Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fin, fin helg. :rodmer: Var på kjøpesenteret et par timer med bestis (fikk handlet litt julegaver, samt en ny topp til meg selv - vi har fått Mango! :hoppe: ), var på kaffebesøk hos svigermormor og tok en tidlig kveld på lørdag.

I går fikk jeg sove lenge selv om det var min tur til å stå opp med A - hun sov helt til halv 8! :overrasket: Jeg har seriøst aldri sett henne så opplagt før, ikke et eneste sekunds sutring frem til klokken ble 11 og hun var klar for hvilen sin. Deilig både for liten og stor! :nigo: Sov en liten, okei stor, lur før mannen tok A med seg til kompis, før vi etter det dro inn til mamma for å spise boller. Tror det ble litt for mye boller (og deig) på A, for hun har hatt veldig vondt i magen i natt. Våknet hylende i halv 12-tiden og som den mammadalten hun er for tiden var det kun jeg som dugde til å roe henne ned. Hun fikk sove i sengen vår i natt, og siden hun har en tendens til å sove på tvers mellom oss har jeg ikke-sovet enten med føtter i ryggen eller magen. :natti: Når det i tillegg var morgen klokken 5 sier det seg selv at jeg er supertrøtt i dag. dobbel- :natti: . Leverte A i barnehagen før 7 i dag, noe som er første gang. :fnise: Skal hente henne i 2-tiden da, så jeg har bare litt dårlig samvittighet, ikke mye. :sjenert: Må innom kjøpesenteret for å bytte en jakke, samt hente bilder hos fotografen før jeg henter henne så det blir lite tid til en hvil etter jobb. Men, men...vi skal spise middag hos søster i dag så jeg satser på at jeg kan døse litt på sofaen mens hun løper etter A. :ler:

A er blitt skikkelig mammadalt for tiden, ja! Det er så uvant og rart, for hun har liksom aldri vært kosete og nesten hvem som helst har dugd for henne. Det er også derfor jeg har vært så lite bekymret for søskensjalusi og sånn. Men nå er det bare jeg som er god nok. Mannen, som pleier å være veldig flink til å trøste og roe henne, måtte til slutt gi opp i natt da sutring gikk over til hyling og hiksting. Men det sekundet hun fikk komme i armene mine ble det helt rolig og hun sovnet på et nanosekund! :daane: Hun vil også sitte i fanget mitt hele tiden og lese bok, det er bare koselig. :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres virkelig ganske koselig ut med en liten mammadalt som koser seg hos deg også ja, ,, (men sikkert litt slitsomt i praksis lell). Tror du det har noe med graviditeten å gjøre, eller hun er vel litt ung for å skjønne så mye der kanskje?

Håper du får slappet litt av nå på dagen da.. tror jammen jeg skal ta meg en dupp selv, nå som litla sover ;)

Skrevet

Høres virkelig ganske koselig ut med en liten mammadalt som koser seg hos deg også ja, ,, (men sikkert litt slitsomt i praksis lell). Tror du det har noe med graviditeten å gjøre, eller hun er vel litt ung for å skjønne så mye der kanskje?

Håper du får slappet litt av nå på dagen da.. tror jammen jeg skal ta meg en dupp selv, nå som litla sover ;)

Ja, det er veldig koselig. Særlig for meg som ikke er vant til å ha en kosejente. Men sånn som nå i natt er det litt slitsomt. Og selvsagt litt trist for mannen. :kose:

Jeg tror ikke det altså, men man vet jo aldri. Vi prøver å snakke til henne om magen hver dag, men det eneste hun er interessert i er å trykke på navlen som virkelig har poppet i det siste. :ler: Tror hun er for liten til å skjønne det. :Nikke:

Dupp, ja, det hadde ikke vært feil. Sitter på jobb jeg, og prøver å...jobbe. :fnise:

Skrevet

Hurra! :hoppendeglad: Snakket nettopp med megleren, og de som var og så på leiligheten skal i banken i slutten på uken. Vi vet jo enda ikke hvordan dette kommer til å gå da, men vi er allikevel nærmere salg enn vi noen gang har vært tidligere. De hadde visst ingen spørsmål om selve leiligheten som de likte veldig godt, så dette kan kanskje gå vår vei. Endelig. Vi får ikke vite noe før på fredag eller mandag. Frykter det verste, men håper på det beste. :nigo:

Skrevet

Oi oi oi.. Dette er jo kjempespennende Belle :nigo::hoppe: Jeg krysser for at de slenger inn et godkjent bud :lur:

Når dere får solgt leiligheten, hva skal dere gjøre da? Leige, eller kjøpe nytt, større? :)

Skrevet

Oi oi oi.. Dette er jo kjempespennende Belle :nigo::hoppe: Jeg krysser for at de slenger inn et godkjent bud :lur:

Når dere får solgt leiligheten, hva skal dere gjøre da? Leige, eller kjøpe nytt, større? :)

Da skal vi ha noe myyye større. :nigo: Neida, men hus skal vi ha. :jepp: Mulig vi må leie før vi finner drømmehuset, evt. bo hjemme hos mamma en bitteliten stund. Vi får se. Den problemstillingen tar vi når den tiden kommer. :fnise:

Skrevet

Da skal vi ha noe myyye større. :nigo: Neida, men hus skal vi ha. :jepp: Mulig vi må leie før vi finner drømmehuset, evt. bo hjemme hos mamma en bitteliten stund. Vi får se. Den problemstillingen tar vi når den tiden kommer. :fnise:

Jeg vil også ha hus. Men da må vi først vinne mangen millioner i lotto, så vi får råd til det :fnise: I og med at det er så fryktelig dyrt her :jolie:

Det er som du sier, ta det som det kommer. Ikke vits å haste kjøpe noe, før en er sikker på at det er "the it" :nigo:

Skrevet

Jeg vil også ha hus. Men da må vi først vinne mangen millioner i lotto, så vi får råd til det :fnise: I og med at det er så fryktelig dyrt her :jolie:

Det er som du sier, ta det som det kommer. Ikke vits å haste kjøpe noe, før en er sikker på at det er "the it" :nigo:

Ja, herregud, på deres side av fjorden er det jo spinnville tilstander. :daane: Her er husprisene veldig greie, enn så lenge ihvertfall. :Nikke:

Skrevet

:hoppe: for at det kanskje blir lagt inn bud til uken :)

Så morsomt (og litt slitsomt!) at A plutselig er blitt en liten mammadalt! :) Litt kjekt når de er sånn kosete og da :hjerte: Så forresten et veldig fint bilde av henne på FB nå :)

Skrevet

:hoppe: for at det kanskje blir lagt inn bud til uken :)

Så morsomt (og litt slitsomt!) at A plutselig er blitt en liten mammadalt! :) Litt kjekt når de er sånn kosete og da :hjerte: Så forresten et veldig fint bilde av henne på FB nå :)

Åh, tenk om vi hadde fått solgt leiligheten da! *drømme* Herregud, jeg hadde gått og glist i minst en uke i strekk. :fnise:

Det er veldig deilig at hun er kosete siden jeg ikke er vant til at hun er sånn. Men litt slitsomt også, når hun i dag måtte lokkes med til frokostbordet i barnehagen. Hun pleier å løpe avgårde uten å se seg tilbake, noe som er betryggende for mammahjertet.

Hun er jo verdens mest fotogene unge også da, helt objektivt sett selvsagt. :ler:

Så spennende med kanskje salg! :)

Jaaaa! :hoppe:

Skrevet

Blæsj, dagen i går var bare skikkelig...blæ. Selv om de gode nyhetene fra megleren muntret meg opp litt, ble hele dagen overskygget av smerte og trøtthet. Tror kanskje bekkenvondtene blir ekstra forsterket når jeg er trøtt altså. Gikk fra jobb klokken 1 (da hadde det ''brent'' i ryggen i flere timer allerede), måtte handle litt, fikk slappet av i nøyaktig 20 minutter (la meg i sengen med en sjokolade og syntes bare synd på meg selv - ikke mitt stolteste øyeblikk akkurat :flau: ) før jeg måtte hente A. Hun var heldigvis sin vanlige solstrålete seg, og vi dro inn til søster som hadde laget middag til oss. Ble sittende der til klokken 6, nærmest apatisk mens gode søster lekte med A. Da kom mannen hjem fra kurs i Stavanger, vi dro hjem og jeg segnet om i sengen. Sovnet klokken 8, våknet klokken halv 12, kledde av meg og sov til klokken 6 i dag. Herregud, det trengte jeg! :daane: Har ikke hatt en så god natts søvn på evigheter. :nigo:

I dag reiser mannen ut på jobb. Minst to uker, mest sannsynligvis tre. Håper bare det går bra, sånn bekkenmessig. Men det gjør det nok. :)

Skrevet

stor klem til Bella! :hug:

Sånne apatiske, vonde dager er fæææle. Får håpe du får en bedre dag i dag, nå fikk du iallfall sove godt.

Lykke til som "alenemor"... (BRUK familien din!!) ;)

Skrevet

Så bra at du fikk ei god natts søvn, Belle!!

Som Pasjonsblomst sier; Bruk familien! De hjelper deg :)

Ha en riktig god dag :klemmer:

Skrevet

Så spennende med leiligheten deres! Krysser fingre og tær for at dere får solgt til en fornuftig pris!! :popcorn:

Tøft å ha en mann som er borte så lenge om gangen! Ønsker deg all mulig lykke til!

Skrevet

Har skummet de siste sidene nå etter et lite fravær herfra. Koselig å lese oppdateringer om livet med A. :) Og så fin mage du har. :jepp: Krysser fingre for salg!

Skrevet

stor klem til Bella! :hug:

Sånne apatiske, vonde dager er fæææle. Får håpe du får en bedre dag i dag, nå fikk du iallfall sove godt.

Lykke til som "alenemor"... (BRUK familien din!!) ;)

Huff, ja. Men takk for :klem: . Er glad den dagen er over for å si det sånn.

Så bra at du fikk ei god natts søvn, Belle!!

Som Pasjonsblomst sier; Bruk familien! De hjelper deg :)

Ha en riktig god dag :klemmer:

Åh, det var virkelig deilig! Trengte det sårt. :)

Så spennende med leiligheten deres! Krysser fingre og tær for at dere får solgt til en fornuftig pris!! :popcorn:

Tøft å ha en mann som er borte så lenge om gangen! Ønsker deg all mulig lykke til!

Jaaaaa! Håperhåperhåper at det ordner seg nå. :nigo:

Akkurat nå synes jeg det er drittøft, men sånn til vanlig går det helt fint altså. Jeg er bare litt bekymret over alle de småtingene som liksom er for små til å få noen til å komme å hjelpe til med. Som å løfte henne inn og ut av bilen, oppi sengen, oppi matstolen osv. Det er alle de små tingene som gjør at jeg får så vondt. Da hjelper det heller ikke at hun er inni en skikkelig mammadalt-periode og vil bæres hele tiden. :ler:

Har skummet de siste sidene nå etter et lite fravær herfra. Koselig å lese oppdateringer om livet med A. :) Og så fin mage du har. :jepp: Krysser fingre for salg!

:vinke: Så koselig å se deg her inne! :klem:

Skrevet

Sykemeldingsdag i dag, og denne dagen er BARE MIIIIN. :hoppe: Nå har jeg fått levert A i barnehagen, inntatt litt frokost og koser meg med en rykende :kaffekopp: med cappuccino. Nom!

Har ingen planer for dagen annet enn å ta det som det kommer. :nigo: Skal lese litt på sengen og sove om ikke så lenge, og om jeg orker og får lyst skal jeg lage scones med fetaost (fyser så innmari på den fetaosten om dagen, og siden man helst ikke skal spise den som gravid må jeg varme den) eller ut på en liten handletur (garn, tegnesaker til A) eller begge deler. Vi får se, og det er så deilig å ta det som det kommer. :hoppendeglad:

Skrevet

Høres ut som en herlig dag!! :sol:

Varme fetaosten, ja, funker det altså? :sikle: Nevnte for mannen igår at etter fødselen, så skal vi ha superduper romantisk middag med ost og kjeks! Jeg har såååå lyst på brie, camembert, og styggere oster enn det også!! NAM!! Også litt rødvin :lur:

Kos deg maksimalt idag :nigo:

Skrevet

Så spennende med leiligheten! :hoppe: Krysser fingrene for at banken er på lag med de som kanskje ønsker å kjøpe :jepp:

Mmm, fetaost.. Kan tipse om hjemmelaget foccaccia med fetaost, oliven og kanskje litt soltørket tomat også.. :sikle: Kjempeenkelt å lage og SÅ godt! Både ved siden av for eksempel pasta/lasagne og med pålegg på.

Håper du har kost deg masse i dag og at du ikke nøler med å gå til legen hvis du føler det blir for mye/tungt nå som du er alene med A! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...