Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fine magebilder :rodmer: (Liker forresten neglelakken og ringen også! :jepp:)

Takk. :hjerte:

:fnise: Takk for det også. Elsker ringen min! Fikk den av mamma og pappa da jeg var 13-14 år. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fiiin dag i går! :happy:

En kollega kom på besøk på kontoret (hun jobber ute på prosjekt), og av diverse grunner (jeg begynte i perm rett før hun kom tilbake fra perm osv.) har jeg ikke sett henne på nesten et år. Det er virkelig den kollegaen jeg kommer best overens med, og det har nok en del med at vi var de to eneste jentene på prosjektet jeg begynte på i denne bedriften, og at hun bare er 33 år. Uansett, hun kom innom kontoret i går og det viste seg at hun skulle si opp. :tristbla: Skikkelig kjipt. Da bestemte jeg meg for å si at jeg var gravid, og hun ble så glad. :rodmer: Jeg har jo fortalt henne om prøverørskarusellen for lenge siden (lenge før A ble til), og hun ble helt sjokka over at vi klarte det så fort. Det er så fint når andre blir så glad på våre vegne. :hjerte:

Så jeg syklet hjem med verdens største smil om munnen i går. Da jeg kom hjem var det leking med A, før søster kom og tok meg med på en liten shoppingrunde. Jeg fikk hentet muffinsjernet mitt (gjett hvem som skal lage frokostmuffins med pepperoni i morgen tidlig da :nigo: ), kjøpt ny babycall, levert den ødelagte kaffemaskinen på reparasjon, kjøpt to nydelige hverdagskjoler til A på salg, og kjøpt fotografi-kjole (som hun altså skal ha på seg hos fotografen :fnise: ) til henne (også på salg). :hoppendeglad: Ja, og så fikk jeg kjøpt meg hårfarge. :redd: Har aldri farget håret mitt før, men nå har jeg så mye grått oppi der at det ikke kan nappes i fare for skallethet. :sjenert: Damn you, mammas grå-hår gener. :kjefte::fnise:

Apropos babycall...blæ. Jeg har visst misforstått helt. Vi pakket altså opp vår flunkende nye Neonate i går (fiiin!), men fant veldig fort ut at det IKKE går an å stille sensitiviteten på foreldreenheten her heller. Og når jeg da går inn i bruksanvisningen på Supernovaen, bare for å sjekke, går det ikke der heller! :overrasket: Men vi kommer til å beholde den altså. Den er jo mange mil bedre enn den gamle. Her er i det minste sensitiviteten stabil og den slår ikke ut på alt og ingenting.

Skrevet (endret)

Jippi, jeg har fått time hos manuellterapeut onsdag neste uke! :hoppe: Takk for tipset Diddles! :klem: De blir bare verre og verre disse hoftene mine. I natt har jeg sovet utrolig dårlig, kun fordi jeg har hatt så vondt. Håper virkelig hun får gjort noe med det, ellers lover dette ikke bra. :sjenert:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Å, gravid-kul på magen! :rodmer:

... hilsen fotballmage ...

Jeg synes heller ikke det er noe stas å gå rundt og være gravid. Men det er faktisk mindre "ubehagelig" denne gangen enn forrige gang. Nå har jeg jo gjort det en gang før, så jeg får mye mindre mage-oppmerksomhet, og jeg har et annet barn å snakke om når samtalen begynner å handle om meg og mitt privatliv. Du skal se at det blir mye bedre å være gravid denne gangen! :jepp:

Skrevet

Takk. :hjerte:

:fnise: Takk for det også. Elsker ringen min! Fikk den av mamma og pappa da jeg var 13-14 år. :jepp:

Så koselig :)

Ordentlig trist når gode kolleger slutter, men så stas at hun var innom så du fikk fortalt henne de gode nyhetene. :jepp:

Gleder meg til å høre hvordan frokostmuffinsene blir :sikle:

Håper manuellterapeuten kan hjelpe med de vonde hoftene :troest:

Skrevet

*innom med en nuss til hver hoftekam*

Skrevet

Så nydelig liten mage :hjerte:

Deilig med litt shopping da :strix:

Kjedelig med den babycallen :( Vi har supernova, hvorfor er du ikke fornøyd med den?

Skrevet

Håper det blir bedre denne gangen ja, Marikke! Jeg er vel på et helt annet sted mentalt også denne gangen. Det fysiske var så viktig for meg den gangen, og jo større jeg ble jo dårligere ble selvtilliten. Men etter at A kom til verden har jeg fått et helt nytt perspektiv på alt. :hjerte:

Det ble lite frokostmuffins i dag Kokos. A startet dagen liiiitt tidligere enn jeg foretrekker. Men i morgen er det min tur til å sove lenge og da regner jeg med det blir andre boller (evt muffins :fnise: ).

Diddles og Sequax: :klem:

Lucky: det er ikke Supernova jeg er misfornøyd med, det er vår gamle Topcom. D var enten supernova eller neonate som vi skulle kjøpe ny av. :jepp: Jeg er forøvrig dødsfornøyd med neonaten etter bare to netters bruk. :hoppe:

Skrevet

Tiiiidlig start på dagen i dag. A våknet halv 6, jeg tok henne inn i vår seng, og det var tydeligvis litt for tidlig for henne også. :fnise: Vi lå og bare koste i over en time, hun med hodet på brystet mitt og jeg dillet med håret hennes og klappet henne på magen. :rodmer:

Nå har vi fått i oss frokost (A nesten 3 skiver idag!) og iskaffe fra starbucks. :sikle:

Litt senere i dag skal vi en tur til søster. Hun har noen klær jeg skal få låne og en hel haug bikinier jeg skal få arve.

Klokken 1 braker det løs hos Diddles, med en litt forsinket

bursdagsfeiring av Liten. :strix:

Skrevet

Er du ti uker på vei allerede?! :hakeslepp: Skal si du får ting unna! :fnise:

God helg! :klem:

Skrevet

Halv seks ja, grøss, det er tidlig! Men morgenkos med den lille søtingen hørtes herlig ut :rodmer:

Hva slags oppskrift bruker du til frokostmuffinsene? Kunne tenke meg å prøve :jepp: Har bare spist "matmuffins" én gang tidligere og da var jeg kjempeskeptisk fordi jeg aldri hadde vært borti muffins som ikke var søte, men det var jo kjempegodt! Det var noen grove muffins med blant annet pepperoni og grønne oliven. :sikle:

Er du ti uker på vei allerede?! :hakeslepp: Skal si du får ting unna! :fnise:

Og nå er hun til og med nærmere 11 uker enn 10 - før vi vet ordet av det er det magiske 12 uker og UL :rodmer: Skal ikke hive deg rundt og få én til du og da? :fnise:

Håper dere har kost dere i bursdagsfeiring! Fortsatt god helg :klem:

Skrevet

Halv seks ja, grøss, det er tidlig! Men morgenkos med den lille søtingen hørtes herlig ut :rodmer:

Hva slags oppskrift bruker du til frokostmuffinsene? Kunne tenke meg å prøve :jepp: Har bare spist "matmuffins" én gang tidligere og da var jeg kjempeskeptisk fordi jeg aldri hadde vært borti muffins som ikke var søte, men det var jo kjempegodt! Det var noen grove muffins med blant annet pepperoni og grønne oliven. :sikle:

Og nå er hun til og med nærmere 11 uker enn 10 - før vi vet ordet av det er det magiske 12 uker og UL :rodmer: Skal ikke hive deg rundt og få én til du og da? :fnise:

Håper dere har kost dere i bursdagsfeiring! Fortsatt god helg :klem:

Steike! Nei, en til oppi alt som foregår nå hadde vært :daane:;) C må nok vente med å få småsøsken! :ler:

Oppskrift på grove muffins, please! :opplyser:

Skrevet

Det bildet som er lagt ut av deg og A på FB er så fint!! :rodmer::hjerte:

Skrevet

hei Belle ;) Har lest litt i dagboka di før, og vil gjerne følge med.

Gratulerer så mye med ny baby i magen ;) herlig!!

Vurderer babycall jeg også, men trenger kanskje ikke det før babyen kommer på eget rom? Går utifra at du anbefaler neonate, da? Har kikket litt på Supernova eller hva den heter allerede.

Liker nicket ditt btw, veldig fint ;)

Hilsen pasjonsblomsten

Skrevet

Er du ti uker på vei allerede?! :hakeslepp : Skal si du får ting unna! :fnise :

God helg! :klem :

Snart 11! :jepp:

God helg til deg også! :klem:

Halv seks ja, grøss, det er tidlig! Men morgenkos med den lille søtingen hørtes herlig ut :rodmer :

Hva slags oppskrift bruker du til frokostmuffinsene? Kunne tenke meg å prøve :jepp : Har bare spist "matmuffins" én gang tidligere og da var jeg kjempeskeptisk fordi jeg aldri hadde vært borti muffins som ikke var søte, men det var jo kjempegodt! Det var noen grove muffins med blant annet pepperoni og grønne oliven. :sikle :

Håper dere har kost dere i bursdagsfeiring! Fortsatt god helg :klem :

Halv 6 er tidlig, men det er så verdt det når man blir møtt med verdens fineste glis og en stoooor kos. :rodmer:

Har aldri bakt frokostmuffins før, så jeg vet ikke. :fnise: Har lett litt på tastespotting, men har ikke funnet noe enda. Jeg får evt prøve å google matmuffins på norsk. :jepp: Det blir nok lunsjmuffins nå da, siden jeg har sovet så lenge. :nigo: Fant forresten disse etter et kjapt googlesøk. Tror nok jeg prøver meg på den oppskriften, men bytter ut halvparten av melet med grovt sammalt. :Nikke:

Steike! Nei, en til oppi alt som foregår nå hadde vært :daane : ; ) C må nok vente med å få småsøsken! :ler :

Oppskrift på grove muffins, please! :opplyser :

:fnise: Her gleder vi oss faktisk til den lille kommer, for sånn som det er akkurat nå er vi helt :daane: . Jeg er så urtrøtt, A er veldig krevende og mannen er veldig sliten. Når den lille kommer er a) jeg ikke gravid lengre = jeg er litt mer oppegående, b) A går i barnehagen. :ler:

Oppskrift litt lenger oppe. Tror jeg bruker den oppskriften. Skal få prøve å ta bilder og legge ut i bloggen senere. :jepp:

Det bildet som er lagt ut av deg og A på FB er så fint!! :rodmer : :hjerte :

Åi, tusen takk. :happy: Er ikke helt fortrolig med briller altså, men når man er så vimsete og glemmer å bestille nye linser så blir det sånn. :lol:

hei Belle ; ) Har lest litt i dagboka di før, og vil gjerne følge med.

Gratulerer så mye med ny baby i magen ; ) herlig!!

Vurderer babycall jeg også, men trenger kanskje ikke det før babyen kommer på eget rom? Går utifra at du anbefaler neonate, da? Har kikket litt på Supernova eller hva den heter allerede.

Liker nicket ditt btw, veldig fint ; )

Hilsen pasjonsblomsten

Hei! Så koselig med nytt besøk! :hoppe: Tror jeg husker deg igjen fra tidligere jeg også.

Tusen takk. Og du har nettopp fått en ny på utsiden? Gratulerer!

Vi har hatt babycall hele tiden, selv om vi bor i liten leilighet. Vi bruker den ikke hver dag da, bare når vi har besøk, ser film e.l.

Neonate kan anbefales på det sterkeste altså. Den er helt superduperfantastisk. Men etter hva jeg har hørt er folk like fornøyde med Supernova. Det var jo de to det stod mellom, men mannen ville ha Neonate fordi den var finest og minst.

Tusen takk for det. Er veldig glad i det selv. :hjerte:

Skrevet (endret)

Vi hadde en helt super feiring hos Liten i går. :hoppe: Det er så deilig å se at de kjenner hverandre igjen nå. De leker så utrolig fint sammen at jeg blir helt varm inni meg. :rodmer:

Siden jeg stod opp klokken halv 6 i går var jeg dødssliten da vi kom hjem, og heldigvis kom svigermor på besøk slik at jeg kunne få sove en god time. Fikk brunt på papiret i hele går, og også i dag, og er naturligvis litt bekymret. :sukk: Faktisk mer nå som jeg har sluttet på lutinus. Før var liksom lutinusen grunnen, men hva er den nå? Lurer kanskje på om det har en sammenheng med at jeg var så sliten. Om det er mulig da. :sjenert: Uansett, det er UL om litt over en uke, og jeg er så glad for at jeg ombestemte meg og bestilte.

Kvelden i går var rolig og deilig. Mannen kom hjem med McDonald's (fyyy!) og vi bare slappet av på sofaen. A har vært litt urolig i natt, og lurer på om hun har vonde drømmer? Er det tiden for det nå kanskje? :klo: Det er heldigvis bare å gi henne tutten og klappe på henne så sovner hun igjen.

Nå skal jeg lage muffins. :nigo:

Endret av ^^Belle^^
Skrevet

Håper det brune forsvinner som dugg for solen :pls: og at alt ser feiende flott ut på ul om en uke.

Så kjekt at A og Liten koser seg sammen, høres ut som de er gode venninner :)

Skrevet

For en fæl kveld. :tristbla: Den begynte veldig fint, med besøk av bestekompis som har mammaen sin på sykehuset og trengte noe annet å tenke på. Vi snakket, lo, han fikk vite om bolla osv.

Men etter mindre enn en halvtime fikk han telefonen, hun var død. Kreft. Mindre enn to uker siden de fant det ut. Det er så jævlig.

Gjest Delphina
Skrevet

For en fæl kveld. :tristbla: Den begynte veldig fint, med besøk av bestekompis som har mammaen sin på sykehuset og trengte noe annet å tenke på. Vi snakket, lo, han fikk vite om bolla osv.

Men etter mindre enn en halvtime fikk han telefonen, hun var død. Kreft. Mindre enn to uker siden de fant det ut. Det er så jævlig.

:klemmer: Det er utrolig trist! Sender en haug med kondolanser til bestekompis! :trist::klemmer: Er trist når folk dør av den ekle sykdommen. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...