Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du er snill og god som er positiv på mine vegne. :klem: Jeg har nemlig sett på bilde av testen fra A og der står det ''Gravid 2-3'' og ikke ''bare'' 1-2 som det gjorde denne gangen. Det har nok noe med at jeg hadde to egg forrige gang (og sikkert derfor hadde mer symptomer da enn nå), men jeg kan ikke unngå å bli stressa. :bond: Derfor har jeg sendt mannen ut på apotektokt for å kjøpe ny test med ukeindikator. Bare for å sjekke at det har steget. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: Du er søt!! Sånn gjorde jeg også når jeg fant ut jeg var gravid, testet en haug med ganger bare for å se..Hjertet hoppet og spratt like mye hver gang :hjerte: Men bare vær klar over at etter en viss tid så vil det ikke vise på test lenger, så ikke du får sjokk i tilfelle du er for langt på vei ;)

Åh...jeg er litt misunnelig på hele greia, spark og ny bebis og sånn :sjenert: Jeg er i sorg for tida nå når det har gått opp for meg at babytida er forbi.........Mye tårer :grine:

Skrevet

Gratulerer så mye med nytt krek på vei! :strix: Så koselig. :rodmer:

Skrevet

:fnise: Du er søt!! Sånn gjorde jeg også når jeg fant ut jeg var gravid, testet en haug med ganger bare for å se..Hjertet hoppet og spratt like mye hver gang :hjerte: Men bare vær klar over at etter en viss tid så vil det ikke vise på test lenger, så ikke du får sjokk i tilfelle du er for langt på vei ;)

Åh...jeg er litt misunnelig på hele greia, spark og ny bebis og sånn :sjenert: Jeg er i sorg for tida nå når det har gått opp for meg at babytida er forbi.........Mye tårer :grine:

Denne gangen har jeg bare tatt den ene (og så i dag da), for jeg har følt at jeg ikke har trengt mer bekreftelse enn hcg-prøvene i tillegg. Men jeg klarte ikke å holde meg lenger. :fnise:

Huff, forstår deg veldig godt, og jeg skal få en ny en til og med. :klem: Men du kan få lov til å kose og klemme alt det du vil på det nye kreket. :hjerte:

Gratulerer så mye med nytt krek på vei! :strix: Så koselig. :rodmer:

Takk. :nigo:

Skrevet

Dagen i går ble heldigvis mye bedre enn forventet. :fnise: Da jeg kom hjem hadde mannen middag på bordet, og han hadde ryddet mesteparten av leiligheten. Han hadde til og med hengt opp de nye uglegardinene til A, og det ble så fiiint! Skal prøve å få tatt bilder. :jepp:

Etter at jeg hadde kastet middagen i meg for vi rett på babysvømming, hvor de tok bilder. :hoppe: Gleder meg til å se, selv om det lille glimtet jeg fikk ikke akkurat var særlig...modellaktig. :fnise: A med tunga ut og verdens rareste uttrykk i ansiktet. :rodmer:

Etter leggetid var det film på mannen og meg, 21 Jump Street. Veldig søt og morsom, anbefales! :happy:

I dag morges våknet jeg, helt uthvilt, klokken halv 6. Håper det holder gjennom hele dagen. :ler: Jeg fikk tatt en ny test, og den viste ''Gravid 3+''. :hoppendeglad: Tror grunnen til at jeg ''bare'' fikk 1-2 forrige uke kan være fordi jeg ikke tok den på skikkelig morgenurin. Jeg fikk jo prestasjonsangst og måtte drikke en kopp kaffe før jeg fikk det til. :fnise:

Dagens positivliste:

- 3+ :hjerte:

- Morgenblid A :nigo:

- :kaffekopp:

- Fri i morgen :bolledeig:

- A sin første 17.mai :flagg:

• Liker 1
Skrevet

Så gøy å lese at det er en ny liten skapning på vei, GRATULERER så masse. :hug:

Ha en super 17mai med lille A!

Skrevet

Ha en stråålende 17 mai! :strix: Og så bra testen ga deg mer trygghet!

Skrevet

Så bra at du ble betrygget av ny test. Tenk det da - 3+ :rodmer: Tiden kommer til å gå så fort, og plutselig er A storesøster! :hakeslepp:

Tenkte forresten på deg i går, da jeg hørte på Belle & Sebastian :fnise:

Ønsker deg og dere en kjempefin feiring i morgen! :flagg:

Skrevet

Så gøy å lese at det er en ny liten skapning på vei, GRATULERER så masse. :hug :

Ha en super 17mai med lille A!

Tusen, tusen takk. :klem:

Ha en stråålende 17 mai! :strix : Og så bra testen ga deg mer trygghet!

Takk, det samme! :hoppe:

Så bra at du ble betrygget av ny test. Tenk det da - 3+ :rodmer : Tiden kommer til å gå så fort, og plutselig er A storesøster! :hakeslepp :

Tenkte forresten på deg i går, da jeg hørte på Belle & Sebastian :fnise :

Ønsker deg og dere en kjempefin feiring i morgen! :flagg :

Ja, det er helt syyykt! Håper tiden går fortfortfort, men ikke altfor fort heller. Jeg kjenner at jeg trenger mine 9 måneder på å bli mentalt klar denne gangen altså. :ler: A som storesøster er helt...rart. Og nydelig. :rodmer:

Skrevet

Superfin 17.mai. :happy:

Den begynte med at vi gikk de 300 metrene i tog, fra parkeringsplassen og frem til der vi skulle feire. :fnise: Det var så utrolig stygt vær (seriøst, det stoppet ikke å regne en eneste gang i løpet av hele dagen) at det holdt i lange baner. Men vi gikk naturstien kun på trass da. :ler:

Da vi var leie dro vi til svigermor, hvor jeg fikk hvilt en times tid, før vi dro til kinarestauranten og møtte hele familien. Superkoselig. A var så trøtt da vi kom hjem at hun sovnet etter å ha sett to minutter av en Espen Askeladd-episode. :hjerte:

Dagens positivliste:

- Det er helg :bolledeig:

- Cola på jobb :skaal:

- Lekeland i morgen :bond:

- Lønn :hoppendeglad:

Skrevet

Mohahahahaha, ENDELIG skikkelig lønn igjen. :nigo: *prøve å unngå visa- og paypalfest*

Skrevet

*lister seg innom og gjemmer alle bakkortene til Belle*

Jeg kan fortelle deg hvor de er når du har roa deg ned. :nei:

Skrevet

*lister seg innom og gjemmer alle bakkortene til Belle*

Jeg kan fortelle deg hvor de er når du har roa deg ned. :nei:

:fnise: Jeg har klart å holde meg til å bare én bestilling fra iherb så langt. Og så må jeg inn på play og kjøpe den nye True Blood-boken. Ellers har jeg vært flink synes jeg. :nigo:

----------------

Blod. :trist: Forhåpentligvis er det bare de teite slimhinnene mine som ikke tåler noe som helst. :rasende:

Skrevet
:kose: Det er det helt sikkert!! Prøv å slappe av vennen :klemmer:
Skrevet

:kose: Det er det helt sikkert!! Prøv å slappe av vennen :klemmer:

Håper det altså. :klem:

Det er kommet litt til, men det ser ut som om det er gammelt. Aaargh, blir gal av dette jeg altså. :bond:

Skrevet

Ring til sykehuset vel?? Det er bedre å få en sjekk ekstra enn å gå og bekymre seg sånn :kose: Du vet de tar deg inn på flekken!!

Skrevet

Enig med Diddles! :Nikke:

Skrevet

Det er kommet såpass lite blod at jeg ikke er altfor engstelig selv altså. Det er kjipt, men veldig vanlig når jeg går på disse medisinene mine. Jeg tror jeg ser det an i løpet av helgen, og dersom det skulle skje noe mer ringer jeg på mandag. :jepp: Jeg skal uansett på UL om halvannen uke, så...

Skrevet

Heldigvis ingenting mer blod i dag, bare rester fra det som kom i går. :tommelsmil: Er ikke så veldig bekymret, men kommer nok til å ta en ny test i neste uke en gang, bare for å forsikre meg. :sjenert:

Ellers har vi hatt en kjempefin dag i dag. Jeg fikk sove lenge, og det var deilig. Etter A sin første hvil dro vi opp til svigermor, hvor barna til samboeren hennes var på besøk. Datteren har to jenter på 2 og 4 år, og det var veldig stas for A. :fnise: Etter det igjen dro vi og handlet inn for et par uker før vi avsluttet med kebabtallerken. :sikle:

Nå har A omsider sovnet, mannen er dratt for å se fotballkamp og jeg skal rigge meg til med film, cherry coke og salte kjeks med ost. :nigo:

Skrevet

Åh, så fint å høre! :tommelsmil:

Men... cherry coke!? :haar:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...