Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lite begivenhetsrik kveld egentlig. Fikk startet på enda en ullbukse til Bolla (hvor mange trenger hun egentlig? :ler: ) og ellers bare kost meg med Sherlock på pc og eple med vaniljeyoghurt.

Tenkte jeg skulle prøve meg på å produsere litt smokkelenker. Jeg er en sånn person som MÅ ha noe liggende, ellers blir jeg gal. Om det så er flere bøker, flere hekleprosjekt eller flere tv-serier jeg holder på med. Da er det gøy med noe som ikke tar så lang tid, og så får jeg brukt opp alt restegarnet jeg har liggende. Det begynner å bli farlig mye. :fnise: Skal shoppe litt klyper og sånn på ebay og prøve å være litt kreativ. :)

I dag er den store Alenedagen! :hoppe: Mamma henter A i barnehagen og tar henne med seg hjem. Så kan jeg bare (sitat mamma) ''dra hjem fra jobb, slappe av og hente henne på lørdag''. :strix: Så etter jobb i dag skal jeg en liten tur innom garnbutikken på vei hjem, sove litt, bake om jeg får lysten til det, og i kveld skal jeg møte bror på Jysk for å handle julegave til søster og etterpå skal vi se James Bond på kino. :hoppendeglad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint:

Det var en gang et mammafrø som så gjerne ville gro og vokse og bli til en ordentlig liten baby. Hun lå inne i magen til mammakroppen og ventet på et pappafrø, for det måtte nemlig et pappafrø til for at det skulle bli en baby. Mammafrøet ventet og ventet, men det kom aldri noe pappafrø. Noen ganger trodde hun helt sikkert at det ville komme et pappafrø for hun merket tydelig at mammakroppen og pappakroppen lagde kjærlighet og hun visste at det måtte til for at pappafrøet skulle komme inn i mammakroppen. Mammafrøet ventet lenge og lengre enn lengst, men det kom aldri noe pappafrø. Så en dag så hun at det kom noe. Hun kikket spent og lurte på hva det var. Kanskje det var et pappafrø? Men nei, det var et stort rør! Og det sugde til seg mammafrøet og plopp så var hun ute av magen til mammakroppen og lå i en skål og svømte. Mammafrøet ble fryktelig redd. Hun hadde aldri vært utenfor mamma-kroppen før. Hun lurte fælt på hva som ville skje nå.

Plutselig så hun at hun ikke lenger var alene i skålen. Rundt om henne var det masse pappafrø! Og de var så flotte og fine alle sammen. Først kom det et pappa-frø bort til henne og spurte pent om ikke de skulle smelte sammen og bli til en baby? Vel var han flott og fin, men hun ville vente og se om det ikke var en annen som var enda flottere og finere. Så kom det et pappafrø til - han var enda flottere og finere enn det første. Han spurte også om de ikke skulle smelte sammen og bli til en baby. Mammafrøet holdt nesten på å si ja og slippe dette pappafrøet inn, da det kom et enda flottere og finere pappafrø bort. Å, han var fin, han. Mammafrøet hadde aldri forestilt seg et flottere pappafrø noen gang. Så dette pappafrøet slapp hun inn og de smeltet sammen.

• Liker 2
Skrevet

Åååååh. Det var jo bare nydelig :hjerte:

Skrevet

Åååååh. Det var jo bare nydelig :hjerte:

Ja, ikke sant? :rodmer:

----

Nå har jeg gått til innkjøp av tutteringer og klyper, så nå kan tuttesnorproduksjonen begynne. :fnise: Mulig jeg finner noe gøy bomullsgarn på garnbutikken også? :plystre:

Gjest pysepusen
Skrevet

For en fin historie! :)

Gleder meg til å se smokkesnorer - flink du er!

Skrevet

For en fin historie! :)

Gleder meg til å se smokkesnorer - flink du er!

Kjempefin! :)

Det tar nok litt tid før ebay-tingene kommer da, men jeg kan begynne å hekle i det minste. :jepp: Kjøpte forresten treperler også nå. Må jo ha litt pynt til snorene. Men herregud så billig det er. Holdt på å kjøpe 400 stk, men fant ut at jeg ærlig talt ikke trenger mer enn 200. :hoho:

Skrevet

200, er du sikker på det holder?? ;) høres kjekke ut alle disse prosjektene dine...

Du får nyyyyyte alenetiden din, hverdagsluksus!! Skjønt nå er det visst helg ;)

God helg til deg og magen!

Gjest pysepusen
Skrevet

Kjempefin! :)

Det tar nok litt tid før ebay-tingene kommer da, men jeg kan begynne å hekle i det minste. :jepp: Kjøpte forresten treperler også nå. Må jo ha litt pynt til snorene. Men herregud så billig det er. Holdt på å kjøpe 400 stk, men fant ut at jeg ærlig talt ikke trenger mer enn 200. :hoho:

Haha, sikker på at 200 er nok? :ler: Håper du legger ut bilde! :nigo:

Skrevet

200 var kanskje litt lite? :fnise:

Kjempefin frø-histore! :hjerte:

Så snill mammaen er! Kos deg med alene dag! Og ikke minst med å sove så leeeenge du vil i morgentidlig! Dèt trenger du nok!

Skrevet

Begynner jo nesten å tute av mammafrøet, pappafrøet og det store røret :hjerte: Tenk så heldig vi er at det går an å lage barn på den måten :)

Kos deg med alenetid.

Skrevet

Det var en helt nydelig liten historie ja :hjerte:

200 var lite ja :ler: Du er jo herlig! :nigo:

Skrevet

Jeg glemte jo at jeg skulle si at eplebuksen var råkul og hurra for en interessant som er betalingsdyktig. Håper det blir salg på dere nå :pls:

Skrevet

Til mitt forsvar kostet det like mye for 200 som for 100, så... :fnise:

Bare innom en liten tur fra mobil så får ikke til å svare dere alle. :klem:

Var på kino i går og så James Bond. Den var sinnsykt kul! :jepp: I dag morges sov jeg helt til halv 9, nå har jeg fått i meg kaffe og frokost og skal stelle meg før jeg må dra ut dørene. Jeg og A skal til Stavanger i dag. Først i 2-årsbursdag, så skal vi sove hos svigerfar og kona til i morgen. Koselig. :nigo: Men aller først skal jeg innom Barnas Hus og forhåpentligvis karre til meg en tripp trapp på tilbud som A skal få til jul av oss. :savnerhappysmileyen:

Ha en strålende helg alle sammen! :sol:

Skrevet

Herlig med tripp-trapp! jeg må ønske meg det til jul, veit jeg!

Høres ut som en herlig lørdag, Belle! Kos dere masse idag! :klemmer:

Skrevet

Oi. Velkommen til the city ;)

Kos dere en hele hau :hoppendeglad:

Skrevet

Hoi, her skravles det! ;) Det har blitt noen sider siden jeg var innom sist.

Høres ut som en fin helg med alenetid, kino og Stavangertur. :) Nå minnet du meg på at jeg har Sherlock liggende her. Det må jeg få sett. :jepp:

Skrevet

Fikk kjøpt tripp trapp, har vært i superkoselig selskap, vært på ikea helt alene og shoppa dill til oss selv og julegaver til bror, spist reker med svigerfar og nå sitter vi og ser på stjernekamp, spiser sjokolade og jeg hekler. Koselig. :nigo:

Skrevet

Så fin historie om prøverør! :hjerte:

Høres ut som en nydelig dag også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...