Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i det med bortreist mann; da snuppa ble født og fram til hun passerte 18 mnd jobbet mannen i 5/5-rotasjon over hele verden, og det var tungt når man i tillegg til full jobb hadde ei frøken som knapt sov på normalt vis. Nå jobber han "bare" turnus, men det er vel heller ikke optimalt med to små. Derimot gir det ham mye tid til å bygge og pusse opp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa er dobbelt så gammel som A, men vi sliter med en frøken som er "ferdig sove" i fire-tiden og det er sååå slitsomt! :sprettoy: I går la jeg meg 20 min. etter snuppa! :sleeping: Vi får håpe på en bedring snart!

Får ikke til å legge inn egne "forklaringer" på linkene min jeg... :sjenert: Hvordan får du til det, forresten?

Genialt med feiebrettet! :nigo:

Skrevet

Honesty: 5-5 høres brutalt ut! :daane: Mannen har 2-4 han, og det er jo egentlig luksus. Men nå som han nettopp har startet i ny jobb og ikke starter fast rotasjon før i begyynnelsen på desember betyr det at de kan bruke ham som sin personlige slave. :gjeiper: Men, men. For meg er det verdt det, at han er så mye hjemme. :)

Miss.I.W: 4 er jo bare...grusomt. :blink: Her legger jeg meg halv 10 for tiden, men jeg begynner å kjenne at det ikke er nok det heller. :ler:

Hmm, forklaringer på linkene. Du skriver selve forklaringen, trykker på link-knappen og da kommer det opp en boks hvor du kan lime inn nettadressen. Var det forståelig? :fnise:

Skrevet

I natt har A sovet hele natten. Det er første gang på så lenge jeg kan huske. :nigo: Da er det helt greit at hun ville opp kvart på 6. :fnise:

Vi har allerede rukket å spise frokost, dusje og snakket med mannen på skype. Nå blir det litt leking før vi skal hvile begge to, og så skal vi på høstmesse med Diddles og Liten. Der er det mange utstillere som lager og syr ting til barn. Koselig. :)

Skrevet
:hoppe: for hel natts søvn! Kos dere på høstmesse :klemmer:
Skrevet

Høstmessen i dag var superkoselig. :nigo: Fikk endelig kjøpt den kjolen jeg har siklet lenge på nå. Årh, den er så fiiin! A skal få bruke den på julaften. :hjerte: Og ja, det er GLITTER i stoffet. :ler: Og fin blondekant som ikke vises så godt. Hun kommer bare til å bli så fiiin.

420446_387180608017851_176312021_n.jpg

A fikk seg også deilig hjelmlue i fleece med pinnsvin på, og Bolla fikk seg en body fra et merke jeg aldri har hørt om før, Blingo, men det er visstnok noe à la Me&I, bare jeg synes disse klærne var enda mykere enn Me&I sine klær. Jeg :hjerte: økologisk bomull! Apropos Me&I, neste helg skal vi i party til Diddles og shoppe enda mer! :strix:

Etter høstmessen møtte jeg søster og vi tok oss en liten gåtur i øs-pøs-regnværet. :regn: Jeg fikk dratt innom spesialhandelen mens vi først var i sentrum og handle eplegele (syltetøy) og nykvernet, etiopisk kaffe til den nye presskannen min, samt julegave til mormoren til mannen. Vi kjøper alltid vin til dem, men i år blir det syltetøy. Rådyrt syltetøy. :daane:

Vel hjemme ble det restemiddag på oss, og ellers bare koselig lek i stuen. A har fått skikkelig dilla på bøker i det siste, og vil sitte lenge på fanget og bla i hva som helst. Koselig. :rodmer: Hun leker også mye med lekebilen sin, en sånn man kan sitte på. Den måtte nesten være med i barnehagen torsdags morgen. :hoho:

Nå har lille troll akkurat sovnet og jeg skal kose meg med brødskive med eplegele, brus og en liten stratos. Deilig lørdag. :nigo:

Skrevet

Wow!, for en nydelig kjole!! Hvor er den fra?

Skrevet

Wow!, for en nydelig kjole!! Hvor er den fra?

Det er en dame som syr ting. Søk på Lille Pusekatt på facebook så finner du henne. Hun har utrolig mye fint, og ikke er det så dyrt heller synes jeg. 230 kroner betalte jeg for kjolen. :nigo: Hun sender også, så du trenger ikke å bo her i distriktet for å få tak i. :jepp:

Skrevet

Da blir det julekjole på L i år og!

Gjest pysepusen
Skrevet (endret)

Nydelig kjole! Hun syr så mye fint :)

Og Me&I - der tok jeg av med handlingen dagen når kolleksjonen kom ut :ler:

Endret av pysepusen
Skrevet

Da blir det julekjole på L i år og!

:fnise: Han blir sikkert nydelig! :rodmer:

Skrevet

Nydelig kjole! Hun syr så mye fint :)

Ja, ikke sant? Og så liker jeg at hun kun bestiller inn nok til én kjole eller én bukse av et stoff. Da blir det litt mer eksklusivt. :ler:

Skrevet

:fnise: Han blir sikkert nydelig! :rodmer:

:ler:

Skrevet

Så fin kjole! :hjerte: kjekt å få shoppet litt andre ting også :)

Skrevet

For en fiiin kjole :) Jeg har kjøpt dress til O, men angrer litt da den var ikke like fin som på bildet, men håper jeg får tak i et slips eller en sløyfe, så piffes den vel opp litt. :)

Skrevet

Takk, dere. Er sååå fornøyd! :hjerte:

I dag sov A helt til 7. :hoppendegladm Mulig det var fordi hun sov sammen med meg fra klokken 2, men i ørska (jeg hadde akkurat sovnet etter første oppvåkning) trodde jeg klokken var 5 og tok henne inn til meg. :fnise: Men jeg klager ikke altså. :nigo:

Ellers har vi lekt mye i dag, hatt en skikkelig A og mamma-dag. :rodmer: Vi har spist amerikanske pannekaker med eplebiter til, og vi har vært en liten tur på lekeplassen. Heldigvis er A en sandkasse-jente, for bare etter to turer i husken var ryggen min kaputt. :lol: Magen min var en eneste stor kynner både til- og fra lekeplassen (300 meter kanskje?), men ellers gikk det heldigvis greit. Uansett deilig å komme seg ut i finværet! A ble helt i huundre da jeg fant fram uteklærne hennes. Løp og fant skoene sine, og begynte å ta på seg regnbuksen helt selv. :fnise:

Nå skal jeg straks i gang med middag. Har sååå lyst på kyllingfilet med fetaost, men vi hadde visst ikke mer i frysen. Da blir det ferdig-bolognese med en skvett fetaost i sausen. :sikle:

Skrevet

A har oppdaget sokkelo på tærne sine, og det må selvsagt smakes på. :hoho:

Skrevet

:skratte: A kan jo ikke spise loen :fnise: Jeg syns jeg ser!

Hørres ut som dere har en fin dag :hjerte:

• Liker 1
Skrevet

Koselig dag dere har hatt, da! :)

Sokkelo...Det høres ikke godt ut :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...