Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe, stakkar lille trøtte A! :fnise: Tviler ikke på at det er noen fantastiske bilder :)

Uff, ikke kult å høre at du sliter såpass med smerter, allerede.. :( En tur i bassenget idag blir sikkert deilig!!

Skulle så gjerne vært der og sett henne. :fnise: Da er det godt å ha flinke barnehageansatte som tar bilder, fremkaller og henger dem på veggen. :nigo:

Blærk, nei. Men vi får håpe og satse på at det ikke er så ille som det føles akkurat nå. *prøve å være positiv*

Hei, Belle!

Måtte bare innom å hilse på!

Synes å huske at snuppa ikke ble så veldig dårlig av MMR`en. Får håpe det går bra!

Så koselig med nytt besøk! :happy:

Åh, da er det jo håp allikevel. :ler: A har ikke reagert nevneverdig på noen av vaksinene, så vi er nok litt bortskjemte på det punktet. *krysse fingre og tær*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

A høres helt herlig ut :hjerte: Spent på hvordan det går med vaksinen, det er vår tur i neste uke. Kan ikke si jeg gleder meg :filer: Kan de gå i bhg når de har fått vaksinen, eller bør de være hjemme? :klo: Apropo trøtte barn; frøkna vår har sovna flere ganger mens hun spiser :ler: Skjønner ikke at det er mulig..

Skrevet

A høres helt herlig ut :hjerte: Spent på hvordan det går med vaksinen, det er vår tur i neste uke. Kan ikke si jeg gleder meg :filer: Kan de gå i bhg når de har fått vaksinen, eller bør de være hjemme? :klo: Apropo trøtte barn; frøkna vår har sovna flere ganger mens hun spiser :ler: Skjønner ikke at det er mulig..

Det er hun! :rodmer: De er virkelig inne i en fin alder nå altså. :happy:

Vi har planer om å sende henne i barnehagen så sant hun ikke er syk eller dårlig. :jepp:

:fnise: Du har en av dem du ja. Her kan vi bare drømme om noe sånt. :ler:

Skrevet

I dag føler jeg meg veldig :natti: . Mamma ringte klokken halv 10 i går kveld og sa at vi burde besøke farmor. Der synger det på siste verset, og det er godt å ha vært der i det minste. :Nikke: Men ja, trøtt... Det tar nesten en time å kjøre inn dit, så jeg var ikke hjemme igjen før i halv 2-tiden. Fikk selvsagt ikke sove da jeg kom hjem, og da jeg endelig hadde sovna begynte A å bable for seg selv inne i senga, helt lys våken. :roll: Da sutringen begynte etter en halvtimes tid gikk jeg inn, la henne ned og gav henne tutten, kosen og koseteppe (hun har lagt sin elsk på teppet hun har hatt siden hun var baby - helt plutselig er det like godt som kosen :fnise: ). Heldigvis sovnet hun av seg selv. Jeg ringte til jobb i dag da, og forklarte situasjonen. Når jeg er gravid blir jeg fysisk kvalm når jeg er veldig trøtt, så jeg har nettopp kommet meg på jobb. Er på langt nær så opplagt som jeg burde være, men jeg er i det minste ikke dårlig. :gjeiper: Svigermor kommer på middagsbesøk etter jobb og da kan hun underholde A en stund mens jeg får meg en lur uten dårlig samvittighet. Det er nemlig foreldremøte i barnehagen i dag og dersom jeg skal klare det er jeg bare nødt til å sove litt til. :sovne:

Så sitter jeg her da, i halvsøvne. :ler: Har spandert på meg to veldig ufortjente pizzabaguetter (+4,5 kg i dag morges, håper det kommer av bolle og brus midt på natten og at jeg kan gå ned litt igjen :dry: ) til lunsj. Men altså, nå fremover blir det helt :regler: på kostholdet. Har et hemmelig håp om at jeg til sammen ikke legger på meg like mye som sist, dvs. at når jeg plusser på de 5 ekstra kiloene jeg hadde fra før av så skal det bli mindre enn forrige gangs totalelefant på 30 kg. Men det ser ikke lyst ut i dag ihvertfall. +9,5 kg blir det jo i dag da, og det var der jeg lå i uke 25 forrige gang. :sukk: Jaja, det er jo lov å håpe at vinteren ikke bringer med seg like mye vann som sommeren gjorde forrige gang. :lol:

Skrevet

Det er vel en fordel å gå 3.trimester i kjøligere temperatur enn sommeren, ja. Være fortsiktig med salt og småmumsing her i gården også. Har gått opp 10 kg, så jeg må også være forsiktig.

Skjønner deg godt, men høst og vinter hjelper sikkert, tror du ikke? :klemmer:

Skrevet

Det er vel en fordel å gå 3.trimester i kjøligere temperatur enn sommeren, ja. Være fortsiktig med salt og småmumsing her i gården også. Har gått opp 10 kg, så jeg må også være forsiktig.

Skjønner deg godt, men høst og vinter hjelper sikkert, tror du ikke? :klemmer:

Jeg håper jo at det hjelper på. :Nikke: Vannet kom jo som kastet på meg forrige gang, forhåpentligvis mest fordi det da begynte å bli varmt i været. Denne gangen er jeg også mye flinkere med saltet og jeg drikker tonnevis med vann. :nigo:

Skrevet

Midt oppi alt tullet i går kveld har jeg jo helt glemt å si hvor fint det gikk på helsestasjonen med A i går. :nigo: Hun sutret bare litt da sprøyta ble satt, og ellers var hun en solstråle. Hun fikk ''skryt'' fordi hun hadde vokst så mye, hele 3 cm på 2 måneder! :overrasket: De 3 cm veier visstnok en hel del, for nå veier hun 11,3 kg, og jeg synes egentlig bare hun er tynnere enn noen gang. Lille bolla mi (som ikke er så bollete lengre :fnise: ) på hele 80 cm. :rodmer:

Skrevet

Bra at du drikker så mye vann! jeg drikker half´n´half juice og vann. Men i det siste har jeg kjent en vanvittig tørste, så da velger jeg selvfølgelig å drikke vann :Nikke:

Så bra at A var så flink :) Hun er jo ikke store jenta (alder)! Greit med to tette. Hvordan reagerer hun på din voksende mage da?

:)

Skrevet

Bra at du drikker så mye vann! jeg drikker half´n´half juice og vann. Men i det siste har jeg kjent en vanvittig tørste, så da velger jeg selvfølgelig å drikke vann :Nikke:

Så bra at A var så flink :) Hun er jo ikke store jenta (alder)! Greit med to tette. Hvordan reagerer hun på din voksende mage da?

:)

Ææææsj, juice og vann. :fnise: Ja, jeg prøver ihvertfall å være flink. Drikker litt for mye brus om vi har det i hus, men når jeg er på jobb drikker jeg minst 1,5 liter vann i løpet av arbeidsdagen. :nigo:

:ler: Hun er ung, men stor. Ikke så stor så lenger i forhold til hennes jevnaldrende som hun var, men en jente på over 11 kg er vel ganske stort til å være på den alderen. Helt greit for meg egentlig, jeg har fått MUSKLER i armene etter at hun ble født. :hoho:

Tror ikke hun skjønner så mye av det. Jeg viser magen til henne ofte, og hun er ofte borte og piller, men det er vel helst den (begynnende) utstikkende navlen som er fascinerende. :fnise:

Skrevet

Ææææsj, juice og vann. :fnise: Ja, jeg prøver ihvertfall å være flink. Drikker litt for mye brus om vi har det i hus, men når jeg er på jobb drikker jeg minst 1,5 liter vann i løpet av arbeidsdagen. :nigo:

:ler: Hun er ung, men stor. Ikke så stor så lenger i forhold til hennes jevnaldrende som hun var, men en jente på over 11 kg er vel ganske stort til å være på den alderen. Helt greit for meg egentlig, jeg har fått MUSKLER i armene etter at hun ble født. :hoho:

Tror ikke hun skjønner så mye av det. Jeg viser magen til henne ofte, og hun er ofte borte og piller, men det er vel helst den (begynnende) utstikkende navlen som er fascinerende. :fnise:

Neeeei, ikke sånn half´n´half!! Jeg drikker vann og juice iløpet av dagen! Ikke blanda ;)

Ellers så kan det hende at jeg tar meg et glass o´boy til kveldsmaten. Har laktose-intoleranse, så kroppen har vel satt igang behovet for kalsium og den slags melke-greier..

Navelen, ja! Det kan jeg tenke meg at er fascinerende! Jeg synes min egen navel begynner å bli fascinerende, og håper jeg slipper å teipe og styre med den.. Begynner å bli stramt over magen allerede.. Duverden, så stor denne magen skal bli tilslutt!!! :bond:

Skrevet

:strix: VI HAR FÅTT SOLGT TOMTEN!!!!! :strix:

Ekskollegaen min som nå jobber hos utbyggeren vår ringte meg i går (etter at mannen hadde ringt og gitt beskjed om at vi hadde lagt den ut for salg hos megler) og lurte på om det var mulig at vi kanskje ville selge tomten for 750 uten megler. Mannen kastet seg rundt og heldigvis var megler veldig grei og lot oss trekke kontrakten (ellers hadde det vært 30000 kroner å betale). Ble nettopp oppringt av ekskollega, som etter å ha snakket med kona si gjerne ville kjøpe tomten. :hoppendeglad: De betaler alle gebyrer i tillegg til tomteprisen, samt at det vi skylder utbygger (for tegninger og arbeider de har gjort) blir ''slettet'' siden de da overtar tegningene på huset. Åh, jeg er så glad!!!! :nigo:

Skrevet

Neeeei, ikke sånn half´n´half!! Jeg drikker vann og juice iløpet av dagen! Ikke blanda ;)

Ellers så kan det hende at jeg tar meg et glass o´boy til kveldsmaten. Har laktose-intoleranse, så kroppen har vel satt igang behovet for kalsium og den slags melke-greier..

Navelen, ja! Det kan jeg tenke meg at er fascinerende! Jeg synes min egen navel begynner å bli fascinerende, og håper jeg slipper å teipe og styre med den.. Begynner å bli stramt over magen allerede.. Duverden, så stor denne magen skal bli tilslutt!!! :bond:

Pjuuuh, trodde du var blitt gal. Det smaker jo bare høgg. :fnise: Men melk, ja. Jeg drakk mye melk på slutten husker jeg. Fikk skikkelig sug på det. :ler:

Navlen min ble bare stygg forrige gang, den spratt bare halvveis ut! :hoho: Denne gangen tror jeg den kommer til å komme helt ut, men jeg vet ikke om jeg hadde foretrukket stygg, halvveis utstikkende navle i stedet for altså. Den er så ofte øm og jeg får vondt bare jeg er borti.

Skrevet

Pjuuuh, trodde du var blitt gal. Det smaker jo bare høgg. :fnise: Men melk, ja. Jeg drakk mye melk på slutten husker jeg. Fikk skikkelig sug på det. :ler:

Navlen min ble bare stygg forrige gang, den spratt bare halvveis ut! :hoho: Denne gangen tror jeg den kommer til å komme helt ut, men jeg vet ikke om jeg hadde foretrukket stygg, halvveis utstikkende navle i stedet for altså. Den er så ofte øm og jeg får vondt bare jeg er borti.

Haha!! Ja, det KAN jo faktisk hende at jeg tar 1/4 med vann oppi appelsinjuice´n.. Fordi det blir så mye syre ;) Det er ikke SÅ ille, skjønneru!! :ler:

GRATTIS MED SALGET!! :hoppendeglad:

Skrevet

Yeeeey, en bekymring ute av verden!! :bolledeig: Gratulerer!!! :hoppendeglad: Hvor mye ville megler lagt den ut for, kan jeg spørre om det..? :sjenert: Uansett greit å få den ut av verden, og å slippe alt styr og meglerhonorar! :nigo:

Skrevet

Gratulerer med tomtsalg! :hoppendeglad:

Jeg synes for øvrig A høres ut som ei pittelita snelle, jeg har jo en kraftkar på snart fjorten kilo 13,6, for å være presis ;) ), jeg. :ler: Han er lang, da, så ikke så rundt, men han kunne lett forveksles med toåringene i barnehagen, for å si det sånn. ;)

Og jeg og har fått muskler! :ler:

Skrevet

Grattis med tomtesalg! :strix:

O er også av type tung unge! :fnise: Han veier 10,4 kg og er 78 cm lang! Men han har aldri hatt disse søte babyvalkene da, så har ikke fått noen skikkelig søte, babyrunde bilder.. :sjenert: Det er jo så søtt. :) Men han er jo lang for alderen, så er vel derfor han er så tung.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...