Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt og høre at alt står bra til med hjertet til lille A (hun er jo sååå skjønn!) :klem:

Gratulerer så mye med atter en liten jente bolle! Rakk aldri å tippe, men etterhvert som jeg leste meg nedover her så hadde jeg stor tro på at det var jente dere får :hoppendeglad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med ei jente:D Var sikkert superkjekt å se henne på UL skjermen! Det er en helt magisk følelse at denne lille babyen bor inni deg!:) Har dere 3D på sykehuset? Vi fikk se klumpen vår også sett i 3D. Veldig gøy! :)

Skrevet

Gratulerer med jente i magen!! ;) stas! Høres kjekt ut med UL og ligge og se henne sprelle der inne...

Tippa visst feil ja...uff og uff.

Synd med bilen, mitt råd er IKKE tenk mer på det. Betal og smil :) Livet er herlig!

Skrevet

Så bra at alt sto bra til, og gratulerer så mye med jente på vei :nigo:

Og så en hel time der inne da, det var ikke småtteri ;) Når jeg er på UL, så er jeg nesten på samlebånd, for gynekologen min er alltid så travel :fnise: Godt bolla snudde seg på slutten så de fikk dobbeltsjekka litt hvertfall. Alltid deilig med en vellykka UL! :)

Skrevet

:skratte: jeg suger i å tippe kjønn!! Jeg trodde jo jeg hadde gutt selv også :ler: Håpløs :klaske:

Men :hoppendeglad: JEIIIJ :hoppendeglad: for enda en nydelig perfekt jente :bolledeig:

Skrevet

Såå koselig med enda ei jente! Gratulerer :

Klemmer:

Skrevet

Tusen takk alle sammen. :strix: Dere er bare best! :klem:

Dagen i går, etter ultralyden, var en tåke av lykke. :hjerte: Er så glad for at alt står bra til, og jeg er kjempefornøyd med at det er enda en jente. Hadde selvsagt blitt fornøyd uansett, men som med A føler jeg at det endelig er et menneske inni magen nå når jeg vet kjønnet, ikke bare en intetkjønnet baby. ''Det'' liksom.

Hentet A i barnehagen etter jobb, klasket sammen superrask middag, slappet litt av og så kom mannen hjem. :hoppendeglad: Deilig å få ham hjem altså. :rodmer:

Ingen planer for dagen. Det blir nok litt vasking til visning, men siden jeg skal ta en halv feriedag i morgen har vi god tid til det da også. Tenkte jeg skulle begynne på en knall rosa lue til Bolla. Den forrige jeg heklet passet til den minste dukken til A. Måtte måle omkretsen og den var på svimlende 31 cm. :hoho: Holder på med ullbuksen også, men jeg gruer meg sånn til skrevet at jeg ikke vil fortsette. :ler:

Har fått shoppet litt på morgenkvisten da. Måtte jo feire at vi fant ut kjønnet ved å kjøpe noe veldig rosa. Som denne knallrosa fleecedressen fra Ej Sikke Lej. Siden man alltid må kjøpe litt flere ting, for å forsvare frakten ( :roll: ) fikk A seg to nye bukser. Hun har haugevis med bukser, men det er mest sånne i myk dongeri eller cord, og uansett hvor myke de er er det allikevel ubehagelig å bruke under regntøy. Så hun fikk altså denne og denne Merker at jeg er blitt litt mer merkebevisst etter å ha prøvd og feilet litt med A. :sjenert: Billigbutikker er vel og bra (elsker Lindex for eksempel!), men det er ikke til å stikke under en stol at det er mye som ikke tåler den harde medfarten det får hjemme hos oss. Da tenker jeg helst på at alt blir tromlet. Molo-klærne til A for eksempel, er like fine etter utallige runder i vaskemaskin og tørketrommel. Jeg har også en ting for økologisk bomull, det er så deilig! Har to bodyer fra H&M i økologisk bomull og man merker sinnsykt stor forskjell på vanlig bomull. Så myyyykt og godt og stretchy. :happy: Jeg kommer nok til å kjøpe litt brukte klær til Bolla denne gangen. Da trenger det ikke å bli så dyrt å være merkebevisst. :ler:

Skrevet

...og der fikk A seg sovepose. Hun får helt hetta når vi prøver å legge dynen over, er svett nesten hele natta, før hun på morgenen blir iskald. I dag morges våknet hun med et hyl og var kald over hele seg. Siden posene fra Ikea ''bare'' går til 18 måneder fant jeg ut at det var like greit å kjøpe en stor med én gang. Hun sover så urolig at jeg tror ikke dette er et problem som kommer til å fikse seg med det første.

Skrevet
:tommelopp: Denne linken må jeg lagre, for en sånn vil jeg bestille når vi har flytta! S er helt propell i senga hun også. Enn så lenge går det bra med bare ullpysjamas, men utover høsten kan det jo være greit med en ny "sovesekk", som det har blitt hetende her i huset.. ;)
Skrevet

Så gøy med enda en liten jente :hjerte:

Skrevet

Så bra hjertet til A er i orden :)

Gratulerer med en liten jente i magen, herlig med ul :strix:

Jeg liker også Lindex-klærene ;)

Skrevet

Er lindex kvalitet bra, har ingen klær derfra jeg? Hvilke bukser er det dere har snakket om som er så bra?

Skrevet

Så fine klær og ikkeminst sovepose du har kjøpt :jepp: Må si jeg ble noe fristet til innkjøp selv, men vet jeg må holde igjen pga økonomi, så håper på at F får mye fint til bursdagen isteden :)

Ha en super dag :klem:

Skrevet

:tommelopp: Denne linken må jeg lagre, for en sånn vil jeg bestille når vi har flytta! S er helt propell i senga hun også. Enn så lenge går det bra med bare ullpysjamas, men utover høsten kan det jo være greit med en ny "sovesekk", som det har blitt hetende her i huset.. ;)

Etter litt googling fant jeg ut at Grobag visstnok er noe som er dyrt her i Norge. Og etter litt ebay-ing fant jeg ut at den er ganske billig i utlandet. :fnise: Så lange nattposer (sovesekker :ler: ) koster jo 500 kroner+ her hjemme. :overrasket:

Er lindex kvalitet bra, har ingen klær derfra jeg? Hvilke bukser er det dere har snakket om som er så bra?

Jeg liker Lindex veldig godt. Kvaliteten er lik som på H&M og den type butikker, og de har veldig mye utvalg i babyklær for meg som liker sterke farger og mye mønster. :nigo:

:klo: Bukser? Nå følger jeg ikke helt. Brukte for eksempel myyye (bare!) ''joggebukser'' i bomull eller velour fra Lindex til A da hun var helt liten. Strømpebukse begynte vi ikke å bruke før hun var ganske gammel. :fnise:

----

:klem: til dere alle.

Skrevet

Visning i dag, og jeg skal snart hjem fra jobb. :bond: Kommer nok ikke til å komme innom noe særlig i dag tror jeg, så dere får ha en stråååålende dag! :sol:

Skrevet

Gratulerer med ei lita jente, Belle! :strix::hjerte:

Lykke til med visning idag!!! :klemmer:

Skrevet

Lykke til med visningen!!

Har dere hatt stylist? Vi var kjempefornøyd med vår stylist, som pekte og detaljerte hvordan alt skulle se ut. Det ble veldig bra! (Ta bort den stolen, flytt den kommoden dit, blomst her, fat med lys der ...)

Skrevet

Masse lykke til med visning idag :klemmer: Blir spennende å høre om det blir noe salg :smilorange:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...