Nuttapia Skrevet 1. oktober 2012 #5483 Skrevet 1. oktober 2012 Fiiiiiiin mage Og du har vokst mye siden uke 19!!
^^Belle^^ Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #5484 Skrevet 1. oktober 2012 Takk, dere. Ja, den har virkelig eksplodert mellom uke 19 og 23 altså! Jeg gikk fra å være ''muligens gravid-muligens noen kilo i pluss'' til ''definitivt gravid!'' bare på den lille tiden. Føler den er lavere også denne gangen, den ser ihvertfall sånn ut. Men så er den veldig mye større også (23 uker er slik den var 34 uker forrige gang ), så kanskje det bare føles sånn. Det ble McDonald's til middag i dag. Orket rett og slett ikke å stå på kjøkkenet og lage mat. Merker veldig godt at bare det å levere og hente A i barnehagen er mer enn nok for bekken og rygg. A elsker jo pommes frites og dytter i seg som om hun aldri har sett mat før. Det er godt vi ikke spiser sånn mat altfor ofte. Nå har A sovnet og sover forhåpentligvis til i morgen. *krysser fingre og tær* Jeg har satt meg godt til rette i sengen og skal få heklet ferdig jakken jeg holder på med til Bolla. I samme mørke rosafarge som på denne buksen: Etterpå skal jeg begynne på en av de tusen hekleprosjektene jeg har planlagt i julegave. Har funnet ut at jeg blant annet skal hekle votter til de to bestisene mine, samt luer til mannens fadderbar og søsteren hans. Synes det er så fint å få hjemmelagede ting selv (strikkesokkene jeg alltid får av tanten min til jul er noe av det beste!) så jeg håper det faller i smak. Det ligger ihvertfall en tanke bak gaven.
Kokos Skrevet 1. oktober 2012 #5486 Skrevet 1. oktober 2012 Fiiine babymagen! Så spennende for mannen med kurs på ny jobb Er det samme type jobb/turnus som han har hatt til nå eller blir det forandringer? Ønsker deg en kjempefin uke!
Pasjonsblomst Skrevet 1. oktober 2012 #5487 Skrevet 1. oktober 2012 så flott mage!! Ble litt overraska over hvor fort den hadde vokst på en mnd jeg også, men det er vel gjerne slikt 2. gang. Superfin mage Og så søt bukse du har laget, kjempefin! Skal si du er flink til å hekle..
Diddles Skrevet 1. oktober 2012 #5488 Skrevet 1. oktober 2012 Å herregud så nydelig mage Du er så fiiiiiin *elsk*
^^Belle^^ Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #5490 Skrevet 2. oktober 2012 Dere, altså. Jeg blir jo rent flau av alle de fine tingene dere sier. Så spennende for mannen med kurs på ny jobb Er det samme type jobb/turnus som han har hatt til nå eller blir det forandringer? Ja, det er skikkelig spennende. Ikke selve kurset visstnok, det var gørr kjedelig. Det er akkurat den samme jobben. Eller dvs. det er den samme jobben som den han hadde før han ble flyttet over på en annen avdeling pga. lite jobb. Det er det han vil holde på med også, turnusen er bedre (han gikk fra 2-3 til 2-4) og myyye mer i lønn. En vinn-vinn-vinn-situasjon. Det store spørsmålet er vel bare når han starter på denne turnusen, da. Vi frykter jo at han kommer til å bli ''slave'' i prøvetiden, at han må reise i hytt og pine vær. Men det får vi ikke vite før i morgen, så vi krysser fingrene for at han går rett inn i rotasjonen. ------------------------- Myyye bedre natt i natt heldigvis. A begynte å sutre litt i 12-tiden og da tok jeg henne rett inn i sengen. Det er så deilig å ha henne ved siden av, særlig nå som mannen ikke tar opp over halvparten av plassen. Hun har sovet så og si i hele natt, men herregud så urolig hun er! Setter seg opp og snakker i søvne annenhver time, dunker armen (i søvne) i veggen osv. Forhåpentligvis er hun uthvilt nå da, sov helt til 7 i dag. I kveld er det nemlig babysvømming og det funker ikke helt med en trøtt og sur A.
Nuttapia Skrevet 2. oktober 2012 #5491 Skrevet 2. oktober 2012 Håper turnusen blir slik dere ønsker Stakkar lille A! Men etter babysvømming, så sover hun kanskje godt?
Miss I.W. Skrevet 2. oktober 2012 #5492 Skrevet 2. oktober 2012 Kjempefin mage! Og bukse! Greit med McD til middag en gang i blandt når en ikke orker noe annet! Håper A sover godt etter svømminga i dag!
Kokos Skrevet 2. oktober 2012 #5493 Skrevet 2. oktober 2012 Mm, nå fikk jeg lyst på McD.. Eller aller helst Burger King Vi har nemlig ingen av delene her jeg bor og nærmeste er 40 minutters kjøring unna. :gjeiper: Det høres veldig bra ut med den nye jobben til mannen! Krysser fingrene for at han kommer rett inn i turnusen, det måtte jo vært superdeilig.
Teriyaki Skrevet 2. oktober 2012 #5494 Skrevet 2. oktober 2012 Fiine magen! Det er jo så koselig å være gravid! Og så flink du er til å hekle! Jeg ga opp nærmest før jeg hadde begynt
Lilywhite Skrevet 2. oktober 2012 #5495 Skrevet 2. oktober 2012 Så fint magebilde! Du ser definitivt gravid ut ja Og så flink du er å hekle! Jeg kan ikke hekle overhodet Men er litt fristet til å prøve og lære meg det etter å ha lest her inne
pusilus Skrevet 2. oktober 2012 #5496 Skrevet 2. oktober 2012 Babymage Flinke du som hekler, jeg må begynne igjen jeg også hvis jeg skal få unna noen julegaver. Tenkte brede pannebånd til fjortisene, både gutter og jenter, men vet ikke hva de synes om det
^^Belle^^ Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #5497 Skrevet 3. oktober 2012 Håper turnusen blir slik dere ønsker Stakkar lille A! Men etter babysvømming, så sover hun kanskje godt? Om den ikke blir det nå, så vet vi ihvertfall at den blir det etterhvert. Ja, hun er alltid stuptrøtt etterpå. Derfor passer det så perfekt at det er klokken 17. Da skifter vi bare til pyjamas etter svømmingen og så er det kvelds med én gang vi kommer hjem. Kjempefin mage! Og bukse! Greit med McD til middag en gang i blandt når en ikke orker noe annet! Håper A sover godt etter svømminga i dag! Takk for det! Ja, det er veldig greit. A fikk bok i Happy Meal'en også denne gangen, og det er jo kjempegøy. Mye gøyere enn leker som går i stykker bare man ser på dem. Mm, nå fikk jeg lyst på McD.. Eller aller helst Burger King Vi har nemlig ingen av delene her jeg bor og nærmeste er 40 minutters kjøring unna. Det høres veldig bra ut med den nye jobben til mannen! Krysser fingrene for at han kommer rett inn i turnusen, det måtte jo vært superdeilig. Åh, Burger King. Vi har ikke det i byen vi, så nærmeste er i Stavanger, 2 timer unna. Ja, vi satser på at det blir bra. Den høye lønnen gleder vi oss ihvertfall til. Fiine magen! Det er jo så koselig å være gravid! Og så flink du er til å hekle! Jeg ga opp nærmest før jeg hadde begynt Takketakk. Njaaa, koselig og koselig Fru Blom. Neida, denne gangen er det så langt mye bedre enn forrige gang ihvertfall. Det tok lang tid før jeg kom inn i det altså. Måtte google hver eneste masketype osv. Men nå er det kjempeenkelt. Neste barriere er å klare å lese de megavanskelige japanske oppskriftene jeg har funnet. Blir helt svett av å lese dem og må bare trykke dem vekk. Så fint magebilde! Du ser definitivt gravid ut ja Og så flink du er å hekle! Jeg kan ikke hekle overhodet Men er litt fristet til å prøve og lære meg det etter å ha lest her inne Takk. Det er kjempegøy! Og veldig mye enklere enn strikking synes jeg da. Et annet pluss er at det går så fort, så man blir ikke sittende med det samme i ukesvis. Babymage Flinke du som hekler, jeg må begynne igjen jeg også hvis jeg skal få unna noen julegaver. Tenkte brede pannebånd til fjortisene, både gutter og jenter, men vet ikke hva de synes om det Hurra! Jeg laget en lang liste i går over hva jeg skal gi i julegaver. Er så gøy når man kan gi noe man har lagd selv. :.jepp: Fjortisene, ja, de er vanskelige. Jeg har én veslevoksen halvfjortis som skal få baggy lue, én femtenåring som skal få teppe og to 12-åringer jeg ikke aner hva jeg skal lage til. Men pannebånd er jo gøy da!
^^Belle^^ Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #5498 Skrevet 3. oktober 2012 Fri fra jobb i dag. Er begravelse senere, men enn så lenge skal jeg nyte roen og freden av å være helt mutters alene hjemme. Vi sov helt til halv 8 i dag (!!!!) så jeg føler meg fresh for én gangs skyld. Nå er frokosten nettopp inntatt og jeg nyter en rykende varm cappuccino. Skal straks hive meg i dusjen, ''må bare'' først.
pusilus Skrevet 3. oktober 2012 #5499 Skrevet 3. oktober 2012 Godt å slappe litt av da Håper begravelsen blir fin Ang McDonalds og Burger King, her er det tre timer til nermeste
Marikke Skrevet 3. oktober 2012 #5500 Skrevet 3. oktober 2012 Fine magen! Julegaver?!? Er det den tiden på året allerede? Du er helt rå til å ha kontroll på ting, altså! Litt morsomt å lese i dagboka di at søndagen ikke var spesielt begivenhetsrik. Her dukket det opp en baby. Må nesten melde meg inn i McDonalds-debatten jeg også. Her er den nærmeste rett nedi veien, og så er det tre til i kort kjøreavstand (15 min).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå