Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nåh :hjerte: Bolle-bobling :rodmer: Så fantastisk :strix:

Og takk for superkos besøk - du er en skatt :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest pysepusen
Skrevet

Bobler i magen er det beste følelsen! :hoppendeglad:

Og takk for ull-tips! Nå har vi masse nye blå bodyer! :tommelsmil:

Skrevet

Bollebobler er bare deilig! :rodmer:

Jeg må bare få skryte litt av mannen altså. Jeg sendte ham og A for å kjøpe nye sko til henne - litt tvilende må jeg innrømme - men så kom han hjem ikke med bare ett par, men to! :nigo: Et par viking gore-tex og siden de bare hadde lave sko igjen kjøpte han like greit et par timberland vintersko i en størrelse for stor også. "For de var jo høye". :fnise: Og ifølge ham fikk vi altså to par sko til prisen av de fryktede 700 kroners skoene. :ler:

Sånn ellers har jeg fått ryddet og kastet i klesskapet mitt i dag, noe som ikke er gjort på minst et år. Deilig! :hoppendeglad:

Skrevet

Å så koselig med de første sparkene! Husker første gang jeg kjente O som om det var i går *drømme*

Flinke mannen som kommer hjem med to par sko, da! :)

Forresten, så tror jeg du venter gutt!

Skrevet

Åhhh... bollebobler :hjerte: Når er det du skal på ordinær UL igjen?

Spennende med noen som er intr i å se leiligheten igjen da - krysser fingrene for dere! Vi legger ut huset her for salg om en uke...bittelitt spent kan du si!

Skrevet

Vi holder også på med å selge hus. Fotografen kommer i dag, og så er vi i gang. Superstressa og spent!

Jeg blir med å krysse fingre for at dere får solgt til en god pris!

Skrevet

Bob-bob-bob-bob-bobler av glede! :rodmer:

Jeg tror forresten også det er en liten :babygutt: i magen din denne gangen! :lur:

Skrevet

:vinke: Skal opprette tippeliste når jeg begynner på jobb igjen. Surfer alltid fra mobil her hjemme, siden dataen min er treigere enn...en snegle. :fnise:

Åh, det er kjempespennende med visning altså! :hoppe: Megleren ringte i dag også, om vi var klar til visning NÅ? Ehh, tenkte jeg og så meg rundt i verdens mest rotete stue. Ikke i dag, nei. De som ville se på bor i Stavanger, så forhåpentligvis vil de se på den en annen dag de er her oppe. Rart å plutselig ha to som er interessert. :hoppendeglad:

Var hos fysio i dag, og etter bare en liten halvtime med trening er jeg helt ødelagt. Det sier jo litt om min form for tiden. :hoho: Men nå som jeg har fått energien tilbake skal jeg prøve å begynne å trene litt igjen. Det blir bare litt styrke da, men jeg har nødig lyst å være støttemedlem på treningssenteret. :ler: Det blir nok også en del sykling til jobb, ihvertfall når mannen er hjemme og er den som skal levere A i barnehagen. :trene:

Nei, nå får jeg fortsette å rydde etter lynnedslaget ( = A ) som har slått ned i stuen. :husarbeid:

Skrevet

Dagens, 16+3. :rodmer: (Link til albumet)

1632.jpg

• Liker 1
Skrevet

Fin, liten mage! :rodmer:

Kjempeflink pappa som begir seg ut på skoshopping og passer på at A har høye Timberland-sko til vinteren. :happy:

God helg! :klem:

Skrevet

Takk! :strix: Jeg synes den ser større ut, men det er vel fordi jeg har en helt annen vinkel. :fnise:

Ikke sant han er flink? :nigo:

Takk, det samme! :klem:

:natti: I natt har A vært lys våken. I mangemange timer. Og ikke tro at hun sover lengre av den grunn. Neida, her var det morgen halv 7. :roll:

Ingen store planer i dag annet enn lunsj med bror og litt mer ullshopping på obs. :strix:

Skrevet

Jeg dro glad og forventningsfull på vår Obs i går, men ikke noe salg her, nei. Så dere får kose dere, dere :)

Skrevet

Fine magen! wub.png

Perfekt med to som er interessert i leiligheten! Kanskje det blir en skikkelig budrunde! :lur:

Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg dro glad og forventningsfull på vår Obs i går, men ikke noe salg her, nei. Så dere får kose dere, dere :)

Gi beskjed om du trenger shoppehjelp da ;)

Skrevet

nydelig mage, Belle! ;) Allerede etter 3 mnd gleder jeg meg til å få mage igjen en dag.. Men ganske så deilig med normal kropp igjen også da ;)

Skrevet

Så flott mage!!! Heldiggrisen som har så slankt utgangspunkt.....min mage syntes ikke før det var gått litt lenger tid, for det var en mage der fra før....*kremt* :ler:

Skrevet

Jeg dro glad og forventningsfull på vår Obs i går, men ikke noe salg her, nei. Så dere får kose dere, dere

Neeei, så kjipt! Synes de burde ha like tilbud på sånne butikker altså.

Jeg så forresten at jeg hadde glemt å svare deg ang. ordinær UL. Jeg skal inn 20.august. :strix:

Fine magen!

Perfekt med to som er interessert i leiligheten! Kanskje det blir en skikkelig budrunde!

Tusen takk. :hjerte:

Ja, ikke sant? Men jeg tviiiler på at det blir budrunde altså. :fnise: Så lenge som vi har prøvd å selge leiligheten (som i flere år!) er vi fornøyde så lenge vi ikke taper mer enn 150000 + megler. :lol:

nydelig mage, Belle! Allerede etter 3 mnd gleder jeg meg til å få mage igjen en dag.. Men ganske så deilig med normal kropp igjen også da

Jeg gleder meg allerede til å få normal kropp igjen. :ler: Liker ikke så godt å være gravid, men så langt er det greit. Når vannet og bekkenløsningen kommer blir det andre boller.

Så flott mage!!! Heldiggrisen som har så slankt utgangspunkt.....min mage syntes ikke før det var gått litt lenger tid, for det var en mage der fra før....*kremt*

Takk. :sjenert: Er jo ikke helt tilbake til pre-A, så synes jeg kunne vært enda slankere, men det er vel noe hva som er ''normalen'' også. Synes du ser helt smashing ut jeg! :nigo:

Fine fine magen

Takketakk.:happy:

Skrevet

Første dag i barnehagen i dag. :strix: A elsker jo andre unger så jeg er så lite nervøs for denne starten som jeg kan bli. Hun er jo så sosial av seg at dette går nok veldig, veldig fint. Mannen er til og med litt ''snurt'' for han mener at vi like greit bare kan levere henne i morgen tidlig som om det skulle vært en vanlig dag. :fnise: Men ja, tilvenningen. Hun har løpt etter gutter i hele dag. :hoho: Først en, og da han skulle sove fant hun seg en ny. :ler:

I morgen er det første jobbedag for meg på over en måned. Det har vært deilig med ferie, men det skal allikevel bli godt å komme tilbake til hverdagen, særlig nå som energien er tilbake for fullt. Mannen tar barnehagetilvenningen både i morgen og på onsdag. :jepp: På torsdag reiser han (han går ihvertfall på - om de har jobb til ham er vel en annen sak :dry: ) så da er det full barnehage på A. Spennende, gøy og litt skummelt. Hun skal jo tross alt se disse menneskene mer enn oss. :grine: Heldigvis virker de veldig, veldig koselige de som jobber på avdelingen hennes. :Nikke:

Nå i ettermiddag tok mannen med seg A for litt bursdagsgaveshopping (fadderbarnet hans har bursdag i dag - vi skal i selskap i morgen) og besøk til mormoren sin. Jeg ble hjemme for å nyyyte litt alenetid før jeg begynner på jobb. Har ikke bare drevet dank da, har fått ryddet og vasket både kjøkken, stue og rotehylle (som nå er blitt bokhylle igjen :fnise: ). Nå sitter jeg i sofaen og ser på turn mens jeg koser meg med cola zero og Egypt-mursteinsboken min. :happy:

Skrevet

Tilbake på jobb. Har litt lyst å si ''endelig'', men det høres bare rart ut. :fnise: Det er uansett deilig å sitte her slippe å føle at jeg kommer til å sovne omtrent hvert sekund. Og så var det så UTROLIG deilig å sykle til jobb i dag! :hoppendeglad:

Fikk ''gravid-stolen'' min da jeg kom på jobb i dag, veldig godt for både rygg og bekken. Men jeg kjenner allerede vondtene komme snikende i den vonde hofta dessverre. :tristbla: Jeg får bare prøve å bevege meg så mye som mulig. :Nikke:

Nå er mannen og A i barnehagen. Er så spent på hvordan de har det. :hoppe: Tror jeg skal prøve å ringe om ikke så veldig lenge. Da skal A - etter planen - sove.

Etter jobb i dag skal vi i 4-årsdag. Gleder meg til kaker allerede. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...