Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

:hakeslepp:

Du må jo ikke FINNE på å google sånt der du kan få se bilder, da! :dåne:

:ler:

(Jeg er forresten litt inhabil ang. ekkelhetsgraden til ting, ettersom jeg uten problemer har sett bryst, tarmer, testikler, morkaker, osv., skjæres opp i deler. :fnise: )

Der kom det en feilquote inn, ja.

Endret av Wind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(Jeg er forresten litt inhabil ang. ekkelhetsgraden til ting, ettersom jeg uten problemer har sett bryst, tarmer, testikler, morkaker, osv., skjæres opp i deler. :fnise: )

EEEEEEUUUUUUCH!!! :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart, Belle! Snart!! :rødme:

Sukk. Ja. :rødme:

:fnise: Google er jo så smart at han viser et par bilder på forsiden også. Skriiik! Men jeg holder meg unna bildesiden, da.

Iiik. :haar: Jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert. Har ingen problemer med å se sånn på tv (jeg kan godt spise middag mens jeg ser en operasjon bli utført), men jeg kan tenke meg at det er litt annerledes i det virkelige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en fem-minutters film fra en vaginal fødsel på YouTube igår...er ganske sterkt å se! Snart skal jeg gjennom det selv.........:haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er naturlig, og at du er skapt til det, kvaksen. :kose:

Belle: Det er ikke så ille når man blir vant til det. Tror det er mye der det ligger. Dessuten virker det så absurd når man står der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en fem-minutters film fra en vaginal fødsel på YouTube igår...er ganske sterkt å se! Snart skal jeg gjennom det selv.........:haar:

Å nei, nå fikk jeg også lyst til å se. :bond: Jeg tror jeg har en liten psykologisk selvskadertendens. :sjenert:

Husk at det er naturlig, og at du er skapt til det, kvaksen. :kose:

Belle: Det er ikke så ille når man blir vant til det. Tror det er mye der det ligger. Dessuten virker det så absurd når man står der.

Det er det jeg også tenker når fødselsangsten slår til for fullt. :jepp: Kroppen er i stand til de utroligste ting.

Ja, det kan jeg tenke meg. Min aller største drøm var jo å bli lege (helt til jeg valgte mannen min over det - noe jeg aldri har angra på siden). Jeg tror jeg hadde vært nødt til å bli vant med det da ihvertfall. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 uker!! :hoppe: :hoppe:

Håper du har en fin lørdagskveld, Belle :klem:

:rødme:

Kjempefin og rolig lørdagskveld, ja. Deilig!

Dere altså.. Her er diskusjonen med største selvfølgelighet både :rødme: og :spy: .. :ler:

:fnise: Er det ikke sånn det pleier å være, da? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeeeei, Sequax. :sur: Nå MÅ jeg jo bare se. *nygjerrig*

...og det var jo ikke så aller verst. Men dæven, det er noe stort som skal ut av noe lite altså. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også syntes det var...merkverdig fascinerende. Og jeg skal gjennom det om bare 20 uker ca. Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men revnet hun/ble hun klippet? Var et kutt inni der, og så var det plutselig kommet blod, samtidig som hullet virket større..? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææ, ja! Håper jeg slipper å revne, jeg. Selv om kanskje det ikke akkurat er det man tenker på mens man ligger der og skal presse ut en melon gjennom et tennisballhull. :fnise:

Eksen til en kompis revnet helt rundt hun. Det høres ikke videre gøy ut. :riste: Ei heller å revne fremover, som jeg har funnet ut faktisk er mulig, takket være KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wind: jeg tror de klippet litt. Sa han ikke det også? For å hjelpe til, tror jeg han sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...