja. Det å revne helt rundt høres jo horribelt ut. Men det er vel heller til sjeldenhetene tror jeg. Vi har vel uansett sånn ca 4,5 måneder på å forberede oss på. Det bør vel holde, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #563 Del Skrevet 16. januar 2011 Kaffe og frokost inntatt. Sitter og funderer på om jeg skal bake litt, eller om jeg skal vente til senere i dag. På menyen har vi sjokolademuffins med marshmallows og rugbrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 16. januar 2011 #564 Del Skrevet 16. januar 2011 Grøss - revne helt rundt høres forferdelig ut! Men de er vel gode på å sy disse på sykehuset om man skulle revne litt... Håper iallfall det! Kjenner jeg gruer meg veldig til fødselen når jeg tenker på den, men gleder meg veldig til resultatet! Ønsker deg en fin fin søndag Belle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 16. januar 2011 #565 Del Skrevet 16. januar 2011 Er det godt med muffins som smaker marshmallows og rugbrød? Pussig kombinasjon. :klø: Har du oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #566 Del Skrevet 16. januar 2011 Grøss - revne helt rundt høres forferdelig ut! Men de er vel gode på å sy disse på sykehuset om man skulle revne litt... Håper iallfall det! Kjenner jeg gruer meg veldig til fødselen når jeg tenker på den, men gleder meg veldig til resultatet! Ønsker deg en fin fin søndag Belle! De er nok veldig flinke til å sy, ja. Men kan tenke meg det er kjipt å være så sår og øm nedentil når man plutselig har en bitteliten baby å ta seg av. Ja, fødselen er ikke akkurat noe å glede seg til, nei. Men det kommer til å være så veldig verdt det. :rødme: Er det godt med muffins som smaker marshmallows og rugbrød? Pussig kombinasjon. :klø: Har du oppskrift? tilbake på deg. Rugbrødet er bare en sånn ferdigpakke hvor man tilsetter vann og gjær. Muffinsene er fra muffinsboken min. Oppskrift: Marshmallowmuffins: Ingredienser: 70 g smør 275 g hvetemel 6 ss kakaopulver 3 ts bakepulver 85 g sukker 100 g melkesjokolade i biter 55 g små marshmallows 1 stort egg 3 dl melk Tilbereding: 1. Sett ovnen på 190 grader. 2. Smelt smøret. Sikt mel, kakaopulver og bakepulver. Rør inn sukker, sjokoladebiter og marshmallows til det er godt blandet. 3. Visp sammen egg, melk og smeltet smør, og rør så inn melet slik at det dannes en stiv blanding. Fordel i papirformene. 4. Stek i 20-25 minutt til de har hevet seg godt og er gyllenbrune. -------------- Nå har jeg forresten sett ferdig Ocean's 11. Vi bodde jo på Bellagio da vi var i Las Vegas. Kjempekult å kjenne seg igjen, det er jo der hele handlingen foregår. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 16. januar 2011 #567 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Tenkte jeg skulle ta en titt i dagboka di, og det som møter meg er REVNING! Fødselen min er ikke så langt unna, altså!!! Neida, men jeg vil gjerne følge med her jeg, altså (bare ignorerer alt som har med revning å gjøre)! Edit: Og muffinsene hørtes farlig gode ut Endret 16. januar 2011 av GUNS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #568 Del Skrevet 16. januar 2011 Tenkte jeg skulle ta en titt i dagboka di, og det som møter meg er REVNING! Fødselen min er ikke så langt unna, altså!!! Neida, men jeg vil gjerne følge med her jeg, altså (bare ignorerer alt som har med revning å gjøre)! Edit: Og muffinsene hørtes farlig gode ut Her er det ingen grenser på hva man kan finne. Koselig med nytt besøk, da. Gøy. :happy: Muffinsene står i ovnen as we speak. Skal bli spennende å smake. Lurer på hvordan den sjokolade/marshmallowkombinasjonen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 16. januar 2011 #569 Del Skrevet 16. januar 2011 Du får komme med en oppdatering på muffinsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #570 Del Skrevet 16. januar 2011 Du får komme med en oppdatering på muffinsene! Muffinsene var kjempegode. Men jeg tror de skal spises kalde, for sånn som de er nå, er jo alle marshmallowene smeltet. Jeg får prøve én til når de er blitt kalde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. januar 2011 #571 Del Skrevet 16. januar 2011 Skjønner jeg har stelt til en alvorlig furore med det fødselsklippet fra YouTube....Sooooooorry!! Angående det å forberede seg til fødsel, Belle; jeg har skjøvet det helt bakerst i hjernebarken til for omtrent en uke siden...Det bare popper opp! Du blir forberedt når kropp og sinn mener det er på tide! Jeg har slutta helt å stresse; dette greier min fysiske manifestasjon fint uten min innblanding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 16. januar 2011 #572 Del Skrevet 16. januar 2011 Så ut som en kjempegod oppskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #573 Del Skrevet 16. januar 2011 Skjønner jeg har stelt til en alvorlig furore med det fødselsklippet fra YouTube....Sooooooorry!! Angående det å forberede seg til fødsel, Belle; jeg har skjøvet det helt bakerst i hjernebarken til for omtrent en uke siden...Det bare popper opp! Du blir forberedt når kropp og sinn mener det er på tide! Jeg har slutta helt å stresse; dette greier min fysiske manifestasjon fint uten min innblanding! Hihi, det er vel de færreste som synes det er fascinerende med nærbilde av en vaginal fødsel. Det kan jeg godt tenke meg. Jeg får prøve å ikke blande meg inn jeg heller. Så ut som en kjempegod oppskrift. Den ble kjempegod. Men jeg er ikke så begeistra for sjokolade-hva som helst da (det smaker så veldig mel synes jeg :klø: ), men de ble godt mottatt av mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #574 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg har da fått gjort litt i dag også faktisk. Jeg stakk til mamma for å spise middag. Hun har enda ikke sett UL-bildene, og synes det var stas. Særlig fordi vi fikk noen knallgode nærbilder av profilen til kreket. Hun har visst min nese. Vi bestemte oss også for å reise til Frankrike i august. ''Søsteren'' min der nede skal ha bryllupsfest, og har invitert hele familien min. Jeg var litt i tvil, for kreket er jo bare max to måneder da, men etter å ha snakket litt med mamma som sa at det ikke var noe problem å reise såpass kort kastet vi oss likegodt på. Gleder meg til å se alle igjen. Det blir jo to år siden jeg så dem sist gang. Og det skal selvsagt bli kjempegøy å vise fram lille frøken krek. :rødme: I teorien skal mannen være offshore den helga, men vi får prøve å bytte. Hvis ikke det går, har jeg jo uansett veldig god hjelp i mamma. Åh, gleder meg så utrolig mye til å vise henne hvor jeg bodde i et helt år. Jeg har også fått ryddet bilen i dag. :happy: Det trengtes, for å si det mildt. Merkelig hvor mye skrap som samles opp over en stund. Nå skal resten av kvelden nytes med min siste flaske eplemost og Ocean's 12. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 16. januar 2011 #575 Del Skrevet 16. januar 2011 Åå, så gøy med reise til Frankrike i august da :rødme: Frøken krek kommer til å bli en bereist liten babyjente Usj, rydding av bil, det skulle jeg ha gjort også. Det hoper seg opp mye rart ja! Du har fått utrettet mye til en søndag å være, så kos deg med eplemost og Oceans 12! Det høres deilig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #576 Del Skrevet 16. januar 2011 Åå, så gøy med reise til Frankrike i august da :rødme: Frøken krek kommer til å bli en bereist liten babyjente Usj, rydding av bil, det skulle jeg ha gjort også. Det hoper seg opp mye rart ja! Du har fått utrettet mye til en søndag å være, så kos deg med eplemost og Oceans 12! Det høres deilig ut Ja, merker jeg gleder meg allerede. Jeg har planlagt rydding av bilen i flere uker nå, så det var godt å få det gjort. Vi skal jo selge begge bilene våre, så det måtte liksom gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 17. januar 2011 #577 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er jo bare å benytte seg av muligheten til å reise når man er i permisjon - så slipper man planlegge ferie fra jobben. kan signere på det at det samler seg opp mye rart i bilen etterhvert ja... Og mer rart blir det vel etterhvert som våre små vokser til og skal ha med seg det ene og det andre i bilen. Ønsker deg en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #578 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er jo bare å benytte seg av muligheten til å reise når man er i permisjon - så slipper man planlegge ferie fra jobben. kan signere på det at det samler seg opp mye rart i bilen etterhvert ja... Og mer rart blir det vel etterhvert som våre små vokser til og skal ha med seg det ene og det andre i bilen. Ønsker deg en fin mandag! Jeg var jo litt redd for at man var nødt til å ta ut ferie de dagene man skal reise bort. Gøy å reise når man først har muligheten. Mannen jobber jo offshore og har mye fri, så det blir nok en hel del reising det året jeg er hjemme. Jeg klarte å samle sammen 3 bæreposer med tomflasker, jeg. Hvor de kommer fra, har jeg ingen anelse på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. januar 2011 #579 Del Skrevet 17. januar 2011 Det er ikke tilfeldigvis eplemostflasker vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 17. januar 2011 #580 Del Skrevet 17. januar 2011 Epplemosten kommer vel i glassflasker - noe som ikke er så gunstig å ha liggende rundt om i bilen... Men tre bæreposer med tomflasker fra en bil er imponerende likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå