LineGourmet Skrevet 17. august 2012 #5181 Skrevet 17. august 2012 Hei Belle! Innom en tur og leser litt kjapt! Bra alt er bra med hjertet til A. Og har ikke rukket ¨å lese om UL'n i går, men tenker det var stas! Psst! Det er fredag!!! God helg!
Diddles Skrevet 17. august 2012 #5182 Skrevet 17. august 2012 Bass er søteste ordet i verden Vet du hva Liten sa idag morges? Jeg må le Hun pekte på puppen uten melk og sa "tiss" og så på den andre, som fortsatt er litt melk i, og sa "bupp" Så der fikk jeg den, den tomme puppen er ikkeno å samle på
^^Belle^^ Skrevet 17. august 2012 Forfatter #5183 Skrevet 17. august 2012 Hei Belle! Innom en tur og leser litt kjapt! Bra alt er bra med hjertet til A. Og har ikke rukket ¨å lese om UL'n i går, men tenker det var stas! Psst! Det er fredag!!! God helg! Ja, det var virkelig godt å få det bekreftet. :happy: Men altså, UL er ikke før på mandag. Gleeeeder meg! Jippi! Bass er søteste ordet i verden Vet du hva Liten sa idag morges? Jeg må le Hun pekte på puppen uten melk og sa "tiss" og så på den andre, som fortsatt er litt melk i, og sa "bupp" Så der fikk jeg den, den tomme puppen er ikkeno å samle på Sammen med ''gokka''? Fantastisk. Det er så rart at de er blitt så store. Hvor ble tiden av liksom? Nå snakker de! Har du lest meldingen min forresten?
Diddles Skrevet 17. august 2012 #5184 Skrevet 17. august 2012 eh...ja...jeg har bare glemt å svare Men jeg er helt enig, vi tar det på formiddagen Lekeplass eller her? Vi kan jo møtes her og stikke bort i bhg her hvis været er ok, det er jo type 2 min å gå
^^Belle^^ Skrevet 17. august 2012 Forfatter #5185 Skrevet 17. august 2012 eh...ja...jeg har bare glemt å svare Men jeg er helt enig, vi tar det på formiddagen Lekeplass eller her? Vi kan jo møtes her og stikke bort i bhg her hvis været er ok, det er jo type 2 min å gå Det kan vi. De har jo meldt stygt vær så da er det greit å ha et sted å søke ly i tilfelle. Gleder meg!
Diddles Skrevet 17. august 2012 #5186 Skrevet 17. august 2012 (endret) Kjære og svigermor drar til grava til svigerfar, så jeg er alene hjemme anyhow Det tar 2 timer å kjøre dertil, det gidder jeg ikke dra med Liten på..hvor skal hun leke imens de fikser opp gravstedet lizzm? Mellom gravstøttene? I don`t think so Endret 17. august 2012 av Diddles
^^Belle^^ Skrevet 17. august 2012 Forfatter #5187 Skrevet 17. august 2012 Ser det for meg. *galgenhumor*
^^Belle^^ Skrevet 17. august 2012 Forfatter #5188 Skrevet 17. august 2012 OMG, jeg er håpløs! Nå har jeg shoppet garn på ebay. Har jo til og med planer om å shoppe garn etter jobb. Til mitt forsvar fant jeg kasjmir/silke/merinoull-garn til bare 20 kroner for et nøste. Klarte å begrense meg til 5 stk og det er jo ikke så ille? Man kan hekle mange babyluer med 5 nøster.
Nuttapia Skrevet 17. august 2012 #5189 Skrevet 17. august 2012 Jeg måtte tenke meg litt om og gjøre litt research, men jeg tror jeg vet hvem du er da, ja. Verden (og cyberspace) er jammen meg liten. Men altså, du har noenlunde det samme nicket, bare ikke helt? Det stemmer Hihi!
honning Skrevet 19. august 2012 #5190 Skrevet 19. august 2012 Hei Belle! Så godt å lese at det står bare bra med hjertet til A! Jeg henger meg forresten på tipping i siste liten, og tipper på jente Garnshopping er gøy ja, skal snart igang med noe nytt jeg også er planen, men jeg vet ikke helt hva enda. Masse lykke til på UL i morgen!
Kokos Skrevet 20. august 2012 #5192 Skrevet 20. august 2012 Lykke til på UL! Er kjempespent på å høre etterpå.
^^Belle^^ Skrevet 20. august 2012 Forfatter #5195 Skrevet 20. august 2012 Ja, da var dagen endelig kommet. For én gangs skyld spratt jeg opp av sengen da klokken ringte i dag. Jeg møtte mamma utenfor sykehuset (mannen er ute på sjøen). De var et kvarter forsinket og da vi kom inn var jeg rukket å bli veldig nervøs. Regner med det var en turnuslege som undersøkte meg, siden hun hadde en jordmor sittende bak seg hele tiden. Hun tok seg gooood tid til å forklare, vise og undersøke. Vi var inne i en time! Helt greit for meg, som aldri får nok av å se Bolla. Bolla lå veldig dårlig til i starten, med hodet langt nedi bekkenet, ryggraden opp og kose-kose med morkaken, som da altså ligger på bakre vegg. De hadde store problemer med å se det de skulle måle pga. stillingen, så de målte det de kunne. Heldigvis flyttet Bolla på seg helt på slutten og de fikk dobbelsjekket alt. Veksten ser veldig fin ut i forhold til termin, som de ikke flytter på pga. IVF. Den er 18.januar. Til slutt var det kjønnet. Siden Bolla visstnok er veldig sjenert av seg var det ikke så lett å se. De hadde en mistanke begge to, men de undersøkte nøye før de sa det. Bolla er en jente.
Gjest Delphina Skrevet 20. august 2012 #5196 Skrevet 20. august 2012 Gratulerer! Både med at hjertet til A ser godt ut og at Bolla er ei jente! visste det jeg.. Er synsk jeg.
^^Belle^^ Skrevet 20. august 2012 Forfatter #5197 Skrevet 20. august 2012 (endret) Tippelisten: Gutt Diddles Teriyaki Mazilla Marikke Kokos MellonCollie Pasjonsblomst Lilywhite Nuttapia Belle-mannen og alle andre vi kjenner Jente Sequax Delphina CathrineMic kisskissbangbang pysepusen honning Belle (mest fordi det er det vi ''kan'' og har fra før - klarer ikke helt å se for meg meg som guttemamma ) ---- Vi har hatt en helt super helg, jeg og A. Noen ganger er det godt å være bare meg og henne, det må jeg innrømme. På lørdag hadde vi en skikkelig stappfull dag. Etter første luren dro vi på besøk til Diddles og Liten, noe som alltid er koselig. :happy: Etter at jentene hadde sovet hver sin lille powernap dro vi videre i ettårsdag. Der var det en hel haug med andre unger noe A alltid synes er gøy. Men æsj, da jeg skulle flytte bilen for å slippe noen forbi som skulle hjem klarte jeg å rygge på en mur! Er stygt redd for at det kommer til å bli en dyr fornøyelse. Blærk, gravidhjernen min (for ja, det var virkelig den som var kobla ut da det skjedde) funker ikke for tiden. Etter bursdagsselskap fikk vi besøk av bror, som hadde med seg pizza. Vi så film (Hunger Games - meh!), skravla og jeg fikk heklet meg nesten ferdig med luen til A. I går hadde vi en skikkelig daffedag, og jeg ble ferdig med både luen til A og en lue til Bolla, som raskt ble lue til dukken til A. Den ble aaaltfor liten. Søster var på besøk en liten tur, og ble med oss til Plantasjen. Vi skal jo ha visning på onsdag (vet ikke om jeg har nevnt det her?) så vi trengte litt planter til å ha både ute og inne. Sånn til vanlig pleier jeg ikke å orke å dille med sånt, siden vi ikke har vinduskarmer og A når opp til de fleste stedene i huset, men synes det er litt koselig når vi først skal ha visning. I går kveld begynte jeg på ullbuksen til Bolla, og jeg kan si - noe overraskende - at det ser bra ut så langt ihvertfall. Gruer meg litt til jeg kommer til skrevet og beina. Endret 20. august 2012 av ^^Belle^^
Kokos Skrevet 20. august 2012 #5198 Skrevet 20. august 2012 Gratulerer med ei frisk og fin jente i magen! Lillesøster
Mazilla Skrevet 20. august 2012 #5199 Skrevet 20. august 2012 Ååh! Jente altså?! Gratulerer! (Selv om det betyr litt mindre shopping og litt mer arvetøy.. )
Marikke Skrevet 20. august 2012 #5200 Skrevet 20. august 2012 Å, så bra at alt Bolla er frisk og fin! Koselig med ei jente til! Jeg tippet jo gutt forrige gang også, så jeg hadde vel en liten anelse om at jeg kunne ta feil igjen Men da går vi jo og ruger på hver vår jente, da. Og jeg har jo også ei lita jente fra før. Forresten, det der med shopping tror jeg kommer til å snu seg etter hvert som jentene blir større. Tror det er lettere å få med seg jenter på klesshopping enn gutter. Jeg har ei venninne som har tre gutter, og ikke tale om at de vil være med ut og prøve klær!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå