Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

:strix:

...Har det egentlig gått opp for deg at du skal bli tobarnsmor allerede om få måneder? :daane:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Gratulerer, Belle!!! :roser::klem:

Skrevet

Så godt å høre at dere fikk bekreftet at alt står bra til på UL! Det er så megafantastisk at det har klaffet for dere allerede, og jeg gleder meg sånn på deres vegne! Tenk så søt A blir som storesøster :rodmer:

Tyrkia høres deilig ut, vi har snakket såvidt om å dra dit selv i august med noen venner.:jepp: Men det er antakeligvis rimelig varmt fortsatt i august. Tror ikke september skal være så ille! Lonely Planet skriver at "Spring (April to May) and autumn (September to October) are the best times to visit..." :nigo:

Skrevet

Å så bra at alt stod bra til! Gratulerer nok en gang! :klemmer:

Skrevet

:danser::hoppendeglad::danser:

Søteste Belle, snart med kul på magen igjen :gravid:

:rodmer:

Skrevet
:hoppe: for et bankende lite :hjerte: på UL!! :jepp: Håper jeg er like heldig snart :rodmer:
Skrevet

Åh, så fantastisk med bankende hjerte!! Du har noe helt utrolig foran deg... det å ha to barn er helt herlig. Ingenting i hele verden som gjør meg så glad som å se søskenkjærligheten mellom mine to.

Skrevet

Hei! Nå har jeg ikke vært her på mange måneder, så dette var jammen en god nyhet å komme innom til! Gratulerer! :klem :

Så koselig med besøk av deg igjen, og tusen takk! :nigo:

Åh, tenk at du har et :hjerte : i magen din! :strix: Hvor langt på vei er du nå? Var det etter i dag dere skulle fortelle det til familien?

Trikset med all inclusive er å finne et hotell som er såpass billig at man ikke føler at man MÅ spise alle måltidene der... ; ) Vi var på all inclusive-ferie i Egypt for noen år siden, men det kosta jo nesten ingenting, så vi spiste endel ute også. Innimellom var maten ute skikkelig dårlig, men da gikk vi bare på hotellet og spiste "gratis" etterpå.. :fnise :

Ja, det er helt utrolig! I dag er jeg 7+2, så det er jo tidlig enda da. Gleder meg til jeg kommer over 12 uker. :Nikke: Nærmeste familie vet det, men vi skal ikke si det til noen andre før etter uke 12.

:fnise: Billig tror jeg blir vanskelig for mannen insisterer på minst 4 stjerner, helst 5. :roll: Han er så snobb. :ler: Men det blir jo billig allikevel da, sånn sett, når man regner på hvor mye man pleier å bruke på mat på en uke.

:strix :

...Har det egentlig gått opp for deg at du skal bli tobarnsmor allerede om få måneder? :daane :

:daane: Nei! :fnise: Jeg og mannen snakket om det i går, og vi klarer ikke helt å fatte at det er enda en baby inni magen altså.

:hoppendeglad : :hoppendeglad : :hoppendeglad : :hoppendeglad :

Gratulerer, Belle!!! :roser : :klem :

Takk. :klem:

Så godt å høre at dere fikk bekreftet at alt står bra til på UL! Det er så megafantastisk at det har klaffet for dere allerede, og jeg gleder meg sånn på deres vegne! Tenk så søt A blir som storesøster :rodmer :

Tyrkia høres deilig ut, vi har snakket såvidt om å dra dit selv i august med noen venner.:jepp : Men det er antakeligvis rimelig varmt fortsatt i august. Tror ikke september skal være så ille! Lonely Planet skriver at "Spring (April to May) and autumn (September to October) are the best times to visit..." :nigo :

Ja, ikke sant? Det er deilig å ha den bekreftelsen altså. Og tenk at det gikk så fort! :hjerte:

Siden Lonely Planet sier at det er greit, skal jeg si til mannen at det er greit også. Må jo høre på dem som har peiling. :fnise:

Å så bra at alt stod bra til! Gratulerer nok en gang! :klemmer :

Tusen takk. :klem:

:danser : :hoppendeglad : :danser :

Søteste Belle, snart med kul på magen igjen :gravid :

:rodmer :

Jippi! Men bare vent, du... Når du ser meg gravid og svær er jeg ikke mye søt lenger. :ler:

:hoppe: for et bankende lite :hjerte : på UL!! :jepp: Håper jeg er like heldig snart :rodmer :

Det håper jeg også! :klem:

Åh, så fantastisk med bankende hjerte!! Du har noe helt utrolig foran deg... det å ha to barn er helt herlig. Ingenting i hele verden som gjør meg så glad som å se søskenkjærligheten mellom mine to.

Så fint å høre. Bekymrer meg jo litt når alle snakker om søskensjalusi og hvor travelt det blir osvosv. Men jeg tror det positive vil overskygge alt annet. :rodmer:

Skrevet

Ææææh jeg blir verpesjuk av å være her, Belle! :hakeslepp: Jeg som overhode ikke ønsket et barn til enda, for bare få uker siden :fnise:

___

Men du..Var det du som lagde hjemmelagd tomatsuppe her en gang? Har du i så fall oppskrift? :jepp: Planlegger tomatsuppe i dag, men tentke det hadde vært bedre med hjemmelagd! :)

Skrevet

Ææææh jeg blir verpesjuk av å være her, Belle! :hakeslepp: Jeg som overhode ikke ønsket et barn til enda, for bare få uker siden :fnise:

___

Men du..Var det du som lagde hjemmelagd tomatsuppe her en gang? Har du i så fall oppskrift? :jepp: Planlegger tomatsuppe i dag, men tentke det hadde vært bedre med hjemmelagd! :)

:fnise: Dere skal ikke hive dere på dere også da? :lur: Kanskje litt tidlig. :ler:

Nei, ikke meg. Tror aldri du får meg til å lage suppe, så lenge det ikke er ekte, fransk løksuppe. Synes ikke noe om suppe skjønner du. :sjenert:

Skrevet

A er så flink! Må bare skryte litt jeg altså. :fnise: Nå slipper hun seg mer og mer for hver dag som går. Før var det bare når hun ikke tenkte over det, men nå ser vi tydelig at hun gjør det med vilje og på en måte trener seg til å stå selv.

I tillegg går hun nå ett skritt alene! :hoppe: Så lenge hun ser at hun får tak i noe (og hun vil det sterkt nok) kan hun slippe seg og ta et lite skritt for å ta tak i neste ting. Tror ikke det er så veldig lenge til det skjer noe på gåfronten (selv om man selvsagt aldri kan vite), for nå er hun fornøyd med å holde kun i én hånd når vi går med henne også.

Og så har hun så vidt begynt å klappe. :rodmer: Vi viste henne det da vi var hos svigermor i går, og hun har tydeligvis tenkt en del over dette, for da hun satt på fanget under kveldskosen begynte hun plutselig å flette hendene sammen og klappe litt. :fnise:

Skrevet (endret)

:fnise: Dere skal ikke hive dere på dere også da? :lur: Kanskje litt tidlig. :ler:

Nei, ikke meg. Tror aldri du får meg til å lage suppe, så lenge det ikke er ekte, fransk løksuppe. Synes ikke noe om suppe skjønner du. :sjenert:

Hehe, nei jeg må bli ferdig med utdannelsen. Er ferdig om to år,så vil jeg jobbe ett år.Men om tre-fireår, daa går det nok.. :gjeiper:

Hehe, er ikke så glad i suppe jeg heller, me det er jo sunt, så pøver nå og da :fnise: Pannekaker og hjemmelagd blomkålsuppe er godt da :jepp:

Endret av Teriyaki
Skrevet

Hehe, nei jeg må bli ferdig med utdannelsen. Er ferdig om to år,så vil jeg jobbe ett år.Men om tre-fireår, daa går det nok.. :gjeiper:

Hehe, er ikke så glad i suppe jeg heller, me det er jo sunt, så pøver nå og da :fnise: Pannekaker og hjemmelagd blomkålsuppe er godt da :jepp:

Så lenge jeg hadde fått pannekaker til suppe hadde jeg vært fornøyd. Bare suppe er så stusselig synes jeg. :fnise: Kanskje det er derfor jeg liker løksuppe også. Der er det jo loff gratinert med ost oppå. :sikle:

Forstår veldig godt at du vil gjøre deg ferdig. :Nikke: Starter du på nytt år etter sommeren eller hvordan gjør dere det?

Skrevet

Jeg blir også babysyk :sjenert: Men det er ikke aktuelt på lenge her altså!

Skrevet (endret)

Så lenge jeg hadde fått pannekaker til suppe hadde jeg vært fornøyd. Bare suppe er så stusselig synes jeg. :fnise: Kanskje det er derfor jeg liker løksuppe også. Der er det jo loff gratinert med ost oppå. :sikle:

Forstår veldig godt at du vil gjøre deg ferdig. :Nikke: Starter du på nytt år etter sommeren eller hvordan gjør dere det?

Ja det må være noe i suppen..Grønnsaker og kjøtt i grønnsakssupe, pølse og makaroni i tomatsuppe osv..Må ha noe å tygge på :fnise:

Starter rett på andreåret ja :) Rett ut i praksis faktisk. Så skal ikke på skolebenken før i oktober-november. Tror det blir godt å komme i gang igjen. :)

Endret av Teriyaki
Skrevet

Synes det høres deilig ut med lat ferie på mange-stjerners hotell jeg. ;) Særlig når man reiser med en liten en og en bitteliten :Nikke: Men det er jo en annen form for feriering da, med mer fokus på avslapning enn opplevelser ;)

Skrevet

Jeg blir også babysyk :sjenert : Men det er ikke aktuelt på lenge her altså!

:fnise: Forstår deg veldig godt, for jeg har vært babysyk omtrent siden A ble født.

Ja det må være noe i suppen..Grønnsaker og kjøtt i grønnsakssupe, pølse og makaroni i tomatsuppe osv..Må ha noe å tygge på :fnise :

Starter rett på andreåret ja : ) Rett ut i praksis faktisk. Så skal ikke på skolebenken før i oktober-november. Tror det blir godt å komme i gang igjen. : )

Noe å tygge på er viktig. :Nikke:

Så spennende. Det er litt deilig å komme ut av babyboblen også altså, må innrømme det.

Synes det høres deilig ut med lat ferie på mange-stjerners hotell jeg. ; ) Særlig når man reiser med en liten en og en bitteliten :Nikke: Men det er jo en annen form for feriering da, med mer fokus på avslapning enn opplevelser ; )

Etter å fått tenkt meg om litt - etter det første neeeeeeeeei, jeg vil ikke til syden-sjokket - tror jeg det skal bli kjempefint. Late dager og rolige kvelder. :happy:

Skrevet

Så fantastisk med et lite, bankende hjerte :hjerte: Jeg blir helt rørt bare ved tanken :grine: Det kommer til å gå så fort, plutselig er du tobarnsmamma! Jeg kjenner at jeg blir litt babysyk samtidig som jeg syns det nesten er litt absurd å tenke på å bli gravid allerede nå :ler: Blir ihvertfall koselig å følge deg :gravid: Hvordan føler du det går rent fysisk? Du har jo sluttet å amme for ikke så lenge siden? Jeg tenker mye på at jeg må være i samme form som før jeg ble gravid med snuppa før jeg evt. blir gravid igjen, men det er kanskje ikke så farlig :sjenert: De fleste småbarnsmødre har vel ikke all verdens tid til å trene :ler:

Skrevet

Så fantastisk med et lite, bankende hjerte :hjerte: Jeg blir helt rørt bare ved tanken :grine: Det kommer til å gå så fort, plutselig er du tobarnsmamma! Jeg kjenner at jeg blir litt babysyk samtidig som jeg syns det nesten er litt absurd å tenke på å bli gravid allerede nå :ler: Blir ihvertfall koselig å følge deg :gravid: Hvordan føler du det går rent fysisk? Du har jo sluttet å amme for ikke så lenge siden? Jeg tenker mye på at jeg må være i samme form som før jeg ble gravid med snuppa før jeg evt. blir gravid igjen, men det er kanskje ikke så farlig :sjenert: De fleste småbarnsmødre har vel ikke all verdens tid til å trene :ler:

Ikke sant? Helt utrolig å tenke på. :nigo:

Jeg er ikke på langt nær i samme form som før jeg ble gravid. :daane: Ble jo skikkelig dårlig som gravid og da lot jeg meg forfalle. :fnise: Er på ca 4 kg over forrige startvekt, men før A var jeg dødsgodt trent og med mye muskler. Tror aldri jeg kommer meg tilbake dit altså. Jeg håper jo å unngå å bli like dårlig og det skal jeg prøve på også, ved ikke å presse meg (på jobb) sånn som jeg gjorde sist.

Skrevet

Jeg sluttet forresten å amme for en måned og to siden, ja. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...