^^Belle^^ Skrevet 25. april 2012 Forfatter #4481 Skrevet 25. april 2012 Hurra for sovebaby! Og heia eggene!!! Jeg er vel en av dem som ikke helt skjønner poenget med bolasmykke. Men hvis det er for at babyen skal høre lyden, så haster det jo ikke å kjøpe det med en gang, for det tar jo noen uker før babyen i magen kan høre likevel. Eller ... ? Jippi! Det er vel mest fordi jeg synes det er fint jeg vil ha det. Og så tenker jeg at det ihvertfall ikke skader å prøve. Neida, det er ikke før i uke 20 og utover de sier at det kan ha en effekt. Men jeg er vel en av de som kronisk vil ha ting NÅ. Helst i går.
^^Belle^^ Skrevet 25. april 2012 Forfatter #4482 Skrevet 25. april 2012 Innsetting i morgen klokken 10! Ihvertfall ett av de to eggene hadde delt seg fint, så da får vi håpe at det fortsetter å vokse seg sterkt og fint i løpet av natten. Kjenner jeg ble litt skuffet da jeg hørte at det bare var ett av eggene. Alle gangene før A satt de bare inn ett egg.
Diddles Skrevet 25. april 2012 #4483 Skrevet 25. april 2012 Men kjære søte deg, det kan klaffe som bare det selv om de "bare" setter inn ett egg ...og hvis det klaffer slipper du iallefall å gå gravid med tvillinger samtidig som A er så liten - det tror jeg bare er en fordel En tvillinggraviditet er ikke til å spøke med, det er oftest tyngre enn å gå gravid med èn Krysser alt jeg har for at det går deres vei med dette egget
^^Belle^^ Skrevet 25. april 2012 Forfatter #4484 Skrevet 25. april 2012 Men kjære søte deg, det kan klaffe som bare det selv om de "bare" setter inn ett egg ...og hvis det klaffer slipper du iallefall å gå gravid med tvillinger samtidig som A er så liten - det tror jeg bare er en fordel En tvillinggraviditet er ikke til å spøke med, det er oftest tyngre enn å gå gravid med èn Krysser alt jeg har for at det går deres vei med dette egget Ja, du har jo rett i det, men vi begynner jo å tvile fordi det ikke har gått så bra med bare ett egg inn før. Mannen ble også kjempeskuffet da han fikk nyheten, for han tenker akkurat likt som meg. Men, men...vi får bare håpe på det beste! Det har du også rett i. Og jeg som syntes det var skikkelig tungt med bare én i magen. --------------------- Jeg tror jeg er litt ekstra hormonell akkurat nå, for da jeg skulle bære en sovende A i sengen sin begynte jeg å grine da jeg så på henne. Hun er seriøst det fineste som finnes i hele denne verden.
Diddles Skrevet 25. april 2012 #4485 Skrevet 25. april 2012 jeg liker å ha rett i flere ting på en gang :happy: ...ikke rart du blir rørt av å se på en sovende A, det finnes ingenting vakrere enn små unger som ligger til lading Det er noe smertefullt uskyldig over dem, du får bare lyst å krølle deg rundt de og beskytte de mot alt som er vondt og trist........det er mammakjærlighet på sitt beste - og verste 1
MonThe Skrevet 25. april 2012 #4487 Skrevet 25. april 2012 Lykke til med innsetting og alt dere har foran dere!! Speeennende!!
^^Belle^^ Skrevet 26. april 2012 Forfatter #4490 Skrevet 26. april 2012 jeg liker å ha rett i flere ting på en gang :happy: ...ikke rart du blir rørt av å se på en sovende A, det finnes ingenting vakrere enn små unger som ligger til lading Det er noe smertefullt uskyldig over dem, du får bare lyst å krølle deg rundt de og beskytte de mot alt som er vondt og trist........det er mammakjærlighet på sitt beste - og verste Å herregud, det er så sant! Tror jeg har dobbelt så mange sovebilder som våkenbilder fra den første tiden. Har bare lyst til å spise henne opp og kneppe henne inntil meg. :happy: Lykke til med innsetting og alt dere har foran dere!! Speeennende!! Tusen takk! Lykke til! Takketakk. Uæææ, spennende!! Lykke til! Jaaa! Takk!
Sushi Skrevet 26. april 2012 #4491 Skrevet 26. april 2012 Skal tenke på deg kl 10! Er så spent på dine vegne!
^^Belle^^ Skrevet 26. april 2012 Forfatter #4492 Skrevet 26. april 2012 Skal tenke på deg kl 10! Er så spent på dine vegne! Æææææh. Har skikkelige sommerfugler i magen.
^^Belle^^ Skrevet 26. april 2012 Forfatter #4494 Skrevet 26. april 2012 Lykke til idag min skatt Takk skal du ha. --- Til de som måtte være interessert: jeg pimper forresten så mye kaffe jeg kan for å bli så tissetrengt som mulig til innsettingen.
Diddles Skrevet 26. april 2012 #4497 Skrevet 26. april 2012 Eh...mulig jeg er grønn, men hvorfor skal du være tissetrengt til innsettingen?!
Disco Biscuit Skrevet 26. april 2012 #4498 Skrevet 26. april 2012 Oj, her skjer det saker leser jeg! Lykke til med innsetting i dag - Jeg krysser fingrene for at det går dint
^^Belle^^ Skrevet 26. april 2012 Forfatter #4499 Skrevet 26. april 2012 1 perfekt, 8-delt egg inn. Testedag 8.mai. Diddles: man skal ha urin i blæren for å se hvor egget blir plassert. En full blære dytter visst livmoren opp sånn at det kan sees på utvendig UL. Har bilde og alt, av lille Eggbert. Ellers takk for lykkeønskninger alle sammen. (Jeg kom ikke inn før en time etter at jeg trodde jeg hadde time, så all kaffedrikkingen var litt...teit. Jeg klarte ikke å holde meg lenger og måtte rett og slett tisse bare litt. Heldigvis gikk det greit, og blæren var fremdeles stor og fin. )
Marikke Skrevet 26. april 2012 #4500 Skrevet 26. april 2012 Jippi! Å, dette er bare så innmari spennende! Hvordan klarer du å konsentrere deg på jobb oppi alt dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå