Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nydelige klær ja! Du er en veldig god shopper, belle ;):fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, dere. :klem: Jeg er veldig fornøyd med fangsten. :fnise: Skulle gjerne ha kjøpt noe til Bolla også, men jeg syntes rett og slett de minste klærne ble for guttete. :sjenert:

-----------------------------------------------------

:daane: :daane: :daane: Gjett hvem som ville opp klokken halv 4 i natt da! :haar: Jeg blir helt sprø av dette! Jeg slumret mens hun turnet og muligens slumret litt hun også. Klokken halv 7 sovnet vi begge to, og sov til klokken 9. Det var da enda godt at det er i dag jeg har sykemeldingsdagen min. :roll:

Fikk levert A i barnehagen til klokken 10 og hadde akkurat nok tid til å kjøpe meg en kaffe før sykehustimen min. Ble først kontrollert av verdens koseligste sykepleier/jordmor, og både blodtrykk og urin er helt fin. Etterpå ble jeg kalt inn til ultralydundersøkelse med en gammel traver av en lege. Det ble litt som jeg fryktet, at han ikke tok meg helt på alvor siden svangerskapsforgiftningen kom så sent med A, men jeg fikk ihvertfall en liten sniktitt på Bolla da. :rodmer: Alt så helt fint ut, og hun er 2% under normalen, ca 1268 g nå. :rodmer: I forkant hadde jeg jo tenkt å spør om det var mulig å sveipe over hennes nedre deler en ekstra gang bare for å sjekke :fnise: , men siden legen var som han var gjorde jeg ikke det. Det hele tok uansett bare 2 minutter, så jeg fikk ikke tid til å spør om noe som helst. Men det viktigste er jo selvsagt at Bolla har det helt supert inni der! :tommelsmil: Siden alt så så bra ut skal jeg ikke tilbake der med mindre blodtrykket mitt stiger eller jeg får proteiner i urinen. Men jeg får oftere kontroller hos fastlegen heldigvis, for det jeg er redd for er jo at det skjer så fort! På bare 4 dager hadde jo blodtrykket mitt steget til over grensen med A.

Nå har jeg tatt meg et par paracet, har hatt hodepine siden natt til i går. Spurte forsiktig den koselige sykepleieren/jordmoren om det var greit at jeg tok en paracet når hodepinen er på det verste. Da bare lo hun litt og sa at jeg gjerne kunne ta mer enn én også. :ler: Så nå skal jeg sove så lenge jeg bare kan. Ihvertfall til 4, da må jeg hente A. :natti:

Skrevet

Huffda ikke greit når de små våkner så altfor tidlig :klem:

Godt at alt så bra ut på kontrollen :) du må bare kreve mer oppfølging i forhold til svangerskapsforgiftning om du er bekymret for det. Du skal ikke gå rundt å være engstelig den siste tiden :klemmer:

Skrevet

Oi, for en morgenfulg (nattfugl?) A er! Godt at du har hjemmedag i dag, ja!

Så bra at baby-belle-bolla har det bra i magen! :rodmer:

Skrevet

Huffda ikke greit når de små våkner så altfor tidlig :klem:

Godt at alt så bra ut på kontrollen :) du må bare kreve mer oppfølging i forhold til svangerskapsforgiftning om du er bekymret for det. Du skal ikke gå rundt å være engstelig den siste tiden :klemmer:

Halv 4...det går bare ikke. :ler: Halv 5 kan jeg takle på en god dag, men halv 4? Nei!

Ja, det er det jeg har gjort. :Nikke: Har heldigvis en veldig forståelsesfull lege som har sagt at jeg får komme inn oftere til kontroller. :)

Oi, for en morgenfulg (nattfugl?) A er! Godt at du har hjemmedag i dag, ja!

Så bra at baby-belle-bolla har det bra i magen! :rodmer:

Nattfugl kaller vi det. :fnise: Jeg hadde dødd om jeg hadde måttet jobbe. Det hadde A forsåvidt også gjort om jeg hadde vært nødt til å vekke henne. :gjeiper:

Det er veldig godt å vite at hun har det bra! :jepp:

Skrevet

A sov i hele natt! :hoppendeglad: Og så helt til halv 7 til og med. :nigo: Er litt engstelig for at hun blir kald om nettene siden hun ikke vil sove med dyne, så i morgen skal jeg kjøpe ullnattis til henne på Obsen. Og også gjerne sette ovnen i gangen sånn at hun får litt varme inn på rommet sitt. :Nikke:

Ellers lite planer for dagen egentlig. Jeg skal på bassengtrening og det er vel egentlig det. Jeg burde egentlig ikke dratt da, for jeg kjenner jeg har litt for vondt i ryggen til treningen, men jeg har ikke vært der de 2 siste gangene nå så jeg føler jeg er nødt. Jeg får bare ta det med ro og ikke gjøre ryggøvelsene. Det varme vannet er jo dødsdeilig uansett, så... :fisk:

Skrevet

Så bra at A sov hele natten :hoppe:

Tør du dra til shoppingsenteret etter det var funnen en dø person i den lastebilen eller den? :fnise: Neida... (dårlig humor på mårenquisten :ler: )

Sikkert deiligt å bare vær i bassenget, når det er varmt vann ja. Det er nok godt for både kropp og sjel :Nikke: Du får bare ha i bakhodet at du må være forsiktig med ryggen din :)

Skrevet

Wh-a-a-a-a-t?? Død person i lastebil på kjøpesenteret??? *blar i lokalavisa*

Skrevet

Så bra at A sov hele natten :hoppe:

Tør du dra til shoppingsenteret etter det var funnen en dø person i den lastebilen eller den? :fnise: Neida... (dårlig humor på mårenquisten :ler: )

Sikkert deiligt å bare vær i bassenget, når det er varmt vann ja. Det er nok godt for både kropp og sjel :Nikke: Du får bare ha i bakhodet at du må være forsiktig med ryggen din :)

:hoho: Det har jeg ikke fått med meg. Altså, jeg ler ikke om det faktisk er funnet en død person i en lastebil altså, men... Tenkte først det kanskje var en halloween-spøk, men seriøst? :bond:

Wh-a-a-a-a-t?? Død person i lastebil på kjøpesenteret??? *blar i lokalavisa*

Det samme tenkte jeg. :haar:

Skrevet

Finner ingenting om døde personer, men fant en artikkel om en tarantell som krøyp rundt på busstasjonen - det synes jeg faktisk var enda verre :daane:

Skrevet

:hoho: Det har jeg ikke fått med meg. Altså, jeg ler ikke om det faktisk er funnet en død person i en lastebil altså, men... Tenkte først det kanskje var en halloween-spøk, men seriøst? :bond:

Det samme tenkte jeg. :haar:

Gå inn på Aktuelt Haugalandet Nå, på facebook :

Aktuelt Haugalandet Nå

mandag

DØD PERSON FUNNET: En mann i 50 årene ble i dag kl.14:40 funnet død i traileren på parkeringsplassen til amanda storsenter,mannen er norsk og politiet mistenker ingenting kriminelt,Vedkommede blir sendt til Bergen for obduksjon.Politiet fikk melding klokken 14.40 etter at folk har reagert på at traileren har stått med motoren i gang over lengre tid.

(Det var ikke meningen å prøve å tulle om det altså. Va vell mer at siden de hadde funnet en død person i den lastebilen. Dårlig spøk fra min side )

Skrevet

Finner ingenting om døde personer, men fant en artikkel om en tarantell som krøyp rundt på busstasjonen - det synes jeg faktisk var enda verre :daane:

Ja, det såg jeg også. Jeg er så glad jeg bur ett lite stykke unna den skumle byen deres :fnise: Føler det skjer noe kriminelt der hele tiden jeg :jolie:

Skrevet

Nei huff, hjelpes. Så ekkelt! Både død person og tarantell. :fnise: Men ja, byen vår har vel ikke akkurat rykte på seg for å være den beste i Norge. :lol:

Skrevet

Hurra for Lille A som sov hele natta! :strix: Dèt var jammen på tide! Synes hun må være snillere med mammaen sin nå! ;)

Kjempefine klær! Det merket må jeg sjekke ut jeg også!

Skrevet

Hurra for Lille A som sov hele natta! :strix: Dèt var jammen på tide! Synes hun må være snillere med mammaen sin nå! ;)

Kjempefine klær! Det merket må jeg sjekke ut jeg også!

Ja, ikke sant? Håper trenden fortsetter. *krysser fingre og tær*

Me&I er knallgode klær! De er dyre, men kvaliteten er dødsgod. De er også veldig gode på størrelsen, smarte løsninger som gjør at de varer lengre. :Nikke:

Skrevet

Lurer på om jeg skal ta med meg A på McD etter barnehagen i dag. Så kan vi dra på kjøpesenteret etterpå og leke litt på lekerommet, bare for å gjøre noe gøy. Hmmm, må tenke litt på det. :)

Skrevet

Det ble heller restemiddag with a twist - kjempegodt. A spiste like mye som meg. :fnise: Nå har vi lest bok i en halvtimes tid og snart skal vi ta oss en tur i dusjen. :rodmer:

Skrevet

Herre min for noen netter dere har i blant! :daane: Bra at A sov hele natten i natt i allefall :)

Og så bra at bolla har det fint i magen :hjerte:

Høres ut som en koselig ettermiddag :)

Skrevet

Herre min for noen netter dere har i blant! :daane: Bra at A sov hele natten i natt i allefall :)

Og så bra at bolla har det fint i magen :hjerte:

Høres ut som en koselig ettermiddag :)

Ja, det er ganske heftig av og til. Særlig siden jeg er alene med henne for tiden. :daane: Det sier vel litt når jeg er fornøyd om hun våkner 5, så lenge hun har sovet hele natten. :ler:

Godt når de små vet å spise :Nikke:

Ja, ikke sant? Nå har jo A aldri vært en lettvekter, men det var en stund hun spiste som en mus. Da er det godt å se at gamlejenta med den store appetitten er tilbake. :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...