^^Belle^^ Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #5581 Skrevet 15. oktober 2012 Så moro at du kan føle hvordan lille bolla ligger Jeg har igrunn ikke tenkt så mye på hvordan tassen min ligger, bortsett fra når han kryper seg opp i toppen av magen. Men jeg innbilder meg at hodet hans stort sett er opp, for jeg kjenner stadig små bevegelser ved buksekanten, og det må jo nesten være føttene, tror jeg.. Jaja!! Du skal ikke gå rundt å ha så vondt hele tiden, Belle! Synes du fint kan bruke broren din litt idag, ja Det synes han sikkert er koselig, han også! Du er heldig som har en ålreit bror å lene seg på Får håpe at blodtrykket ditt jevner seg ut! Kanskje det ikke er så dumt at du ordner deg full sm? Jeg kjenner godt forskjell på om det er føtter eller hender som krafser helt nede i magen. Når hun ligger med føttene ned føles det som om de skal komme ut av meg. Han ble flittig brukt forrige gang også, da jeg fyste på eplemost og kjøpte en hel kasse på butikken en dag. Men nei, huff, jeg vet jeg ikke kan gå rundt i en sånn halvdøs som jeg gjør nå. Men jeg vet at det blir litt bedre når mannen kommer hjem igjen. Håper jeg. Vi får se. Om blodtrykket mitt ikke er bra på onsdag blir det nok full sykemelding, ja. Tør ikke noe annet. Og sånn som dagene går nå kjenner jeg at jeg stresser litt for mye. Stress med å komme seg ut dørene om morgenen, stress for å komme seg hjem for å sove før jeg henter A osv. Æsj, skulle så gjerne vært i god form altså! :gjeiper: --------------------------- Jeg har helt glemt å si (tror jeg?): jeg har kjøpt søskenvogn! Ramlet over en 2011-modell Carena Double Swing med hardbag for 1300 kroner!!!!! Den selges glatt for 3000 kroner brukt, uten bagen.
Nuttapia Skrevet 15. oktober 2012 #5582 Skrevet 15. oktober 2012 WOW! Grattis med vogn! Den var knallfin, Belle! Og, for en pris!!! Grattis!!
Pasjonsblomst Skrevet 15. oktober 2012 #5583 Skrevet 15. oktober 2012 Gratla med knallkjøpet! Så flott ut den, ja! Og sikkert kjempepraktisk... Skal du selge den vogna du har nå da?
^^Belle^^ Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #5584 Skrevet 16. oktober 2012 WOW! Grattis med vogn! Den var knallfin, Belle! Og, for en pris!!! Grattis!! Takk. Er dødsfornøyd altså, spesielt med prisen. Gratla med knallkjøpet! Så flott ut den, ja! Og sikkert kjempepraktisk... Skal du selge den vogna du har nå da? Ja, har hørt gode ting om denne vognen. God å trille pga. lufthjulene og den er heller ikke trang slik søskenvogner ofte er. Neida, vi beholder den også og det er nok den som kommer til å bli brukt mest.
^^Belle^^ Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #5585 Skrevet 16. oktober 2012 Fineste kvelden i går. Etter en deilig massasje hos manuellterapeuten dro jeg og bror for å hente A i barnehagen. Hun virkelig elsker onkelen sin og hvinte av fryd da hun så ham. Han er så flink med henne at jeg blir helt varm om hjertet! Koser og herjer og får henne til å skrattle. Vi lagde taco til middag (ikke en god idé mtp halsbrannen som kom etterpå ) og koste oss med Blood Diamond og brus etter leggetid. Svigermor kjøpte en pakning med skje og gaffel til A som vi fikk på søndag, og det er virkelig helt genialt! I går spiste hun kvelds nesten uten å søle. Hun har nemlig en tendens til å ikke klare å få inn skjeen rett vei (en vanlig skje altså) og sette den på hodet. Men da faller jo all maten av. Denne skjeen er vinklet sånn at den er kjempelett å få rett inn i munnen. Så i går gikk yoghurt og havregryn ned på høykant. Planen for dagen i dag er jobb, hjem og sove, lage middag, hente A i barnehagen, babysvømming og til slutt .
*Lollipop* Skrevet 16. oktober 2012 #5586 Skrevet 16. oktober 2012 Oi for en pris på den vognen! den var kjempefin! Så flink lille A er som klarer å spise uten å søle kjenner godt til den at skjeen skal opp ned inn i munnen, så veldig godt tips! Må jeg prøve å huske på.
Marikke Skrevet 16. oktober 2012 #5587 Skrevet 16. oktober 2012 Så fint bestikk! Vil også ha! Og så var det ikke noen "kjøp"-knapp på den nettsiden du linket til ... Jaja, jeg finner det nok. Ha en strålende dag!
^^Belle^^ Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #5588 Skrevet 16. oktober 2012 Oi for en pris på den vognen! den var kjempefin! Så flink lille A er som klarer å spise uten å søle kjenner godt til den at skjeen skal opp ned inn i munnen, så veldig godt tips! Må jeg prøve å huske på. Ja, det er helt sykt at hun selger den så billig. Men jeg skal ikke klage. Jeg hadde liksom aldri tenkt tanken på å kjøpe inn spesialbestikk til henne, så der får svigermor en stjerne i boken fra meg. Så fint bestikk! Vil også ha! Og så var det ikke noen "kjøp"-knapp på den nettsiden du linket til ... Jaja, jeg finner det nok. Ha en strålende dag! Ikke sant? Absolutt alt skulle hatt en kjøp-knapp. Men det er nok å få tak i i de aller fleste matbutikker. ---------------------- Bestikket ble flittig brukt under middagen også. A er ikke det største middagsmennesket, men i dag spiste hun kjempemye! Lagde cheesy chili mac. Godt for både små og store (bokstavelig talt ) mager. A har bare sovet i 25 minutter i barnehagen i dag, så det var én stk overtrøtt jente som bestemor måtte stri med under badingen. Da vi kom hjem ville hun ikke ha yoghurt en gang, og sovnet på fanget til mamma (min mamma altså) et mikrosekund etter at de hadde satt seg ned i sofaen. Nå: polarknekkebrød med philadelphia, hekletøy og Revenge.
CathrineMic Skrevet 16. oktober 2012 #5589 Skrevet 16. oktober 2012 Har Revenge begynt igjen??? Jeg ser det jo når det kommer ut på tv da, så kan jo hende det er tilgjengelig på dataen før Men, hvor langt er det komt i sesong 2? Jeg liker den serien sååå godt Høres ut som du får en koselig kveld hvertfall
Mazilla Skrevet 16. oktober 2012 #5590 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg tenkte også at jeg måtte skynde meg å finne et sted de selger sånt bestikk, men han godeste var litt skeptisk til om man lærer å spise ordentlig hvis man bruker sånt bestikk. Hva tror du om det? Jeg ser for meg at de små lærer at man ikke skal vri/vippe bestikket med det du linka til, og så gjør de ikke det med vanlig bestikk heller etter en stund..?
Pasjonsblomst Skrevet 16. oktober 2012 #5591 Skrevet 16. oktober 2012 Gooood kveld til deg og magen, Belle! Kos deg med tv og hekletøyet!
^^Belle^^ Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #5593 Skrevet 17. oktober 2012 Har Revenge begynt igjen??? Jeg ser det jo når det kommer ut på tv da, så kan jo hende det er tilgjengelig på dataen før Men, hvor langt er det komt i sesong 2? Jeg liker den serien sååå godt Høres ut som du får en koselig kveld hvertfall Sesong 2 begynte nettopp på tv i USA. Jeg også liker den kjempegodt! Jeg tenkte også at jeg måtte skynde meg å finne et sted de selger sånt bestikk, men han godeste var litt skeptisk til om man lærer å spise ordentlig hvis man bruker sånt bestikk. Hva tror du om det? Jeg ser for meg at de små lærer at man ikke skal vri/vippe bestikket med det du linka til, og så gjør de ikke det med vanlig bestikk heller etter en stund..? Jeg har tenkt samme tanken jeg også. Men det er egentlig så liten forskjell på denne og en vanlig skje, det er bare den knekken inn mot munnen som hjelper korte barnearmer å få inn skjeen på riktig måte. Med denne lærer hun jo rett teknikk med én gang (selv om hun fremdeles ofte vipper den feil vei inn i munnen), så kan vi gå over til vanlig bestikk når hun er blitt litt flinkere. Det er min tanke ihvertfall. Ja, og så spiser hun faktisk mye mer med denne, for hun får det til. Med en vanlig skje blir hun bare lei eller sint og går over til å enten ikke ville ha mat eller å spise med hendene. Gooood kveld til deg og magen, Belle! Kos deg med tv og hekletøyet! Kvelden var knallgod! grattis med søskenvogn Takk.
^^Belle^^ Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #5594 Skrevet 17. oktober 2012 Sykemeldingsdag i dag! Ingen store planer annet enn å rydde og sove. Jeg er bare nødt til å få brettet sammen klærne som ligger som et fjell på soverommet vårt, og så må stuen shines. Fant en god teknikk på å rydde leke til A i går: feiebrett! Har vært hos legen i dag og alt så veldig fint ut! Blodtrykket var lavt, ingen utslag på urinen og selv om magemålet mitt sprenger skjemaet følger det ihvertfall sin egen kurve. Legen sa at hun hadde en tendens til å alltid måle for stort symfysemål, så det måtte jeg ikke tenke på. Bolla har det veldig fint og ble enten irritert på eller veldig glad i doppleren i dag. Hun dreiv og sparka rett i doppleren da legen skulle måle. Veldig rar følelse med så nøyaktige spark rett på måleren, så jeg tror ikke det er noen tvil om at de kan merke det inni der. Hun sendte også henvisning til sykehuset for evt. videre oppfølging, og jeg fikk terminbekreftelse. Har søknaden klar allerede, så i morgen skal den sendes. Nå har jeg nettopp spist god frokost; rundstykker fra favorittbakeriet (takk til Diddles for tipset!) med philadelphia og iskaffe, og skal ta meg en liten lur tenkte jeg. Så er det som står på plakaten, før jeg, om jeg har tid og ork, tar meg en tur på kjøpesenteret for å se etter ullpysjer til A. Hun sover ikke med dyne, og den soveposen vi kjøpte var bare en stor flopp (for henne, den er veldig god ellers altså), og siden det nå begynner å bli en del kaldere på nettene (vi må vel snart begynne med ovnen igjen) føler jeg meg tryggere på at hun ikke fryser om hun sover i ull enn bomull. Etter barnehagen skal vi spise tørrfisk hjemme hos mamma.
*Lollipop* Skrevet 17. oktober 2012 #5595 Skrevet 17. oktober 2012 Voldsomt så mye du skulle gjøre idag da De der inne merker nok veldig mye av det som skjer utenfor ja. Moro at de kan reagere sånn
Mazilla Skrevet 17. oktober 2012 #5596 Skrevet 17. oktober 2012 Morsomt at du nevnte det med sovesekken, jeg skulle akkurat til å spørre deg hvor det var du kjøpte den igjen! Og hvordan var kvaliteten? Hvorfor var den ingen suksess forresten?
honning Skrevet 17. oktober 2012 #5597 Skrevet 17. oktober 2012 Bra kjøp av søskenvogn! Uff, det berget med klær å legge sammen venter på meg også i dag... Godt med feiebrett som kan brukes til så mangt da
^^Belle^^ Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #5598 Skrevet 17. oktober 2012 Lollipop: det blir nok bare med å rydde her hjemme kjenner jeg meg selv rett. Har lyst til så innmari mye, men kroppen sier stopp før hjernen i det hele tatt er kommet i gang. :gjeiper: Mazilla: jeg kjøpte den på ebay. Grobag heter merket, og det selges visstnok for ganske mye penger her i Norge. Kjøpte den største størrelsen i den mellomste tykkelsen. Bare gå inn på grobag sine nettsider så står alt forklart der. Kan finne selger også, men da er du plent nødt til å vente til i kveld. Næh, hun liker bare ikke å ikke komme seg dit hun vil. Hun sover ekstremt urolig og når hun ikke fikk bevegd så mye på seg med sekken på ble hun bare frustrert og så våknet hun til slutt.
^^Belle^^ Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #5599 Skrevet 17. oktober 2012 Honning: klesfjellet blir aldri tomt. Det går som regel med til ett klesskift om dagen i barnehagen så det samler seg fort opp! Feiebrett er genialt.
Mazilla Skrevet 17. oktober 2012 #5600 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg skal nok klare å finne den, men hvis ikke så skriker jeg ut i kveld.. Husker du sånn ca hvor mye du ga for den?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå