Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så deilig med en skikkelig Belle-tid-dag! :jepp: Det er sjelden vare når man har smått! :jepp:

Kos deg med resten av dagen! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig med en skikkelig Belle-tid-dag! Det er sjelden vare når man har smått!

Kos deg med resten av dagen!

Ja, det er virkelig ikke ofte man får god tid til å bare være seg selv. Det blir litt mer for meg nå da, som jeg er sykemeldt, men om bare noen måneder blir det enda mindre tid til sånt! :bond::ler:

Så spennende med leiligheten! Krysser fingrene for at banken er på lag med de som kanskje ønsker å kjøpe

Mmm, fetaost.. Kan tipse om hjemmelaget foccaccia med fetaost, oliven og kanskje litt soltørket tomat også.. Kjempeenkelt å lage og SÅ godt! Både ved siden av for eksempel pasta/lasagne og med pålegg på.

Håper du har kost deg masse i dag og at du ikke nøler med å gå til legen hvis du føler det blir for mye/tungt nå som du er alene med A!

Jaaa! Håper så innmari at det klaffer nå! :jepp:

Det ble kyllingruller med pesto og fetaost til middag, i stedet for scones. :sikle: Takk for tips! Er så glad i scones jeg da, for da slipper jeg gjærdeigen. :fnise:

Høres ut som en herlig dag!!

Varme fetaosten, ja, funker det altså? Nevnte for mannen igår at etter fødselen, så skal vi ha superduper romantisk middag med ost og kjeks! Jeg har såååå lyst på brie, camembert, og styggere oster enn det også!! NAM!! Også litt rødvin

Kos deg maksimalt idag

Oh, yes. :nigo:

Ja, det funker kjempegod. Den blir jo ikke flytende sånn som annen varm ost, men deilig myk og smuldrete. :sikle: Da er man også sikker på at det ikke er noen bassilusker i den, for oss som er gravide og tenker på sånt. :)

Åh, brie! :daane: Og salami! :daane: :daane: Jeg varmer av og til tacolefser med brie og pepperoni på steikepannen. Kjempegodt!

----------------

Kosedagen min ble ikke så lang som jeg trodde, siden de ringte fra barnehagen pga. diarebleie og 38 i feber. Hun var litt rød i kinnene i dag morges, men da hadde hun ikke feber. :vetikke: Tror bare det er tenner, for hun er ikke slakk eller noe sånt, bare litt sur. Så ja, ettermiddagen i dag har vært usedvanlig lang. :gjeiper: Fikk kjøpt tegnesaker til henne i dag da, og jeg håper hun liker det bedre en dag hun er i godt humør. :fnise:

Kjenner det på ryggen at ettermiddagen har vært lang, så det blir nok en tidlig kveld. Nå er planen å bare sige ned i sengen med brus i glasset og Fringe på pc. :hjerte:

Skrevet

Oi, jeg har jo tatt magebilde i dag også. :nigo: Den eksplosive veksten har heldigvis stagnert og jeg ser ikke så stor forskjell fra forrige gang. Kanskje, om man myser litt, at man ser at den er litt mer tutete og ikke så lav? :ler:

I dag, 26+1

IMAG0279.jpg

Og forrige gang, 24+2

IMAG0259.jpg

Jeg fikk også montert knappene på babyjakken jeg heklet for en stund siden. :hoppe: Er utrolig fornøyd, og skal definitivt hekle en i en størrelse større også, det tok jo bare noen kvelder! Fargen er ikke så brun som den ser ut til på bildet, btw...

IMAG0277.jpg

Skrevet

Å, tyyyyypisk å måtte hente sykt barn når man har andre planer! Men da kan du kanskje registrere det som en sykt-barn-dag, og så få igjen sykemeldingdagen?

Så nydelig jakke! :hjerter_rundt:

Skrevet

Å, tyyyyypisk å måtte hente sykt barn når man har andre planer! Men da kan du kanskje registrere det som en sykt-barn-dag, og så få igjen sykemeldingdagen?

Så nydelig jakke! :hjerter_rundt:

Ja, det er kjempetypisk! Men jeg trengte heldigvis ikke å hente henne før i 2-tiden da (hun var jo egentlig ikke syk, de ringte bare for å si ifra), så det var ikke så mye om å gjøre egentlig. Det som er så teit med å ha gradert sykemelding er at dersom man skal bruke egenmelding eller sykt-barn-dag må man til legen for å få sykemelding for de dagene også. :gjeiper:

Takk! :nigo:

Skrevet

kjempefin jakke!! Den så litt sånn vinrødrosa ut på min skjerm, ikke brun. Jeg tenkte å bestille meg et prosjekt fra Pickles jeg nå, strikking altså. Vil så gjerne lage noe fint til jenta mi, jeg også.. ;)

Og du har såååå fin mage, får meg til å håpe at jeg blir gravid igjen endag.

Håper dagen blir bra!

Skrevet

kjempefin jakke!! Den så litt sånn vinrødrosa ut på min skjerm, ikke brun. Jeg tenkte å bestille meg et prosjekt fra Pickles jeg nå, strikking altså. Vil så gjerne lage noe fint til jenta mi, jeg også.. ;)

Og du har såååå fin mage, får meg til å håpe at jeg blir gravid igjen endag.

Håper dagen blir bra!

Takk for det! Ja, den er vinrosa, om det er en farge. Ikke så brun som burgunder, bare en veldig mørk rosafarge. :) Strikking, ja. Er så dårlig på det altså! Men jeg har jo oppdaget en helt ny hekleverden der ute. Man trenger faktisk ikke å lage bare lappetepper og grytekluter med hekling. :fnise:

Åh, takk! :rodmer: Er egentlig veldig fornøyd med den, siden jeg føler at det ikke er så veldig mye annet som har vokst. Ihvertfall i motsetning til forrige gang. På denne tiden var jeg allerede en hval. :ler:

Skrevet

OMG, jeg DØR etter å lage denne kaken! :daane: :daane: :daane: Tror jeg får spare den til neste sykemeldingsdag, for dette er ikke noe man gjør fort i en port med A løpende rundt beina altså.

Skrevet

Synes ikke den var så fristende jeg... :fnise: Gi meg en kanelsnurr eller et stykke ostekake, men sammen..? Hmm.... :sjenert:

Skrevet

Ååh den kaken så helt fantastisk ut!!

Det er ingenting som kan bli bedre enn kanelsnull og ostekake sammen. :ler:

Synes ikke den var så fristende jeg... :fnise: Gi meg en kanelsnurr eller et stykke ostekake, men sammen..? Hmm.... :sjenert:

Du er gal. :riste::fnise: Hallo, de to beste tingene i hele verden, SAMMEN! Det er jo bare nødt til å bli bra!

Skrevet

Ja, ser at du har fått større mage :jepp: Kjempefiiiiin, er den!!! :hjerte:

Jeg spiste pærekake med sjokoladebiter igår, jeg. :sikle: DÉN var god, den!!! ;)

Skrevet

Den jakken var fin, oppskrift?

Spennende ang visningen, håper dere får napp nå!

Skrevet

Nuttapia: nå er den skikkelig gravid. :rodmer: Åh, det høres himmelsk ut! Fyser jeg på sjokolade pleier jeg å skjære opp pærebiter og ha sjokolade over i mikroen. :sikle:

Pusilus: skal finne linken etter leggetid. :jepp:

---------

I dag føler jeg meg som supermamma! :hoppe: Har orket å rydde litt her hjemme, lage sunn middag (fullkornspasta, kyllingkjøttboller og grønnsaker) og vi har vært på lekeplassen i en times tid! Deilig å endelig orke noe for en gangs skyld. Ikke har jeg så vondt i dag heller! :hoppendeglad:

Nå er det kvelds for små jenter (yoghurt med havregryn - storsuksess og så langt ikke au for magen) mens vi ser på Fantorangen (Vennesangen atm *grøss* ). Deilig torsdag! :nigo:

Skrevet

For en deilig dag dere har hatt :hjerte:

...Og vi gleeeeder oss til imorgen :hoppendeglad: (ber til høyere makter om at Liten sover en tad lenger enn idag :roll:)

Skrevet

Kjedelig med tannebisser som skaper trøbbel! :kose: Bra dagen i dag har vært bedre :)

Så søt jakke du har laget! :) Flinkingen! Og ja, den kaken så dødsgod ut! :spise:

Skrevet

For en deilig dag dere har hatt :hjerte:

...Og vi gleeeeder oss til imorgen :hoppendeglad: (ber til høyere makter om at Liten sover en tad lenger enn idag :roll:)

Åhr, ja, den trengte jeg altså. Dagen din i dag høres veldig ut som den jeg hadde i går. Sur jente er virkelig slitsomt altså. :gjeiper: Da er det godt når de er i godt humør! :nigo:

Iiii,vi også! :hoppe: Håper at A klarer å muntre henne opp, om dagen blir sånn som i dag ihvertfall. :fnise:

Kjedelig med tannebisser som skaper trøbbel! :kose: Bra dagen i dag har vært bedre :)

Så søt jakke du har laget! :) Flinkingen! Og ja, den kaken så dødsgod ut! :spise:

Æsj, ta, tenner er noe dritt. :sur: Skulle ønske de bare kunne sprette opp og så er man ferdig med dem med én gang. :ler:

Skrevet

Hehe, litt at et sjokk da, den ene dagen helt tannløs, mens neste dag med fullt tannsett :fnise:

Skrevet

Hehe, litt at et sjokk da, den ene dagen helt tannløs, mens neste dag med fullt tannsett :fnise:

Hahaha, dèt hadde vært noe! :fnise:

Synes ikke noe på den bake-siden der så noe særlig ut jeg! :plystre: Naaaaam!

Skrevet
:fnise: Ja, det hadde vært morsomt, om de plutselig hadde fullt tannsett! Planer for helgen da? :) håper dere nyter :sol: i dag i allefall :) her blir det fotballkamp på tv, og så har jeg begynt på nesesprayen i dag! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...