Marikke Skrevet 14. juni 2012 #4861 Skrevet 14. juni 2012 Gratulerer med dagen, A! Håper dere har hatt en fin dag! Vi har også en supernova som vi er veldig fornøyde med. Har en video-babycall i tillegg, men supernovaen er uovertruffen på lydoverføring, så vi drasser rundt på to babycaller.
MonThe Skrevet 14. juni 2012 #4862 Skrevet 14. juni 2012 Gratulerer så mye med dagen til lille A Tenk, neste gang A har bursdag har hun en liten søster eller bror
^^Belle^^ Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #4863 Skrevet 15. juni 2012 Det ble lite datatid i går, så jeg svarer dere nå, jeg. Og tusen takk til alle for fine gratulasjoner! Hadde ikke dere samme babycall som oss? :klo : Kjempefornøyd med den jeg ; ) Jo, vi har vel det. Jeg er ikke fornøyd. Altså, den er grei nok, men det er så mye jeg ikke liker ved den også. At man må inn til babyen for å stille sensitiviteten er vel det største ankepunktet. Vi har forresten også en pent brukt supernova - funker fint :tommelopp : Også har vi faktisk gitt A ku-melk siden han var 9 mnd.... :sjenert : Var helsestasjonen som oppfordret til det på 9 mnd-kontrollen faktisk : ) Ingen uheldige bivirkninger ; ) Så bra at du er fornøyd. Gleder meg til vi får den. Så bra at han tåler det da. Vi har jo vært litt forsiktige med kumelk siden hun ikke tåler yoghurt, men det er visst bare yoghurten som hun reagerer på. Varm melk i koppen er nam! Og håper at blødningen bare var noen slimhinner som tuller med deg, og at det ikke har noe med bittelilleknøtt å gjøre :klem : Huff, det håper jeg også. Det har gitt seg nå da, så vi krysser fingrene for det. Vi har også en supernova som vi er veldig fornøyde med. Har en video-babycall i tillegg, men supernovaen er uovertruffen på lydoverføring, så vi drasser rundt på to babycaller. :fnise : Så bra at det er flere som er fornøyd med den! Jeg kunne aldri hatt en med video tror jeg. Hadde ikke klart å la være å sitte og stirre på skjermen hele tiden. Tenk, neste gang A har bursdag har hun en liten søster eller bror :rodmer : :klemmer : OMG, du har rett! tilbake
^^Belle^^ Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #4864 Skrevet 15. juni 2012 Superfin dag i går! Jeg trengte virkelig en skikkelig slapp-av-dag altså, en fin familiedag. Det var heldigvis bare den ene blødningen tidlig i går morges så vi krysser fingre og tær for at det bare er mine drittslimhinner som ikke tåler noen ting. Vi skal uansett på UL om bare litt over to uker, så. Dagen i går, ja... Det viktigste først: A går! I går gikk hun mer enn hun har gått til sammen før den dagen (ett skritt her og ett skritt der), og det var tydelig bevisst, på det meste 4 skritt i ett jafs. Vi kunne se at hun øvde seg og prøvde å gå. Og i dag - rett etter at jeg hadde syklet hjemmefra (typisk) - fikk jeg jammen meg sms fra mannen om at hun hadde gått fra stuebordet til tv-benken. Der er det minst 10 A-skritt. Hun hadde visst brukt en god stund på det, da. Men det er litt stas å si til henne når hun blir eldre at hun såvidt begynte å gå på ettårsdagen sin. Flinke jenta vår! Gårsdagen i korte trekk: lunsj med kompis, lekerom på kjøpesenter med A (hun er virkelig helt i hundre når hun ser andre barn ), besøk av svigermor, bror og mamma. :happy: I natt har jeg hatt min beste natt på evigheter. Mistenker at det er fordi det ble lite kontorstol-sitting i går. Har allerede begynt å få skikkelig vondt i både hofter og halebein og frykter egentlig bare det verste. Forhåpentligvis får jeg henvisning til fysio når jeg skal til fastlegen om tre uker. Håper jeg får plass i en gruppe med bassengbading også. Dagens positivliste: - Fredag og snart helg - A går - -
Mazilla Skrevet 15. juni 2012 #4865 Skrevet 15. juni 2012 Ser den med sensitiviteten, men det er egentlig bare et problem for oss hvis vi har flytta den (hatt den med på overnatting f.eks), for ellers så står den jo bare der,.. Så gøy at hun plutselig går!!
^^Belle^^ Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #4866 Skrevet 15. juni 2012 Ser den med sensitiviteten, men det er egentlig bare et problem for oss hvis vi har flytta den (hatt den med på overnatting f.eks), for ellers så står den jo bare der,.. Så gøy at hun plutselig går!! Ja, det er sant. Men da hun var helt ny, og jeg var mamma med tynnslitte nerver, savnet jeg å kunne skru sensitiviteten helt opp kun for å høre at hun pustet. Tror nok jeg kommer til å bli lik med nestemann også. Ikke sant?
Marikke Skrevet 15. juni 2012 #4867 Skrevet 15. juni 2012 Flinke A! Så morsomt at hun begynte å gå på bursdagen sin!! God helg!
^^Belle^^ Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #4868 Skrevet 15. juni 2012 Flinke A! Så morsomt at hun begynte å gå på bursdagen sin!! God helg! Ja, det er koselig altså. Takk, det samme! ---- Bare et lite fra meg: hun jeg skulle kjøpe babycallen fra har plutselig reist på ferie. Startet finn betalingsgaranti for 2 dager siden og siden jeg ikke hadde fått svar sendte jeg sms. Da fikk jeg til svar at de var på ferie og skulle være borte lenge og at hun ikke hadde mulighet til å sjekke mail. Jeg vil ha ny babycall NÅ! Prøver å finne noen andre, men det er ingen som har. Nå er det nesten sånn at jeg vurderer å kjøpe en helt ny, bare fordi.
Marikke Skrevet 15. juni 2012 #4870 Skrevet 15. juni 2012 Ticker! Dårlig gjort å reise på ferie akkurat nå, ja Jeg tror også jeg ville kjøpt en ny en da. Bare fordi jeg fortjener det fordi selgeren var så dum, liksom. Eller i det minste unnet meg en stooor is! :is:
^^Belle^^ Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #4871 Skrevet 15. juni 2012 Ticker! Dårlig gjort å reise på ferie akkurat nå, ja Jeg tror også jeg ville kjøpt en ny en da. Bare fordi jeg fortjener det fordi selgeren var så dum, liksom. Eller i det minste unnet meg en stooor is! :is: Det er sant. Men jeg synes det er så dyyyyrt! Jeg får lete etter brukt litt til tror jeg.
Mazilla Skrevet 15. juni 2012 #4872 Skrevet 15. juni 2012 Is er vel ikke såå dyrt? Så fine tickere! Du passerer jo snart 10 uker jo! Et kvart svangerskap det!
Mazilla Skrevet 15. juni 2012 #4873 Skrevet 15. juni 2012 ...hilsen Mazzi med stått-opp-altfor-tidlig-i-en-evighet-humor...
pusilus Skrevet 15. juni 2012 #4874 Skrevet 15. juni 2012 Gratulerer med overstått bursdag til A Sjarmerende når de tar sine første skritt
^^Belle^^ Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #4875 Skrevet 15. juni 2012 Is er vel ikke såå dyrt? Så fine tickere! Du passerer jo snart 10 uker jo! Et kvart svangerskap det! Du er morsom, du. Ikke sant? Åh, bare litt over to uker til den ''magiske grensen''. ...hilsen Mazzi med stått-opp-altfor-tidlig-i-en-evighet-humor... Gratulerer med overstått bursdag til A Sjarmerende når de tar sine første skritt Tusen takk. Hun er så søt der hun stabber seg bortover golvet.
^^Belle^^ Skrevet 15. juni 2012 Forfatter #4876 Skrevet 15. juni 2012 Jeg har helt glemt å nevne det her, men vi har allerede fått time på sykehuset til A. Vi fikk jo vite at det kunne ta 7-8 måneder, men vi skal inn 16.august. Synes egentlig det er greit at det gikk så fort, så slipper jeg å tenke på dette så veldig mye lengre. *engstelig mamma* Nå er snart Toro-kaken min kald sånn at jeg kan gå i gang med å pynte.
Kokos Skrevet 16. juni 2012 #4877 Skrevet 16. juni 2012 Gratulerer med ettåringen Kjempemoro at hun gikk på selveste ettårsdagen, det blir enkelt å huske. Så bra at dere slipper å vente så lenge på time på sykehuset, det må jo være utrolig godt å få det ut av verden - det er klart dere bekymrer dere så lenge dere må gå i uvisshet. Og tenk at det bare er ca. 2 uker igjen til 12 uker og UL, så stas Håper dere har en fin helg!
Teriyaki Skrevet 16. juni 2012 #4878 Skrevet 16. juni 2012 Bruker du trumfkort? I så fall, dra på flust.no, og betal babycall med bonusen på kostet det gjorde jeg. Så flott dere fikk time allerede i august. så slipper du å være bekymret. Åh tenk at du snart er vi uker. Selv synes jeg ti uker er mer magisk enn tolv, for da bærer man plutselig på ett foster med alt av organer og diverse Ha en flott helg!
Lilywhite Skrevet 17. juni 2012 #4880 Skrevet 17. juni 2012 Gratulerer med overstått til A! Så flink hun er som har begynt å gå Tiden går fort, snart 10 uker for krek nr. 2 jo! Må være deilig å nærme seg 12-ukersgrensen ja Så fint at dere fikk legetime for A allerede i august Ha en fin søndag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå