^^Belle^^ Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #461 Skrevet 12. januar 2011 Mener det er plass til 12 på mitt også. Men det er i silikon og jeg tror kanskje teflon hadde vært enda bedre. Men det gjør nytten og gir muligheten til å lage svæære, gode muffins! Og tusen takk, veldig stas med kjærlighetsdag! :rødme: Høres gøy (men dyrt) ut å handle babystuff. Kjenner jeg gleder meg til å velge vogn og farge og matchende stelleveske selv. Synes forresten den stelleveska "til menn" var veldig fin. Jeg har teflon på begge mine. Det er kjempegøy. Prisen prøver vi å ikke tenke så altfor mye på. Ja, den likte jeg også. Tror muligens - dersom mannen liker den - at jeg kjøper den til han og kanskje den rosa til meg. Siden de var så billige.
^^Belle^^ Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #462 Skrevet 12. januar 2011 :dåne: Ultratrøtt i dag. Hentet venninne rett etter jobb og har vært der helt til nå, så jeg har ikke fått min vanlige ettermiddagsdupp. Det kjennes på kroppen. :søvn: Nå er planen å ta en god og lang dusj (med den nye shampoen fra Mop som kom i posten i dag ) og rett til sengs etterpå. Både morgendagen og fredagen kommer til å bli veldig travle jobbmessig, og jeg trenger den hvilen jeg kan få. Dessuten er jeg tom for kaffe til kaffemaskinen, og trakterkaffe blir rett og slett for utvannet i forhold. Jeg trenger min espressoshot om morgenen. Natta jenter.
Lilywhite Skrevet 12. januar 2011 #463 Skrevet 12. januar 2011 Kan jeg også få navneliste? *nysgjerrig* Spennende at dere kanskje skal til Brasil da Kjipt å være så trøtt da, håper du fikk lagt deg tidlig så du er uthvilt og klar for resten av uken i morgen
Kirin Skrevet 12. januar 2011 #464 Skrevet 12. januar 2011 Gratulerer med en liten frøken i magen! Kjempefin vogn du vil ha, fargekombinasjonen var lækker! Ang. base til Maxi Cosi så tror jeg de setene som passer til den nye basen (altså setene etter babysetet) kun er fremovervendte, så det ville jeg sjekket grundig. Vi har MC forresten, og er veldig fornøyd. Kjekt at det kan klipses på mange forskjellige vogner, og det er lett. Vil du dele navn med meg også?
^^Belle^^ Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #465 Skrevet 13. januar 2011 Kan jeg også få navneliste? *nysgjerrig* Spennende at dere kanskje skal til Brasil da Kjipt å være så trøtt da, håper du fikk lagt deg tidlig så du er uthvilt og klar for resten av uken i morgen Det kan du. Ja, det er kjempespennende. Men vi får se det litt an når det nærmer seg. Jeg fikk lagt meg tidlig, og har fått litt søvn i natt ihvertfall. Søvnkvaliteten derimot kan diskuteres. Gratulerer med en liten frøken i magen! Kjempefin vogn du vil ha, fargekombinasjonen var lækker! Ang. base til Maxi Cosi så tror jeg de setene som passer til den nye basen (altså setene etter babysetet) kun er fremovervendte, så det ville jeg sjekket grundig. Vi har MC forresten, og er veldig fornøyd. Kjekt at det kan klipses på mange forskjellige vogner, og det er lett. Vil du dele navn med meg også? Takketakk. Ja, er utrolig fornøyd med at jeg fikk med mannen på den. Nå er jo han like gira som meg. Hm, fremovervendt vil vi jo ikke ha for tidlig. Takk for tips, skal sjekke opp i det. PM er på vei.
Disco Biscuit Skrevet 13. januar 2011 #466 Skrevet 13. januar 2011 Ser ut som dere har samme innstillling til innkjøp som vi har sett for oss også.. Vi har en god del klær liggende etter guttungen (de er 10 år gamle snart men virker ennå )Og kommer nok til å forsøke å kjøpe vogn m.m brukt, og annet nyttig på IKEA Navnene var flotte Belle! Ha en strålende dag
^^Belle^^ Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #467 Skrevet 13. januar 2011 Ser ut som dere har samme innstillling til innkjøp som vi har sett for oss også.. Vi har en god del klær liggende etter guttungen (de er 10 år gamle snart men virker ennå )Og kommer nok til å forsøke å kjøpe vogn m.m brukt, og annet nyttig på IKEA Navnene var flotte Belle! Ha en strålende dag Vogn ville vi ikke ha brukt, mest fordi vi rettferdiggjør det med at kreket kan ha den til hun blir 4 år. Og fordi vi har planer om enda et krek. Resten blir nok Ikea og H&M. Vi er nemlig først ute i begge familiene og har lite vi kan arve.
^^Belle^^ Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #468 Skrevet 13. januar 2011 Traaaavelt på jobb i dag. Litt gøy også, men jeg kjenner jeg stresser litt av å tenke på at dagene mine fylles mer og mer opp. I morgen skal jeg jobbe ute, for i går kom alt utstyret mitt. Jobbnerden i meg hvinte i fryd da jeg fikk kassevis med utstyr i går. Litt som julaften. :happy: Ellers lite planer i dag. Har sovet rævva dårlig i natt og er stuptrøtt. Skal til kiropraktor om en halvtime. Etterpå skal jeg på butikken og kjøpe ferdig komle. Resten av kvelden blir nok tilbragt på sofaen, i godt selskap med Veronica Mars og min elskede eplemost. :rødme:
pusilus Skrevet 13. januar 2011 #469 Skrevet 13. januar 2011 Hvilket merke er det denne eplemosten din har? Jeg kjenner at jeg får mer og mer lyst på den ettersom sidene fyker avgårde her i boken
^^Belle^^ Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #470 Skrevet 13. januar 2011 Hvilket merke er det denne eplemosten din har? Jeg kjenner at jeg får mer og mer lyst på den ettersom sidene fyker avgårde her i boken Hihi, det er Tou. Bilde her.
^^Belle^^ Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #471 Skrevet 13. januar 2011 Nå har jeg hatt meg en helt fantastisk ettermiddagsdupp på sofaen og føler meg litt mer menneske enn jeg gjorde i går. Deilig. ELlers inget nytt å meddele egentlig. Livet mitt er særs ensporet om dagene. Jeg er så trøtt etter jobb at jeg ikke orker noe som helst. Jeg ble invitert med på spillekveld i kveld, men jeg grøsser bare ved tanken på å måtte være opplagt til noe sånt. Dessuten bar jeg en printer som var altfor tung i dag, og kjenner det både i rygg og symfyse. Jeg er nødt til å bli flinkere til å si i fra altså. Nei, huff, dette ble bare rot.
Lilywhite Skrevet 13. januar 2011 #472 Skrevet 13. januar 2011 Kjempefine navn Kjedelig å være så trøtt, men det er vel verdt prisen når du tenker på babyen :rødme: Høres ut som en kjempekoselig og avslappende kveld Jeg er også litt trøtt i kveld, men får et lite besøk av en venninne
^^Belle^^ Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #473 Skrevet 13. januar 2011 Kjempefine navn Kjedelig å være så trøtt, men det er vel verdt prisen når du tenker på babyen :rødme: Høres ut som en kjempekoselig og avslappende kveld Jeg er også litt trøtt i kveld, men får et lite besøk av en venninne Takk. Det er ikke noe gøy, men selvsagt verdt hver eneste gjesp. :rødme: Jeg ble bare litt...skuffa da det viste seg at trøttheten ikke gikk over etter uke 12 slik den liksom skulle. Men jeg har det på samme måten med blærekontroll også. Hvem sa at trykket lettet etter uke 12? Men jeg må jo være glad for at jeg har lite plager og er i så god form som jeg er.
Mazilla Skrevet 13. januar 2011 #474 Skrevet 13. januar 2011 Jeg blir bare oftere og oftere tissetrengt etterhvert som ukene går jeg. Nå for tida må jeg på do både før og etter tannpussen..
MellonCollie Skrevet 13. januar 2011 #475 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har hatt 1-2 måneder nå hvor formen har vært helt på topp - ikke trøtt, ikke noe ekstra tissatrengt eller noe. Men denne uka her har vært helt forferdelig igjen. Sovnet på sofaen mens junior ser på BarneTV hver dag, og er på do omtrent 1 gang i timen..! Og så skylder jeg på deg og dagboka di for at jeg har ekstremt lyst på eplemost Må innom en Meny-butikk her i morgen og sjekke om de fører den.
Kokos Skrevet 13. januar 2011 #476 Skrevet 13. januar 2011 Og så skylder jeg på deg og dagboka di for at jeg har ekstremt lyst på eplemost Må innom en Meny-butikk her i morgen og sjekke om de fører den. Vi er flere! Jeg var innom Meny i dag og måtte selvfølgelig se hva jeg fant, men ingen eplemost med kullsyre.
^^Belle^^ Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #477 Skrevet 14. januar 2011 Jeg blir bare oftere og oftere tissetrengt etterhvert som ukene går jeg. Nå for tida må jeg på do både før og etter tannpussen.. Så fælt er det ikke hos meg (enda) da. Men regner med det kommer, ja. Jeg har hatt 1-2 måneder nå hvor formen har vært helt på topp - ikke trøtt, ikke noe ekstra tissatrengt eller noe. Men denne uka her har vært helt forferdelig igjen. Sovnet på sofaen mens junior ser på BarneTV hver dag, og er på do omtrent 1 gang i timen..! Og så skylder jeg på deg og dagboka di for at jeg har ekstremt lyst på eplemost Må innom en Meny-butikk her i morgen og sjekke om de fører den. Å, heldig. Men kjedelig at det er tilbake da. Jeg også sovner på sofaen rundt 6 hver dag. Men det er jo så godt. Vi er flere! Jeg var innom Meny i dag og måtte selvfølgelig se hva jeg fant, men ingen eplemost med kullsyre. Nei, kjedelig. Det er nok noe som er veldig lokalt, for da jeg jobbet på østlandet var det ingen som trodde på meg da jeg sa at eplemost skal ha kullsyre i.
^^Belle^^ Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #478 Skrevet 14. januar 2011 I går kveld etter jeg hadde lagt meg tror jeg jeg kjente kreket for første gang. :rødme: Jeg er ikke helt sikker, for jeg blir litt usikker og tenker det kanskje er litt tidlig for meg som har morkake-airbag? Det jeg har hørt er jo at folk kjenner det rundt uke 22 da. Men uansett, det kjentes rett og slett ut som om hun poke-a meg 4 ganger nederst i mageregionen. Håper jeg snart får kjenne masse aktivitet som ikke levner noen som helst tvil om hva det er. :happy: Ellers har det vært en travel dag i dag. Og enda er ikke arbeidsdagen over. Gleder meg virkelig til det er helg nå, for jeg sov så ufattelig dårlig i natt. Jeg var på do fire ganger (!!), og hadde selvsagt problemer med å sovne etter hver eneste av dem. Ingen spesielle planer i helgen, annet enn å slappe av og hvile ryggen. Jeg tror kanskje denne jobben kommer til å bli veldig tung etterhvert. Jeg var ute og stod i rundt 2 timer, og nå er ryggen min helt gåen. Ikke så veldig vondt som jeg har hatt tidligere (takket være min elskede kiropraktor), men mer sliten. Men det er vel sånn som hører med til en graviditet.
Sequax Skrevet 14. januar 2011 #479 Skrevet 14. januar 2011 God fredag, Belle! Jeg må bare spørre: morkake-airbag?? Hva i svarte er det? Jeg husker ikke helt når jeg kjente liv første gang, men kan det ikke ha vært rundt uke 20? :klø:
^^Belle^^ Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #480 Skrevet 14. januar 2011 God fredag, Belle! Jeg må bare spørre: morkake-airbag?? Hva i svarte er det? Jeg husker ikke helt når jeg kjente liv første gang, men kan det ikke ha vært rundt uke 20? :klø: Det er foranliggende morkake. Altså, kreket har sin egen lille airbag mellom henne og den ytre verden. Det gjør jo at man kjenner liv mye senere enn normalt. (Nå googlet jeg placenta anterior, og jeg må bare si ! Nå har jeg fått bilder oppe i hodet som aldri kommer til å forsvinne. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå