Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil tippe jente :)

Å så koseligt å endeligt kjenne sparkene, da :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tippe jente :)

Å så koseligt å endeligt kjenne sparkene, da :hoppe:

Tipping er notert. :nigo:

Det er superdeilig! :hjerte:

Skrevet

Jeg tipper også jente! :)

Matvett på den jenta di og ja, ser jeg. ;) L har frem til nå vært helt matgal, og rett og slett bare trøkka i seg alt han har fått. :fnise:

Men nå har han faktisk begynt å kjenne metthetsfølelse, og regulerer matinntaket bedre sjøl. Jeg rakk nesten å bli bekymra, det var jo virkelig ikke bunn i ham. :ler:

Skrevet

Jeg tipper også jente! :)

Matvett på den jenta di og ja, ser jeg. ;) L har frem til nå vært helt matgal, og rett og slett bare trøkka i seg alt han har fått. :fnise:

Men nå har han faktisk begynt å kjenne metthetsfølelse, og regulerer matinntaket bedre sjøl. Jeg rakk nesten å bli bekymra, det var jo virkelig ikke bunn i ham. :ler:

Tipping er notert! :jepp:

:fnise: Det har hun virkelig! Men det blir nesten for mye brødskive på henne, så hun ikke vil ha middag. :roll: Brødskive med leverpostei er det beste hun får. Etter druer. Der har hun ingen bunn. :ler: Godt å se at L har begynt å skjønne at han er mett da. :Nikke:

Skrevet

L har bare bunn når det er snakk om "saltmat" som brødskive og middag, alt som er søtt, som frukt og yoghurt, det går ned til det er tomt - uansett. :ler:

Skrevet

L har bare bunn når det er snakk om "saltmat" som brødskive og middag, alt som er søtt, som frukt og yoghurt, det går ned til det er tomt - uansett. :ler:

:fnise: Det høres merkelig kjent ut. Galningene våre. :rodmer:

----------------------

Nå har jeg forresten ringt til fysio for å melde meg på bassengtrening. :jippi: Håper virkelig det er ledig plass til meg, for dette funker bare ikke lenger altså. Jeg har jo meldt meg på vanngym også (med jordmorforeningen), men det er bare et kort kurs med oppstart i november (evt. oktober dersom det ikke blir nok påmeldte). Jeg ville gå på det så nær termin som mulig slik jeg gjorde med A. :Nikke:

Nå har jeg også fått fremkalt bilder til ''albumet'' til A som vi skal lage til barnehagen. Liiiitt sent ute, men pyttsann. Vi var ikke de eneste så jeg. :ler:

Skrevet

Så deilig med vanngym :Nikke: Det høres veldig lurt ut når du allerede har begynt å merke litt plager. Krysser fingrene for at det er ledig plass til deg!

A høres så kul ut som valser inn barnehagen uten å se seg tilbake, herlig! :happy: Lillebror eller lillesøster får nok noe å bryne seg på og blir sikkert en tøffing h*n også. Og trygt og godt å ha A som storesøster tenker jeg :rodmer:

Jeg tipper alltid feil, så jeg er overbevist om at dere får det motsatte av det jeg tipper og føler dermed et stort ansvar for å tippe "riktig". :fnise:

Siden Kvaksen også mener at hun pleier å tippe feil og hun tippet jente, så tipper jeg gutt. Da får i hvert fall én av oss rett. ;)

Skrevet

Så deilig med vanngym :Nikke: Det høres veldig lurt ut når du allerede har begynt å merke litt plager. Krysser fingrene for at det er ledig plass til deg!

A høres så kul ut som valser inn barnehagen uten å se seg tilbake, herlig! :happy: Lillebror eller lillesøster får nok noe å bryne seg på og blir sikkert en tøffing h*n også. Og trygt og godt å ha A som storesøster tenker jeg :rodmer:

Jeg tipper alltid feil, så jeg er overbevist om at dere får det motsatte av det jeg tipper og føler dermed et stort ansvar for å tippe "riktig". :fnise:

Siden Kvaksen også mener at hun pleier å tippe feil og hun tippet jente, så tipper jeg gutt. Da får i hvert fall én av oss rett. ;)

Ja, det er kjempedeilig. Det hjalp meg utrolig godt forrige gang så jeg har jo et håp om at det kan hjelpe enda mer denne gangen om jeg begynner så tidlig som nå.

Bolla kommer nok til å få hard medfart ja. :fnise: A er jo stor og brautende, så Bolla må lære seg å ta igjen, ellers blir det et hardt liv. :ler: Neida, A er ikke slem altså, men hun kan bli veldig ivrig på for eksempel kosingen og så slår hun litt i stedet for. :roll:

Hihi, du har stort press på deg! :redd: Noterer tipping. :nigo:

Skrevet

Hva legger du i kalde vintre? Her har vi ofte -5, men så blåser det en del også, så det føles fort som -10 grader. Skulle tro det kan være lurt med dun da?

Skrevet

Hva legger du i kalde vintre? Her har vi ofte -5, men så blåser det en del også, så det føles fort som -10 grader. Skulle tro det kan være lurt med dun da?

Er det ikke kaldere enn det hos dere Teriyaki? Så for meg at det omtrent vandret isbjørner i gatene der oppe. :hoho: Neida. Hmm, vet ikke helt hva jeg legger i kald vinter, men definitivt lavere enn -5 altså. Her blåser det jo stikker og strå hele tiden, men den første vinteren kommer jo Bolla til å ligge lunt og godt i bagen. :jepp:

Skrevet

I dag har A fått seg nye skinntøfler til barnehagebruk. Se så fiiine! Har et par derfra som er for små og er veldig fornøyd med dem. Man sparer litt i forhold til å kjøpe fra NameIt og så er de jo mye finere.

Jeg har kjøpt meg bola-smykke! :hoppendeglad:

$(KGrHqN,!n8F!Je93FQfBQHrt1Dwj!~~60_57.JPG

Skrevet (endret)

Er det ikke kaldere enn det hos dere Teriyaki? Så for meg at det omtrent vandret isbjørner i gatene der oppe. :hoho: Neida. Hmm, vet ikke helt hva jeg legger i kald vinter, men definitivt lavere enn -5 altså. Her blåser det jo stikker og strå hele tiden, men den første vinteren kommer jo Bolla til å ligge lunt og godt i bagen. :jepp:

Tjaa, det varierer veldig. Vi har vel en gjennomsnitttemperatur på -5 pluss vind. Men så er det en del dager (januar/februar) hvor det kryper ned til -10 ++ grader, pluss vind. Men det er ikke SÅ kaldt, altså. For å komme til skikkelig kalde nord, må du litt lenger. Type Setermoen/Narrvik og Finnmark. :) Men det er kaldere enn på østlandet og slikt, da.. :) Hvor var det du bodde igjen?

Søte tøfler! Har sett de på Tøffeliten her i byen, vurderte også å kjøpe noe sånt til bhg. Men må vente da jeg ikke vet hva slags størrelse han kommer til å trenge.

Edit: Hva er bola-smykke? Altså, ser jo bildet, men er det en "type" smykke..Hvis du skjønner?

Endret av Teriyaki
Skrevet

Oi, frokost så sent, ja! Hos oss varer frokosten fra 7:15 til 8:15 og så spiser de lunsj igjen i halv 11 tiden. Synes det er litt for tidlig jeg da, for A som vanligvis spiser 5-6 (!!! :overrasket: ) skiver til frokost er jo ikke sulten før 12 igjen. Hun spiste ikke i går skjønner du, så derfor prøver vi å levere tidlig i dag så ser vi hvordan det går.

:hoho: Jenta si med matvett det! Godt å høre at det er flere storspisere - N er også bunnløs til tider har jeg inntrykk av. Ikke så mye med brødskiver (hun vil egentlig ikke spise skorpe, og når hun bare kaster det på gulvet så blir det heller ikke mer mat, haha), men med middag og ikke minst med frukt er det tidvis ingen stopp... godt man slipper å bekymre seg for at de ikke skal få i seg nok ;)

Jeg vil tippe gutt i magen!

Skrevet

Tjaa, det varierer veldig. Vi har vel en gjennomsnitttemperatur på -5 pluss vind. Men så er det en del dager (januar/februar) hvor det kryper ned til -10 ++ grader, pluss vind. Men det er ikke SÅ kaldt, altså. For å komme til skikkelig kalde nord, må du litt lenger. Type Setermoen/Narrvik og Finnmark. :) Men det er kaldere enn på østlandet og slikt, da.. :) Hvor var det du bodde igjen?

Søte tøfler! Har sett de på Tøffeliten her i byen, vurderte også å kjøpe noe sånt til bhg. Men må vente da jeg ikke vet hva slags størrelse han kommer til å trenge.

Edit: Hva er bola-smykke? Altså, ser jo bildet, men er det en "type" smykke..Hvis du skjønner?

Her er nok gjennomsnittstemperaturen en del høyrere enn det. Vi har mest regn på vinteren vi, ikke så mye snø. Bor på sør-vestlandet. :nigo: Måtte sjekke nå, og i januar er max. gj.snitt. 4,4 og min. er 2,3. Februar er visst den kaldeste måneden med max 3,4 og min. 1,3. Så nå lærte vi noe nytt begge to. :ler:

De tøflene er helt supre, og jeg synes de er mye bedre enn sånne type gymsokker. Synes antisklien er mye bedre i tillegg til at de sitter bedre på foten.

:fnise: Jeg forstår hva du mener. Et bola-smykke er en meksikansk greie for gravide. Den ballen (som skal være inni ''buret'' ) lager en dingle-lyd som babyen visstnok skal kunne kjenne igjen når den kommer ut av magen. Smykket skal altså rekke helt ned til navlen. Vet ikke helt om jeg tror på det, men synes det er så fint, og kjøper man fra ebay i stedet for norske nettsider sparer man tre fjerdedeler av prisen. Betalte bare 50 kroner for anheng og kjede, vs. 200 i norske nettbutikker, og da er det ikke ''sølv''-kjede med engang, bare en svart reim.

:hoho: Jenta si med matvett det! Godt å høre at det er flere storspisere - N er også bunnløs til tider har jeg inntrykk av. Ikke så mye med brødskiver (hun vil egentlig ikke spise skorpe, og når hun bare kaster det på gulvet så blir det heller ikke mer mat, haha), men med middag og ikke minst med frukt er det tidvis ingen stopp... godt man slipper å bekymre seg for at de ikke skal få i seg nok ;)

Jeg vil tippe gutt i magen!

:fnise: Jeg er like overraska hver gang hun roper på mer. Men du har rett. Det er veldig deilig å slippe å bekymre seg for om de får i seg nok. Da tåler man sykdom med dårlig matlyst også uten at man føler at nervene blir frynsete.

Tipping er notert! :nigo:

Skrevet

Ah, det var så deilig å komme hjem fra jobb i går! :hoppe: Først hentet jeg A i barnehagen, og heldigvis var hun glad for å se meg. :sjenert: Etterpå kom vi hjem til et stk strøkent barnerom. :hoppendeglad: Rommet til A har nemlig en tendens til å bli lagringsrommet av alskens mulige ting. Mannen hadde ryddet og pyntet så fint der inne, båret ned i boden og vi fikk levert klær, sko og vesker til Fretex. :happy: Nå er det ikke mye som gjenstår av storrengjøringen altså. Litt på kjøkkenet og bittelitt på/i rotekommoden på soverommet vårt, men ellers er vi helt klar. :hoppe:

Etter middag (pizza til liten og stor :flau: ) dro vi til venninne som fikk baby for halvannen uke siden. Så liiiiten og så nydelig. :rodmer: Nå gleder jeg meg utrolig mye til Bolla kommer altså.

Apropos Bolla...mannen tror han fikk kjenne dult utenpå magen i går! :hjerte:

Ellers ingen planer for hverken ettermiddagen eller helgen. Søster kommer hjem fra 3 ukers ferie i dag og mamma kommer hjem fra 10 dagers ferie i kveld, så jeg regner med de begge vil komme på besøk til A. Det er festival i byen i helgen så gjerne vi våger oss en tur til byen for å spise lunsj eller noe. :sol:

Skrevet

komme på besøk til A ja.. Så dere får ikke besøk? :)

Stas med dult utenpå magen for mannen:) Føles det annerledes å gå gravid nå med nr 2? De helt små nyfødte er jo sååå søte, synd det går så fort over på en måte. Selv om man nesten er for sliten helt i starten til å virkelig nyte det.. (iallfall var jeg det)

Ang. vestlandsvintere... tror du en easygrow dunpose vil gjøre seg (til sportsvogndel i vinter), eller kan det bli for varmt? Er viktig at det holder sur vind ute her, og er lunt og godt.

Skrevet

komme på besøk til A ja.. Så dere får ikke besøk? :)

Stas med dult utenpå magen for mannen:) Føles det annerledes å gå gravid nå med nr 2? De helt små nyfødte er jo sååå søte, synd det går så fort over på en måte. Selv om man nesten er for sliten helt i starten til å virkelig nyte det.. (iallfall var jeg det)

Ang. vestlandsvintere... tror du en easygrow dunpose vil gjøre seg (til sportsvogndel i vinter), eller kan det bli for varmt? Er viktig at det holder sur vind ute her, og er lunt og godt.

:fnise: Vi får nesten ikke besøk. Det er hun som er viktigst nå. :ler:

Ja, det er så herlig! :hjerte: Sett bortifra at dette svangerskapet er ganske annerledes enn det første synes jeg ikke det er noe annerledes med nr. 2. Eller jo, jeg er jo mer sliten nå siden jeg ikke har mulighet til å legge meg ned når jeg vil. Dessuten har jo magen eksplodert ganske tidlig og jeg kjenner bevegelse mye tidligere denne gangen. De ''vanlige'' tingene. :Nikke:

Jeg hadde ikke nølt med å bruke easygrow i sportsdel. :jepp: Sportsdelen er jo langt i fra like lun som bagen er og blir det for varmt oppi der er det jo bare til å putte armene til babyen utforbi for å lufte litt.

Skrevet

Innom med en :klemmer: full fart og skriver mer når lille-frøken-hektisk har lagt seg :ler: Herreminhatt for en torpedo :daane:

Skrevet

Innom med en :klemmer: full fart og skriver mer når lille-frøken-hektisk har lagt seg :ler: Herreminhatt for en torpedo :daane:

Takk for :klem: ! :nigo:

:fnise: Torpedotendenser hos oss også. :ler:

Skrevet

Herlig at mannen gjerne har kjent dult allerede nå :rodmer:

Siden du er ekspert på vognposer kaster jeg over deg med noen spørsmål ;)

Bor på vestlandet jeg også, og lurer virkelig på hvilken pose som kan være best for vår del. Det blir nok sportsvogndelen vi bruker i vinter så lurer på hvilken du kan anbefale?

Har kikket på voksi urban siden de har en som er så fin i lilla :hjerte: men er usikker på om dette er "rett" pose for oss eller om vi burde finne oss en annen :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...