Sequax Skrevet 15. januar 2011 #541 Del Skrevet 15. januar 2011 Jordmor sa følgende for å forebygge revning: Når du skal trykke, så ikke trykk eksplosivt, men "skyvende".... Worth a try!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 15. januar 2011 #542 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Jeg måtte skru av lyden så ikke sambo skulle tro jeg har mistet fornuften helt. Men da stemmer det nok, ja. Revne "helt rundt"? Hva??! Endret 15. januar 2011 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #543 Del Skrevet 15. januar 2011 Jordmor sa følgende for å forebygge revning: Når du skal trykke, så ikke trykk eksplosivt, men "skyvende".... Worth a try!! Aha, det skal jeg huske på. Har forresten også skaffet meg bringebærbladkapsler (puh!) som visstnok skal hjelpe til å forebygge livmoren på en fødsel. Om det funker er en annen sak, men her skal ingenting gå uprøvd. Jeg måtte skru av lyden så ikke sambo skulle tro jeg har mistet fornuften helt. Men da stemmer det nok, ja. Revne "helt rundt"? Hva??! Jepp. Hun revna fra pulehull til rumpehull. Og så går det visst også an å revne fra pulehull til oppforbi klitoris (spesielt dersom man føder knestående). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 #544 Del Skrevet 15. januar 2011 Aha, det skal jeg huske på. Har forresten også skaffet meg bringebærbladkapsler (puh!) som visstnok skal hjelpe til å forebygge livmoren på en fødsel. Om det funker er en annen sak, men her skal ingenting gå uprøvd. Jepp. Hun revna fra pulehull til rumpehull. Og så går det visst også an å revne fra pulehull til oppforbi klitoris (spesielt dersom man føder knestående). Får håpe det er noen gode syersker på sykehuset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 15. januar 2011 #545 Del Skrevet 15. januar 2011 Tror jeg snur og løper ut igjen jeg... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 15. januar 2011 #546 Del Skrevet 15. januar 2011 Jepp. Hun revna fra pulehull til rumpehull. Og så går det visst også an å revne fra pulehull til oppforbi klitoris (spesielt dersom man føder knestående). ÆH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 #547 Del Skrevet 15. januar 2011 Snart får du ikke mer besøk i dagboka di, Belle! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #548 Del Skrevet 15. januar 2011 Får håpe det er noen gode syersker på sykehuset... Vi får satse på det. Men jeg har også forstått at dette med revning er noe de har blitt mer obs på de senere årene. En bekjent av meg fødte sin første for 10 år siden, og da skulle hun bare presse på som om livet stod på spill. Hun revna, naturlig nok. På hennes to siste, tok de det mer med ro, og lot hodet stå i åpningen litt for at huden skulle strekke seg godt ut. Tror jeg snur og løper ut igjen jeg... :dåne: Er ikke dette helt vanlig lørdagskost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #549 Del Skrevet 15. januar 2011 ÆH! Ja, jeg holdt på å dø da jeg hørte det. Visste ikke at det var mulig engang. Snart får du ikke mer besøk i dagboka di, Belle! :gjeiper: MwohahahahahaHAHAHAHAHAHA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 #550 Del Skrevet 15. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #551 Del Skrevet 15. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 #552 Del Skrevet 15. januar 2011 ( dame med skjegg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #553 Del Skrevet 15. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 #554 Del Skrevet 15. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 15. januar 2011 #555 Del Skrevet 15. januar 2011 Selvfølgelig måtte jeg se den videoen, når det var en stor PLAY-knapp på den.. Men, det var jo slettes ikke verst. Spesielt med lyden av så virket det som en ganske bedagelig fødsel. Synes det var veldig lite gris også? Forventet mer blod og gørr. Men den morkaka da.. det er et kapittel for seg selv. Heldigvis så har verdens vakreste baby kommet ut i forkant, så man bryr seg vel ikke så veldig mye om det der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #556 Del Skrevet 15. januar 2011 Sånn er jeg også. Playknapper er til for å trykkes på, ja? Jeg tror også det hadde vært verre med skriking. Og det var lite gørr i forhold til hva jeg hadde trodd. For de fleste plopper bare morkaka ut tror jeg. Man er vel så gåen nedentil at man ikke kjenner noe særlig til det. I tillegg har man babyen på brystet, og da er det vel lite som betyr noe. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #557 Del Skrevet 15. januar 2011 Nei, nå tar jeg kvelden dere. Tror jeg skal ta med meg Matt Damon og gjengen (Ocean's Eleven :happy: ) i sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 15. januar 2011 #558 Del Skrevet 15. januar 2011 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 #559 Del Skrevet 15. januar 2011 Nattinatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 15. januar 2011 #560 Del Skrevet 15. januar 2011 Nei, nå tar jeg kvelden dere. Tror jeg skal ta med meg Matt Damon og gjengen (Ocean's Eleven :happy: ) i sengen. Høres bedre ut enn vidoer med fødsel og/eller revning! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå