^^Belle^^ Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #4581 Skrevet 10. mai 2012 Herregud, nå er jeg så nervøs at jeg er fysisk dårlig. Denne dagen kommer til å bli fæl.
pusilus Skrevet 10. mai 2012 #4582 Skrevet 10. mai 2012 Jeg skjønner deg så godt. Krysser alt for positive nyheter
Teriyaki Skrevet 10. mai 2012 #4583 Skrevet 10. mai 2012 (endret) Stor klem til deg Jeg hadde forresten både brun og rosa utflod de første ukene, men hadde ikke et eneste symptom heller Endret 10. mai 2012 av Teriyaki
Diddles Skrevet 10. mai 2012 #4586 Skrevet 10. mai 2012 Jeg er nesten like spent jeg også Kjenner det godt i magen *sommerfugler* Håper håper
^^Belle^^ Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #4587 Skrevet 10. mai 2012 Dere er så fantastiske! Blodprøven er tatt, og blodprøvedama sa at jeg kunne prøve å ringe etter 12 en gang. Det betyr at jeg forhåpentligvis får svar i løpet av dagen ihvertfall. Klarte forresten å miste brillene mine på vei til byen. Hadde dem i lomma fordi jeg skulle ha på meg solbriller. Jeg fant dem 5 meter fra der sykkelen står parkert på jobb da jeg kom tilbake, og da var det altså noen som hadde kjørt over dem. Tusen knas. Det er så typisk at sånne ting skjer når man er blakk. Det er godt jeg snart har bursdag. Ingen store planer for dagen, annet enn at jeg og søster skal finne konfirmasjonspresang til stesøster som konfirmeres til helgen. Enda en ting som er veldig gøy når man er blakk. Neida, vi sparer jo fremdeles 10000 kr i måneden selv om mannen har 80% av luselønnen sin uten offshore-tillegg, så det er mye å ta av heldigvis. Vi har forresten snakket om ferie til sommeren, og har nesten bestemt oss for å kjøre til Frankrike. Dersom vi skal dra må det bli i slutten på juli, og da er jo flybillettene hinsides dyre. I tillegg må vi da leie bil - som også er dyrt for 2 uker, styre med bilsete til A osvosv. Gleder meg!
Marikke Skrevet 10. mai 2012 #4588 Skrevet 10. mai 2012 Ja til Bilferie!! Høres kjempegøy ut! Jeg har mest lyst til å dra frem et kart for å se hvor det kan være gøy å stoppe på veien, men da blir jeg nok bare bitt av basillen selv Noen planer for reiserute eller stoppesteder?
^^Belle^^ Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #4590 Skrevet 10. mai 2012 Ja til Bilferie!! Høres kjempegøy ut! Jeg har mest lyst til å dra frem et kart for å se hvor det kan være gøy å stoppe på veien, men da blir jeg nok bare bitt av basillen selv Noen planer for reiserute eller stoppesteder? Vi elsker bilferie. Når A (og evt. det nye kreket) har blitt stor nok skal vi til USA og kjøre fra NY til Key West. Det er ikke så veldig mye spennende vi møter på veien tror jeg, men jeg vil definitivt se Luxembourg når vi først er der. Og så skal vi reise litt mer i selve Frankrike enn vi pleier tror jeg. Jeg har så lyst til å se Carcassonne.
Diddles Skrevet 10. mai 2012 #4591 Skrevet 10. mai 2012 Sparer dere 10.000 kr i mnd?? Hvordan klarer dere det?? Tips mottas med takk
Marikke Skrevet 10. mai 2012 #4592 Skrevet 10. mai 2012 Vi elsker bilferie. Når A (og evt. det nye kreket) har blitt stor nok skal vi til USA og kjøre fra NY til Key West. Det er ikke så veldig mye spennende vi møter på veien tror jeg, men jeg vil definitivt se Luxembourg når vi først er der. Og så skal vi reise litt mer i selve Frankrike enn vi pleier tror jeg. Jeg har så lyst til å se Carcassonne. Carcasonne er kjempefint! (Jeg har ikke vært der, men mannen min har.) Nei, nå begynner jeg å bli litt påvirket. Kanskje bilferie i Frankrike hadde vært noe ... Å, roadtrip i USA, altså! Det skal vi også når bare de små blir litt større. (Sistemann bør helst bli født først ...) Vi hadde planer om roadtrip sommeren 2010, men da ble det baby i stedet. Vi var en tur i USA med mini i fjor i forbindelse med jobben, og kjørte en del rundt i California. USA er bare perfekt som bilferieland! Ikke meningen å kuppe dagboken din, altså. Bare prøver å få tiden til å gå frem til kl 12 ...
^^Belle^^ Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #4593 Skrevet 10. mai 2012 Sparer dere 10.000 kr i mnd?? Hvordan klarer dere det?? Tips mottas med takk Ja, vi gjør det. Det har nok en del med at vi tjener ganske mye, og så betaler vi bare renter på leiligheten. Men nå når mannen bare har 80% og ingen offshoretillegg må vi som oftest overføre til brukskontoene i slutten på måneden. Carcasonne er kjempefint! (Jeg har ikke vært der, men mannen min har.) Nei, nå begynner jeg å bli litt påvirket. Kanskje bilferie i Frankrike hadde vært noe ... Å, roadtrip i USA, altså! Det skal vi også når bare de små blir litt større. (Sistemann bør helst bli født først ...) Vi hadde planer om roadtrip sommeren 2010, men da ble det baby i stedet. Vi var en tur i USA med mini i fjor i forbindelse med jobben, og kjørte en del rundt i California. USA er bare perfekt som bilferieland! Ikke meningen å kuppe dagboken din, altså. Bare prøver å få tiden til å gå frem til kl 12 ... Jeg har hørt bare gode ting om Carcassonne. Godt at jeg kan inspirere. USA er et helt fantastisk billand. Vi kjørte jo fra LA til Seattle høsten 2010, og vi ble begge totalt forelsket i USA. Ingen problem. Trenger å få tiden til å gå jeg også. Heldigvis er det ikke like rolig på jobb i dag som i går.
^^Belle^^ Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #4594 Skrevet 10. mai 2012 (endret) Fikk det ikke til. Endret 10. mai 2012 av ^^Belle^^
^^Belle^^ Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #4596 Skrevet 10. mai 2012 (endret) Tenkte å lime inn reiseruten. Prøver igjen. Fikk det til. Bare trykk på kartet, så blir det stort. Vi må jo kjøre i 5 timer for å komme til Kristiansand også da, men. Endret 10. mai 2012 av ^^Belle^^
pusilus Skrevet 10. mai 2012 #4598 Skrevet 10. mai 2012 Roadtrip i USA er herlig, vår beste ferie hittil Vi skal tilbake på nye veier der altså
Lilywhite Skrevet 10. mai 2012 #4599 Skrevet 10. mai 2012 :hoppe: Her var det veldig spennende nå!! Skjønner godt at dette er en litt småekkel dag! Håper du får det svaret du vil ha i dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå