Gå til innhold

Belle

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hurra for sovebaby! Og heia eggene!!! :duskedame:

Jeg er vel en av dem som ikke helt skjønner poenget med bolasmykke. :sjenert: Men hvis det er for at babyen skal høre lyden, så haster det jo ikke å kjøpe det med en gang, for det tar jo noen uker før babyen i magen kan høre likevel. Eller ... ?

Jippi! :hoppe:

:fnise: Det er vel mest fordi jeg synes det er fint jeg vil ha det. :ler: Og så tenker jeg at det ihvertfall ikke skader å prøve. :nigo:

Neida, det er ikke før i uke 20 og utover de sier at det kan ha en effekt. Men jeg er vel en av de som kronisk vil ha ting NÅ. Helst i går. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innsetting i morgen klokken 10! :hoppendeglad:

Ihvertfall ett av de to eggene hadde delt seg fint, så da får vi håpe at det fortsetter å vokse seg sterkt og fint i løpet av natten. :hoppe:

Kjenner jeg ble litt skuffet da jeg hørte at det bare var ett av eggene. :sjenert: Alle gangene før A satt de bare inn ett egg. :sukk:

Skrevet

Men kjære søte deg, det kan klaffe som bare det selv om de "bare" setter inn ett egg :klemmer: ...og hvis det klaffer slipper du iallefall å gå gravid med tvillinger samtidig som A er så liten - det tror jeg bare er en fordel :fnise: En tvillinggraviditet er ikke til å spøke med, det er oftest tyngre enn å gå gravid med èn :sjenert: Krysser alt jeg har for at det går deres vei med dette egget :jepp:

Skrevet

Men kjære søte deg, det kan klaffe som bare det selv om de "bare" setter inn ett egg :klemmer: ...og hvis det klaffer slipper du iallefall å gå gravid med tvillinger samtidig som A er så liten - det tror jeg bare er en fordel :fnise: En tvillinggraviditet er ikke til å spøke med, det er oftest tyngre enn å gå gravid med èn :sjenert: Krysser alt jeg har for at det går deres vei med dette egget :jepp:

Ja, du har jo rett i det, men vi begynner jo å tvile fordi det ikke har gått så bra med bare ett egg inn før. Mannen ble også kjempeskuffet da han fikk nyheten, for han tenker akkurat likt som meg. :fnise: Men, men...vi får bare håpe på det beste! :jepp:

:ler: Det har du også rett i. Og jeg som syntes det var skikkelig tungt med bare én i magen. :haar:

---------------------

Jeg tror jeg er litt ekstra hormonell akkurat nå, for da jeg skulle bære en sovende A i sengen sin begynte jeg å grine da jeg så på henne. Hun er seriøst det fineste som finnes i hele denne verden. :rodmer:

Skrevet

:ler: jeg liker å ha rett i flere ting på en gang :happy:

...ikke rart du blir rørt av å se på en sovende A, det finnes ingenting vakrere enn små unger som ligger til lading :rodmer: Det er noe smertefullt uskyldig over dem, du får bare lyst å krølle deg rundt de og beskytte de mot alt som er vondt og trist........det er mammakjærlighet på sitt beste - og verste :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Lykke til med innsetting og alt dere har foran dere!! Speeennende!!

:klemmer:

Skrevet

Uæææ, spennende!! :bond: Lykke til! :klemmer:

Skrevet

:ler: jeg liker å ha rett i flere ting på en gang :happy:

...ikke rart du blir rørt av å se på en sovende A, det finnes ingenting vakrere enn små unger som ligger til lading :rodmer: Det er noe smertefullt uskyldig over dem, du får bare lyst å krølle deg rundt de og beskytte de mot alt som er vondt og trist........det er mammakjærlighet på sitt beste - og verste :sukk:

:fnise:

Å herregud, det er så sant! Tror jeg har dobbelt så mange sovebilder som våkenbilder fra den første tiden. :ler: Har bare lyst til å spise henne opp og kneppe henne inntil meg. :rodmer:

:rodmer:

:happy:

Lykke til med innsetting og alt dere har foran dere!! Speeennende!!

:klemmer:

Tusen takk! :klem:

Lykke til! :klemmer:

Takketakk. :klem:

Uæææ, spennende!! :bond: Lykke til! :klemmer:

Jaaa! :bond: Takk! :klem:

Skrevet

Skal tenke på deg kl 10! Er så spent på dine vegne! :hoppe:

Skrevet

Skal tenke på deg kl 10! Er så spent på dine vegne! :hoppe:

Æææææh. Har skikkelige sommerfugler i magen. :bond:

Skrevet

:bolledeig: Lykke til idag min skatt :bolledeig:

Takk skal du ha. :kyss:

---

Til de som måtte være interessert: jeg pimper forresten så mye kaffe jeg kan for å bli så tissetrengt som mulig til innsettingen. :hoho:

Skrevet

Åååh,masse,masse lykke til! :klemmer:

Skrevet

:hoho: Her har du en til: :kaffekopp:

Tenker på deg i dag! :klem:

Skrevet

Eh...mulig jeg er grønn, men hvorfor skal du være tissetrengt til innsettingen?! :klo:

Skrevet

Oj, her skjer det saker leser jeg! Lykke til med innsetting i dag - Jeg krysser fingrene for at det går dint :klem:

Skrevet

1 perfekt, 8-delt egg inn. :strix: Testedag 8.mai. :redd:

Diddles: man skal ha urin i blæren for å se hvor egget blir plassert. En full blære dytter visst livmoren opp sånn at det kan sees på utvendig UL. :jepp: Har bilde og alt, av lille Eggbert. :rodmer:

Ellers takk for lykkeønskninger alle sammen. :klem:

(Jeg kom ikke inn før en time etter at jeg trodde jeg hadde time, så all kaffedrikkingen var litt...teit. :fnise: Jeg klarte ikke å holde meg lenger og måtte rett og slett tisse bare litt. Heldigvis gikk det greit, og blæren var fremdeles stor og fin. :nigo: )

Skrevet

Jippi! :strix: Å, dette er bare så innmari spennende! Hvordan klarer du å konsentrere deg på jobb oppi alt dette?

:popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...