Gå til innhold

Belle

Anbefalte innlegg

Skrevet

20 uker, Belle! :rødme:

Tenk på alle de tunge stundene som er bak dere, nå!! Det er så vanvittig deilig! Svangerskapet går mer eller mindre knirkefritt, også? :klem:

Skrevet

:hoppe: for 20 uker!! Tenk at hun som er "kreket" nå, om kort tid er en sprell levende person, med en helt egen personlighet. :rødme: Fascinerende. :jepp:

Hmm, vet ikke hvor oppdatert den "sjekk lagerstatus"-funksjonen på lefdal.com er? Kanskje du kan sjekke der først?

Har ikke sett eller hørt om ostepop med pepper jeg, det må jo testes ut. Får se etter det etterpå :)

Ja, tenk. :rødme: Det er veldig spesielt å tenke på.

Ja, den kan jeg jo prøve. Hadde eventuelt tenkt å ringe også, men det må bli på mandag. Det er så stygt vær ute i dag at jeg ikke orker noe annet enn butikken.

Mhm, den må du teste. Kjempegod!

Hurra for 20 uker! :hoppe: Halvveis allerede!

Jaaaa! :bolledeig:

20 uker, Belle! :rødme:

Tenk på alle de tunge stundene som er bak dere, nå!! Det er så vanvittig deilig! Svangerskapet går mer eller mindre knirkefritt, også? :klem:

Åh, det er helt fantastisk. :happy:

Jeg har hatt et kjempelett svangerskap til nå ihvertfall, ja. Ryggen og bekkenet skrantet litt en stund, men takket være en fantastisk kiropraktor, er jeg nesten så god som ny igjen. :hoppe:

:strix: 20 uker :strix:

:hoppe:

Skrevet

Jeg har også hatt et herlig svangerskap! :jepp: Merker at ryggen begynner å bli sliten og at bekkenet ikke er like fast som vanlig, men kan ikke klage! :)

Skrevet

Jeg har også hatt et herlig svangerskap! :jepp: Merker at ryggen begynner å bli sliten og at bekkenet ikke er like fast som vanlig, men kan ikke klage! :)

Håper det fortsetter sånn for meg også. :jepp: Sliten rygg og sånn er vel det jeg tenker på som vanlige gravidplager. Kroppen vår blir jo tross alt skvist sammen og mørbanka, og vi bærer på en tung bør til slutt. Da tenker jeg at det er helt normalt å få vondt i ryggen og litt småvondter av og til. Er jeg heldig og bare får dem, kan jeg umulig klage. :nigo:

Skrevet

20 uker! :hjerter_rundt:

Har du begynt nedtellingen ennå?

Skrevet

Fant ikke ostepop med pepper.. :sur: Og jeg ser jo at det er en stund siden den ble lansert, så rart at jeg aldri har lagt merke til den. :klø: Nå er jeg jo kjempenysgjerrig!

Skrevet

20 uker! :hjerter_rundt:

Har du begynt nedtellingen ennå?

:rødme:

Næh, ikke helt enda. Nå teller jeg vel mest ned til jeg kjenner henne bevege seg og sparke, med 100% sikkerhet. :jepp: Men jeg kjenner jeg gleder meg skikkelig til å være hjemme fra jobb med henne i et helt år. :hjerte:

Fant ikke ostepop med pepper.. :sur: Og jeg ser jo at det er en stund siden den ble lansert, så rart at jeg aldri har lagt merke til den. :klø: Nå er jeg jo kjempenysgjerrig!

:dry: Typisk. Men du er nødt til å prøve altså. Kjempegod!

Skrevet

:bond: :bond: :bond: For en kamp. :dåne: Det er så typisk håndballgutta å rote det til i siste halvdel av andre omgang. :dry:

Sitter og lurer på om jeg skal lage meg middag. Pølsegrateng med makaroni, løk og aspargesbønner. :spise: Ja, det gjør jeg. :Nikke:

Skrevet

Uff ja, helt latterlig dårlig andre halvdel av andreomgang.. :roll:

Kos deg med matlaging og annet lørdagskvelden måtte bringe! :)

Skrevet

Pølsegrateng!! :sikle:

Tenker ikke på noe annet enn å spise og sove for tiden! :ler:

Hva skal jeg ha til middag idag, mon tro..? Tror egentlig ikke jeg har så mye spennende i hus...

Skrevet

Uff ja, helt latterlig dårlig andre halvdel av andreomgang.. :roll:

Kos deg med matlaging og annet lørdagskvelden måtte bringe! :)

Blæ. :dry: De dreiv jo på sånn i forrige EM også. De klarer liksom ikke å holde roen hele kampen ut, og begynner å stresse.

Pølsegrateng!! :sikle:

Tenker ikke på noe annet enn å spise og sove for tiden! :ler:

Hva skal jeg ha til middag idag, mon tro..? Tror egentlig ikke jeg har så mye spennende i hus...

Mmm, gleder meg til å prøve. Har aldri laget det før, så blir spennende å se om min blir like god som andre jeg har prøvd. :fnise: Den står nå ihvertfall i ovnen og godgjør seg. :spise:

Skrevet

Det ble to skiver med hamburgerrygg, ost og tomat på meg... :snurt:

Skrevet

Oh, er du også 20 uker i dag? Ligger helt likt i løypa vi, da. Førstemann!! :nigo:

Skrevet

Det ble to skiver med hamburgerrygg, ost og tomat på meg... :snurt:

Det hørtes ikke videre sprekt ut, nei. Vil du jeg skal sende litt grateng gjennom USB'en eller CD-romen til deg? :kose:

Oh, er du også 20 uker i dag? Ligger helt likt i løypa vi, da. Førstemann!! :nigo:

Ja! :strix: Gøy å følge med dem som ligger helt likt i løypa. :jepp:

Skrevet

Jeg lurer på om det er rumling, :fise: eller kreket jeg kjenner i magen. :klø:

Skrevet

JA! Send litt cybergrateng! :spise:

Du begynner nok å kjenne vesla snart, men gastrorumling ( :fise: ) kjennes litt annerledes! :)

Skrevet

Nei, gikk jeg glipp av morkakediskusjonen? :grine:

Jeg som er "ekspert" når det kommer til fikserte morkaker. De er grisete da også, men ikke så veldig ekle. :nigo:

Skrevet

JA! Send litt cybergrateng! :spise:

Du begynner nok å kjenne vesla snart, men gastrorumling ( :fise: ) kjennes litt annerledes! :)

Hm, jeg tror jeg tok oppi litt for mye egg og melk. :sjenert: Jeg syntes det så så lite ut med det som stod i oppskriften, så jeg tok enda en halv oppskrift til. Da jeg skulle ''åpne'' den, lå det et flytende lag med egg og melk på bunn enda. :fnise:

Oi, men jeg vil kjenne henne NÅ! Er så utrolig utålmodig. :bond:

Nei, gikk jeg glipp av morkakediskusjonen? :grine:

Jeg som er "ekspert" når det kommer til fikserte morkaker. De er grisete da også, men ikke så veldig ekle. :nigo:

:fnise:

Jeg syntes faktisk ikke morkakene jeg så bilde av var ekle. Det var jo liksom bare en blodig klump. Men de andre bildene, som for eksempel nærbilder av hårete hoo-has og med en navlestreng hengede ut... :haar:

Jeg måtte også google episiotomi (klipping under fødsel) fordi jeg ikke visste hva det var. Der var det også noen nærbilder som for alltid kommer til å ligge i hjernen min. :overrasket:

Skrevet

Snart, Belle! Snart!! :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...