Wind Skrevet 15. januar 2011 #521 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Du må jo ikke FINNE på å google sånt der du kan få se bilder, da! :dåne: (Jeg er forresten litt inhabil ang. ekkelhetsgraden til ting, ettersom jeg uten problemer har sett bryst, tarmer, testikler, morkaker, osv., skjæres opp i deler. ) Der kom det en feilquote inn, ja. Endret 15. januar 2011 av Wind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 #522 Del Skrevet 15. januar 2011 Du må jo ikke FINNE på å google sånt der du kan få se bilder, da! :dåne: (Jeg er forresten litt inhabil ang. ekkelhetsgraden til ting, ettersom jeg uten problemer har sett bryst, tarmer, testikler, morkaker, osv., skjæres opp i deler. ) Der kom det en feilquote inn, ja. EEEEEEUUUUUUCH!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #523 Del Skrevet 15. januar 2011 Snart, Belle! Snart!! :rødme: Sukk. Ja. :rødme: Du må jo ikke FINNE på å google sånt der du kan få se bilder, da! :dåne: (Jeg er forresten litt inhabil ang. ekkelhetsgraden til ting, ettersom jeg uten problemer har sett bryst, tarmer, testikler, morkaker, osv., skjæres opp i deler. ) Der kom det en feilquote inn, ja. Google er jo så smart at han viser et par bilder på forsiden også. Skriiik! Men jeg holder meg unna bildesiden, da. Iiik. Jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert. Har ingen problemer med å se sånn på tv (jeg kan godt spise middag mens jeg ser en operasjon bli utført), men jeg kan tenke meg at det er litt annerledes i det virkelige liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 #524 Del Skrevet 15. januar 2011 Så en fem-minutters film fra en vaginal fødsel på YouTube igår...er ganske sterkt å se! Snart skal jeg gjennom det selv......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 15. januar 2011 #525 Del Skrevet 15. januar 2011 Husk at det er naturlig, og at du er skapt til det, kvaksen. Belle: Det er ikke så ille når man blir vant til det. Tror det er mye der det ligger. Dessuten virker det så absurd når man står der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #526 Del Skrevet 15. januar 2011 Så en fem-minutters film fra en vaginal fødsel på YouTube igår...er ganske sterkt å se! Snart skal jeg gjennom det selv......... Å nei, nå fikk jeg også lyst til å se. Jeg tror jeg har en liten psykologisk selvskadertendens. Husk at det er naturlig, og at du er skapt til det, kvaksen. Belle: Det er ikke så ille når man blir vant til det. Tror det er mye der det ligger. Dessuten virker det så absurd når man står der. Det er det jeg også tenker når fødselsangsten slår til for fullt. Kroppen er i stand til de utroligste ting. Ja, det kan jeg tenke meg. Min aller største drøm var jo å bli lege (helt til jeg valgte mannen min over det - noe jeg aldri har angra på siden). Jeg tror jeg hadde vært nødt til å bli vant med det da ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 15. januar 2011 #527 Del Skrevet 15. januar 2011 20 uker!! :hoppe: Håper du har en fin lørdagskveld, Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. januar 2011 #528 Del Skrevet 15. januar 2011 Dere altså.. Her er diskusjonen med største selvfølgelighet både :rødme: og .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #529 Del Skrevet 15. januar 2011 20 uker!! :hoppe: Håper du har en fin lørdagskveld, Belle :rødme: Kjempefin og rolig lørdagskveld, ja. Deilig! Dere altså.. Her er diskusjonen med største selvfølgelighet både :rødme: og .. Er det ikke sånn det pleier å være, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 15. januar 2011 #530 Del Skrevet 15. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 #531 Del Skrevet 15. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=229w_EGiNkw Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. januar 2011 #532 Del Skrevet 15. januar 2011 Ey, vis litt hensyn her! Jeg har akkurat spist altfor mye pizza... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 #533 Del Skrevet 15. januar 2011 Ey, vis litt hensyn her! Jeg har akkurat spist altfor mye pizza... Sorry, Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #534 Del Skrevet 15. januar 2011 Neeeeei, Sequax. Nå MÅ jeg jo bare se. *nygjerrig* ...og det var jo ikke så aller verst. Men dæven, det er noe stort som skal ut av noe lite altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 15. januar 2011 #535 Del Skrevet 15. januar 2011 Så gøy å se! (Sier jeg som ikke skal igjennom det på leeeeenge. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #536 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg også syntes det var...merkverdig fascinerende. Og jeg skal gjennom det om bare 20 uker ca. Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. januar 2011 #537 Del Skrevet 15. januar 2011 Det er fascinerende! Men gud hjelpe meg for en utviding av det stakkars, lille hullet vårt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 15. januar 2011 #538 Del Skrevet 15. januar 2011 Men revnet hun/ble hun klippet? Var et kutt inni der, og så var det plutselig kommet blod, samtidig som hullet virket større..? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #539 Del Skrevet 15. januar 2011 Ææææ, ja! Håper jeg slipper å revne, jeg. Selv om kanskje det ikke akkurat er det man tenker på mens man ligger der og skal presse ut en melon gjennom et tennisballhull. Eksen til en kompis revnet helt rundt hun. Det høres ikke videre gøy ut. Ei heller å revne fremover, som jeg har funnet ut faktisk er mulig, takket være KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #540 Del Skrevet 15. januar 2011 Wind: jeg tror de klippet litt. Sa han ikke det også? For å hjelpe til, tror jeg han sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå