Teriyaki Skrevet 17. juli 2012 #5022 Skrevet 17. juli 2012 Håper A er frisk nå! Tenk at du snart er 14 uker på vei!! Det går jo så fort.. Da jeg var 14-15 uker på vei, så sugde jeg inn magen for alt det var verdt, for å få på meg bunaden på 17 mai Ha en fin dag!
^^Belle^^ Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #5023 Skrevet 17. juli 2012 Savner dere Leke en dag? Håper A er frisk nå! Tenk at du snart er 14 uker på vei!! Det går jo så fort.. Da jeg var 14-15 uker på vei, så sugde jeg inn magen for alt det var verdt, for å få på meg bunaden på 17 mai Ha en fin dag! Ja, hun er feberfri ihvertfall, men ikke heeelt sitt gamle seg enda. Håper det kommer seg raskt. 14 uker i dag! Jeg har allerede fått DEN magen (synes jeg da, tror egentlig ikke den er så stor ). Uvant at den kommer så tidlig, siden den ikke kom før rundt uke 20 med A. Men også veldig logisk da. Som Diddles sa til meg i dag; det er jo faktisk ikke så lenge siden den var veldig stor.
^^Belle^^ Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #5024 Skrevet 17. juli 2012 Superfin dag i dag. :happy: Den begynte med at A sov til klokken halv 9! Det skulle egentlig bare mangle, sånn som hun tullet i går. Hun roet seg ikke før rundt 10, men hun har en lei tendens til å våkne enda tidligere når hun sovner så seint. Så i dag har jeg følt meg skikkelig uthvilt. Deilig. Etter å ha prøvd å få A til å sove i omtrent en time gav jeg opp og dro litt tidligere på kjøpesenteret hvor vi skulle lunsje med Diddles og Liten (og mannen). A fikk sove i 20 minutt, mens jeg fikk shoppet meg en dødskul genser. Etter en god lunsj var kjøpesenterets lekerom obligatorisk for våre to små virvelvinder. Etter kjøpesenterbesøket dro jeg og A en liten tur innom søster, hvor jeg raidet sommerklesskapet hennes. Jeg har jo ikke hatt passende sommerklær på to år nå (forrige sommer var jo A nettopp kommet til verden, og denne sommeren har magen begynt å vise seg allerede), så det var godt å få noen fine klær som jeg slipper å skvise meg inn i. :happy: Nå sover A søtt i sengen (etter en litt mindre søt leggerutine :gjeiper: ), jeg har spist kvelds (og har lyst på mer) og jeg skal straks i gang med å rydde litt på badet. Om bare litt over en time kommer mannen hjem igjen!
Pasjonsblomst Skrevet 18. juli 2012 #5025 Skrevet 18. juli 2012 Er jo så deilig med babymage, da! Ser mange flotte, gravide damer nå om dagen, og savner der det litt ... skulle tro man var fornøyd med det lille nurket man akkurat har fått Neida, jeg ER strålende fornøyd.. er det! Så kjekt med nye klær!! Du finner ting som passer med mage på vei altså, det er good. Selv fyker jeg rundt i singlet og enkle bukser hele veien, ikke akkurat superspennende look og høy glamourfaktor nå som spedbarnsmor..
^^Belle^^ Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #5026 Skrevet 20. juli 2012 Er jo så deilig med babymage, da! Ser mange flotte, gravide damer nå om dagen, og savner der det litt ... skulle tro man var fornøyd med det lille nurket man akkurat har fått Neida, jeg ER strålende fornøyd.. er det! Så kjekt med nye klær!! Du finner ting som passer med mage på vei altså, det er good. Selv fyker jeg rundt i singlet og enkle bukser hele veien, ikke akkurat superspennende look og høy glamourfaktor nå som spedbarnsmor.. Jeg må innrømme at jeg synes det er gøy å få mage litt tidligere enn forrige gang ihvertfall. Synes ikke det er så vanskelig å finne gravidvennlige klær nå til dags, nå skal jo alt være stort. Passer meg utmerket! ____ Jeg er i live altså, det bare virker ikke sånn. :gjeiper: A er fremdeles syk, ikke slakk heldigvis, så så lenge vi holder oss unna andre unger går det greit å ta henne med ut av huset synes jeg. Vi blir gale alle sammen av å holde oss inne på så liten plass. Vi var hos legen med henne i går da, både fordi vi fikk beskjed om å komme med en gang hun ble syk igjen (pga mandlene) og fordi vi reiser på søndag og det er greit å vite hva det er. Det var bare virus heldigvis (tok prøve av halsen), så forhåpentligvis går det fort over. Natten har vært helt fæl, med mye hosting og sutring (tror hun får vondt når hun tutter på tutten), men vi har da sovet noen timer ihvertfall. I dag er hun overraskende oppegående, så jeg tenker vi tar henne med på lunsj med bestis og kjæresten.
Diddles Skrevet 20. juli 2012 #5027 Skrevet 20. juli 2012 ...mulig hun rakk å smitte Liten Foreløpig ingen feber, men snottis, hostis og nysis Jaja, det kommer vel mer uansett når hun begynner i bhg God bedring til A, håper hun rekker å bli frisk før dere reiser
^^Belle^^ Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #5028 Skrevet 20. juli 2012 å nei, så leit. Hun har vært rundt og smittet alle i umiddelbar omkrets (til og med meg), så det er veldig mulig. Det er jo min feil da, jeg som trodde hun var frisk på tirsdag. Lite feber her også altså, varte bare et døgn og aldri over 39. Håper virkelig vi kan klare å komme en liten tur på besøk før vi reiser. *krysser fingre og tær*
Gjest Delphina Skrevet 20. juli 2012 #5029 Skrevet 20. juli 2012 Usj da, ikke godt at hun er syk, men det går jo heldigvis over. Har vært en stund siden jeg har vært her inne, C er så overalt at jeg må nesten ta meg tid til å få gjort noe annet enn husarbeid og å ta meg av lilleapen. Det er jo godt det ikke er mandlene da!
^^Belle^^ Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #5030 Skrevet 20. juli 2012 Usj da, ikke godt at hun er syk, men det går jo heldigvis over. Har vært en stund siden jeg har vært her inne, C er så overalt at jeg må nesten ta meg tid til å få gjort noe annet enn husarbeid og å ta meg av lilleapen. Det er jo godt det ikke er mandlene da! Hun har hostet mye mindre i dag enn i går, så her krysser vi fingrene for at hun snart er frisk. Lilleapen, ja. Kjenner til den. Her kan vi ikke åpne en datamaskin uten at A blir vill og gal. _____________________ Et lite spørsmål mens jeg sitter her og hører på godlyder fra babycallen: lar dere ungene ligge så lenge de vil i sengen så sant det bare er godlyder? Er så usikker på om jeg skal inn og hjelpe henne med å sove, for av erfaring vet jeg at det godt kan ta noen timer (på det verste) dersom hun får fritt spillerom.
^^Belle^^ Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #5031 Skrevet 20. juli 2012 Det ble til at jeg hjalp henne i søvn. Hun begynte å rope på mamma med kjeftestemmen sin. Men kom gjerne med tips til hvordan dere gjør det med legging. Fin dag i dag, selv om natten var rævva. Var så trøtt på lunsjen med bestis at jeg såvidt klarte å si en fungerende setning. Men nå er altså lille troll i seng, lite hosting *bankibordet* og hun sover forhåpentligvis hele natten gjennom. Var hos fysio i dag, og det er så DEILIG når hun masserer. Jeg har visst - nå så tidlig ihvertfall - muskulær bekkenløsning, hvor det er musklene mine som blir altfor stramme og gjør vondt. I dag var jeg forberedt, og hadde tatt på meg den mest dekkende trusen (boxer) jeg eier. Forrige gang fikk jeg jo helt sjokk over at jeg måtte ta av meg buksen. Hadde liiiten tanga (som jeg vanligvis bruker), ikke dusjet på altfor lenge og kratt voksende på leggene. Dødsflaut. Følte meg litt mer velstelt i dag, ja. Nei, nå skal jeg ta meg en gooood dusj og se en serie eller to før mannen kommer hjem og vi skal spise reker. Kjøpte 1 kg til 190 kr i dag!
Diddles Skrevet 21. juli 2012 #5032 Skrevet 21. juli 2012 Forrige gang fikk jeg jo helt sjokk over at jeg måtte ta av meg buksen. Hadde liiiten tanga (som jeg vanligvis bruker), ikke dusjet på altfor lenge og kratt voksende på leggene Døøøøøøøøøøøøøøøøøøøør!!!!!!!!! (Driiiiiiiiiiiiiiitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas ) vi skal spise reker. Kjøpte 1 kg til 190 kr i dag! Lønner seg å sjekke priser, 20 kr billigere på Obs!! Kjøpte dere av hun ekle ved Shell? Hun som spiser og slikker seg på fingrene (og ifølge kjære plukker seg i nesa og klør seg i rumpa meeeed de samme hanskene som hun bruker ellers ) før hun tar oppi reker til neste kunde???
^^Belle^^ Skrevet 21. juli 2012 Forfatter #5033 Skrevet 21. juli 2012 Døøøøøøøøøøøøøøøøøøøør!!!!!!!!! (Driiiiiiiiiiiiiiitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas ) Lønner seg å sjekke priser, 20 kr billigere på Obs!! Kjøpte dere av hun ekle ved Shell? Hun som spiser og slikker seg på fingrene (og ifølge kjære plukker seg i nesa og klør seg i rumpa meeeed de samme hanskene som hun bruker ellers ) før hun tar oppi reker til neste kunde??? Du er søt. :happy: Nei, æsj, ikke der. Vi ramlet over en bod som akkurat åpnet nede på kaien. Vi skulle bare ha en kg vi da, så 20 kroner fra eller til er ikke så mye i den store sammenhengen.
Diddles Skrevet 21. juli 2012 #5034 Skrevet 21. juli 2012 Ugh, ikke fullt så kul idag gitt Å gå og legge seg kl 4 på en snurr og våkne igjen halv 7 er ikke å anbefale...noen hentet ungen sin inn i senga uten å egentlig kunne gå beint engang Vi skulle jo ha kilovis lizzm, så da sparte vi en hundrings på å kjøpe på obs`en (som vi brukte opp og vel så det på øl )
^^Belle^^ Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #5035 Skrevet 22. juli 2012 Ugh, ikke fullt så kul idag gitt Å gå og legge seg kl 4 på en snurr og våkne igjen halv 7 er ikke å anbefale...noen hentet ungen sin inn i senga uten å egentlig kunne gå beint engang Vi skulle jo ha kilovis lizzm, så da sparte vi en hundrings på å kjøpe på obs`en (som vi brukte opp og vel så det på øl ) Ugh, føler veldig med deg. Da er det forståelig at det er greit å sjekke priser. Dette var mer en impulsgreie. _______________________ Var på kino i går, Spiderman, og den var virkelig kjempebra! Men du vet du er gravid når du må holde tårene tilbake når alle hjelperen skadet Spiderman med å komme seg frem til bad-guyen. Mannen var snill og lot meg sove leeenge i dag. A har i tillegg sovet lur i over halvannen time, for første gang på minst en uke. Ikke rart hun har vært sur de siste dagene, når hun bare får sove max to kvarter om dagen. I dag reiser vi til Tyrkia. Skal bli så deilig å komme seg bort. Jeg kommer nok ikke til å komme innom den neste uken, så dere får ha en strålende uke alle sammen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå