Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Har nettopp bakt de eple- og kanelmuffinsene dine, og de var kjempe gode :sikle:

Kjempe farlig å ha nystekte muffins på kjækkenbenken, de forsvinner jo så altfor fort :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: Det er foranliggende morkake. Altså, kreket har sin egen lille airbag mellom henne og den ytre verden. :sjenert: Det gjør jo at man kjenner liv mye senere enn normalt. (Nå googlet jeg placenta anterior, og jeg må bare si :spy: ! Nå har jeg fått bilder oppe i hodet som aldri kommer til å forsvinne. :overrasket: )

Sånn å forstå! :fnise:

Jeg har morkaka bak og fiiiint trukket opp sånn at naturlig fødsel ikke burde være noe problem! :) Som jeg gleeeeeder meg! Det nærmer seg veldig nå...Har pakka sykehusbagen klar for lillemann! Men hva i steike skal jeg pakke med til meg selv? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bakt de eple- og kanelmuffinsene dine, og de var kjempe gode :sikle:

Kjempe farlig å ha nystekte muffins på kjækkenbenken, de forsvinner jo så altfor fort :sjenert:

:fnise:

Litt fredagsfnisen, Småkjekset! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt man kan få se morkaka etter fødselen om man vil... Selv tror jeg at akkurat det står jeg over...

Har selv foranliggende morkake men jeg har jo kjent minien min siden uke 15-16. Så om du kjente kreket i går kveld så vil du nok kjenne litt mer hver dag som går framover!

Er det en ting som er herlig så er det å kjenne sparkene fra den lille :rødme: - selv om man kan bli satt ut noen ganger av hvor kraftige de er!

Ønsker deg også en super helg Belle!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy. :hoppe: Huff, ja, kjenner til det problemet. Jeg tar dem med på jobb, jeg. Ute av syne, ute av hjernen? Eller noe... :lol:

Sånn å forstå! :fnise:

Jeg har morkaka bak og fiiiint trukket opp sånn at naturlig fødsel ikke burde være noe problem! :) Som jeg gleeeeeder meg! Det nærmer seg veldig nå...Har pakka sykehusbagen klar for lillemann! Men hva i steike skal jeg pakke med til meg selv? :blink:

:jepp:

Den er trukket opp tror jeg, for ellers heter det placenta previa.

Åh, kan forstå du gleder det til å se ham. :rødme: Godt at du er klar ihvertfall. Jeg har ikke anelse på hva man tar med seg. Joggebukse? Bind? Lypsyl? :vetikke:

Har hørt man kan få se morkaka etter fødselen om man vil... Selv tror jeg at akkurat det står jeg over...

Har selv foranliggende morkake men jeg har jo kjent minien min siden uke 15-16. Så om du kjente kreket i går kveld så vil du nok kjenne litt mer hver dag som går framover!

Er det en ting som er herlig så er det å kjenne sparkene fra den lille :rødme: - selv om man kan bli satt ut noen ganger av hvor kraftige de er!

Ønsker deg også en super helg Belle!

:klemmer:

:haar: Det vil IKKE jeg. Fikk et glimt av et bilde når jeg googla. *grøss* En kamerat av oss fikk ved en feiltagelse se morkaka ploppe ut av dama med hans nr. 2. Han holdt på å gå i bakken visstnok. :fnise:

Åh, heldiggris. Jeg har gått og ventet og ventet siden uke 14 jeg. :sjenert: Gleder meg sånn til å kjenne henne. :rødme:

Jeg veit ikke helt om jeg vil se morkaka eller ikke....er jo temmlig yucky, da...;)

Som sagt: Hellz no! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått meg en skikkelig god sofahvil, jeg har laget meg kjempegod middag (fullkornspasta med kjøttdeig, løk og tomat- og basilikumsaus) og jeg har spist min vekt i ostepop med pepper. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått meg en skikkelig god sofahvil, jeg har laget meg kjempegod middag (fullkornspasta med kjøttdeig, løk og tomat- og basilikumsaus) og jeg har spist min vekt i ostepop med pepper. :happy:

Er ostepop med pepper noe godt? Har ikke turt å smake det ennå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nam!! :sikle:

Jeg har ligget rett ut i senga og sovet som en stein i over en time selv! :Nikke:

:jepp: Kjempenam!

Sovahviler er så deilig. :happy:

Er ostepop med pepper noe godt? Har ikke turt å smake det ennå... :sjenert:

Jeg smakte det første gang denne uken, og det er faktisk enda bedre enn vanlig ostepop. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Kjempenam!

Sovahviler er så deilig. :happy:

Jeg smakte det første gang denne uken, og det er faktisk enda bedre enn vanlig ostepop. :sikle:

Enig! Kjempenammeostepop! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! Kjempenammeostepop! :happy:

:sikle:

Jeg foretrekker egentlig vanlig ostepop jeg.. :sjenert:

:sjokk: Du er gal! :riste:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker og halvveis i dag! :rødme: Utrolig hvor fort ukene har gått, blir helt paff jeg.

Ellers lite planer i dag, som vanlig. :sjenert: Jeg vurderer om jeg skal gidde å gå opp på Lefdal for å høre om de har fått inn Donkey Kong. Føler jeg har vært der nesten hver dag i to uker nå. :sur: Men samtidig har jeg så lyst til å bake brød, og trenger en brødform til. Hmmm, et gigantisk dilemma dette her. :ler: Jeg skal uansett på butikken (og posten) for å hente pakken min fra Nespresso. Jeg har vært tom for kaffe i nesten en uke nå, og hører espressoen rope på meg. :fnise:

Søster har forresten forelsket seg sånn i navn nr.2 som begynner på A, at hun kaller kreket for det hele tiden. Kanskje hun klarer å overtale mannen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 20 uker!! Tenk at hun som er "kreket" nå, om kort tid er en sprell levende person, med en helt egen personlighet. :rødme: Fascinerende. :jepp:

Hmm, vet ikke hvor oppdatert den "sjekk lagerstatus"-funksjonen på lefdal.com er? Kanskje du kan sjekke der først?

Har ikke sett eller hørt om ostepop med pepper jeg, det må jo testes ut. Får se etter det etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...