Diddles Skrevet 31. august 2012 #5301 Skrevet 31. august 2012 Hurraaaa for ny jobb til mannen nye gensere og OMG så kule sko at jeg har lyst å HVOR fant du de? MÅÅÅÅ HAAAA!!! Haha, fredag Gleder oss til søndag
^^Belle^^ Skrevet 31. august 2012 Forfatter #5302 Skrevet 31. august 2012 Hurraaaa for ny jobb til mannen nye gensere og OMG så kule sko at jeg har lyst å HVOR fant du de? MÅÅÅÅ HAAAA!!! Haha, fredag Gleder oss til søndag Jippi! På Nelly. Fikk helt hakeslepp da jeg så prisen, på en positiv måte altså.
Diddles Skrevet 31. august 2012 #5303 Skrevet 31. august 2012 *løperinnpåNelly.comsåfortdekortebeinaminebærermeg*
Teriyaki Skrevet 31. august 2012 #5305 Skrevet 31. august 2012 Oii, gratulerer så mye med mannen som har fått ny jobb! 70 000 kr mer i året er jammen ikke værst!! Men kom på en ting..Hva jobber egentlig du som? Og kjeeempefine uggs! Fatter ikke at det er mulig, jeg Men nå eier ikke jeg talent for slikt heller, da. Veldig flotte gensre også. Så ut som god kvalitet!
MonThe Skrevet 31. august 2012 #5306 Skrevet 31. august 2012 Her var det mye kjekk lesing - gratulerer såå mye til mannen med ny jobb, så fantastisk!! Og, de babyuggs var heerlige, kjøpte blå slike til F på nett når han var "ny", så gode og myke :jepo: Kanskje du vil dele oppskriften, så jeg kan lure svigermir til å hekle til lilleimagen? Gleder meg så vanvittig til å få skikkelig mage, og til å kjenne bevegelser igjen, kjenner jeg blir helt varm inni meg når jeg leser hos deg ...og du? F sikler også noe enormt, og bruker et lass med smekker hver dag God helg til dere
Pasjonsblomst Skrevet 31. august 2012 #5307 Skrevet 31. august 2012 gratulerer med ny jobb til "sugar dad" Herlig!! Og så flink du er som strikker og shopper og svømmer osv osv.. travel mamma du Gratla med nye sko, de så ikke helt gravidvennlige ut, nei.. hehe.. Kjekke planer for helga?
Lilywhite Skrevet 1. september 2012 #5308 Skrevet 1. september 2012 Gratulerer så mye med ny jobb til mannen! 70 000 ekstra i året er jo gode penger God helg!
honning Skrevet 1. september 2012 #5309 Skrevet 1. september 2012 Gratulerer så mye med ny jobb til mannen!! Hvor kjøpte du de gensrene? Må til innkjøp av mer skift til lillegutt nå, han har konstant skitna seg til og bruker minst ett skift i barnehagen hver dag, så jeg føler ikke at jeg gjør annet enn å vaske klærne hans for tida Da er det ikke dumt å kjøpe 5 gensre til 500kroner! (Tenkte jo å ikkje kjøpe så jentete gensre til han da )
^^Belle^^ Skrevet 2. september 2012 Forfatter #5310 Skrevet 2. september 2012 Hei, dere. Skriver fra mobilen, så får ikke svart dere skikkelig. Tusen takk for gratulasjoner. Mannen er jo selvsagt strålende fornøyd. MonThe: skal fikse oppskrift til deg neste gang jeg er innom fra pc. honning: Jeg kjøpte genserene på ellos.no. alle bortsett fra den siste er av merket Vertbaudet, billige og fine gensere. Håper bare kvaliteten er grei også. Den siste er Me Too, et merke jeg ihvertfall har hørt om. Men ja, kjenner meg veldig godt igjen i den problemstillingen. Det er derfor vi trengte litt påfyll vi også. Og så er det greit at hun bruker klær vi ikke er så redd for i barnehagen synes jeg. Man vet jo aldri hvilke flekker de søte små kommer hjem med. Sånn ellers har vi hatt en strålende helg så langt. I går var vi på besøk hos farmor og farfar, før vi dro en liten tur på graven til pappa og bestemor, før vi avsluttet med vafler hjemme hos mamma. Både mannen og jeg var veldig slitne i går kveld, så det ble en rolig kveld med ingenting på tapetet. Han så fotball i stuen, jeg så ANTM i sengen. Romantisk. A fikk forresten prøve den nye nattposen for første gang i natt, og det gikk overraskende fint. Vi trodde jo ikke det kom til å gå så bra, siden hun er veldig glad i å "leke" med beina sine etter at hun har lagt seg.
^^Belle^^ Skrevet 3. september 2012 Forfatter #5311 Skrevet 3. september 2012 Finfin søndag og avslutning på helgen. :happy: Ingen store eskapader, bare besøk hos svigermor. Nå har jeg kjørt A i barnehagen, spist frokost av nydelige, nybakte rundstykker og sitter i skrivende stund med beina på bordet og koser meg med en cherry cola. Fordi...eh...jeg fortjener det? Det er ferie? Vi skal jo ha visning i dag så det blir nok en del ryddings. Heldigvis er det ikke så mye som trengs å gjøre, så vi har foreløpig god tid. Har time hos manuellterapeuten også.
Disco Biscuit Skrevet 3. september 2012 #5312 Skrevet 3. september 2012 Lykke til med visningen i dag !
*Frida* Skrevet 3. september 2012 #5313 Skrevet 3. september 2012 Eg har og ferie i dag, så då blir det litt KG-tid Uggsa var kjempefine! Kan eg værsåsnill få oppskrift kanskje? Kjempefine gåver med litt strikk/hekletøy. Hurra for ny jobb til mannen! Min sambo jobba offshore i et par månadar, det var nok for oss begge. No veit eg ikkje om din jobbar ute, men han er vel i alle fall ikkje heime i periodar. Syns ikkje det var ok, eg. Og då hadde me ikkje ungar, eingong!
honning Skrevet 3. september 2012 #5314 Skrevet 3. september 2012 Hvordan gikk visninga? Den frokosten hørtes velfortjent ut forresten
honning Skrevet 3. september 2012 #5315 Skrevet 3. september 2012 Forresten... Jeg kunne også veldig gjerne tenke meg oppskrift på de uggsa, så satser jeg på å få hjelp til å lese oppskrifta
LineGourmet Skrevet 3. september 2012 #5316 Skrevet 3. september 2012 Jeg glemte jo å si at Bolla er helt lik A i bassenget. Blir helt vill og gal og sparker som bare det. Men fytti så langt nede hun ligger! Jeg kjenner kun bevegelser nedenfor trusekanten. Hæ!??? Har du født allerede tenkte jeg nå Men det får da være grenser for hvor fort tiden går Gratulerer med ny jobb til mannen, og de genserne var kjempefine Må ta meg en tur innom Ellos selv tror jeg. Savner litt sånne tynne gensere til A, han blir jo så fort varm... og college blir liksom alltid i overkant med den aktiviteten han bedriver hele tiden
MellonCollie Skrevet 3. september 2012 #5317 Skrevet 3. september 2012 Gratulerer så mye med jobb til mannen! Tror jeg også må inn på Ellos for å titte, var superfine gensere. D har alltid vært så varm, så han brukte jo omtrent ikke gensere i hele tatt før han var 2-3 år og sluttet med body Både body og genser var altfor mye for ham når han var inne! Men N er det nok større sjanse at kan ha genser utenpå. Krysser fingrene for at visning gikk fint!
pusilus Skrevet 3. september 2012 #5318 Skrevet 3. september 2012 Prøver å oppdatere meg litt. Fin mage og fine ting du har heklet til bolla! Er jeg for sen til å be om PM ang navn?
^^Belle^^ Skrevet 4. september 2012 Forfatter #5319 Skrevet 4. september 2012 Eg har og ferie i dag, så då blir det litt KG-tid Uggsa var kjempefine! Kan eg værsåsnill få oppskrift kanskje? Kjempefine gåver med litt strikk/hekletøy. Hurra for ny jobb til mannen! Min sambo jobba offshore i et par månadar, det var nok for oss begge. No veit eg ikkje om din jobbar ute, men han er vel i alle fall ikkje heime i periodar. Syns ikkje det var ok, eg. Og då hadde me ikkje ungar, eingong! Deilig med ferie og KG-tid. :happy: Her er oppskriften. Det er ihvertfall den eneste gratis oppskriften jeg har funnet. Han jobber offshore, ja. Synes det er helt greit, jeg. Det har vel en sammenheng med at jeg er vant til det (alle mannfolka i familien min har jobbet på båt hele mitt liv, samt at mannen har jobbet skift i en eller annen form siden vi ble sammen) og at jeg har litt enstøing-tendenser. Men det er jo selvsagt helt greit å ikke like det også. Det er mange som sier de ikke forstår at jeg klarer det, og det er her i området hvor det er maaange som har sånne jobber. Kystfolk, vet du. Hvordan gikk visninga? Den frokosten hørtes velfortjent ut forresten Visninga gikk rett vest. Forklarer mer nedenfor. Forresten... Jeg kunne også veldig gjerne tenke meg oppskrift på de uggsa, så satser jeg på å få hjelp til å lese oppskrifta Selvsagt. Her har du den. Hæ!??? Har du født allerede tenkte jeg nå Men det får da være grenser for hvor fort tiden går Gratulerer med ny jobb til mannen, og de genserne var kjempefine Må ta meg en tur innom Ellos selv tror jeg. Savner litt sånne tynne gensere til A, han blir jo så fort varm... og college blir liksom alltid i overkant med den aktiviteten han bedriver hele tiden Det var litt i tidligste laget, ja. Ikke sant de er fine? A er så sinnsykt varm av seg hun også, og for henne er det faktisk bedre med kortermet body og en sånn tynn genser enn en langermet body. Tror hun får mer lufting da. Gratulerer så mye med jobb til mannen! Tror jeg også må inn på Ellos for å titte, var superfine gensere. D har alltid vært så varm, så han brukte jo omtrent ikke gensere i hele tatt før han var 2-3 år og sluttet med body Både body og genser var altfor mye for ham når han var inne! Men N er det nok større sjanse at kan ha genser utenpå. Krysser fingrene for at visning gikk fint! Ja, de hadde sååå mye fint der inne. Han er nok av samme ulla som A. Her kan vi aldri i verden bruke langermet body i tillegg til genser, da hadde hun smeltet bort. Så nå går det i kortermet body og tynn bomullsgenser. Når det blir litt kaldere i været kommer hun til å bruke kortermet ullbody under genserene sine. Prøver å oppdatere meg litt. Fin mage og fine ting du har heklet til bolla! Er jeg for sen til å be om PM ang navn? Tusen takk. Selvsagt ikke. PM er i farta.
^^Belle^^ Skrevet 4. september 2012 Forfatter #5320 Skrevet 4. september 2012 Visning, ja. Det var ingen som kom. Men vi har vel ikke mistet helt motet enda. Det er uansett ikke noe vi kan gjøre med det, vi må jo bare håpe på det beste. Og nå har megleren satt inn femte giret, og vi skal ha visning hver 2. eller 3. uke fremover. Sånn ellers var jeg skikkelig hormontroll og sur i går. For å veie opp for surheten, var Bolla superaktiv og vi så bevegelse utenpå magen for aller første gang. Det er mye lettere å kjenne hvor hun ligger nå enn det var med A pga morkaken. Herlig. I dag skal jeg farte litt rundt omkring. Jeg skal på Barnas Hus for å se om de har noe gøy på salg, jeg skal bytte gravidbuksen og jeg skal få fremkalt de siste bildene til ''boken'' som A skal ha i barnehagen. Det er bare 4 uker siden hun begynte, liksom... I kveld skal vi i bursdagsselskap til svigermor (må huske å kjøpe presang!) og jeg skal bake Toro sjokoladekake med ostekrem. Hennes ønske. Enkelt for meg, men åh så godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå