*lilly* Skrevet 2. mai 2012 #4521 Skrevet 2. mai 2012 Så spennende med testing snart! Krysser fingerne
pusilus Skrevet 2. mai 2012 #4522 Skrevet 2. mai 2012 Satser på at det er pinglete slimhinner og at testen viser to fine streker på testdagen
^^Belle^^ Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #4523 Skrevet 3. mai 2012 Krysser fingrene for deg! Flott liste! Dere er så heldige som har sool! Her er det sludd og KALDT! Takk for det. Sludd? Jeg er virkelig glad for at vi bor her vi bor, selv om jeg også gjerne skulle hatt det varmere. Og med mindre vind. Man blir vel aldri fornøyd. Så spennende med testing snart! Krysser fingerne Så koselig å se deg titte innom! Takk for fingerkryssing. Satser på at det er pinglete slimhinner og at testen viser to fine streker på testdagen Huff, det er vel lov å håpe. Men, men...jeg har bestemt meg for å ihvertfall prøve å holde meg, om ikke positiv, så ihvertfall nøytral fram til testedagen.
^^Belle^^ Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #4524 Skrevet 3. mai 2012 ''Nøytraliteten'' var vanskelig å gjennomføre i går, for en gang jeg var på do fikk jeg lyserosa på papiret. Synes det er skikkelig rart om dette er mensen som kommer over en uke før tiden. Det er vel ikke heeelt min ting å håpe at det er en festeblødning heller. Men jeg så ikke mer til noe lyserosa etter det, og det er jo bra! Ellers hadde vi en fin dag i går. A var ikke helt seg selv. Hun er skikkelig snørrete og hadde visst hatt 4 bæsjebleier i løpet av dagen. Det ligner ikke henne altså. Forhåpentligvis er det bare en forbipasserende ting. Er liiiivredd for at hun skal få halsbetennelse igjen. Etter leggetid fikk vi ryddet og sortert ut alle klærne til A som er for små. Det er en stund siden nå, for å si det mildt, så vi endte opp med 2 store bossposer med klær. Vi skal pakke det skikkelig ned i bokser da, men vi må kjøpe flere først. Mamma er så snill som lar oss låne loftet hennes dersom vi pakker i Europris-bokser med hjul. Jeg fikk også gjort meg ferdig med babyskoene til venninne som får jente i juli, og jeg fikk sydd sammen og sydd på øyne til uglebamsen/pynten til rommet til A. Natten i natt har ikke vært fin. A våknet klokken halv 2 og etter å ha prøvd å få henne til å sove i en time (hun lå i armene mine med øynene på vidt gap, akkurat som om hun bare slappet av) gav jeg opp og la meg sammen med henne i gjestesengen. Plutselig sovnet vi og da jeg våknet var klokken halv 6. Det var litt deilig også da må jeg innrømme. Det blir lite soving sammen nå som jeg jobber, så kanskje vi trengte det begge to?
Sushi Skrevet 3. mai 2012 #4525 Skrevet 3. mai 2012 Festeblødning! Selv om du ikke tør å være positiv så kan vel vi andre være det? Krysser fingre og tær, nå er det ikke lenge til testing!
Teriyaki Skrevet 3. mai 2012 #4526 Skrevet 3. mai 2012 Ja har er det to grader, og har både snødd, haglet og regnet. O mai du skjønne milde.. __ Oooh, henger meg på positiviteten til Sushi! Spennende dette, bare fem dager til testing! Synd hund våknet, men i det minste så sov dere ikke i foreldresengen. Tenker det er lurt, slik at når hun blir eldre, så blir det ikke naturlig å komme opp i sengen deres i løpet av natten, hver eneste natt.
^^Belle^^ Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #4527 Skrevet 4. mai 2012 Festeblødning! Selv om du ikke tør å være positiv så kan vel vi andre være det? Krysser fingre og tær, nå er det ikke lenge til testing! Det er godt å ha noen som er positive på mine vegne. Ja har er det to grader, og har både snødd, haglet og regnet. O mai du skjønne milde.. __ Oooh, henger meg på positiviteten til Sushi! Spennende dette, bare fem dager til testing! Synd hund våknet, men i det minste så sov dere ikke i foreldresengen. Tenker det er lurt, slik at når hun blir eldre, så blir det ikke naturlig å komme opp i sengen deres i løpet av natten, hver eneste natt. Brrr, det hørtes ikke særlig vårlig ut. Ja, det er dødsspennende! Ja, det har du rett i. Vi tar henne gjerne inn tidlig på morgenen (sånn som i dag hvor hun våknet halv 5), men tidlig på natten får hun ikke komme inn. Ihvertfall ikke før vi er heeelt sikre på at nettene er gode. Da kan vi kanskje gjøre det av og til. Det er jo så koselig.
^^Belle^^ Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #4528 Skrevet 4. mai 2012 Enda litt lyserosa på papiret i går da jeg kom hjem fra jobb. Det var bare den ene gangen det også, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Ellers hadde vi en rolig kveld uten de store sprellene. A sovnet fint, og jeg fikk sett både ANTM, Modern Family og 90210 før PH begynte. Dagens positivliste: - Det er fredag! - Helg betyr mye A-tid - 4 dager igjen til testing - Fremgang i sykkelformen på vei til jobb ( )
Lucky? Skrevet 4. mai 2012 #4529 Skrevet 4. mai 2012 Herlig liste Krysser fingerne for positiv test Ha en fin helg
Diddles Skrevet 4. mai 2012 #4530 Skrevet 4. mai 2012 Du de listene dine er herlige :happy: *stjeler glatt den ideen og piler inn i egen bok* God helg din skjønnas
^^Belle^^ Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #4531 Skrevet 4. mai 2012 Herlig liste Krysser fingerne for positiv test Ha en fin helg Takk for fingerkryssing! Du de listene dine er herlige :happy: *stjeler glatt den ideen og piler inn i egen bok* God helg din skjønnas Takk. Men jeg kan ikke ta æren for idéen altså, det er det Pusilus som fortjener. Men jeg synes det er en kjempefin måte å bli ''tvunget'' til å finne positive ting ved dagen som var eller dagen som kommer.
Diddles Skrevet 4. mai 2012 #4532 Skrevet 4. mai 2012 Gode ideer er til for å stjeles.....eh, jeg mener deles
Kokos Skrevet 4. mai 2012 #4534 Skrevet 4. mai 2012 Åh, bare 4 dager til testing, utrolig spennende Krysser fingrene! Håper du får en kjempefin helg!
^^Belle^^ Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #4535 Skrevet 4. mai 2012 Kokos! ------------------- :daane: :daane: A har ikke sovnet enda! Vi sovnet ved et uhell begge to (hun på fanget mitt) fra kvart på til kvart over 5 og nå får vi betale for det. Men nå er hun jo så langt forbi overtrøtt at jeg ikke ser hvordan hun skal klare å sovne i det hele tatt. Jeg har nå holdt på en time, og nå ble jeg nettopp avløst av mannen.
Diddles Skrevet 4. mai 2012 #4536 Skrevet 4. mai 2012 Når Liten ersånn så holder jeg henne litt fast (ikke sånn hardt, bare bestemt) nede, og gir henne null oppmerksomhet...det eneste som funker Håper hun sovnet greit til slutt - og sover leeenge imorgen
Mazilla Skrevet 5. mai 2012 #4537 Skrevet 5. mai 2012 Enig med Diddles. Evt tar vi henne ut av rommet og "restarter" legginga, gjerne med slutten av flaska og litt kos, så ny nattasang og nedi senga igjen, uten for mye dill. Men det funker jo bare hvis det er snakk om en sjeeelden gang, for hovedregelen vår er at hun ikke skal ut fra soverommet når vi først har lagt henne. Også trøster jeg meg alltid med at før eller siden MÅ hun jo sovne.. Håper natta deres ble ok, og at du koser deg masse med mye A-tid i helga!
^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #4538 Skrevet 5. mai 2012 Takk for tips dere! Dersom hun skal ''sovne av seg selv'' (noe hun egentlig ikke har lært seg enda) er vi nødt til å holde henne fast. Hun vil nemlig snu seg over på magen, og uansett hvor trøtt hun er blir hun helt med én gang hun kommer på magen. Vi har også en regel om at hun ikke skal ut av det mørke rommet sitt Mazilla, men i går tror jeg rett og slett at hun hadde vondt. Gråten eskalerte etter at jeg hadde skrevet her, og hun fikk paracet. Da roet hun seg med én gang (i vår seng) og sovnet på et blunk. Hun våknet i 2-tiden i natt også, og da måtte jeg legge meg ved siden av henne i gjestesengen fordi hun ynket seg sånn av smerte og klarte ikke å roe seg på noen annen måte. Lurer på om det er tennene altså, for hun biter noe helt ekstremt for tiden. Hun sovnet altså klokken halv 10 og stod opp klokken 6 i dag morges. Så mye for svigermors teori om at hun sover lengre dersom vi legger henne senere. Dobbel- . Jeg hadde jo fryktet at vi kom til å få en skikkelig sutredag siden hun har sovet så lite i natt, men vi har hatt en kjempefin dag. Litt mer soving enn normalt da - rundt 2 timer til sammen. Etter andre hvilen møtte vi svigermor på lekeland, og det var skikkelig koselig. Litt feil dag å være der da, men det virket som om A storkoste seg. Hun elsker å bare sitte og se på alle barna. Etterpå dro vi inn til søster og spiste gatekjøkkenmat. I kveld la A seg klokken kvart over 6 og sovnet nesten med én gang.
Teriyaki Skrevet 5. mai 2012 #4539 Skrevet 5. mai 2012 Hehe, ja det rådet der har jeg også fått, men dessverre fungerer det sjeldent sånn. De våkner tidlig uansett Deilig at hun la seg så tidlig i går får jo masse alenetid når ungen er i seng klokken seks.
Mazilla Skrevet 5. mai 2012 #4540 Skrevet 5. mai 2012 Stakkar lita! Ikke noe greit med de tennene altså!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå