^^Belle^^ Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #4681 Skrevet 19. mai 2012 Mhm. Jeg elsker alt som smaker kirsebær. Jeg og Kokos fant ut at vi måtte være omtrent de eneste menneskene i hele verden som likte det. Cherry 7up er nesten enda bedre, har hatt en sånn i dag også. Fra boks. Mmmmmm.
Diddles Skrevet 19. mai 2012 #4682 Skrevet 19. mai 2012 Det verste må da være kirsebærkaffe ...og du blir kvalm når jeg snakker om kaffe med vaniljesmak???? You are not good in your head
^^Belle^^ Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #4684 Skrevet 20. mai 2012 Kirsebærkaffe er dødsgodt! Angrer på at jeg ikke kjøpte flere, for det var limited jule-edition. Cherry 7up er knallgodt! Jeg pleier alltid å kjøpe det de få gangene vi handler på Meny. Det koster jo rundt 25 kroner for en boks, så...
Teriyaki Skrevet 20. mai 2012 #4685 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Kirsebærkaffe hørtes ikke så godt ut.. Edit: Når sant skal sies, så liker jeg ikke kaffe i det hele tatt, jeg da..Forutenom iskaffe! Endret 20. mai 2012 av Teriyaki
pusilus Skrevet 20. mai 2012 #4686 Skrevet 20. mai 2012 Cherry 7up og cherry coke Det er fysjom altså, men så liker jeg ikke kirsebærsmak på annet enn krisebærene jeg plukker rett fra trærne Liker du disse godteri krisebærene også? (finnes de fremdeles forresten?)
Diddles Skrevet 20. mai 2012 #4687 Skrevet 20. mai 2012 Jeg liker "normale" kirsebær-ting, som vin, syltetøy og yoghurt, men alt det andre? Nei takk
Sushi Skrevet 20. mai 2012 #4688 Skrevet 20. mai 2012 Jeg synes kirsebær er en uting. Eneste de duger til er likør!
^^Belle^^ Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #4689 Skrevet 20. mai 2012 Kirsebærsnop er helt fantastisk godt! Liker både de som ser ut som kirsebær og de colaflaskene med kirsebærsmak i ene enden. Mmmmm.
^^Belle^^ Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #4690 Skrevet 20. mai 2012 For en fantastisk dag! Planen var å dra på lekeland med barna (og barnebarna) til svigermors samboer, men siden vi plutselig innså at det vår strålende sol og varmt ble det heller en tur på lekeplassen. Vi overrasket alle med engangsgrill og pølser, og det var så utrolig koselig. A storkoste seg med 2- og 4-åringen, hun har husket, rutsjet og kjørt ''karusell''. Fineste dagen jeg har hatt på lenge! A har i tillegg satt rekord i ''løsslipping'' i dag. Hun slipper seg støtt og stadig når hun står, når hun ikke tenker over det. Men det pleier som regel å holde i kanskje 10 sekunder før hun får nok. I dag stod hun ihvertfall i ett minutt! Trikset er visst å gi henne noe spisende i begge hendene. Da slipper hun seg veldig lett. Matvraket mitt. :happy: Sånn ellers har jeg vært skikkelig kvalm både i går og i dag. Eller, kvalm er vel litt å ta i, men jeg får noen uggenbølger som er helt forferdelige. Jeg fikk kjøpt meg seabands i går da, og de er helt magiske. Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten dem og Ritzen min. Nå har mannen besøk av to kompiser og ser på fotballkamp. Jeg skal dille litt med babyboken til A, surfe på nettet, se film og bare kose meg.
Marikke Skrevet 20. mai 2012 #4691 Skrevet 20. mai 2012 Høres ut som dere har hatt en fin dag, ja. Flinke A som klarer å stå så lenge! Å ja, seabands er bare fantastisk! Ellers har det gått i Mariekjeks og Ballerina her i huset. Jeg melder meg herved inn i kirsebærdebatten ved å være enig med Sushi. Hjemmelaget kirsebærlikør er supernammenam!! (Og vi er innmari gode på det, altså! ) En av de store ulempene med å være gravid er å måtte avstå fra likøren Vi har forresten vært på ultralyd og sett en frisk og fin liten jente i magen.
^^Belle^^ Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #4692 Skrevet 20. mai 2012 Høres ut som dere har hatt en fin dag, ja. Flinke A som klarer å stå så lenge! Å ja, seabands er bare fantastisk! Ellers har det gått i Mariekjeks og Ballerina her i huset. Jeg melder meg herved inn i kirsebærdebatten ved å være enig med Sushi. Hjemmelaget kirsebærlikør er supernammenam!! (Og vi er innmari gode på det, altså! ) En av de store ulempene med å være gravid er å måtte avstå fra likøren Vi har forresten vært på ultralyd og sett en frisk og fin liten jente i magen. Først av alt: gratulerer så mye med en liten jente i magen! Fikk gåsehud her jeg sitter. Setter pris på at du vil komme inn her og oppdatere meg. Ææææsj, ballerina. Mannen spiste på det her om dagen, og jeg måtte bare snu meg bort. Jeg kan tenke meg at kirsebærlikør er skikkelig godt. Har dessverre aldri smakt det. Kjenner til det ''problemet''. Mannen kjøpte jo en hel dunk med knallgod rødvin til meg da han var på reisefot. Den er fremdeles uåpnet.
Kokos Skrevet 20. mai 2012 #4693 Skrevet 20. mai 2012 Hørtes ut som en kjempefin dag! Mmm, cherry coke, cherry 7up og egentlig alt "kirsebærete" Cherry coke er jo såå godt, men det er helt greit at de fleste ikke liker det, så slipper vi å dele.
Sequax Skrevet 20. mai 2012 #4694 Skrevet 20. mai 2012 Her går det i kirsebær, skjønner eg? Eg elskar kirsebæra som ein plukkar rett frå trea, mørke og saftige.... Eg hatar vingummi med kirsebærsmak; ja, faktisk så hatar eg vingummi. Og med det konkluderar eg med at vi har tippa over til måndag, og at eg bør finne senga... God natt!
^^Belle^^ Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #4695 Skrevet 21. mai 2012 Hørtes ut som en kjempefin dag! Mmm, cherry coke, cherry 7up og egentlig alt "kirsebærete" Cherry coke er jo såå godt, men det er helt greit at de fleste ikke liker det, så slipper vi å dele. Den var helt perfekt. Vi er på samme bølgelengde. Her går det i kirsebær, skjønner eg? Eg elskar kirsebæra som ein plukkar rett frå trea, mørke og saftige.... Eg hatar vingummi med kirsebærsmak; ja, faktisk så hatar eg vingummi. Og med det konkluderar eg med at vi har tippa over til måndag, og at eg bør finne senga... God natt! Vet ikke om jeg noen gang har smakt ekte kirsebær? Moreller, ja, men kirsebær er vel noe annet? ----------- Dagens positivliste: - Dave Grohls fantastiske versjon av Tiny Dancer på iPoden - Sol, sol og atter sol - Det er varmt attpåtil! - Sykle til jobb :happy: -
^^Belle^^ Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #4696 Skrevet 21. mai 2012 OMG, jeg har omtrent tusen feriedager å ta ut på kjempekort tid! Skikkelig luksusproblem. Jeg fant nettopp ut at siden jeg ikke får overført fjorårets ferie til neste år igjen (og det i grunn ikke er vits siden jeg skal ha permisjon, men det vet jo ikke kollegaene mine enda) må jeg ta all ferien min i år. ''Problemet'' er at jeg ikke har særlig tid til å ta den før fellesferien, så fra august til desember må jeg finne rom til hele 26 dager med ferie! Deilig da. :happy: Noe av det blir nok brukt til barnehagestart, samt ferie med A og mannen siden han er borte i fellesferien. Og noen dager blir brukt til 30-årsdagen til mannen i september-isj. Må bare bestemme hvor vi skal reise først. Han vil til Manchester for å se fotball ( ), jeg vil ikke det.
Teriyaki Skrevet 21. mai 2012 #4697 Skrevet 21. mai 2012 Hehe, et lite luksusproblem ja, men uansett kjempedeilig! Er det i august A begynner i barnehage? Hvordan tror du det går?
^^Belle^^ Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #4698 Skrevet 22. mai 2012 Hehe, et lite luksusproblem ja, men uansett kjempedeilig! Er det i august A begynner i barnehage? Hvordan tror du det går? Jeg må jo bare bli flink til å ta dem ut, for jeg får dem jo ikke igjen heller, så. Det er i august, ja. Jeg tror det går bra, jeg. Satser på det ihvertfall. Hun har en lei tendens til å gråte når jeg drar om morgenen, men det er vel mest meg det er verst for. Hun kommer over det på 10 sekunder. Hun elsker jo andre unger også, så jeg er ikke så bekymret. ------------------- Svært begivenhetsløs mandag, annet at jeg hadde et utbrudd som var psycho kakebakeutbruddet verdig. Mannen fant meg hulkende på badet med skuresvampen i ene hånden og Jifen i den andre. Vet ikke hva som gikk av meg jeg altså. I det ene øyeblikket ligger jeg i sengen og ser på Desperate Housewives, i det andre får jeg en skikkelig trang til å vaske badet og plutselig står tårespruten. Herregud, jeg er sprø. Mannen ble jo helt , for jeg var ikke sånn med A. Kanskje det verste med hele situasjonen var at jeg åpnet med ''vi må ta en alvorsprat '' da mannen kom inn. Han trodde jo jeg skulle gjøre det slutt eller noe sånt. Huffameg. Dagens positivliste: - Varmt, varmt, varmt - Babysvømming :fisk: - Jeg klarte endelig å fikse innstillingene mine på jobbdataen, så nå slipper jeg å se blurry - Ingen kvalme i dag
Tyggegummi Skrevet 22. mai 2012 #4699 Skrevet 22. mai 2012 Hihi det må ha vært et morsomt syn å finne deg på badet på den måten! Jeg har enda ikke hatt noen sånne utfreakinger men merker mannen er litt mer tolerant ovenfor mine humørsvingninger! Liker positivitetslistene!
^^Belle^^ Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #4700 Skrevet 22. mai 2012 Hihi det må ha vært et morsomt syn å finne deg på badet på den måten! Jeg har enda ikke hatt noen sånne utfreakinger men merker mannen er litt mer tolerant ovenfor mine humørsvingninger! Liker positivitetslistene! Så koselig med nytt besøk. Velkommen skal du være! Tror han ble litt satt ut, for han måtte innrømme (da jeg hadde roet meg) at noe av det han likte med forrige graviditet var at han slapp sånne episoder. Han hadde visstnok hørt mye rart fra kompiser. Etter uttallige hormonkurer og whatnot er nok mannen min ganske så tolerant overfor humøret mitt, ja. Men jeg er flink til å si unnskyld da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå