*Lollipop* Skrevet 24. oktober 2012 #5661 Skrevet 24. oktober 2012 Fine listen Blir nok godt å få mannen hjem igjen
Tina_O Skrevet 24. oktober 2012 #5662 Skrevet 24. oktober 2012 Hihi, du høres rimelig fornøyd ut! Kos deg!!
Nuttapia Skrevet 24. oktober 2012 #5663 Skrevet 24. oktober 2012 Gratulerer med 28 uker og 3.trimester, Belle Ønsker deg en deilig dag, med hjemkomst av mannen
Teriyaki Skrevet 24. oktober 2012 #5664 Skrevet 24. oktober 2012 Hurra for tredje og siste trimester! *hoppesmaily* Kos deg med mann som kommer hjem! Det blir nok godt.
^^Belle^^ Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #5665 Skrevet 25. oktober 2012 Hurra for tredje og siste trimester! *hoppesmaily* Kos deg med mann som kommer hjem! Det blir nok godt. Det er alltid godt å få ham hjem. Gratulerer med 28 uker og 3.trimester, Belle Ønsker deg en deilig dag, med hjemkomst av mannen Takketakk. Hihi, du høres rimelig fornøyd ut! Kos deg!! Alt som innebærer ordet ''å sove'' gjør meg fornøyd for tiden. Fine listen Blir nok godt å få mannen hjem igjen Ja, det var utrolig godt!
^^Belle^^ Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #5666 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg er så trøtt at jeg snart ikke orker mer! Begynte å grine i natt fordi mannen var litt sur. Selvsagt var han sur, han var trøtt han også. :gjeiper: Nå klarer jeg nemlig ikke å sove igjen etter at A har våknet. Så hver gang hun våkner ligger jeg våken i en time før jeg klarer å sove igjen. I natt tror jeg jeg var våken fra 1 til 3. Jeg klarte i tillegg ikke å sovne før rundt 11, og med en sprelle-A i sengen sammen med snorkemannen ble det virkelig ikke noen god søvn på meg. Men mannen var snill i natt da, og tok seg av A den tredje/fjerde/har ikke tall på hvilken gang det var. Og så kjørte han oss til jobb og i barnehagen, og kommer og henter meg igjen når jeg er ferdig. Skulker bassengtreningen i dag også, er altfor trøtt og har altfor vondt (dårlige netter og vond rygg hører veldig godt sammen kjenner jeg) til å orke noe sånt. Skal bare hjem og sooove når arbeidsdagen er over. Ellers var dagen i går kjempefin! A var overlykkelig over å se mannen igjen, og til tross for at han kom rett fra nattskift uten å ha sovet var han våken og lekte med A helt til klokken 17. Da sovnet han på sofaen og A ble helt fortvilet og ropte på pappa og lurte på hva i alle dager som hadde skjedd. Hun måtte også bort og pille på ham/vekke ham et par ganger før han tok til vett og gikk og la seg i sengen.
^^Belle^^ Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter #5667 Skrevet 25. oktober 2012 Tirsdagens magebilde, 28+0. 26+1 for sammenligning: 1
Nuttapia Skrevet 25. oktober 2012 #5668 Skrevet 25. oktober 2012 Se her, ja! Her skyter jo magen ut som bare det!! Hihi, A er søt! Må få lov å pille på snorkepappa sin, vel!! Får håpe du får sove litt mer senere idag, og at ryggen din oppfører seg!!
Lilywhite Skrevet 25. oktober 2012 #5670 Skrevet 25. oktober 2012 for 3. trimester! Så fin mage du har! Er nok deilig å ha mannen hjemme igjen tenker jeg! Selv om dere begge var slitne i går.. Blir bra å få litt avlastning igjen i allefall Og så søt A er Er hun en liten pappajente eller?
^^Belle^^ Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #5671 Skrevet 26. oktober 2012 Se her, ja! Her skyter jo magen ut som bare det!! Hihi, A er søt! Må få lov å pille på snorkepappa sin, vel!! Får håpe du får sove litt mer senere idag, og at ryggen din oppfører seg!! Ja, herregud, den er megastor i forhold til med A. Men allikevel føler ikke jeg meg så stor, fordi jeg ikke er så stor som jeg var. .fnise: Se som magen vokser! Nydelig! Synes det er så koselig med magebilder, da ser man virkelig utviklingen. for 3. trimester! Så fin mage du har! Er nok deilig å ha mannen hjemme igjen tenker jeg! Selv om dere begge var slitne i går.. Blir bra å få litt avlastning igjen i allefall Og så søt A er Er hun en liten pappajente eller? Ja, det var helt herlig å ha ham hjemme igjen! Hun er verdens søteste! Både ja og nei. Hun er vel litt mer mammajente enn pappajente om hun må velge, men hun har aldri vært særlig kosete eller klengete av seg og som regel er en hvilken som helst trygghetsperson mer enn nok for henne.
^^Belle^^ Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #5672 Skrevet 26. oktober 2012 :hoppendeglad: A har sovet i hele natt! Årh, herregud så deilig! Jeg har sovet 7 timer i strekk, noe jeg ikke har gjort på så lenge jeg kan huske. Og attpåtil fikk jeg sove enda en time etter det igjen! Vi våknet alle sammen helt uthvilte klokken 6. Etter middag i går ble jeg hentet av søster og vi dro ut på litt julegaveshopping. Jeg fikk gjort meg ferdig med alle ungene vi skal kjøpe til. I tillegg har vi nå 20 dager i kalenderpresangen til mamma, og vi fikk handlet en fjerdedel av pakken til bror. Nå er det ikke så mange som gjenstår altså, siden jeg bare har to heklegaver som må gjøres ferdig. Ellers lite planer for dagen. Siden mannen er hjemme så kort tid er det han som styrer showet, så jeg får se hvilke planer han har.
Nuttapia Skrevet 26. oktober 2012 #5673 Skrevet 26. oktober 2012 Så godt med full natts søvn!! Søvn er virkelig det viktigste om dagen Ha en herlig dag, Belle Kos deg med mannen din!
honning Skrevet 26. oktober 2012 #5674 Skrevet 26. oktober 2012 Så flink som fikk handla så mye julegaver!! Kjøpte 2 i går jeg.. Og hurra for ei god natts søvn! Det er så mye verdt Ha en fin fredag
Lilywhite Skrevet 26. oktober 2012 #5675 Skrevet 26. oktober 2012 Så godt å få sove ordentlig Deilig å ha begynt på julepresangene også, flinkingen! Jeg har ikke begynt overhodet, men får se om jeg begynner så smått i morgen... Det eneste jeg er så og si ferdig med er kalender til søster og samboeren God helg!
*Lollipop* Skrevet 26. oktober 2012 #5676 Skrevet 26. oktober 2012 Hurra for en hel natts søvn! Hjelp så langt du er kommet med julen Har kjøpt en eneste liten gave jeg.
pusilus Skrevet 26. oktober 2012 #5677 Skrevet 26. oktober 2012 Herlig med sammenhengende søvn Vi skal på julegaveshopping til uken, ungå stresse før jul med vogn Kos deg med mannen
Marikke Skrevet 26. oktober 2012 #5678 Skrevet 26. oktober 2012 Bare en snartur innom og takker for tipset om barnebestikk. (Fant det på jollyroom.) Det fungerer helt supert her også! Maten havner stort sett i munnen, og M er veldig stolt.
CathrineMic Skrevet 26. oktober 2012 #5679 Skrevet 26. oktober 2012 Var nok kjempe godt å få mannen hjem igjen tenker jeg Å så bra at A sov hele natten, ingenting er jo bedre enn det Jeg syntes også at du er flink så har fått handlet så masse julegaver allerde. Jeg derimot, har ikke begynt engang Ha en god helg
Miss I.W. Skrevet 26. oktober 2012 #5680 Skrevet 26. oktober 2012 Hurra for en hel natts søvn! Dèt var jammen meg på tide! Godt mannen kan avlaste deg litt nå. Ha ei fin helg med lille familien!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå