Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Da jeg var liten" har jeg også, fin den... allerede godt igang med den, må jo ta det underveis som tida går.

Spm angående vognposer?

Hadde du easygrow til A, sa du? Og var fornøyd?

Og nå kjøpt Kaiser thermo jooy til bolla? ;)

leste også i en tråd at du hadde høstposen fra VIND (med merino som jeg så du ikke var helt fornøyd med). vil du anbefale den i fleece nå til høstbruk før det blir skikkelig kaldt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Da jeg var liten" har jeg også, fin den... allerede godt igang med den, må jo ta det underveis som tida går.

Spm angående vognposer?

Hadde du easygrow til A, sa du? Og var fornøyd?

Og nå kjøpt Kaiser thermo jooy til bolla? ;)

leste også i en tråd at du hadde høstposen fra VIND (med merino som jeg så du ikke var helt fornøyd med). vil du anbefale den i fleece nå til høstbruk før det blir skikkelig kaldt?

Ja, den er kjempefin. :jepp: Men ja, man må jo fylle inn etterhvert som ting skjer. Jeg har glemt én tann og nå har jeg jo ikke peiling på når den kom. :ler: Og så må jeg jo allerede fylle ut for Bolla, første ultralyd, første gang jeg kjente henne osv. Har ikke fått limt inn noen bilder til A da, men jeg har store planer om det. ''Må bare'' først. :fnise:

Vi har ikke Easygrow, nei. Men jeg har bare hørt skryt om den altså, så tror ikke det er noe bomkjøp ene eller andre veien. Vi har kjøpt Kaiser iglu thermo fleece, men såvidt jeg kan se er den helt lik Jooey. :vetikke:

VIND-posen kan anbefales på det sterkeste. :jepp: Og ja, jeg ville heller valgt fleece enn merinoull. Selehullene raknet etter bare noen få gangers bruk og det eneste svaret jeg fikk fra butikken var at jeg måtte sy med symaskin selv for ''sånn var det bare''. :dry:

Skrevet

Begivenhetsløs dag i går, så inget å meddele fra den kanten.

Fikk tatt bilde av babyuggsene da. :nigo:

IMAG0228.jpg

IMAG0229.jpg

Skrevet

Kjempefine babyuggs!! Sånne har jeg også lyst til å lære meg å hekle (sliter med å forstå hekleoppskrifter...) ;)

Skrevet

Å herlighet så flotte ugsa va wub.png Jeg syntes du er så flink! :) Du burde være stolt over deg selv :smilorange:

Skrevet

Tusen takk, dere. Er kjempestolt over meg selv. :nigo: Er ikke så flink til å lese oppskrifter jeg heller honning, men det kommer seg. Satt og knota kjempelenge for å finne ut av hva ''forfatteren'' mente med instruksjonene på vristen. Men jeg fikk det til til slutt. :hoppe: Skal hekle et par til i en størrelse større, i en sprekere farge. :jepp:

Tilbake fra deilig bassengtrening. :happy: Følte ikke jeg fikk så mye treningtrening :trene: ut av det, men deilig er det allikevel. Men huff, jeg innså at jeg var veldig heldig. Hun ene som var der har termin en måned før meg og klarer så vidt å gå. :kose:

Skrevet

Jeg glemte jo å si at Bolla er helt lik A i bassenget. :rodmer: Blir helt vill og gal og sparker som bare det. Men fytti så langt nede hun ligger! Jeg kjenner kun bevegelser nedenfor trusekanten. :overrasket:

Skrevet

Så fine uggs!! :hjerte: Hihi!!

Tøffeliten sparker også langt nede her, og gjerne på venstre siden. :fnise:

Basseng hørtes helt deilig ut. Hvis jeg får kjøpt meg egen bil før fødsel, så skal jeg definitivt svømme før nedkomsten :)

Skrevet

Jeg har shoppet nye sko. :bolledeig: ''Trenger'' (=har lyst på) nye, ''praktiske'' sko til høsten. De er vel heller tvilsomt gravidvennlige da, men da får de bare ligge og vente på meg til etter at Bolla har kommet til verden. De kostet bare 199 kroner og da MÅTTE jeg bare slå til. :nigo:Se så fine da! Jeg kan jo uansett sende dem fraktfritt tilbake og få pengene igjen så vi satser på at dette blir bra. :hoppe:

Skrevet

Så fine babyuggs! :rodmer: Du er så flink! :jepp:

Så deilig med bassengtrening da. Jeg skal prøve å benytte meg mer av ansattsvømmingen på jobben denne høsten. :)

Skrevet

Så fine uggs!! :hjerte: Hihi!!

Tøffeliten sparker også langt nede her, og gjerne på venstre siden. :fnise:

Basseng hørtes helt deilig ut. Hvis jeg får kjøpt meg egen bil før fødsel, så skal jeg definitivt svømme før nedkomsten :)

Takk. Jeg er så fornøyd med dem. :nigo:

Her er det kun spark på midten. Eller, jeg tror det ihvertfall, det er uansett så langt nede at det er ganske smalt. :fnise:

Basseng (varmt!) er dødsdeilig. Bekkenløsningen min er visstnok mer på den muskulære siden og da hjelper det supergodt med varmt vann. Det er jo heller ikke feil å føle seg vektløs for én gangs skyld heller da. :fnise: Har meldt meg på noe som heter vanngym (med jordmødrene i regionen) denne gangen også, i desember. Det skal bli deilig, det. :happy:

Så fine babyuggs! :rodmer: Du er så flink! :jepp:

Så deilig med bassengtrening da. Jeg skal prøve å benytte meg mer av ansattsvømmingen på jobben denne høsten. :)

Takketakk. :happy:

Ja, det er kjempedeilig! :hoppe:

Skrevet

Dagen i går i korte trekk:

- komle til middag :sikle:

- tur på lekeplassen i regnværet :regn:

- :veslejenta:

- hekleheklehekle

I dag er siste dagen før ferie! :bolledeig: Det er strålende solskinn og jeg har fått ''tillatelse'' (misforstå meg rett) til å shoppe gensere til A. Nettshopping here I come. :nigo:

Ikke så mange planer for helgen enda ihvertfall. Det blir nok en tur til farmor i morgen. Søsteren hennes døde her om dagen så derfor vil vi inn og si hei. På søndag skal vi på besøk til Diddles og Liten. :hoppendeglad: Det blir nok litt ryddings også, siden vi skal ha ny visning på mandag. :jepp:

Men herregud da, jeg glemte det aller viktigste med hele gårsdagen: MANNEN FIKK JOBBEN!!!!! :skya: Han ble oppringt i går med et tilbud som var SÅ mye bedre enn han hadde trodd, ihvertfall etter intervjuet som ikke gikk så bra. Han går opp 70000 (!) i lønn i tillegg til å få bedre turnus ooog til å endelig få jobbe med det han egentlig har lyst til å jobbe med. Hallo, det kan jo ikke bli bedre enn det! Og der ser det altså ut til at han plutselig tjener bedre enn meg. Jeg som har vært hans sugar mama ganske lenge nå. :fnise:

Skrevet

Gratulerer så mye med jobben til mannen :hoppendeglad: Supert at han fikk jobben da, ingenting er jo bedre enn det. Å i tilegg å gå opp så masse i lønn, med bedre turnus osv osv :smilorange: Sikkert kjempe kjekt for han/dere, hvertfall når han trudde det gjekk dårligt på intervjuet :smilorange::tommelsmil:

Deiligt med komle til middag, å bading da happy.png

Håper du får en god ferie :klemmer:

Skrevet

Grattis med jobb!! :jepp: Er moro når det ikke er forventet!

Varmt basseng høres helt nydelig ut!! Tror det er veldig dyrt å ha klippekort/periodekort i hallen her i nærheten. Det er nemlig helt nytt og superfancy. Men jeg har jo badekar.. Inntil videre, for det skal ut! ;)

Hva skal du/dere gjøre i ferien da? :)

Skrevet

Gratulerer så masse med ny jobb til mannen :hoppendeglad:

Og :hjerte: de skoene du har kjøpt! Babyuggsene var også kjempesøte :jepp:

Skrevet

Gratulerer med jobben til mannen!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Gratulerer så mye med jobben til mannen Supert at han fikk jobben da, ingenting er jo bedre enn det. Å i tilegg å gå opp så masse i lønn, med bedre turnus osv osv Sikkert kjempe kjekt for han/dere, hvertfall når han trudde det gjekk dårligt på intervjuet

Deiligt med komle til middag, å bading da

Håper du får en god ferie

Ja, det er helt fantastisk! :nigo:

Mmmm, komle er noe av det beste jeg vet. :sikle:

Grattis med jobb!! Er moro når det ikke er forventet!

Varmt basseng høres helt nydelig ut!! Tror det er veldig dyrt å ha klippekort/periodekort i hallen her i nærheten. Det er nemlig helt nytt og superfancy. Men jeg har jo badekar.. Inntil videre, for det skal ut!

Hva skal du/dere gjøre i ferien da?

Ja, ikke sant? Det var ihvertfall én stk glad mann jeg kom hjem til i går. :ler:

Vi betaler bare 55 kroner per gang for bassengtreningen. Man må ha henvisning fra legen for å være med, så det er kun selve bassengleien vi betaler for. Kjempegreit synes jeg!

Vi skal ikke gjøre noe som helst. :fnise: Neida, det blir nok en tur på hytta neste helg, samt en tur på Ikea. Ellers skal vi bare slappe av. :nigo:

Gratulerer så masse med ny jobb til mannen

Og :hjerte: de skoene du har kjøpt! Babyuggsene var også kjempesøte

Takk. :)

Ikke sant de var fine? Håper bare jeg klarer å gå på dem litt ihvertfall, før bekkenet blir altfor vondt. :Nikke:

Gratulerer med jobben til mannen!!!

:hoppe: Takketakk.

Skrevet

Neimen, så gøy!!! :hoppendeglad: Det var sannelig fort gjort! :nigo: Regner med han takket ja? :ler:

Skrevet

Okei, genserhandlingen tok litt av. :ler: Men synes jeg fikk myyye for pengene da. 5 gensere for rett under 500 kroner. :jepp:

3X_70023_3493_6730.JPG

3X_70023_3481_6640.JPG

3X_70023_3503_6720.JPG

3X_70023_3504_6630.JPG

Og denne fra Me Too:

42-8082.jpg

:strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...