Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags jakke er du ute etter, da? Lindex har fine jakker til jente nå; snuppa fikk en i gave som var derfra, mørkeblå med hjerter, og med pelskrage. :)

Ellers må jeg si at jeg føler meg litt skyldig i Wool Shake-bommen (ja, jeg er den du aner...)

:vinke: Så koselig med besøk! :nigo:

Jeg er på jakt etter en som hovedsakelig er vanntett. Lindex har jo utrolig mange fine, men bare én type som er vanntett (som jeg så ihvertfall) og den var så stiv og boblete. Fant en helt perfekt på KappAhl, men det var jo selvsagt tomt på begge kjøpesentrene, samt at det var tomt på lageret også slik at de ikke kom til å få den inn med det første. Typisk. :dry:

:hoho: Wool-shake, ja (måtte tenke litt nå ;) ). Har SÅ lyst til å like den, men nei... *sukk* :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal vel ikke ha fri torsdager og fredager vel nå når du har fått sm? :lur::sjarmor: ...sånn som andre har :nigo: Jeg vil leke meeeeeeeeer :hoppendeglad:

Skrevet

Du skal vel ikke ha fri torsdager og fredager vel nå når du har fått sm? :lur::sjarmor: ...sånn som andre har :nigo: Jeg vil leke meeeeeeeeer :hoppendeglad:

Hihi, jo faktisk. :jepp: Eller, jeg skal ha torsdagene fri. Problemet er vel bare at jeg har bassengtrening på torsdager, men det er jo ingen problem å hente A tidligere fra barnehagen (er ferdig halv 1) sånn at vi kan leke med dere! :hoppe:

Skrevet

Så kjekt med en real, forståelsesfull lege! Min var i sv.permisjon når jeg gikk med snuppa, og nå er hun ute igjen! :fnise: Håper vikaren hennes er like omtenksom og flink.

Jeg leter også etter jakke til snuppa, og finner ingenting! Har ikke vært på KappAhl enda, men vi hadde jakke derfra i fjor. Kjøpte ei litt dyr jakke på salg i vår, men den er jo altfor stor! Glemmer at snuppa ikke vokser like raskt lenger. :ler:

Hurra for vaskehjelp! :bolledeig: Du fortjener det i allefall!

Skrevet

Så kjekt med en real, forståelsesfull lege! Min var i sv.permisjon når jeg gikk med snuppa, og nå er hun ute igjen! :fnise: Håper vikaren hennes er like omtenksom og flink.

Jeg leter også etter jakke til snuppa, og finner ingenting! Har ikke vært på KappAhl enda, men vi hadde jakke derfra i fjor. Kjøpte ei litt dyr jakke på salg i vår, men den er jo altfor stor! Glemmer at snuppa ikke vokser like raskt lenger. :ler:

Hurra for vaskehjelp! :bolledeig: Du fortjener det i allefall!

:ler: Noen er travlere enn andre. Jeg var til vikaren til legen min den aler første gangen jeg skulle be om sykemelding forrige gang. Hadde presset meg altfor langt allerede, men vikaren fikk meg bare til å føle meg helt dass. Det er kjedelig når man treffer på sånne folk i en så sårbar situasjon. :riste:

Den jeg fant på KappAhl var akkurat passe tykk/tynn, vanntett, vindtett og ikke for stiv. Fin var den også, i rosa og oransje. Er kjempetrist for at de ikke har den inne. :(

:fnise: Det er ikke lett å vite hvordan de vokser disse søte små altså. A har jo strekt seg helt enormt, og er blitt skikkelig tynn. Hadde aldri trodd det, liksom. Hun må jo nesten tilbake til 80 hun. :gjeiper:

---------------------

Ferdig etter en eviglang dag på jobben, med møte og hele pakka. Ryggen min er så innmari vond (jeg har faktisk mer problemer med den enn bekkenet nå for tiden) at det er konstant smerte akkurat nå. Det brenner, på en måte. :haar: Heldigvis har jeg fri i morgen! :strix:

Og toppen av lykke: lukten av grønnsåpe slo mot meg da jeg kom inn døren. Mannen har vasket og ryddet kjøkken og stue helt strøkent. Fantastiske mannen min. :rodmer: Nå er han på vei til å hente A og kjøpe komle til middag. Toppen på toppen av lykke. :hjerte:

Skrevet

Fant en helt perfekt på KappAhl, men det var jo selvsagt tomt på begge kjøpesentrene, samt at det var tomt på lageret også slik at de ikke kom til å få den inn med det første. Typisk. :dry:

Hvis du vil så kan jeg se etter den på KappAhl her i byen i morra, og sende den til deg hvis de har den? Hvilken størrelse skal du ha? 86?

Skrevet

Hva med jakke fra Helly Hansen? Snuppa har en skalljakke derfra, og den er veldig bra i vær og vind. Lilla, selvsagt- alt som ikke er rosa eller lilla nekter hun nemlig å ha på seg. Jeg mener den kostet rundt 5-600 på XXL. Vi har også hatt skalljakke fra Skogstad, som vi kjøpte på 70%-salg slik at den ble bortimot gratis.

Skrevet

Hvis du vil så kan jeg se etter den på KappAhl her i byen i morra, og sende den til deg hvis de har den? Hvilken størrelse skal du ha? 86?

Du er så snill! :klem: Så ikke posten din før nå da, og jeg vil gjerne se på Obs før jeg bestemmer meg helt. Men om og hvis jeg ikke finner noe der hadde det vært supersnilt av deg! :jepp:

Har du sett på Ellos?

Jepp. Ingenting jeg likte noe særlig. Fant en kjempefin fra Me Too på smartkids.no, men mannen likte den ikke. :snurt:

Hva med jakke fra Helly Hansen? Snuppa har en skalljakke derfra, og den er veldig bra i vær og vind. Lilla, selvsagt- alt som ikke er rosa eller lilla nekter hun nemlig å ha på seg. Jeg mener den kostet rundt 5-600 på XXL. Vi har også hatt skalljakke fra Skogstad, som vi kjøpte på 70%-salg slik at den ble bortimot gratis.

:fnise: Lilla og rosa, ja. Tror A er i ferd med å bli en liten pyntedukke hun også. Elsker å ''pynte'' seg med armbånd rundt foten for eksempel. :ler:

Men ja, har lett en del rundt på sportsbutikker på nett også, men det er så dyrt! Da kan jeg like godt kjøpe den fra Mini a Ture som jeg har så lyst på. Men jeg skal se på Obs i morgen. Der har de ofte tilbud på Helly Hansen o.l. Mulig jeg finner noe der. :Nikke:

Skrevet

Første fulle sykemeldingsdag og jeg føler meg virkelig som supermamma! :strix: I dag har jeg orket å både leke med A og lage middag, en hverdagsluksus i min gravidverden ihvertfall. :nigo:

I tillegg har jeg vært på besøk hos en venninne med en jente på 2 måneder. Tenk at A har vært så liten! :daane: Og tenk at vi snart skal få en ny sånnen! dobbel- :daane: .

A er så utrolig herlig for tiden. Snakker i ett kjør (hun sier kjeks, pølse, se den (tror det er barnehagen sin skyld, for jeg sier sjå :fnise: ), lys, ja, nei, mer, mat osv.) og er virkelig en storsjarmør - når hun ikke er i dårlig humør that is. Da kan hun være veldig vanskelig å ha med å gjøre. Blir rasende på hver minste lille ting (nei, mamma, JEG skal spidde pølsa med gaffelen selv :rasende: *kaster gaffel og pølse på gulvet* ) og er generelt sur. Heldigvis er hun ikke sånn veldig ofte, for det er slitsomt for både liten og stor. *puh* Vi har hatt en sånn dag i dag, og gjett hvem som frivillig gikk inn på rommet sitt rett over klokken 6 i dag da. :ler:

Nå har mannen nettopp dratt til kompis for å se fotballkamp, og jeg får besøk av søster og bror for å se Men in Black 3. :strix:

Skrevet

Du er så snill! :klem: Så ikke posten din før nå da, og jeg vil gjerne se på Obs før jeg bestemmer meg helt. Men om og hvis jeg ikke finner noe der hadde det vært supersnilt av deg! :jepp:

Den er grei! Bare si ifra! :tommelopp:

Vi (øh, S...) har en kjempefin jakke fra Me Too, men det var kanskje den samme som mannen din ikke likte? Den er lilla med prikker. Veldig god jakke, ikke for tykk og stiv! :jepp:

Skrevet

Den jeg har sett er svart med prikker og mønster. Den var visst ikke noe for mannen. :gjeiper:

Men hurra, jakkejakten er over! :hoppe: Den aller siste butikken vi var innom. :daane: Fant en kjempefin på Barnas Hus. Reflex halvtykk jakke, vindtett og vannavstøtende, lilla og med pels på kragen, 400 kroner! :nigo: De hadde en i rosa med striper også, ganske lik bare uten pelsen. Men A fikk velge helt selv. :fnise:

Skrevet (endret)

Så herlig A er! :hjerte: Gøy at hun har begynt å snakke så mye da :) Høres ut som dere har det fint for tiden :) Vi hadde besøk av en 2 mnd gammel baby for ikke så lenge siden, og ja, de er nusselige :rodmer:

Håper resten av helgen blir bra også! :klemmer:

Endret av Lilywhite
Skrevet

Bra du har fått ordna deg sykemelding, for man skal jo kunne fungere i hverdagen også :Nikke:

Ha en fin lørdagskveld! :klemmer:

Skrevet

Søte A som fikk velge hvilken av jakkene hun ville ha :rodmer:

Håper dere får en fin kveld, og helg :klem:

Skrevet

:klem: til dere.

Kryss i taket #1: A sov i over 1,5 time ute i vogna i går, uten at jeg slapp å rugge på henne flere ganger.

Kryss i taket #2: jeg skiftet på A, liggende!! Det er første gang omtrent siden hun lærte seg å rulle. :fnise:

Sånn ellers hadde jeg en deilig og usunn alenekveld i går, med både jalapenopoppers og sjokolade. Begynte å hekle jakke til Bolla også, håper den blir fin. :jepp:

I dag er A skikkelig trøtt (lurer på om det er minibivirkninger fra vaksinen som kommer snikende?) så første luren er ikke så langt unna. Til lunsj blir det amerikanske pannekaker (med ekstra havregryn oppi) med syltetøy og banan. :sikle: Man må da kunne kose seg litt, det er jo søndag. :nigo:

Skrevet

Her var det mye deilig matsnakk! :Nikke:

Mmmm, pannekakene ble kjempegode! :sikle: Tror A spiste mer enn meg. :ler:

-------------

Fin søndag, ja, selv om vi ikke gjorde de store sprellene. Vi var en liten tur på besøk hos mamma da, det er alltid koselig. Mannen er på kurs i Stavanger frem til onsdag (den nye jobben :hoppe: ) og vi måtte låne oss en bil. Da er det superpraktisk at mamma har ekstra sete til A i sin bil altså. :nigo: Ja, og A sov i 2 (!!!) timer ute i vogna!!! :hoppendeglad:

Men æsj, natten har vært helt fæl. Jeg ante ugler i mosen da A våknet både én og to ganger før klokken var rukket å bli 10 engang. Klokken 1 i natt våknet hun, var helt lys våken, men samtidig trøtt og frustrert over at hun ikke fikk sove. Sutret av og på til klokken halv 4. :daane: Vet ikke helt hva det var, men mistenker tenner. Igjen. :dry: Akkurat når hun er ferdig med tennene nede begynner hun med de oppe. :roll: Jeg hadde jo håpt at hun kunne sove lenger i dag morges, men da mannen kysset henne ha det klokken halv 7 våknet hun med et hyl og det var plutselig morgen. :gjeiper: Satser på at hun får en fin dag i barnehagen tross dårlig natt. Jeg vet ihvertfall at jeg skal sove litt før jeg henter henne i barnehagen. :fnise:

Skrevet

Tror ikke jeg har lagt ut magebilde på en god stund nå? Her er ihvertfall de tre siste bildene. :rodmer:

19+5:

IMAG0221.jpg

23+2:

IMAG0252_zps56fa334b.jpg

24+2:

IMAG0259.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...