^^Belle^^ Skrevet 20. september 2012 Forfatter #5401 Skrevet 20. september 2012 Haha!! Ja, det KAN jo faktisk hende at jeg tar 1/4 med vann oppi appelsinjuice´n.. Fordi det blir så mye syre Det er ikke SÅ ille, skjønneru!! GRATTIS MED SALGET!! Du er sprø! Men jeg skjønner syreproblemet altså. Til vanlig har jeg problemer med mini-halsbrann av appelsinjuice, da kan du tenke deg hvordan det er når jeg er gravid! Takk! Yeeeey, en bekymring ute av verden!! Gratulerer!!! Hvor mye ville megler lagt den ut for, kan jeg spørre om det..? Uansett greit å få den ut av verden, og å slippe alt styr og meglerhonorar! Hurra! Det er så deilig å slippe å ha den bekymringen hengende over oss. Klart, det er sårt at vi ikke får bygge drømmehuset, og at noen andre attpåtil faktisk skal bygge det, men vi må være realistiske og se at vi ikke kommer til å få solgt leiligheten vår med det første. Megleren ville nok ikke lagt den ut for mer enn rundt 800000, kanskje mindre, men mannen slo i gjennom så vi hadde planer om å sette 850000 på den. Men det var jo fordi vi under ingen omstendigheter hadde tenkt å tape på dette (da inkl meglerhonorar osv). Mulig vi ikke hadde solgt den for så mye, mulig vi hadde tjent enda mer enn vi gjør nå, men det turte vi ikke å gamble på. Ikke med vår salgsulykke ihvertfall. Jeg tror både vi og kjøper har gjort det bra i denne situasjonen. Gratulerer med tomtsalg! Jeg synes for øvrig A høres ut som ei pittelita snelle, jeg har jo en kraftkar på snart fjorten kilo 13,6, for å være presis ), jeg. Han er lang, da, så ikke så rundt, men han kunne lett forveksles med toåringene i barnehagen, for å si det sånn. Og jeg og har fått muskler! Takk. Alt er vel relativt. Men ja, L har jo alltid vært stor. A er skikkelig rund i ansiktet (alle kommenterer de herlige bollekinnene hennes ), men på resten av kroppen begynner hun å bli direkte tynn. Klær som har vært for stramme tidligere svømmer hun nå i, inkludert 5-er bleiene. JAAAAAAAAAAAA, tomtesalg Herlig!!! Det er så deilig! Vi har forresten sett på hus i nærheten av dere. Vi kan ikke kjøpe noe enda da, men tenk så gøy det hadde vært om Liten og A havnet på samme skole! Grattis med tomtesalg! O er også av type tung unge! Han veier 10,4 kg og er 78 cm lang! Men han har aldri hatt disse søte babyvalkene da, så har ikke fått noen skikkelig søte, babyrunde bilder.. Det er jo så søtt. Men han er jo lang for alderen, så er vel derfor han er så tung. Takk. Hehe, ja, han også har alltid vært stor! På ettårskontrollen var A 10,8 kg og 77 cm, en skikkelig bolle sett utifra målene ihvertfall. Grattis med tomtesalg! Takk. Gratulerer med tomtesalg Takk.
^^Belle^^ Skrevet 20. september 2012 Forfatter #5402 Skrevet 20. september 2012 Dagen i går ble heldigvis mye bedre enn fryktet. Jeg fikk sovet et par timer etter jobb og hadde energi til både å leke med A og å dra på foreldremøte i barnehagen. Dagen ble avsluttet helt perfekt med et besøk fra bror i det han var på vei hjem fra flyplassen. Nå har han vært borte i en måned og det var veldig godt å se ham igjen. Han kommer på middagsbesøk i dag også, for det er jo klart at han må se A så fort han kan. Rare, søte bamsebror. Ellers har vi lite planer i dag. Jeg skal på bassengtrening og så må jeg bake kake til i morgen. Bror hadde bursdag da han var bortreist så vi skal feire det i morgen.
CathrineMic Skrevet 20. september 2012 #5403 Skrevet 20. september 2012 For tomtesalg Men, hvorfor solgte dere tomten igrunn? Siden dere ikke får solgt der dere bur nå? Uff, kjipt og ikke få solgt Hvorfor vil dere selge den dere bur i nå? Det blir nok deres tid etterhvert,skal du se Koseligt med brorebesøk! Å kos deg i bassenget idag
^^Belle^^ Skrevet 20. september 2012 Forfatter #5404 Skrevet 20. september 2012 For tomtesalg Men, hvorfor solgte dere tomten igrunn? Siden dere ikke får solgt der dere bur nå? Uff, kjipt og ikke få solgt Hvorfor vil dere selge den dere bur i nå? Det blir nok deres tid etterhvert,skal du se Koseligt med brorebesøk! Å kos deg i bassenget idag Hurra! Vi solgte tomten fordi vi ikke får solgt leiligheten. Vi kan ikke begynne å bygge før vi får solgt den, da sitter vi bokstavelig talt til ørene i lån og det tør vi ikke. Og man har en tidsfrist for å begynne å bygge etter at man har søkt på tomten, og det begynte å stresse oss litt. :gjeiper: Vi vil selge leiligheten for å få noe større, en hage, noe som er bare vårt. Det begynner å bli trangt hos oss nå. En vill ettåring tar mye plass. 75 kvadrat er jo helt greit, og det går fint, men drømmen er hus da. :happy:
CathrineMic Skrevet 20. september 2012 #5405 Skrevet 20. september 2012 Hurra! Vi solgte tomten fordi vi ikke får solgt leiligheten. Vi kan ikke begynne å bygge før vi får solgt den, da sitter vi bokstavelig talt til ørene i lån og det tør vi ikke. Og man har en tidsfrist for å begynne å bygge etter at man har søkt på tomten, og det begynte å stresse oss litt. :gjeiper: Vi vil selge leiligheten for å få noe større, en hage, noe som er bare vårt. Det begynner å bli trangt hos oss nå. En vill ettåring tar mye plass. 75 kvadrat er jo helt greit, og det går fint, men drømmen er hus da. :happy: Åååh, må en bygge innen en viss tid ja. Men da skjønner jeg at dere valgte å selge. Er sikkert ikke kjekt å gjøre det. Rart dere sliter med å selge leiligheten! I Stavanger flyr jo leilighetene på 1-2-3.. Men vi får håpe det beste
Diddles Skrevet 20. september 2012 #5406 Skrevet 20. september 2012 Åh, lykken hadde vært å få dere i nabolaget Værsåsnillåkjøpdethuset (hvilket er det forresten??)
^^Belle^^ Skrevet 20. september 2012 Forfatter #5407 Skrevet 20. september 2012 Åååh, må en bygge innen en viss tid ja. Men da skjønner jeg at dere valgte å selge. Er sikkert ikke kjekt å gjøre det. Rart dere sliter med å selge leiligheten! I Stavanger flyr jo leilighetene på 1-2-3.. Men vi får håpe det beste Ja, markedet er litt rart her i byen. Det er plutselig blitt mer populært å bo i nabokommunen. Åh, lykken hadde vært å få dere i nabolaget Værsåsnillåkjøpdethuset (hvilket er det forresten??) Ja, ikke sant? Hmmm, hvordan skal jeg forklare. Det ligger i nærheten av buss-slusa, ikke mot vgs men andre veien. Det er vel det stedet der svigermoren din har vært innlagt. Men det kommer nok til å bli solgt veldig fort, for det var utrolig fint og det var visstnok mange folk på visning. Men altså, vi må vente.
Marikke Skrevet 20. september 2012 #5408 Skrevet 20. september 2012 Hmm ... Siden jeg har ganske god erfaring med å strø om meg med babystøv, så prøver jeg med litt selge-hus-støv. *Drysse* Ha en fin dag!!
^^Belle^^ Skrevet 20. september 2012 Forfatter #5409 Skrevet 20. september 2012 Hmm ... Siden jeg har ganske god erfaring med å strø om meg med babystøv, så prøver jeg med litt selge-hus-støv. *Drysse* Ha en fin dag!! Ooooh, selge-hus-støv tas i mot med åpne armer. *ruller seg litt i støvet*
Teriyaki Skrevet 20. september 2012 #5410 Skrevet 20. september 2012 Duu jeg lurte på noe..Hva slags videoer var det du brukte på youtube da du lærte deg å hekle? Har kikket litt der, men fant ikke noe jeg synes var lett å lære av..Mulig det bare er jeg som er analfabet når det kommer til slikt da, men.. Har lyst til å hekle julegaver i år!
pusilus Skrevet 20. september 2012 #5411 Skrevet 20. september 2012 Hmm ... Siden jeg har ganske god erfaring med å strø om meg med babystøv, så prøver jeg med litt selge-hus-støv. *Drysse* Ha en fin dag!! Jeg kan vel strengt tatt slenge rundt meg med leilighets-salg støv jeg da, vi solgte vår dagen etter visning for nesten fire uker siden og ny eier har alt tatt over. Nå er vi i venter på at tomten går i orden modus
^^Belle^^ Skrevet 21. september 2012 Forfatter #5412 Skrevet 21. september 2012 Duu jeg lurte på noe..Hva slags videoer var det du brukte på youtube da du lærte deg å hekle? Har kikket litt der, men fant ikke noe jeg synes var lett å lære av..Mulig det bare er jeg som er analfabet når det kommer til slikt da, men.. Har lyst til å hekle julegaver i år! Hmm, skal se om jeg finner noe. Denne videoen brukte jeg til å hekle de aller første babyskoene.Denne dama har mange gode heklevideoer, og så må hun ha verdens mest behagelige stemme. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_laught.gif' alt=':fnise:'> er kjempegreie til å lære seg å hekle i ring, noe som på en måte er en basiskunnskap for det meste innen hekling. Du kan også søke etterhttp://www.youtube.com/watch?v=WLuSVyKvoUg, noe som er en veldig grei basiskunnskap. Ellers brukte jeg denne oversikten om jeg skulle søke etter en bestemt type maske på youtube. Det er kjempegreit å lære seg hvilken maske som er hvilken først som sist egentlig. Da står du mye sterkere til å lese oppskrifter også. Jeg lærte litt feil vei jeg da, først etter videoer (ante ikke hva de ulike maskene het), så på engelsk og da jeg skulle lese norske oppskrifter måtte jeg oversette ''feil vei''. Nå er jeg tospråklig og leser oppskrifter like godt på engelsk som norsk. Jeg kan vel strengt tatt slenge rundt meg med leilighets-salg støv jeg da, vi solgte vår dagen etter visning for nesten fire uker siden og ny eier har alt tatt over. Nå er vi i venter på at tomten går i orden modus *ruller seg i støvet*
^^Belle^^ Skrevet 21. september 2012 Forfatter #5413 Skrevet 21. september 2012 Dagen i går ble fin, men hektisk. Ble oppringt fra barnehagen i 10-tiden fordi A hadde spydd. Hun spydde én gang på onsdag også (stappet fingrene nedi halsen - seriøst, hva er dette??? Det er som å se en bulimiker i action jo! Hun gjorde det i går også, før jeg tok hendene vekk og ga henne tutten. Synes det er litt skummelt jeg altså!) så de ville være på den sikre siden da omgangssyken er på rundgang i barnehagen. Hun er hjemme i dag også, helt i tilfelle. Hun er ikke slakk eller noe sånt, men hun gulpet/spydde et par ganger i går ettermiddag også. Rett etter at jeg hadde levert henne hjemme hos mannen dro jeg på deilig bassengtrening. Etter det igjen, ble det hektisk på jobb før jeg dro hjem, lagde middag, ryddet litt (denne uken har vært rar, på mange måter, og det vises igjen hjemme hos oss *bombenedslag* ) og lagde kake til bror. Resten av kvelden ble tilbragt på sofaen med hekletøy i fanget. :happy: I dag skal jeg og de andre damene på jobb fotograferes og intervjues til distriktets næringslivsmagasin! De ville visst ha en artikkel om damer i bransjen vår, og nå som vi er hele 5 kvinnelige ingeniører her hos oss begynner det å ligne noe. Selvsagt vil de ha oss til å troppe opp i verneutstyr så noe fint bilde tror jeg ikke det blir. Etterpå tar jeg meg en halv feriedag. Har jo hele 11 feriedager å bruke før jeg går ut i permisjon og i dag da han jeg jobber med har fri tenkte jeg at jeg også like greit kunne gjøre det. Mamma og bror kommer for å hente A i 12-tiden og jeg og mannen håper vi får tid til å gjøre litt hjemme (jepp, bombenedslaget ) før vi drar for a) kjøpe bursdagsgave til bror og b) skrive under kontrakt med tomtekjøper. I kveld blir det bursdagsselskap og den stramme linje skal ignoreres veldig fint i kveld.
Diddles Skrevet 21. september 2012 #5414 Skrevet 21. september 2012 Ha en strålende fredag min skjønne skatt Jeg er glad i deg
Marikke Skrevet 21. september 2012 #5415 Skrevet 21. september 2012 Skal vedde på at du ser smashing ut i verneutstyr! (Jeg synes jo det er litt stilig med refleksjakker og sånt, jeg da ) Hvis du vil ha inspirasjon, så kan du bare ta en titt på facebook-bildet mitt God helg!!
^^Belle^^ Skrevet 21. september 2012 Forfatter #5416 Skrevet 21. september 2012 Ha en strålende fredag min skjønne skatt Jeg er glad i deg Åh, du må ikke si sånt til en trøtt, overhormonell gravid. Ha en deilig fredag du også kjære! Og jeg er glad i deg også! Skal vedde på at du ser smashing ut i verneutstyr! (Jeg synes jo det er litt stilig med refleksjakker og sånt, jeg da ) Hvis du vil ha inspirasjon, så kan du bare ta en titt på facebook-bildet mitt God helg!! Oh yes.
pusilus Skrevet 21. september 2012 #5417 Skrevet 21. september 2012 Bulemiker tendenser på A også, Lita har begynt å stappe fingrene i munnen og suge av all sin kraft og da kommer de små fingrene litt for langt bak og melken kommer i retur. Smokk tar hun ikke, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
marielle171 Skrevet 23. september 2012 #5418 Skrevet 23. september 2012 Så kjedelig at A får seg selv til å spy! Vi hadde et barn i barnehagen som stakk fingeren langt i halsen hele tida og begynte å brekke seg og til slutt spy. Kjempekjedelig for man ikke passe på et barn hele tida. Skjedde flere ganger at ungen plutselig luktet spy og da visste vi at hun hadde stukket fingrene i halsen igjen. Men hun vokste det fra seg da! Så håper A også slutter med det og at hun bare gjør det en liten periode:)
^^Belle^^ Skrevet 24. september 2012 Forfatter #5420 Skrevet 24. september 2012 Bulemiker tendenser på A også, Lita har begynt å stappe fingrene i munnen og suge av all sin kraft og da kommer de små fingrene litt for langt bak og melken kommer i retur. Smokk tar hun ikke, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Huff, den perioden der er slitsom. Eller, alt er jo slitsomt da, men hver til sin tid. Har du prøvd å gi henne noe å tygge på? Det er vel gjerne gommene som klør? Så kjedelig at A får seg selv til å spy! Vi hadde et barn i barnehagen som stakk fingeren langt i halsen hele tida og begynte å brekke seg og til slutt spy. Kjempekjedelig for man ikke passe på et barn hele tida. Skjedde flere ganger at ungen plutselig luktet spy og da visste vi at hun hadde stukket fingrene i halsen igjen. Men hun vokste det fra seg da! Så håper A også slutter med det og at hun bare gjør det en liten periode:) Ja, huff, det er fælt. Heldigvis har hun ikke gjort det i helgen da, men jeg har gitt beskjed i barnehagen at de må være litt obs. Men klart, man har jo ikke mulighet til å se etter barna heeele tiden heller som ansatt. Vi har konkludert med at det enten må være tenner som plager henne baki der eller at hun rett og slett har funnet ut at kroppen hennes er gøy og finner på morsomme ting. Håper helga har vært fin Mjeh, ikke så veldig fin, men forklarer i eget innlegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå